Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, chocorellos είπε

σε αυτό το ενδεχόμενο ποια είναι η λύση είπαμε;

αλλαγή σε solar generous γίνεται μόνο τηλεφωνικά;

Μπορεί να γίνει και με mail στο [email protected] γράφοντας το ΑΦΜ σου τα στοιχεία σου και ζητάς να κάνεις μετάβαση στο solar.Θα σου στείλουν πίσω την αίτηση την υπογράφεις και την ξαναστελνεις και τέλος 

Επεξ/σία από favou2000
  • Thanks 1
  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, chocorellos είπε

σε αυτό το ενδεχόμενο ποια είναι η λύση είπαμε;

 ΚΠΗΕ αναφέρει στο Παράρτημα ΙΙ, Άρθρο 2, παράγραφος 5δ ότι “Για προϊόντα ή χρεώσεις όπου προσφέρονται εκπτώσεις, πρέπει να διευκρινίζεται με απόλυτη σαφήνεια το ύψος της έκπτωσης και που εφαρμόζεται αυτή, τα κριτήρια εφαρμογής, η διάρκεια ισχύος, οι όροι ακύρωσης ή άρσης της έκπτωσης, με πιστή τήρηση και της βασικής αρχής της μη−διακριτικής μεταχείρισης μεταξύ πελατών της ίδιας κατηγορίας.

Στους ειδικούς όρους της σύμβασης δεν είχατε αναγράψει με απόλυτη σαφήνεια ότι δεν παρέχεται έκπτωση συνέπειας μετά τη λήξη εκπροσώπησης, συνεπώς θα πρέπει να πιστώσετε τη συνέπεια με έκτακτο λογαριασμό

Επιπλέον η επιστολή Ο-97337 της ΡΑΕ αναφέρει ότι οι συνεπείς πελάτες λαμβάνουν την έκπτωση συνέπειας και μετά τη λήξη της επροσώπησης."

  • Like 1
Δημοσ.
20 ώρες πριν, Greg29M είπε

Και εγώ τα ίδια από 21/02 και ακόμα δεν έχουν στείλει ούτε καν εντολή στο δεδδηε 

κ εμένα το ίδιο απο 22/2 τίποτα πήρα τηλ μου λέει είναι όλα οκ δεν εκκρεμεί κάτι θα σου έρθει μήνυμα τους είχα στείλει κ φωτό με μέτρηση.

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πήρα σήμερα στην ΕΛΠΕ μου λένε είσαι πελάτης μας από 28-02. Να έπαιξε ρόλο που εκείνη την μέρα έδωσα τις μετρήσεις στον Δεδδηε από το site; Επίσης με παίρνανε απο τον Ήρων τηλ για αντιπροσφορα. Οπότε σίγουρα έχει προχωρήσει. Βέβαια στο app ακόμα βγάζει ότι εκκρεμεί.

Επεξ/σία από barimagas
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πήρα δεδδηε μόλις να δω αν έχει κάνει τίποτα η elpedison και όντως έχει στείλει στον δεδδηε κλπ φαίνεται στο σύστημα τους και μου λέει έχει γίνει η τελική καταμέτρηση (είχα στείλει φωτο με μέτρηση) δώστε μου και το τηλέφωνο σας να επισπεύσω την διαδικασία άρα μήπως πρέπει να πάρετε κ εσείς να δείτε τι γίνετε ?

*η ενημέρωση της παροχής απο τον δεδδηε μενει μονο που γίνετε συστημικά μ είπαν.

Επεξ/σία από makrixeris
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Dask92 είπε

ναι ρώτησα για συγκεκριμένο πρόγραμμα που δεν βρίσκεται στο excel. 

δεν κατάλαβα οτι βγάλανε νέο, θα μπει μετά μπήκε στο excel

0,14 με 5€ πάγιο αλλά λίγο πριν καταργηθεί ο μηχανισμός πρέπει να την κάνεις τρέχοντας μιας και λαμβάνει υπόψιν όλη τη χοντρική συν οτι θα γίνονται εκκαθαρίσεις αναδρομικές απο ΑΔΜΗΕ

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

επισης εχει κανεις υποψιν για την 3μηνη δωραν καρτα υγειας απο μια θυγατρικη του ΗΡΩΝ (icom ή κατι τετοιο λεγεται η εταιρια)

*συνεργατης του ΗΡΩΝ 

Επεξ/σία από chocorellos
Δημοσ.

Η αίτηση στο Ελπε economy ολοκληρώθηκε την Δευτέρα 28/02 με την αποστολή των δικαιολογητικών και περιμένω τώρα τον ΔΕΔΔΗΕ να περάσει για την καταμέτρηση. Βλέπω κι άλλους συνφορμίτες που έχουν κάνει αιτήσεις από 21/02 κι ακόμα περιμένουν τον ΔΕΔΔΗΕ.

