Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Δε πρόκειται να λάβουν υπόψιν την ένδειξη αν δε στείλεις τη φωτό όπως τη ζητανε. Επίσης προσοχή αν έχεις φουσκωμένη κατανάλωση το τελευταίο μήνα, ίσως να μη σε συμφέρει να μη  βγει μηνιαίος εκκαθαριστικός αλλά καλύτερα να περιμένεις την εκκαθαριση 4μηνου και να παίρνεις έναντι ως τότε.

Βάζεις μπροστά 0. Το έχω δοκιμάσει.

Το 2ο, νομίζω είναι όπως τα λες... 

Ξαναπάρε τηλέφωνο και ζήτα να συμπληρώσουν την ένδειξη σου στην αίτηση. 10 δευτερόλεπτα υπόθεση είναι.

Κι άμα σου πούνε το γνωστό τροπάριο για τον δεδδηε.... να επιμείνεις να συμπληρώσουν την ένδειξη σου, και το τι θα κάνει ο δεδδηε είναι δικό τους θέμα.

Όχι δεν έχει νόημα. Απλά επιμείνετε να συμπληρώσουν την ένδειξη στην αίτηση. Αν η αίτηση έχει ήδη φύγει προς ΔΕΔΔΗΕ ζητήστε τον κωδικό αναφοράς της αίτησης... και μετά επικοινωνήστε με δεδδηε μήπως γίνεται να δώσετε ένδειξη σε εκείνους (δυσκολάκι)

Αν πάω τώρα στο κατάστημα που έκανα την αίτηση και ζητήσω να συμπληρώσουν την ένδειξη γίνεται; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, Kzaxas είπε

Δεν μου πάει  η καρδιά να φύγω 😂

Πέρα από την πλάκα θεωρώ ότι για μένα με τις τιμές που έχει έως τώρα  σε συνδυασμό με το ΚΟΤ, την άμεση και φιλική εξυπηρέτηση για οποιοδήποτε λόγο δεν θέλω να μπω,ακόμη τουλάχιστον, σε «περιπέτειες» με άλλες εταιρίες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Greg29M είπε

Αν πάω τώρα στο κατάστημα που έκανα την αίτηση και ζητήσω να συμπληρώσουν την ένδειξη γίνεται; 

Αν είναι σε εκκρεμότητα και δεν έχει αποσταλεί, νομίζω πως ναι.

Εμένα μπόρεσαν και έκαναν αλλαγές σε 2 κουτακια σχετικά με το GPDR.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Αν είναι σε εκκρεμότητα και δεν έχει αποσταλεί, νομίζω πως ναι.

Εμένα μπόρεσαν και έκαναν αλλαγές σε 2 κουτακια σχετικά με το GPDR.

Την έκανα στις 21/02 και την απέστειλαν από το κατάστημα στις 23/02…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Greg29M είπε

Την έκανα στις 21/02 και την απέστειλαν από το κατάστημα στις 23/02…

Πάρε στο 2111900500 και ρώτα αν μπορούν να συμπληρώσουν τη ένδειξη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ekrepali είπε

Πάρε στο 2111900500 και ρώτα αν μπορούν να συμπληρώσουν τη ένδειξη 

Αφού δεν έχει σταλεί ακόμα στο ΔΕΔΔΗΕ πως θα πάρω εκεί και να ζητήσω να συμπληρώσουν την ένδειξη; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/2/2023 στις 3:47 ΜΜ, korakios είπε

@Kzaxas στη Solar μπορείς να πληρώνεις με κάρτα ? (να μη σκάω προμήθεια πληρωμής μέσω τράπεζας)

Νομίζω δεν υποστηρίζει την πληρωμή με  κάρτα τουλάχιστον από την πειρεως και Εθνικη που είχα ψάξει,εγώ προσωπικά το έχω με πάγια εντολή χωρίς καμία προμήθεια

19 ώρες πριν, korakios είπε

απο Solar είχα απάντηση για εγγύηση οτι είναι 50% της προηγούμενης και τουλάχιστον 25€ , εκεί είναι ο @Kzaxas αλλά δεν απάντησε αν γίνεται να πληρώνεις με κάρτα . Βλέπω στο site έχει φόρμα για να δίνεις και ένδειξη μετρήσεων

τελικά την έκανα Ελίν γιατί βαριόμουν ξανά διαδικασία χαρτιών , πάντως τα 130€ εγγύησης για όποιον δε βάζει πάγια είναι υπερβολικά πολλά

