Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
4 ώρες πριν, george_008 είπε

Καλησπέρα παιδιά, μου ηρθε διορθωτικός τελικός λογαριασμός στην ηρων με την κρατικη επιδότηση του Δεκεμβρίου που δεν υπήρχε. Έστειλα  Mail μετά από αυτό και ζήτησα να μου βάλουν και την έκπτωση συνέπειας καθώς εκδοσαν λογαριασμό και μετά τον τελικό και σήμερα με πήραν για να μου πουν ότι δεν δικαιούμαι την έκπτωση αφού έφυγα και δεν θα βγει επόμενο λογαριασμός. Στους όρους συμβολαίου δεν αναφέρεται κάτι και έστειλα το τυποποιημένο κείμενο που εχουν ανεβάσει τα παιδιά και περιμένω. Υπάρχει κάποιος που είχε εξέλιξη με αυτήν την διαδικασία; 

Εγώ και άλλοι 2-3 συμφορουμήτες τη πήραμε τη συνέπεια. Μετά ο ΗΡΩΝ σταμάτησε να απαντάει ακόμα και σε αιτήματα της ΡΑΕ. Aν πάρεις απάντηση, ξαναστείλε στο [email protected], μετά άνοιξε αίτημα στο myrae και αν δε πάρεις απάντηση ή αν πάρεις απάντηση που δε σε ικανοποιεί, στείλε καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, παπι είπε

Κοιτά να δεις, αν μου περισσεύανε, θα το πήγαινα δικαστικά μόνο και μόνο για για τη τιμή. Τώρα θα τους τα δώσω και απλά δεν θα ξανασχοληθω με εναλλακτικούς. 

Όπως νομίζεις... αν μπορείς πάντως απάντησε σ'αυτό που σε ρώτησα. Ο διακανονισμός έγινε γραπτώς με υπογραφή ή "στο μιλητό"; Γιατί μου φαίνεται περίεργο που σε πήρανε τηλέφωνο αν δεν υπάρχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, ekrepali είπε

  

Δεν είχα ρήτρα ούτε αποδέχτηκα να πληρώσω καμιά ρήτρα. Απλός διακανονισμός ήταν... απλά ανέφερα ότι υπήρχε γραμμένο το συγκεκριμένο εδάφιο. Παράνομο ή μη, οι περισσότεροι υπογράφουν με κλειστά μάτια και θα δυσκολευτούν πολύ περισσότερο σε περίπτωση αμφισβήτησης γιατί πρώτα απ'όλα θα πρέπει να αναιρέσουν την υπογεγραμμένη αποδοχή οφειλών... κι αυτό απαιτεί μια ορισμένη διαδικασία που φτάνει στο δικαστήριο (απαιτεί δηλαδή λεφτά για εκπροσώπηση δικηγόρου). Γι'αυτό είπε προσοχή τι υπογράφετε.

Μόνο και μόνο ότι σε βάζουν να υπογράψεις αυτό το πράγμα είναι καταφανώς παράνομο. Γιατί τόση πρεμούρα να υπογράψεις ότι αποδέχεσαι οφειλές τις οποίες κατά εκείνους ειναι "νόμιμα" χρεωμένες;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, gangel είπε

Μόνο και μόνο ότι σε βάζουν να υπογράψεις αυτό το πράγμα είναι καταφανώς παράνομο. Γιατί τόση πρεμούρα να υπογράψεις ότι αποδέχεσαι οφειλές τις οποίες κατά εκείνους ειναι "νόμιμα" χρεωμένες;

Δε διαβάζεις τι γράφω (γι'αυτό είπα συνεννόηση μπουζούκι χτες), άντε να τα πω πιο αναλυτικά 3η φορά.

Βγήκε τελικός 540 ευρώ. Τόσο ακριβώς το περίμενα. Τιμολόγιο Elin Comfort με τις τιμές που έχουν ανακοινωθεί βάσει του έκτακτου μηχανισμού. Κανονικές χρεώσεις.  Έληγε σύντομα, δεν είχα να το πληρώσω. Το έσπασα σε 2 δόσεις με διακανονισμό. Μου ζήτησαν να υπογράψω τον διακανονισμό και υπέγραψα. Υπήρχε αυτή η παράγραφος ότι χάνω το δικαίωμα αμφισβήτησης (η οποία δε με αφορά γιατί θέλω να αμφισβητήσω κάτι).

