Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

24 λεπτά πριν, korakios είπε

ναι , έχεις 14 μέρες για υπαναχώρηση , εκτός αν υπέγραψες "άμεση εκπροσώπηση" στη σύμβαση (ή σε κατάστημα)

Βέβαια επικοινώνησε με ΔΕΔΔΗΕ πρώτα αν έχουν λάβει αίτημα , μπορεί να είσαι ήδη στην ελπε και να μην το βλέπουν.

Φαντάζομαι το "τρικ" με το site ΥΔΕ το έκανες να δεις μπας και άλλαξε το τελευταίο ψηφίο

ναι δεν εχει αλλαξει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

18 λεπτά πριν, adi32 είπε

Τελικά είναι τσίρκο η ελπεντισον. Από 21/2 έχω κάνει αίτηση και ακόμα λέει δεν έχω περάσει σε αυτούς. Αφού περίμενα μια ώρα στο τηλεφωνικό κέντρο και μου λένε να ρωτήσω το δεδηε 

Στην Ελίν μέσα σε 4 μέρες είχα πάει και έπαιρνες τηλ και το σήκωναν αμέσως. 

Κακώς έφυγα νομίζω 

Μπορώ να το ακυρώσω τώρα? 

Σχεδον ολοι οι παροχοι ειναι γελοιοι και κινουνται στα ορια της παρανομιας εξαπατοντας τον κοσμο  και αυτο γιατι το ιδιο το κρατος τους εχει αφησει να κανουν οτι θελουν.Εγω θελω να αναρωτηθουμε ποιος ο λογος που εδω και καποιους μηνες τρεχουμε δεξια και αριστερα σε παροχους, συμβολαια, ρητρες κτλ και πληρωνουμε το ρευμα καμια 10αρια φορες παραπανω, επειδη.... καποιοι μας επεισαν οτι πρεπει να πληρωνουμε το ρευμα σε τριπλασιες τιμες επειδη αυτη την τιμη διαμορφωσαν σε ενα χρηματιστηριο ενεργειας..

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, adi32 είπε

 

Στην Ελίν μέσα σε 4 μέρες είχα πάει και έπαιρνες τηλ και το σήκωναν αμέσως. 

 

απολυτα λογικο. Εχεις δει τα μεριδια αγορας? Η Ελιν ειναι μεγεθος περιπτερου (καπου 3000 πελατες εχει στο ρευμα και 300 στο αεριο)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, korakios είπε

μέχρι στιγμής όλοι , αλλά τελικά η ελπέ όχι ηλεκτρονικά , μόνο σε κατάστημα και χειρόγραφα

θα τα κάνεις αχταρμά . Ίσως να στείλεις αίτημα υπαναχώρησης πρώτα

νομίζω ο ΔΕΔΔΗΕ δέχεται μέτρηση συγκεκριμένες ημερομηνίες

Εμένα τις δέχτηκαν που έκανα ηλεκτρονικά κ έστειλα φώτο.

1 ώρα πριν, adi32 είπε

Τελικά είναι τσίρκο η ελπεντισον. Από 21/2 έχω κάνει αίτηση και ακόμα λέει δεν έχω περάσει σε αυτούς. Αφού περίμενα μια ώρα στο τηλεφωνικό κέντρο και μου λένε να ρωτήσω το δεδηε 

Στην Ελίν μέσα σε 4 μέρες είχα πάει και έπαιρνες τηλ και το σήκωναν αμέσως. 

Κακώς έφυγα νομίζω 

Μπορώ να το ακυρώσω τώρα? 

Αν έμπαινες στο σάιτ τους κ πατούσες κλικ2κολ θα σε έπαιρναν αυτοί σε μισό λεπτό. Επειδή είναι τηλ για προσφορές κ θα τους έλεγες το πρόβλημα σου κ μια χαρά λύση θα έβρισκες κ τζάμπα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, makrixeris είπε

Εμένα τις δέχτηκαν που έκανα ηλεκτρονικά κ έστειλα φώτο.