Απορίες για όποιον γνωρίζει:

Απορία 1. Αν δώσω τώρα μέτρηση στο site του ΔΕΔΔΗΕ θα επισπευσει την διαδικασία ή απλά θα πάρει την μέτρηση ο τωρινός πάροχος (Ηρων);

Απορία 2. Αν αποφασίσω ότι δεν θέλω να χάνω άλλο χρόνο και να πληρώνω την κιλοβατώρα χρυσή στο Generous και κάνω αίτηση σε άλλο πάροχο που δέχεται την μέτρηση του πελάτη χωρίς να εμπλέκεται ο ΔΕΔΔΗΕ για την αλλαγή, η τελευταία αίτηση θα αναιρέσει την προηγούμενη της Ελπε; 

Απορία 3. Γνωρίζουμε ποιοι πάροχοι δέχονται την μέτρηση του πελάτη για άμεση εκπροσώπηση;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, mdendrin είπε

Απορία 3. Γνωρίζουμε ποιοι πάροχοι δέχονται την μέτρηση του πελάτη για άμεση εκπροσώπηση;

μέχρι στιγμής όλοι , αλλά τελικά η ελπέ όχι ηλεκτρονικά , μόνο σε κατάστημα και χειρόγραφα

2 λεπτά πριν, mdendrin είπε

Απορία 2. Αν αποφασίσω ότι δεν θέλω να χάνω άλλο χρόνο και να πληρώνω την κιλοβατώρα χρυσή στο Generous και κάνω αίτηση σε άλλο πάροχο που δέχεται την μέτρηση του πελάτη χωρίς να εμπλέκεται ο ΔΕΔΔΗΕ για την αλλαγή, η τελευταία αίτηση θα αναιρέσει την προηγούμενη της Ελπε; 

θα τα κάνεις αχταρμά . Ίσως να στείλεις αίτημα υπαναχώρησης πρώτα

3 λεπτά πριν, mdendrin είπε

Απορία 1. Αν δώσω τώρα μέτρηση στο site του ΔΕΔΔΗΕ θα επισπευσει την διαδικασία ή απλά θα πάρει την μέτρηση ο τωρινός πάροχος (Ηρων);

νομίζω ο ΔΕΔΔΗΕ δέχεται μέτρηση συγκεκριμένες ημερομηνίες

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, korakios είπε

δεν κατάλαβα οτι βγάλανε νέο, θα μπει μετά μπήκε στο excel

0,14 με 5€ πάγιο αλλά λίγο πριν καταργηθεί ο μηχανισμός πρέπει να την κάνεις τρέχοντας μιας και λαμβάνει υπόψιν όλη τη χοντρική συν οτι θα γίνονται εκκαθαρίσεις αναδρομικές απο ΑΔΜΗΕ

 να το προτιμήσω έναντι του Elpedison Economy? Η διαφορά τους μου φαίνεται μόνο στο πάγιο. συν ότι έτσι κι αλλιώς και στις 2 τρέχουμε μόλις αρθεί ο μηχανισμός.

  • Like 1
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, Dask92 είπε

 να το προτιμήσω έναντι του Elpedison Economy? Η διαφορά τους μου φαίνεται μόνο στο πάγιο. συν ότι έτσι κι αλλιώς και στις 2 τρέχουμε μόλις αρθεί ο μηχανισμός.

αυτό είναι καθαρά δικιά σου απόφαση , για ελπέ πάντως όσο διαβάζω εδώ , αν δεν παίζει κατάστημα να πας επιτόπου και να γράψουν μέτρηση ,παίζουν καθυστερήσεις

Δημοσ.

Τελικά είναι τσίρκο η ελπεντισον. Από 21/2 έχω κάνει αίτηση και ακόμα λέει δεν έχω περάσει σε αυτούς. Αφού περίμενα μια ώρα στο τηλεφωνικό κέντρο και μου λένε να ρωτήσω το δεδηε 

Στην Ελίν μέσα σε 4 μέρες είχα πάει και έπαιρνες τηλ και το σήκωναν αμέσως. 

Κακώς έφυγα νομίζω 

Μπορώ να το ακυρώσω τώρα? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, adi32 είπε

Τελικά είναι τσίρκο η ελπεντισον. Από 21/2 έχω κάνει αίτηση και ακόμα λέει δεν έχω περάσει σε αυτούς. Αφού περίμενα μια ώρα στο τηλεφωνικό κέντρο και μου λένε να ρωτήσω το δεδηε 

Στην Ελίν μέσα σε 4 μέρες είχα πάει και έπαιρνες τηλ και το σήκωναν αμέσως. 

Κακώς έφυγα νομίζω 

Μπορώ να το ακυρώσω τώρα? 

ναι , έχεις 14 μέρες για υπαναχώρηση , εκτός αν υπέγραψες "άμεση εκπροσώπηση" στη σύμβαση (ή σε κατάστημα)

Βέβαια επικοινώνησε με ΔΕΔΔΗΕ πρώτα αν έχουν λάβει αίτημα , μπορεί να είσαι ήδη στην ελπε και να μην το βλέπουν.

Φαντάζομαι το "τρικ" με το site ΥΔΕ το έκανες να δεις μπας και άλλαξε το τελευταίο ψηφίο

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, korakios είπε

εκτός αν υπέγραψες "άμεση εκπροσώπηση" στη σύμβαση

Τουλάχιστον στη σταθερή τηλεφωνία και ίντερνετ, ακόμα και να επιλέξεις άμεση υλοποίηση, μπορείς να κάνεις υπαναχώρηση μέχρι να ενεργοποιηθεί το νέο συμβόλαιο. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dasnowy είπε

Τουλάχιστον στη σταθερή τηλεφωνία και ίντερνετ, ακόμα και να επιλέξεις άμεση υλοποίηση, μπορείς να κάνεις υπαναχώρηση μέχρι να ενεργοποιηθεί το νέο συμβόλαιο. 

δε γνωρίζω τι παίζει για ρεύμα η άμεση εκπροσώπηση αλλά έτσι κι αλλιώς δεν υπάρχουν ρήτρες αποχώρησης , γενικά παίζει και το σενάριο να ολοκληρωθεί η μετάβαση , ετεροχρονισμένη υπαναχώρηση και κερασάκι νέα αίτηση σε άλλον πάροχο , δεν ξέρω πόσο καλά θα το διαχειριστεί ο ΔΕΔΔΗΕ 😛

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...