Το ανέφερα απλά σε περίπτωση που το βρει κάποιος συμφορουμήτης μπροστά του. Αν δηλαδή υπογράψει το διακανονισμό, χάνει το δικαίωμα αμφισβήτησης (σε περίπτωση που θέλει να αμφισβητήσει κάτι)... αν δεν υπογράψει δε δέχεται ο πάροχος να γίνει διακανονισμός και μάλλον θα στείλει εντολή διακοπής μετά τη λήξη. Εμένα αν μου τύχει τέτοια περίπτωση ξέρω πως να τη χειριστώ όσον αφορά τη καταχρηστικότητα... ο καθένας ας κάνει ό,τι νομίζει.

Και μιας που ανέφερες ότι εσύ έκανες διακανονισμό χωρίς υπογραφή, δες στη προηγούμενη σελίδα τι έγινε στον συμφορουμήτη με την elpedison (που έκανε διακανονισμό μάλλον χωρίς υπογραφή) και τώρα μόλις βγήκε ο τελικός τον πήρανε τηλέφωνο από δικηγορικό γραφείο (λες και δεν έχει διακανονιστεί η οφειλή).

 

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, ekrepali είπε

Δε διαβάζεις τι γράφω (γι'αυτό είπα συνεννόηση μπουζούκι χτες), άντε να τα πω πιο αναλυτικά 3η φορά.

Βγήκε τελικός 540 ευρώ. Τόσο ακριβώς το περίμενα. Τιμολόγιο Elin Comfort με τις τιμές που έχουν ανακοινωθεί βάσει του έκτακτου μηχανισμού. Κανονικές χρεώσεις.  Έληγε σύντομα, δεν είχα να το πληρώσω. Το έσπασα σε 2 δόσεις με διακανονισμό. Μου ζήτησαν να υπογράψω τον διακανονισμό και υπέγραψα. Υπήρχε αυτή η παράγραφος ότι χάνω το δικαίωμα αμφισβήτησης (η οποία δε με αφορά γιατί θέλω να αμφισβητήσω κάτι).

Το ανέφερα απλά σε περίπτωση που το βρει κάποιος συμφορουμήτης μπροστά του. Αν δηλαδή υπογράψει το διακανονισμό, χάνει το δικαίωμα αμφισβήτησης (σε περίπτωση που θέλει να αμφισβητήσει κάτι)... αν δεν υπογράψει δε δέχεται ο πάροχος να γίνει διακανονισμός και μάλλον θα στείλει εντολή διακοπής μετά τη λήξη. Εμένα αν μου τύχει τέτοια περίπτωση ξέρω πως να τη χειριστώ όσον αφορά τη καταχρηστικότητα... ο καθένας ας κάνει ό,τι νομίζει.

Και μιας που ανέφερες ότι εσύ έκανες διακανονισμό χωρίς υπογραφή, δες στη προηγούμενη σελίδα τι έγινε στον συμφορουμήτη με την elpedison (που έκανε διακανονισμό μάλλον χωρίς υπογραφή) και τώρα μόλις βγήκε ο τελικός τον πήρανε τηλέφωνο από δικηγορικό γραφείο (λες και δεν έχει διακανονιστεί η οφειλή).

 

Σχολίασα μόνο το κομμάτι ως προς την υπογραφή του συγκεκριμένου παράνομου  όρου των εταιρειών περί αποδοχής οφειλών. Τώρα τι ακριβώς έγινε στη περίπτωση σου γενικότερα δεν ασχολήθηκα και ούτε έχει σημασία. Διακανονισμό έκανα με υπογραφή αλλά χωρίς γνήσιο υπογραφής όπως ανέφερες σε προηγούμενο post σου (μάλλον δεν διαβάζεις ο ίδιος τι γράφεις)και δεν με πήρε κανένα δικηγορικό γραφείο.

  • Thanks 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, ekrepali είπε

Δεν το επιστρέφεις.

Και την ξανά παίρνεις αν ξανά επιστρέψεις; δηλαδή αν κάθε δύο μήνες ας πούμε επιστρέφεις με e-contract; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, dimitris_st13 είπε

Και την ξανά παίρνεις αν ξανά επιστρέψεις; δηλαδή αν κάθε δύο μήνες ας πούμε επιστρέφεις με e-contract; 

Αυτό δεν το έχει δοκιμάσει κανείς στη πράξη... Υπόψιν τα νέα συμβόλαια έχουν όρο ότι δε παίρνεις τη συνέπεια μετά τον τελικό, οπότε αν έχεις μεγάλη κατανάλωση πχ επαγγελματικο, καλύτερα να αποφύγεις την επιστροφή. Ακόμα περιμένω εν τω μεταξύ την περιβόητη επιστολή της ΡΑΕ σχετικά με τις εκπτώσεις συνέπειας (όπου μπορεί αυτά που γράφει να είναι αντιφατικά με το νέο όρο του ΗΡΩΝ), δε μου την έχουν κοινοποιήσει ακόμα οι κοιμισμένοι.