Αν έμπαινες στο σάιτ τους κ πατούσες κλικ2κολ θα σε έπαιρναν αυτοί σε μισό λεπτό. Επειδή είναι τηλ για προσφορές κ θα τους έλεγες το πρόβλημα σου κ μια χαρά λύση θα έβρισκες κ τζάμπα. 

δεν ισχυει . Προχτες εστειλα mail στην εξυπηρετηση πελατων και ζητησα αναλυση του λογαριασμου για το μεσο ορο των χρεωσεων και εστειλα και δευτερο mail οτι δεν σηκωνουνε το τηλεφωνο για κανω αλλαγη προγραμματος στο eledison economy. Εχτες δεν πηρα καμια απαντηση και ενω ειχα καλεσει το 2112117300  ειχε τρελη αναμονη και μετα το εκλεισα. Πατησα click to call και με πηρανε αμεσως τηλεφωνο τους ειπα τα προβληματα μου και μου ειπανε δεν μπορουμε να εξυπηρετησουμε εμεις ειμαστε μονο για νεα συμβολαια. Τελικα ξανα καλεσα το 2112117300 και μετα πο 30 λεπτα αναμονη μπορει να ητανε και 40 καταφερα να μιλησω με εκπροσωπο. Δηλωσε να με καλεσουνε σημερα για να κανω μεταφορα στο economy τελικα δεν μπορεσα να καλεσω. Και ζητησαν γραπτως με email την αναλυση του λογαριασμου . Του ειπα ληγει ο λογαριασμος στις 10/3 θα μπορεσω να την εχω την αναλυση πριν την ληξη και μου λεει ναι. Δεν το ελπιζω αλλα για να δουμε . Οσο για το economy μου ειπε οτι ειτε μπω τωρα στο economy ειτε αργοτερα ο επομενος λογαριασμος θα ειναι στο παλιο elpedison electricity home night στον αμεσως επομενο θα μπει στο economy . Οποτε δεν γλυτωνω την ακριβη χρεωση του electricity αυτον τον μηνα . Τοσο υπεροχα. 

Παντως στο επαγγελαματικο εστειλα τα δικαιολογητικα στην δεη και μου στειλανε sms οτι ολα καλα και οτι σε 2 ημερες θα περασει ο δεδδηε και να επικοινωνησω με τον δεδδηε . Μπραβο ενημερωση απο την δεη; . Στην nrg που ειχα παει αργησε να γινει για να δουμε . Επισης οσες φορες καλω την εξυπηρετηση πελατων της δεη στο 8009001000 απαντανε αμεσως χωρις αναμονη πολυ το χαιρομαι. Οχι να περιμενω 30 λεπτα αναμονη στην elpedison. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, johnmegarythmos είπε

δεν ισχυει . Προχτες εστειλα mail στην εξυπηρετηση πελατων και ζητησα αναλυση του λογαριασμου για το μεσο ορο των χρεωσεων και εστειλα και δευτερο mail οτι δεν σηκωνουνε το τηλεφωνο για κανω αλλαγη προγραμματος στο eledison economy. Εχτες δεν πηρα καμια απαντηση και ενω ειχα καλεσει το 2112117300  ειχε τρελη αναμονη και μετα το εκλεισα. Πατησα click to call και με πηρανε αμεσως τηλεφωνο τους ειπα τα προβληματα μου και μου ειπανε δεν μπορουμε να εξυπηρετησουμε εμεις ειμαστε μονο για νεα συμβολαια. Τελικα ξανα καλεσα το 2112117300 και μετα πο 30 λεπτα αναμονη μπορει να ητανε και 40 καταφερα να μιλησω με εκπροσωπο. Δηλωσε να με καλεσουνε σημερα για να κανω μεταφορα στο economy τελικα δεν μπορεσα να καλεσω. Και ζητησαν γραπτως με email την αναλυση του λογαριασμου . Του ειπα ληγει ο λογαριασμος στις 10/3 θα μπορεσω να την εχω την αναλυση πριν την ληξη και μου λεει ναι. Δεν το ελπιζω αλλα για να δουμε . Οσο για το economy μου ειπε οτι ειτε μπω τωρα στο economy ειτε αργοτερα ο επομενος λογαριασμος θα ειναι στο παλιο elpedison electricity home night στον αμεσως επομενο θα μπει στο economy . Οποτε δεν γλυτωνω την ακριβη χρεωση του electricity αυτον τον μηνα . Τοσο υπεροχα. 

