Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, mdendrin είπε

Μόλις μίλησα με Ελπε και μου είπαν ότι έχουν στείλει το 1ο αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ από τις 28/02 και το 2ο στις 06/03 και περιμένουν. Αν δεν πάρουν την μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ δεν θα ολοκληρωθεί η αλλαγή. Δλδ είμαστε έρμαια των υπαλλήλων του ΔΕΔΔΗΕ που όντας μονοπώλειο μας έχει στο περίμενε! Περιττό να σου πω ότι ακόμα περιμένω τηλ. από τον ΔΕΔΔΗΕ της Καλλιθέα για το ραντεβού της καταμέτρησης κατόπιν αιτήματος που έκανα προχθές. 

Όταν πηρες τηλέφωνο στο Δεδδηε σου είπαν ότι εκκρεμεί η εντολή αυτή; Δεν θα σε πάρουν τηλέφωνο από τον Δεδδηε σου είπα και πιο πάνω.. Μόνο Ο τεχνικός αν είναι θα σε πάρει..Μπορεί και να σου στείλει μήνυμα SMS..Ο χώρος είναι κλειστός η ανοικτός.. Έχουν πρόσβαση στο συνεργείο τεχνικό  που θα έρθει.. Σε ποια περιοχή είσαι;

Επεξ/σία από takoulou
  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, takoulou είπε

Δεν θα σε πάρουν τηλέφωνο από τον Δεδδηε σου είπα και πιο πάνω.. Μόνο Ο τεχνικός αν είναι θα σε πάρει..Μπορεί και να σου στείλει μήνυμα SMS..Ο χώρος είναι κλειστός η ανοικτός.. Έχουν πρόσβαση στο συνεργείο τεχνικό  που θα έρθει.. Σε ποια περιοχή είσαι;

Καλλιθέα είμαι και υπάρχει πρόσβαση στα ρολόγια αφού χτυπήσει κάποιο θυροτηλέφωνο και του ανοίξουν την κεντρική είσοδο.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, mdendrin είπε

Καλλιθέα είμαι και υπάρχει πρόσβαση στα ρολόγια αφού χτυπήσει κάποιο θυροτηλέφωνο και του ανοίξουν την κεντρική είσοδο.

Μου φαίνεται πολυ παράξενο.. Να μην έχει εκτελεστεί.. Πήρες τηλέφωνο σήμερα.. 8004004000..Υπάρχει η εντολή;;

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, takoulou είπε

Μου φαίνεται πολυ παράξενο.. Να μην έχει εκτελεστεί.. Πήρες τηλέφωνο σήμερα.. 8004004000..Υπάρχει η εντολή;;

Δεν φτάνει;

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, takoulou είπε

Μου φαίνεται πολυ παράξενο.. Να μην έχει εκτελεστεί.. Πήρες τηλέφωνο σήμερα.. 8004004000..Υπάρχει η εντολή;;

Είχα πάρει την Δευτέρα στα κεντρικά και μου είπαν ότι θα ξαναστείλουν πάλι σήμα στο πρακτορείο της Καλλιθέας και μου είπε η κοπέλα για το ραντεβού. Δεν μπορώ να καταλάβω που βρίσκεις το παράξενο αφού σχεδόν όλοι εδώ μέσα έχουν το ίδιο πρόβλημα και με διαφορετικούς παρόχους!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, mdendrin είπε

Μόλις μίλησα με Ελπε και μου είπαν ότι έχουν στείλει το 1ο αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ από τις 28/02 και το 2ο στις 06/03 και περιμένουν. Αν δεν πάρουν την μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ δεν θα ολοκληρωθεί η αλλαγή.

Πάρε τηλέφωνο την elpedison 2112117300  και ζήτα τους κωδικούς των αιτημάτων.

Έπειτα άνοιξε αίτημα στο myRAE κατά του ΔΕΔΔΗΕ (διαχειριστής δικτύου) με αιτιολογία:

Τεχνικά Προβλήματα --> Καθυστέρηση στην αλλαγή προμηθευτή

και γράψε ότι:

"Ο ΔΕΔΔΗΕ Καλλιθέας καθυστερεί την αλλαγή παρόχου... (γράψε τους κωδικούς των αιτημάτων εκπροσώπησης απ'την elpedison)"

Εάν έχεις δώσει ένδειξη στην Elpedison (και αναγράφεται πάνω αριστερά στη 1η σελίδα της αίτησης) και την έχουμε προωθήσει στον ΔΕΔΔΗΕ... πρόσθεσε στο αίτημα στη ΡΑΕ ότι:

"Σύμφωνα με το άρθρο 18, παρ 6 του ΚΠΗΕ δεν απαιτείται καν επιτόπια καταμέτρηση έαν ο καταναλωτής έχει δώσει ένδειξη".

