Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, NickStavr είπε

Καλησπέρα στην ομάδα, έχω ένα δώμα και τώρα του έβαλα ανεξάρτητη παροχή και πρέπει να διαλέξω πάροχο. Υπάρχει κάποιο πακέτο εταιρίας που ξεχωρίζει για αυτές τις συνθήκες; Με μικρή κατανάλωση φυσικά

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

elpedison economy

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

11 ώρες πριν, Swimmer21 είπε

Ρε παιδιά ξέρει κανείς ποιος είναι υπεύθυνος για την έκπτωση μείωσης κατανάλωσης σε σχέση με πέρσι;

Παίρνω την Ελιν να ρωτήσω αν δικαιούμαι την έκπτωση καθώς δεν βλέπω καμιά τέτοια επιδότηση (και νομίζω είμαι πιο κάτω σε σχέση με πέρσυ) και μου λένε να απευθυνθώ στον ΔΕΔΔΗΕ γιατί αυτός τους τα στέλνει.

Μιλάω με ΔΕΔΔΗΕ, μου λένε να απευθυνθώ στον πάροχο.

Τι φάση;

Επίσης βάσει ποιου διαστήματος γίνεται η σύγκριση; Μήνα με μήνα; Εκκαθαριστικό;

 

Η έκπτωση βγαίνει όταν ο ΔΕΔΔΗΕ περάσει για το τετράμηνο. Εάν σε σχέση με τους περσινούς 4 μήνες έχεις πετύχει μείωση 15% τότε στέλνει ένα συμπληρωματικό εξέλ στην Ελίν. Μετά η Ελίν περνάει τις επιπλέον εκπτώσεις, αν τις δικαιούσαι. Είχα βάλει κάπου αυτό που μου έστειλαν και δεν το πολυκατάλαβα πώς το έβγαλαν, αλλά επειδή ήταν περισσότερο από το αναμενόμενο δεν το σκάλισα. Όμως η Ελίν θα βγάλει μόνο για τους μήνες που ήσουν εκεί - αν ήσουν τους δύο μήνες πχ σε άλλον πάροχο, δεν ξέρω τι γίνεται (γιατί ήμουν σε σταθερό και τα σταθερά δεν παίρνουν έκπτωση). Εν ολίγοις, αν όντως κατάφερες να πετύχεις μείωση, θα φανεί στον εκκαθαριστικό εκκαθαριστικό (αυτόν με τις ενδείξεις του ΔΕΔΔΗΕ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, marinna είπε

Εν ολίγοις, αν όντως κατάφερες να πετύχεις μείωση, θα φανεί στον εκκαθαριστικό εκκαθαριστικό (αυτόν με τις ενδείξεις του ΔΕΔΔΗΕ)

Στην Ελίν δεν είναι τόσο απλό αν ο πελάτης έδινε μηνιαίες ενδείξεις κι έχουν βγει μηνιαίοι εκκαθαριστικοί.

Πχ αν πέρυσι έκαψε κάποιος 2000 σε 4μηνο εκκαθαριστικό, φέτος δικαιούται έκπτωση αν δεν έχει ξεπεράσει 1700.

Αν όμως έδινε μηνιαίες ενδείξεις κι έχουν βγει μηνιαίοι εκκαθαριστικοί, τότε δικαιούται μέχρι 425 ανά μηνιαίο εκκαθαριστικό. Κάποιος που έχει κλιματιστικό για θέρμανση θα την έχει πατήσει αν έκαψε πχ 500 τον Φεβρουάριο, 500 τον Μάρτιο, 350 τον Απρίλιο, 350 τον Μάιο. Θα χάσει την έκπτωση στους μήνες που ξεπέρασε το μηνιαίο όρο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα... Αυτο θα πρεπει να ειχε γινει πολυ καιρο... Γιατι πολλες εταιρειες που  εβγαζαν τις τιμες 21 καθε μηνα... Ενω οι τιμες  θα επρεπε να βγαινουν  μεχρι αργα 20 καθε μηνα...Κανονικα δεν θα επρεπε να ισχυουν αυτες....

 

https://energypress.gr/news/epistoli-rae-stoys-promitheytes-den-mporeite-na-bgazete-nea-programmata-timologisis-poy-den-ta

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, takoulou είπε

Καλημερα... Αυτο θα πρεπει να ειχε γινει πολυ καιρο... Γιατι πολλες εταιρειες που  εβγαζαν τις τιμες 21 καθε μηνα... Ενω οι τιμες  θα επρεπε να βγαινουν  μεχρι αργα 20 καθε μηνα...Κανονικα δεν θα επρεπε να ισχυουν αυτες....

 

https://energypress.gr/news/epistoli-rae-stoys-promitheytes-den-mporeite-na-bgazete-nea-programmata-timologisis-poy-den-ta

Ωραίο ανέκδοτο... βάζει χέρι η ΡΑΕ στους παρόχους επειδή καθυστερούν να ανακοινώσουν τα τιμολόγια... ενώ οι ίδιοι εδώ και 3 μέρες ξύνουν τα @@ τους και δεν έχουν αναρτήσει τον πίνακα τιμών Μαϊου 

https://www.rae.gr/times-kai-xreoseis

Ως συνέπεια και το καλάθι της ενέργειας έχει ακόμα τιμές Απριλίου. 