 

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
22 ώρες πριν, giorgosxax είπε

Με το 50ρι xmas gift της elpe τι παίζει, Είναι legit η καμία πονηριά πάλι?

Το είδα σήμερα και στον δικό μ λογαριασμό.

και σε εμενα υπάρχει και οδηγεί σε πιστωτικό λογαριασμό. Περιμένω να δω τις τιμές του Μαρτίου για να αποφασίσω αν θα φύγω. Επίσης, μου είπαν για 80ε για επισκευή και σκέφτομαι να κάνω ενα μερεμέτι που θελω.

Δημοσ.

Έχω κάνει αίτηση για Ελίν και βλέπω ότι άλλαξε σήμερα ο αριθμός παροχής στο ΥΔΕ δεδδηε.

Θα μου έρθει κάποιο μήνυμα από Ελίν ότι έγινα πελάτης της ?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, GREGORYMO είπε

Έχω κάνει αίτηση για Ελίν και βλέπω ότι άλλαξε σήμερα ο αριθμός παροχής στο ΥΔΕ δεδδηε.

Θα μου έρθει κάποιο μήνυμα από Ελίν ότι έγινα πελάτης της ?

Αφού πηγες.. Τι μήνυμα θέλεις.. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, GREGORYMO είπε

Έχω κάνει αίτηση για Ελίν και βλέπω ότι άλλαξε σήμερα ο αριθμός παροχής στο ΥΔΕ δεδδηε.

Θα μου έρθει κάποιο μήνυμα από Ελίν ότι έγινα πελάτης της ?

Θα σου στείλουν σε μερικές μέρες email που θα αναγράφει αρ. παροχής και ημερομηνία εκπροσώπησης (πιθανώς η αλλαγή να έχει γίνει από προχτές). Αυτό το email κράτα το (εκτύπωσε το σε χαρτί η pdf) καθώς μπορεί να χρησιμεύσει σαν βεβαίωση επροσώπησης σε περίπτωση που θες να αλλάξεις πάλι πάροχο.

Δημοσ.

Καλησπέρα. Δυστυχώς η αδερφή μου προχώρησε σε συμφωνία προφορική με την W&V καθώς στο τηλέφωνο της τα είπαν ωραία, αλλά διαπίστωσε τελικά ότι δεν την συμφέρει. Το συμβόλαιο απλώς της το απέστειλαν με mail και δεν το έχει υπογράψει. Εντωμεταξύ επειδή πέρασαν οι 14 μέρες της υπαναχώρησης (η συνομιλία έγινε 01.02.2023) τώρα της λένε ότι θα πρέπει να κάνει αίτηση στον πάροχο που θέλει. 
Σε επικοινωνία με την εταιρεία, ισχυρίζονται ότι ακόμα και αν δεν έχει υπογραφεί η σύμβαση, αυτή ισχύει κανονικά! Σας επισυνάπτω την απάντηση τους σχετικά με το θέμα. 
 

Spoiler

Καλημέρα σας,

 

Σε συνέχεια του ηλεκτρονικού σας μηνύματος, το οποίο αφορά την από 01.02.2023 Σύμβαση Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας, η οποία καταρτίστηκε μεταξύ ημών και στην οποία συνομολογήθηκαν και συμφωνήθηκαν οι όροι και οι προϋποθέσεις ηλεκτροδότησης της παροχής σας με αριθμό ****, επαγόμαστε τα κατωτέρω.

Την 01η.02.2023 εκπρόσωπος της εταιρείας μας επικοινώνησε μαζί σας προκειμένου να σας ενημερώσει για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας μας. Ακολούθησε σύντομη περιγραφή του νέου προγράμματος, καθώς επίσης και των όρων των συμβάσεων προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας που συνάπτει η εταιρεία μας με τους πελάτες της.

Με την ΠΝΠ 75/30.03.2020 (άρθρο πεντηκοστό πέμπτο «Κατεπείγουσες ρυθμίσεις ενεργειακού τομέα») προστέθηκε στο άρθρο 48 του ν.4001/2011 (Ενεργειακές Αγορές Ηλεκτρισμού & Φυσικού Αερίου), μεταξύ άλλων, πρόβλεψη για υποχρέωση των προμηθευτών ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου σχετικά με τη χρήση εφαρμογών τηλεπικοινωνιακού δικτύου, διαδικτύου ή και άλλων κατάλληλων μέσων για τη σύναψη και τροποποίηση σύμβασης προμήθειας και για τη διάθεση οποιουδήποτε τυποποιημένου υλικού που καταρτίζει ο προμηθευτής, της σύμβασης Προμήθειας, καθώς και των εγγράφων που τη συνοδεύουν. 