Παντως στο επαγγελαματικο εστειλα τα δικαιολογητικα στην δεη και μου στειλανε sms οτι ολα καλα και οτι σε 2 ημερες θα περασει ο δεδδηε και να επικοινωνησω με τον δεδδηε . Μπραβο ενημερωση απο την δεη; . Στην nrg που ειχα παει αργησε να γινει για να δουμε . Επισης οσες φορες καλω την εξυπηρετηση πελατων της δεη στο 8009001000 απαντανε αμεσως χωρις αναμονη πολυ το χαιρομαι. Οχι να περιμενω 30 λεπτα αναμονη στην elpedison. 

Τι να σ πω εγώ πάντως που ήθελα να μιλήσω με αυτή που μου έκανε το συμβόλαιο για να δω σε τι στάδιο βρίσκεται στο κλικ2κολ έδωσα τα στοιχεία με πήραν λέω θέλω να μάθω για την πορεία της αίτησης, θέλω να μιλήσω με την τάδε. Μισό λεπτό μου λέει να δω αν είναι ονλαιν ήταν μου την έδωσαν κ έβγαλα άκρη. Εγώ βέβαια με αυτά που τράβηξα στον Ήρων έναν μήνα που πρόλαβα να είμαι εκεί όλοι οι άλλοι πάροχοι καλοί θα μ φαίνονται...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/3/2023 στις 5:31 ΜΜ, aris2022k είπε

 

Ναι καταλαβαίνω. Πιθανο σενάριο, ολα είναι ρευστά ουτως ή άλλως. Στο μεταξυ μου απάντησαν από τον Ήρωνα αυτό κ λεω να την κάνω την αλλαγή κ βλέπουμε:

  • Το SOLAR GENEROUS HOME συνοδεύεται υποχρεωτικά με το SOLAR EN.A
  • Η κατάθεση ποσού ΔΕΝ είναι υποχρεωτική
  • Ο πελάτης λαμβάνει κανονικά το ποσό των 90€ ως έκπτωση (30€/μήνα)
  • Δεν υπάρχει κάποια άλλη χρέωση σε περίπτωση αποχώρησης πριν το 12μηνο πέρα από τα 90€

Λεει το SOLAR GENEROUS HOME συνοδεύεται υποχρεωτικά με το SOLAR EN.A,

όμως στην σελίδα του SOLAR EN.A για να ενεργοποιηθεί απαιτεί ελάχιστη συμμετοχή 100€!

Άρα με ποια λογική προκύπτει οτι η κατάθεση ποσού ΔΕΝ είναι υποχρεωτική;

Εγω νομιζω οτι αν μετα το 3μηνο δεν βαλεις τουλάχιστον 100 θα σε γυρίσουν στο generous το σκέτο, μην σου πω οτι θα σου πουν φερε και το 90αρι πισω. Στη ουσια αν το ελάχιστο ειναι 100 ευρω για να μείνεις οχι μονο βγάζουν στο τσαμπα το δωρο των 90 ευρω αλλα τους μενει και ενα 10αρικο! 😁

Επεξ/σία από vasilismf
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, vasilismf είπε

Λεει το SOLAR GENEROUS HOME συνοδεύεται υποχρεωτικά με το SOLAR EN.A,

όμως στην σελίδα του SOLAR EN.A για να ενεργοποιηθεί απαιτεί ελάχιστη συμμετοχή 100€!