Είχα κάτι τρεχάματα και δεν μπορούσα να παρακολουθήσω για κανενα διήμερο,δεν το πιστεύω ότι σε χάσαμε μέσα από τα χέρια μας 😂.
Θα σε περιμένω τον Απρίλιο τώρα 😃

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Greg29M είπε

Αφού δεν έχει σταλεί ακόμα στο ΔΕΔΔΗΕ πως θα πάρω εκεί και να ζητήσω να συμπληρώσουν την ένδειξη; 

2112117300, την elpedison εννοουσα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ekrepali είπε

Δε πρόκειται να λάβουν υπόψιν την ένδειξη αν δε στείλεις τη φωτό όπως τη ζητανε. Επίσης προσοχή αν έχεις φουσκωμένη κατανάλωση το τελευταίο μήνα, ίσως να μη σε συμφέρει να μη  βγει μηνιαίος εκκαθαριστικός αλλά καλύτερα να περιμένεις την εκκαθαριση 4μηνου και να παίρνεις έναντι ως τότε.

Βάζεις μπροστά 0. Το έχω δοκιμάσει.

Το 2ο, νομίζω είναι όπως τα λες... 

Ξαναπάρε τηλέφωνο και ζήτα να συμπληρώσουν την ένδειξη σου στην αίτηση. 10 δευτερόλεπτα υπόθεση είναι.

Κι άμα σου πούνε το γνωστό τροπάριο για τον δεδδηε.... να επιμείνεις να συμπληρώσουν την ένδειξη σου, και το τι θα κάνει ο δεδδηε είναι δικό τους θέμα.

Όχι δεν έχει νόημα. Απλά επιμείνετε να συμπληρώσουν την ένδειξη στην αίτηση. Αν η αίτηση έχει ήδη φύγει προς ΔΕΔΔΗΕ ζητήστε τον κωδικό αναφοράς της αίτησης... και μετά επικοινωνήστε με δεδδηε μήπως γίνεται να δώσετε ένδειξη σε εκείνους (δυσκολάκι)

Αν 'μπει' στην φωτογραφία ο αριθμός παροχής, η ένδειξη του μετρητή δεν είναι καθόλου ευκρινής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα συμφορουμιτες. Εκδοθηκε ο λογαριασμος εκκαθαρισης απο elpedison Γ21 25ΚVA για διαστημα ΟΚΤ-ΔΕΚ (μετα πηγα ΕΛΙΝ) και στον λογαριασμο βλεπω αυτα

Χρ.Ημέρας ΟΚΤ22 411 kWh x 0,6079€/kWh = 249,85
Χρ.Ημέρας ΝΟΕΜ22 1542 kWh x 0,3946€/kWh = 608,47
Χρ.Ημέρας ΔΕΚ22 1388 kWh x 0,3643€/kWh = 505,65


Πίστωση Ταμείου Ενεργειακής Μετάβασης

411 kWh x 0,398 €/kWh= -163,58

1542 kWh x 0,2 €/kWh= -308,40
1388 kWh x 0,034 €/kWh= -47,19

Δηλαδη τον Δεκεμβριο η επιδοτηση αντι για 0,183 ειναι 0,034? Τους πηρα τηλεφωνο και μου ειπαν οτι βαση ΦΕΚ μειωθηκε η επιδοτηση τελικα για το εν λογο διαστημα και πηγε στο 0.034.. Ξερει κανεις αν ισχυει αυτο?

Επισης δεν μου εβαλαν ποτε καμια εκπτωση συνεπειας παρολο που το προγραμμα εχει...

 Παρακαλω αν καποιος γνωριζει κατι ας απαντησει! Ευχαριστω!

Επεξ/σία από Mixail-1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Αν 'μπει' στην φωτογραφία ο αριθμός παροχής, η ένδειξη του μετρητή δεν είναι καθόλου ευκρινής.

Eε άσε να βγει έναντι. Καλύτερα για να μην έχεις θέματα με κλίματες επιδότησης, 15% έκπτωση, ΥΚΩ κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, GREGORYMO είπε

Αν 'μπει' στην φωτογραφία ο αριθμός παροχής, η ένδειξη του μετρητή δεν είναι καθόλου ευκρινής.