Πάλι καλά που έχουμε τον Κοράκιο... εγώ προτείνω να τον βάλουμε υπηρεσιακό υπουργό ενέργειας. 😄

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα στην παρέα,

το επαγγελματικό της Volton φαίνεται πολύ καλή επιλογή για <25 kvA...έχει κανείς εμπειρία με την εταιρία?Βγάζει μηνιαίους λογαριασμούς με ένδειξη πελάτη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, apouxereis είπε

Καλημέρα στην παρέα,

το επαγγελματικό της Volton φαίνεται πολύ καλή επιλογή για <25 kvA...έχει κανείς εμπειρία με την εταιρία?Βγάζει μηνιαίους λογαριασμούς με ένδειξη πελάτη?

Ληστρική εταιρία όταν ίσχυε η ρήτρα αναπροσαρμογής... με τα τωρινά δεδομένα δε βρίσκω λόγο να μη πάω. Εδώ πήγα Elpedison. 😄

Πήρα τηλέφωνο πριν λίγο (δωρεάν νούμερα 210 4187070 & 216 3001000) κι έμεινα ικανοποιημένος μ'αυτά που άκουσα.

Η εγγύηση κανονικά είναι 100 ευρώ (μηδενίζει με πάγια εντολή), αλλά αυτή τη περίοδο βάζουν μηδενική εγγύηση χωρίς να είναι απαραίτητη η πάγια εντολή αν έχεις εξοφλήσει πλήρως το προηγούμενο πάροχο. Αυτή η διευκόλυνση γίνεται μόνο για συμβάσεις μέσω τηλεφώνου και όχι σε φυσικό κατάστημα.

Λογαριασμοί βγαίνουν (έναντι) με ένδειξη πελάτη, και το 4μηνο γίνεται εκκαθάριση απ'τον ΔΕΔΔΗΕ (σιγά μη κάτσω όταν ενεργοποιηθεί ξανά η ρήτρα).

Οι λογαριασμοί βγαίνουν μου είπε το πολύ 7 εργάσιμες μετά την ένδειξη πελάτη ή τη καταμέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ. Όχι σαν τον ΗΡΩΝ και την Elpedison που τιμολογούν με 1 μήνα καθυστέρηση. Οπότε σε περίπτωση που θέλουμε να φύγουμε θα έχουμε λάβει λογαριασμό.

Η χρέωση γίνεται πάντα με τη συνέπεια προκαταβολικά... κι ο πελάτης χάνει τη συνέπεια αν πληρώσει εκπρόθεσμα. Αυτό ισχύει κανονικά και για τελικό λογαριασμό... δηλαδή χρέωση με συνέπεια, κι αν δε πληρωθεί εμπρόθεσμα τότε βγαίνει έκτακτος με την επιπλέον χρέωση. Αυτό δε διευκρινίζεται πλήρως στη σύμβαση, αλλά δεν υπάρχει πάντως κάποιος όρος που να λέει το αντίθετο (ότι χάνουμε τη συνέπεια αν φύγουμε).

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Η χρέωση γίνεται πάντα με τη συνέπεια προκαταβολικά... κι ο πελάτης χάνει τη συνέπεια αν πληρώσει εκπρόθεσμα. Αυτό ισχύει κανονικά και για τελικό λογαριασμό... δηλαδή χρέωση με συνέπεια, κι αν δε πληρωθεί εμπρόθεσμα τότε βγαίνει έκτακτος με την επιπλέον χρέωση. Αυτό δε διευκρινίζεται πλήρως στη σύμβαση, αλλά δεν υπάρχει πάντως κάποιος όρος που να λέει το αντίθετο (ότι χάνουμε τη συνέπεια αν φύγουμε).

Καλό αυτό. Έτσι ήταν και στο ΦΑΕ πριν το μηχανισμό ενσωμάτωσης της ρήτρας. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα, στον πίνακα excell υπάρχει η σύσταση   προσοχή για την εταιρεία elpedison. Επειδή το πρόγραμμα economy μου φαίνεται συμφέρον, τι θεωρείται ότι πρέπει να προσέξουμε; ευχαριστώ για την όποια βοήθεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, maravra είπε

καλησπέρα, στον πίνακα excell υπάρχει η σύσταση   προσοχή για την εταιρεία elpedison. Επειδή το πρόγραμμα economy μου φαίνεται συμφέρον, τι θεωρείται ότι πρέπει να προσέξουμε; ευχαριστώ για την όποια βοήθεια.

Αν καταργηθεί ο έκτακτος μηχανισμός στις 30/6 (και δε πάρει επέκταση το ΦΕΚ) και επιστρέψουμε σε ρήτρα αναπροσαρμογής, θα χρειάζεσαι λογαριασμό παρόχου για να φύγεις και να πας αλλού. Η Elpedison τιμολογεί με 1 μήνα καθυστέρηση. Αν πχ έρθει ο ΔΕΔΔΗΕ για προγραμματισμένη καταμέτρηση στις 1/6... θα λάβεις λογαριασμό τον Ιούλιο.

Για τη volton έγραψα πάνω... το οικιακό είναι αυτό: https://volton.gr/services/volton-energy-control/ Δε ξέρω αν συνδιάζεται με ΚΟΤ ή όχι... ρωτήστε και ζητήστε απάντηση γραπτώς.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, apouxereis said:

Μόλις μου απέστειλε η Volton την αίτηση προς υπογραφή.

Δεν μπορώ να πώ,άμεση εξυπηρέτηση απ το πρωί που τους τηλεφώνησα...

Με το πάγιο στο 3,5 φιλε?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 minutes ago, apouxereis said:

Στην αίτηση γράφουν για πάγιο 5 Ε,αλλά λο γικά είναι οι τιμές Απριλίου,γιατί τον Μάιο έχει άλλη τιμή,με πάγιο στα 3,5 Ε

Την προτίμησες αντί ELPEDISON λόγω διαφοράς τιμής με την συνέπεια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...