Άρα με ποια λογική προκύπτει οτι η κατάθεση ποσού ΔΕΝ είναι υποχρεωτική;

Εγω νομιζω οτι αν μετα το 3μηνο δεν βαλεις τουλάχιστον 100 θα σε γυρίσουν στο generous το σκέτο, μην σου πω οτι θα σου πουν φερε και το 90αρι πισω. Στη ουσια αν το ελάχιστο ειναι 100 ευρω για να μείνεις οχι μονο βγάζουν στο τσαμπα το δωρο των 90 ευρω αλλα τους μενει και ενα 10αρικο! 😁

Εγώ από τον όρο αυτόν (τον 3.2 δεν λες;) καταλαβαίνω ότι αν δεν καταβάλει ο πελάτης κανένα ποσό παύει απλά η έκπτωση από τον 4ο μήνα κ μετά. Ούτως ή άλλως δεν ποντάρω στο 90άρι, σίγουρα θα το επιστρέψω κάποια στιγμή, αποκλείεται να κάτσω 12 μήνες στην ίδια εταιρεία... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για Μάρτιο 2023 οι επιδοτήσεις ΤΕΜ των μη οικιακών πελατών είναι...μηδέν (0,0€)!

Ούτε κανονική ούτε έξτρα ΤΕΜ...

ΤΕΜ παίρνουν μόνο τα αγροτικά και είναι όλη έξτρα ΤΕΜ (0,04€ )

Επιδότηση σε μη Οικιακά Τιμολόγια (αγροτική χρήση)

Ειδικά για τους μη οικιακούς καταναλωτές με αγροτικές παροχές, οι οποίοι είναι συμβεβλημένοι σε κυμαινόμενα τιμολόγια προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, ανεξαρτήτως επιπέδου τάσης, επιδοτείται με σαράντα (40) ευρώ (€)ανά Μεγαβατώρα (ΜWh) το σύνολο της κατανάλωσης του Μαρτίου. Οι επιδοτήσεις της εν λόγω κατηγορίας καταναλωτών χορηγούνται βάσει του τμήματος 2.1 του προσωρινού πλαισίου κρίσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη λήψη μέτρων κρατικής ενίσχυσης, με σκοπό τη στήριξη της οικονομίας μετά την επίθεση της Ρωσίας κατά της Ουκρανίας (2022/C 426/01).

14 ώρες πριν, fredd0 είπε

απολυτα λογικο. Εχεις δει τα μεριδια αγορας? Η Ελιν ειναι μεγεθος περιπτερου (καπου 3000 πελατες εχει στο ρευμα και 300 στο αεριο)

Οι μικρές εταιρίες στην λιανική (Volterra, Elin, We, Solar κτλ) έχουν εσωτερικά τηλεφωνικά κέντρα για την εξυπηρέτηση των πελατών. Αν εκτιμούσα πόσα άτομα σε κάθε εταιρία θα έλεγα

25-30 άτομα Volterra

5 άτομα Elin

3 άτομα We

2 άτομα Solar

Οι μεγάλες εταιρίες με πελατολόγια άνω των 100,000 έχουν:

1. Εσωτερικά τηλεφωνικά κέντρα

2. Εξωτερικά τηλεφωνικά κέντρα (cqs, e-value κτλ κτλ)

3. Δανεικούς υπαλλήλους (υπαλλήλους με μηνιαίες συμβάσεις από γραφεία που συνεργάζονται οι προμηθευτές)

1000% θα προτιμούσα να με εξυπηρετεί ένας υπάλληλος των μικρών εταιριών (οι οποίοι έχουν καλύτερους μισθούς, συμβάσεις αορίστου και καλύτερο εργασιακό περιβάλλον γενικότερα) παρά το συνοθύλευμα υπαλλήλων των μεγάλων εταιριών...Αυτά!

 

Επεξ/σία από MasterBlaster
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μάγκες καλημέρα τσεκάρετε ΥΔΕ εμένα γύρισε σε elpedison. το συμβόλαιο μου έγινε 22/2. Δεν μου έστειλαν ακόμα μήνυμα αλλά αφού άλλαξε ο αρ. παρ. είμαι οκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, vasilismf είπε

Λεει το SOLAR GENEROUS HOME συνοδεύεται υποχρεωτικά με το SOLAR EN.A,

όμως στην σελίδα του SOLAR EN.A για να ενεργοποιηθεί απαιτεί ελάχιστη συμμετοχή 100€!