 

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, mdendrin είπε

Είχα πάρει την Δευτέρα στα κεντρικά και μου είπαν ότι θα ξαναστείλουν πάλι σήμα στο πρακτορείο της Καλλιθέας και μου είπε η κοπέλα για το ραντεβού. Δεν μπορώ να καταλάβω που βρίσκεις το παράξενο αφού σχεδόν όλοι εδώ μέσα έχουν το ίδιο πρόβλημα και με διαφορετικούς παρόχους!

Σήμερα ξανά πήρες τηλέφωνο.. Ποια κεντρικά.. Τηλεφωνικό κέντρο είναι.. Ξανά πάρε τηλέφωνο στο πρακτορείο Καλλιθέας που σου έδωσα... Έστειλες email.. 

Μήπως εκκρεμεί κάτι από εσένα.. Κανένα ΥΔΕ.. 

Επεξ/σία από takoulou
Δημοσ.

 

  

On 10/12/2022 at 08:26, motoboots said:

Σε πρόσφατη μετάβαση μου στην Καλλιθέα, από ΔΕΗ σε ΕΛΙΝ, δεν πέρασαν. Χρησιμοποίησαν τη μέτρηση που έδωσα στην ΕΛΙΝ. 

Άλλος συμφορουμήτης στη Καλλιθέα έκανε αλλαγή χωρίς επιτόπια καταμέτρηση πριν 3 μήνες, και τώρα στη Καλλιθέα οι αλλαγές γίνονται με επιτόπια. Ίσως είναι σύμπτωση, αλλά όπως είπα... αποφύγετε να γράφετε σε ποια περιοχή μένετε.

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, takoulou είπε

Μήπως εκκρεμεί κάτι από εσένα.. Κανένα ΥΔΕ.. 

Υπάρχει περίπτωση να μην περνάνε λόγω ληγμένου ΥΔΕ; Πράγματι είναι ληγμένο το ΥΔΕ και παρόλα αυτά ήρθαν και μου άλλαξαν τον μετρητή τον Δεκέμβρη. Επίσης είχα ρωτήσει πριν την αλλαγή αν χρειάζεται να το ανανεώσω και μου είχε πει η υπάλληλος ότι δεν χρειάζεται μέχρι να αλλάξει ο ιδιοκτήτης της παροχής.

Για να επιμένεις τόσο για την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα του ΔΕΔΔΗΕ θα πρέπει να υπάρχει κάποια σκοπιμότητα. Δεν εξηγείται αλλιώς οπότε άσκοπη η συζήτηση και τελειώνει εδώ.

 

18 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Πάρε τηλέφωνο την elpedison 2112117300  και ζήτα τους κωδικούς των αιτημάτων.

Έπειτα άνοιξε αίτημα στο myRAE κατά του ΔΕΔΔΗΕ (διαχειριστής δικτύου) με αιτιολογία:

Τεχνικά Προβλήματα --> Καθυστέρηση στην αλλαγή προμηθευτή

και γράψε ότι:

"Ο ΔΕΔΔΗΕ Καλλιθέας καθυστερεί την αλλαγή παρόχου... (κάνε αναφορά στα αιτήματα εκπροσώπησης απ'την elpedison)"

Εάν έχεις δώσει ένδειξη στην Elpedison (και αναγράφεται πάνω αριστερά στη 1η σελίδα της αίτησης) και την έχουμε προωθήσει στον ΔΕΔΔΗΕ... πρόσθεσε στο αίτημα στη ΡΑΕ ότι:

"Σύμφωνα με το άρθρο 18, παρ 6 του ΚΠΗΕ δεν απαιτείται καν επιτόπια καταμέτρηση έαν ο καταναλωτής έχει δώσει ένδειξη".