Είχα κι εγώ τον ίδιο προβληματισμό, αλλά οι οδηγίες λένε "αριθμό μετρητή" όχι "αριθμό παροχής"...
Σε εμένα τουλάχιστον, ο αριθμός μετρητή (Meter No...) φαίνεται ευκρινέστατα μαζί με την μέτρηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Mixail-1 είπε

Δηλαδη τον Δεκεμβριο η επιδοτηση αντι για 0,183 ειναι 0,034? Τους πηρα τηλεφωνο και μου ειπαν οτι βαση ΦΕΚ μειωθηκε η επιδοτηση τελικα για το εν λογο διαστημα και πηγε στο 0.034.. Ξερει κανεις αν ισχυει αυτο?

Επισης δεν μου εβαλαν ποτε καμια εκπτωση συνεπειας παρολο που το προγραμμα εχει...

 Παρακαλω αν καποιος γνωριζει κατι ας απαντησει! Ευχαριστω!

0.034 το βασικό ΤΕΜ, το υπόλοιπο είναι έξτρα ΤΕΜ για το οποίο δεν έχει βγει ακόμα ΦΕΚ για Δεκέμβριο 2022 και μετέπειτα.

Για συνέπεια:

  

Στις 23/1/2023 στις 9:56 ΜΜ, ekrepali είπε

Πληρώνεις εμπρόθεσμα ναι...  κι αφού λογιστικοποιηθεί η συναλλαγή απ'τη τράπεζα, παίρνεις τηλέφωνο και ζητάς τη συνέπεια. Αν σου πούνε μα μου σου του, δε γίνεται μετά τον τελικό... κρατάς το όνομα της εκπροσώπου, ημερομηνία / ώρα και μετά στέλνεις με mail:

Αίτημα για έκδοση έκτακτου λογαριασμού, για πίστωση της έκπτωσης συνέπειας του τελικού λογαριασμού

Όνομα, ΑΦΜ, Παροχή

Παρακαλώ να μου πιστώσετε την έκπτωση συνέπειας του τελικού λογαριασμού, εκδίδοντας έκτακτο λογαριασμό. Το ζήτησα προηγουμένως και τηλεφωνικώς (ημερομηνία / ώρα) αλλά η εκπρόσωπος σας (όνομα) μού είπε ψευδώς ότι δεν πιστώνεται η συνέπεια μετά τον τελικό λογαριασμό.

Σας υπενθυμίζω λοιπόν ότι:

Ο ΚΠΗΕ αναφέρει στο Παράρτημα ΙΙ, Άρθρο 2, παράγραφος 5δ ότι “Για προϊόντα ή χρεώσεις όπου προσφέρονται εκπτώσεις, πρέπει να διευκρινίζεται με απόλυτη σαφήνεια το ύψος της έκπτωσης και που εφαρμόζεται αυτή, τα κριτήρια εφαρμογής, η διάρκεια ισχύος, οι όροι ακύρωσης ή άρσης της έκπτωσης, με πιστή τήρηση και της βασικής αρχής της μη−διακριτικής μεταχείρισης μεταξύ πελατών της ίδιας κατηγορίας. Στους ειδικούς όρους της σύμβασης δεν είχατε αναγράψει με απόλυτη σαφήνεια ότι δεν παρέχεται έκπτωση συνέπειας μετά τη λήξη εκπροσώπησης, συνεπώς θα πρέπει να πιστώσετε τη συνέπεια με έκτακτο λογαριασμό

Επιπλέον η επιστολή Ο-97337 της ΡΑΕ αναφέρει ότι οι συνεπείς πελάτες λαμβάνουν την έκπτωση συνέπειας και μετά τη λήξη της επροσώπησης.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Αν 'μπει' στην φωτογραφία ο αριθμός παροχής, η ένδειξη του μετρητή δεν είναι καθόλου ευκρινής.

Εγω εβγαλα 2 ξεχωριστες και τους εστειλα τον περασμενο μηνα,1 τον αρ.παροχης και 1την ενδειξη μετρητη και εβγαλαν κανονικα τον εκκαθαριστικο.Δεν ειναι απαραιτητο να ειναι σε μια φωτο

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ελίν ζητάει ενδείξεις από 25 έως 28 του μηνός να στείλουμε. Όποτε και να στείλουμε την ένδειξη το ίδιο είναι; Θεωρείται δηλαδή η ένδειξη ότι είναι για όλο το μήνα; Ή παίρνουν την ένδειξη παραδείγματος χάρη για τις 25 μέρες και υπολογίζουν τις μονάδες αναλογικά για ολόκληρο το μήνα, δηλαδή πολλαπλασιάζοντας επί 30/25 ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...