Άρα με ποια λογική προκύπτει οτι η κατάθεση ποσού ΔΕΝ είναι υποχρεωτική;

Εγω νομιζω οτι αν μετα το 3μηνο δεν βαλεις τουλάχιστον 100 θα σε γυρίσουν στο generous το σκέτο, μην σου πω οτι θα σου πουν φερε και το 90αρι πισω. Στη ουσια αν το ελάχιστο ειναι 100 ευρω για να μείνεις οχι μονο βγάζουν στο τσαμπα το δωρο των 90 ευρω αλλα τους μενει και ενα 10αρικο! 😁

Αυτό που ισχύει με γραπτή απάντηση και υπογραφή σύμβασης είναι το έξης: τους τρεις πρώτους μήνες 30 ευρώ ανά μήνα δωρεάν επιδότηση μετά τον 4ο μήνα κόβεται η επιδότηση και μέχρι τους 12 μήνες δεν καταβάλεις αν θες κανένα ποσό και δεν παίρνεις πλέον τα 30/μηνα Πληρώνεις στην τιμή του ρεύματος που ανακοινώνεται κάθε μήνα όπως σε όλα τα προγράμματα.Αν θες βέβαια συμμετέχεις με ελάχιστο ποσό των 100 αλλά δεν είναι απαραίτητο.

Αυτό που προβλέπω εγώ είναι ότι περνώντας ο καιρός και μαζεύοντας πελάτες θα ανεβάσουν και πάλι την τιμή όπως έκαναν και με τον  απλο general home και μάλλον τότε η παραμονή δεν θα συμφέρει.Τοτε επιστρέφεις πίσω τα 90 ευρώ και πας σε άλλον παροχο με καλύτερη τιμή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, aris2022k είπε

Εγώ από τον όρο αυτόν (τον 3.2 δεν λες;) καταλαβαίνω ότι αν δεν καταβάλει ο πελάτης κανένα ποσό παύει απλά η έκπτωση από τον 4ο μήνα κ μετά. Ούτως ή άλλως δεν ποντάρω στο 90άρι, σίγουρα θα το επιστρέψω κάποια στιγμή, αποκλείεται να κάτσω 12 μήνες στην ίδια εταιρεία... 

Εγώ επίσης κατάλαβα ότι ίσως δεν επιστραφεί όλο το 90ευρω αν αποχωρήσεις πριν το 12μηνο.

Αν κατσεις πχ. 3-4 μηνες ίσως επιστρέψεις λιγότερα.

Αυτό το κατάλαβα μέσω της τηλεφωνικής επικοινωνίας που είχα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, favou2000 είπε

Αυτό που ισχύει με γραπτή απάντηση και υπογραφή σύμβασης είναι το έξης: τους τρεις πρώτους μήνες 30 ευρώ ανά μήνα δωρεάν επιδότηση μετά τον 4ο μήνα κόβεται η επιδότηση και μέχρι τους 12 μήνες δεν καταβάλεις αν θες κανένα ποσό και δεν παίρνεις πλέον τα 30/μηνα Πληρώνεις στην τιμή του ρεύματος που ανακοινώνεται κάθε μήνα όπως σε όλα τα προγράμματα.Αν θες βέβαια συμμετέχεις με ελάχιστο ποσό των 100 αλλά δεν είναι απαραίτητο.

Αυτό που προβλέπω εγώ είναι ότι περνώντας ο καιρός και μαζεύοντας πελάτες θα ανεβάσουν και πάλι την τιμή όπως έκαναν και με τον  απλο general home και μάλλον τότε η παραμονή δεν θα συμφέρει.Τοτε επιστρέφεις πίσω τα 90 ευρώ και πας σε άλλον παροχο με καλύτερη τιμή.