 

Θα προχωρήσω αύριο με τις οδηγίες που μου'στειλε ο @ekrepaliπιο πάνω κι ενημερώνω. Ευχαριστώ!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, mdendrin είπε

Υπάρχει περίπτωση να μην περνάνε λόγω ληγμένου ΥΔΕ; Πράγματι είναι ληγμένο το ΥΔΕ και παρόλα αυτά ήρθαν και μου άλλαξαν τον μετρητή τον Δεκέμβρη. Επίσης είχα ρωτήσει πριν την αλλαγή αν χρειάζεται να το ανανεώσω και μου είχε πει η υπάλληλος ότι δεν χρειάζεται μέχρι να αλλάξει ο ιδιοκτήτης της παροχής.

Για να επιμένεις τόσο για την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα του ΔΕΔΔΗΕ θα πρέπει να υπάρχει κάποια σκοπιμότητα. Δεν εξηγείται αλλιώς οπότε άσκοπη η συζήτηση και τελειώνει εδώ.

 

Θα προχωρήσω αύριο με τις οδηγίες που μου'στειλε ο @ekrepaliπιο πάνω κι ενημερώνω. Ευχαριστώ!

Ναι.. Είδες που στο είπα.. Λείπει το ΥΔΕ.. Χωρίς αυτό ξέχασε την αλλαγή..Στο τηλεφωνικό κέντρο δεν γνωρίζουν όλα... Άρα μπορεί και να σου γίνει και διακοπή ρεύματος αφού έχει λήξει το πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου.. 

Επεξ/σία από takoulou
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, takoulou είπε

Ναι.. Είδες που στο είπα.. Λείπει το ΥΔΕ.. Χωρίς αυτό ξέχασε την αλλαγή.. 

Αυτό που λες δε παίζει. Η ΥΔΕ σε εμένα έχει λήξει και μια χαρά άλλαξα πάροχο. Συγγενής που βγάζει αστερίσκο στην ημερομηνία λήξης της ΥΔΕ στον έλεγχο του ΔΕΔΔΗΕ άλλαξε δύο φορές πάροχο χωρίς πρόβλημα. ΥΔΕ νέα ζητάνε μόνο σε αλλαγή ονόματος της παροχής. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dasnowy είπε

Αυτό που λες δε παίζει. Η ΥΔΕ σε εμένα έχει λήξει και μια χαρά άλλαξα πάροχο. Συγγενής που βγάζει αστερίσκο στην ημερομηνία λήξης της ΥΔΕ στον έλεγχο του ΔΕΔΔΗΕ άλλαξε δύο φορές πάροχο χωρίς πρόβλημα. ΥΔΕ νέα ζητάνε μόνο σε αλλαγή ονόματος της παροχής. 

Και στην αλλαγή παρόχου ζητείται.. 

  • Confused 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, mdendrin είπε

Μόλις μίλησα με Ελπε και μου είπαν ότι έχουν στείλει το 1ο αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ από τις 28/02 και το 2ο στις 06/03 και περιμένουν. Αν δεν πάρουν την μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ δεν θα ολοκληρωθεί η αλλαγή.

δε χρειάζεται ο ΔΕΔΔΗΕ για την αλλαγή , απλά είναι άσχετοι στην Ελπέ

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, dasnowy είπε

 ΥΔΕ νέα ζητάνε μόνο σε αλλαγή ονόματος της παροχής. 

ΔΕΝ ισχύει σε καμμία περίπτωση είναι ανάλογα τα κέφια του τοπικού ΔΕΔΔΗΕ(;). 2 παροχές σε διαφορετικές περιοχές αλλαγή απο ΗΡΩΝ σε ΔΕΗ η μία ζήτησε ΥΔΕ η άλλη όχι (προφανώς ληγμένες και οι 2 πάνω απο 3 χρόνια)

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, geodimis είπε

ΔΕΝ ισχύει σε καμμία περίπτωση είναι ανάλογα τα κέφια του τοπικού ΔΕΔΔΗΕ(;). 2 παροχές σε διαφορετικές περιοχές αλλαγή απο ΗΡΩΝ σε ΔΕΗ η μία ζήτησε ΥΔΕ η άλλη όχι (προφανώς ληγμένες και οι 2 πάνω απο 3 χρόνια)

Επιβεβαιώνω. Εγώ έκανα και αλλαγή ονόματος προ 7μηνου, και αλλαγή εταιρίας. Καμία ενόχληση για ΥΔΕ μέχρι τώρα. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...