Επειδή σκέφτομαι να πάω κι εγώ στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, μετά από πολλές επικοινωνίες με Ηρων, αυτό που έχω καταλάβει εγώ είναι ότι παίρνεις 90ε έκπτωση για τους 3 πρώτους μήνες και από τον 4ο έως τον 12ο αν θες συμμετέχεις με το ελάχιστο ποσό των 100ε ουσιαστικά σαν επένδυση. Αν δεν συμμετάσχεις τότε μετά τον χρόνο φεύγεις από το ΗΡΩΝ ΕΝ.Α. SOLAR και επιστρέφεις σε απλό πρόγραμμα ρεύματος, εκτός και θες να φύγεις πριν τους 12 μήνες που εκεί επιστρέφεις τα 90ε. Αν συμμετάσχεις τότε αυτόματα ενεργοποιείτε το ΕΝ.Α SOLAR όπου εκεί  δεσμεύεσαι για 20 έτη και έχει κάποιες εκπτώσεις μετά. (για αποχώρηση ενώ έχεις καταβάλει τα 100ε δεν γνωρίζω περεταίρω λεπτομέρειες). Προφανώς λόγω του ότι είναι πρόγραμμα με φωτοβολταϊκά σου δίνει καλύτερη τιμή στο ρεύμα. Τώρα κατά πόσο θα την κρατήσουν τόσο χαμηλά και στο μέλλον κανείς δεν το γνωρίζει. Εγώ είμαι στο Ηρων 2 χρόνια και έχω καταλάβει ότι έχει νορμάλ χρεώσεις, στους μέσους όρους πχ του τελευταίου 6μηνου είναι αρκετά χαμηλά. Πιστεύω αν τις αυξήσουν δεν θα αυξηθούν τόσο που να είναι ασύμφορο το πρόγραμμα ώστε να θες να φύγεις νωρίτερα από τον χρόνο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Panos_Mil είπε

Επειδή σκέφτομαι να πάω κι εγώ στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, μετά από πολλές επικοινωνίες με Ηρων, αυτό που έχω καταλάβει εγώ είναι ότι παίρνεις 90ε έκπτωση για τους 3 πρώτους μήνες και από τον 4ο έως τον 12ο αν θες συμμετέχεις με το ελάχιστο ποσό των 100ε ουσιαστικά σαν επένδυση. Αν δεν συμμετάσχεις τότε μετά τον χρόνο φεύγεις από το ΗΡΩΝ ΕΝ.Α. SOLAR και επιστρέφεις σε απλό πρόγραμμα ρεύματος, εκτός και θες να φύγεις πριν τους 12 μήνες που εκεί επιστρέφεις τα 90ε. Αν συμμετάσχεις τότε αυτόματα ενεργοποιείτε το ΕΝ.Α SOLAR όπου εκεί  δεσμεύεσαι για 20 έτη και έχει κάποιες εκπτώσεις μετά. (για αποχώρηση ενώ έχεις καταβάλει τα 100ε δεν γνωρίζω περεταίρω λεπτομέρειες). Προφανώς λόγω του ότι είναι πρόγραμμα με φωτοβολταϊκά σου δίνει καλύτερη τιμή στο ρεύμα. Τώρα κατά πόσο θα την κρατήσουν τόσο χαμηλά και στο μέλλον κανείς δεν το γνωρίζει. Εγώ είμαι στο Ηρων 2 χρόνια και έχω καταλάβει ότι έχει νορμάλ χρεώσεις, στους μέσους όρους πχ του τελευταίου 6μηνου είναι αρκετά χαμηλά. Πιστεύω αν τις αυξήσουν δεν θα αυξηθούν τόσο που να είναι ασύμφορο το πρόγραμμα ώστε να θες να φύγεις νωρίτερα από τον χρόνο

Συμφωνώ σε όλα απλά τους δύο τελευταίους μήνες Φεβρουάριο και Μάρτιο υπήρξε πολύ μεγάλη αύξηση της κιλοβατορας σε σχέση βέβαια με τις τιμές που έδινε ο μέσος όρος του 6μηνου Αυγούστου-Ιανουαριου αυτό με κάνει κάπως καχύποπτο.Παρολαυτα έχω κάνει από 1 Μαρτίου την μετάβαση από απλό generous σε Solar και βλέπουμε. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...