Κατά τη διάρκεια σύναψης της σύμβασης, σας αναλύθηκαν οι όροι και προϋποθέσεις του προγράμματος υπό τον τίτλο «zerO+». Μάλιστα σας εστάλησαν οι όροι και οι προϋποθέσεις του ανωτέρω προγράμματος για να τους μελετήσετε και να αποφασίσετε αν βαίνουν προς το συμφέρον σας. O εκπρόσωπός μας δεν παρέλειψε να σας προτρέψει να επισκεφθείτε τον επίσημο ιστότοπο της εταιρείας μας, ήτοι www.watt-volt.gr, όπου οι εν λόγω όροι βρίσκονται αναρτημένοι και συνεχώς ενημερωμένοι και σημείωσε μάλιστα πως στον ίδιο διαδικτυακό τόπο υπήρχε (και υπάρχει) αναλυτική περιγραφή της τιμολόγησης που θα τύγχαναν, εφόσον συμβάλλονταν μαζί μας στην κατηγορία υπό τον τίτλο «zerO+».

Επί τη βάση των ανωτέρω, η ηχητική καταγραφή και η συναίνεση σας αντικατέστησε την υπογραφή της σύμβασης. Η διάταξη αυτή αποτελεί τη νομική βάση της ηχητικής καταγραφής και επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων των υποκειμένων - πελατών της WATT+VOLT, στο πλαίσιο της ενέργειας αυτής, κατά την μεταξύ τους επικοινωνία και σύναψη ή και τροποποίηση της σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικού ρεύματος μέσω τηλεφώνου.

Πράγματι o συνεργάτης της εταιρείας μας κατόπιν συνεννόησης απέστειλε στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που είχατε δηλώσει την οικεία σύμβαση και την 01η.02.2023 καταρτίστηκε εγγράφως μεταξύ ημών, η σύμβαση προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας με το περιεχόμενο και τους ορισμούς που επιτάσσει ο Κώδικας Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας σε Πελάτες.

Συνεπώς, την 08η.02.2023 αποστείλαμε αίτημα εκπροσώπησης στον αρμόδιο Διαχειριστή Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ), το οποίο έλαβε τον αύξοντα αριθμό αιτήματος ******* στο πληροφοριακό σύστημά του Διαχειριστή του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (Θαλής).

Ενημερωθήκατε δε πως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την κατάρτιση της μεταξύ μας σύμβασης, δύναται να υπαναχωρήσετε αζημίως από αυτή, χρησιμοποιώντας το υπόδειγμα της δήλωσης υπαναχώρησης. Μάλιστα, η ανωτέρω δυνατότητα αναφέρεται ευκρινώς στους γενικούς όρους της μεταξύ μας συμβάσεως. 

Ειδικότερα, στο οικείο άρθρο αναφέρονται επί λέξει τα κατωτέρω: «Ο Πελάτης δύναται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών μετά την υπογραφή του να υπαναχωρήσει αζημίως από την παρούσα σύμβαση χρησιμοποιώντας το ευρισκόμενο υπόδειγμα δήλωσης υπαναχώρησης στην ιστοσελίδα https://www.watt-volt.gr/customer-support/useful-forms/forms/. Το ως άνω δικαίωμα δεν ισχύει για τον Πελάτη που υπογράφει την παρούσα εντός φυσικού καταστήματος του Προμηθευτή».

Ωστόσο, ουδέποτε λάβαμε το εν λόγω έντυπο υπαναχώρησης προκειμένου να προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες και την 08η.02.2023 ο ΔΕΔΔΗΕ μας ενημέρωσε για την ολοκλήρωση του αιτήματος εκπροσώπησης της παροχής σας.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε προμηθευτή, θα χρειαστεί να υπογράψετε νέα σύμβαση προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας με τον προμηθευτή της επιλογής σας.

Αναφορικά με το αίτημά σας για έκδοση τελικού εκκαθαριστικού λογαριασμού, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι αυτός πρόκειται να εκδοθεί κατόπιν πληροφόρησης που θα σταλεί από τον αρμόδιο Διαχειριστή του Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ) για την ολοκλήρωση της διαδικασίας αλλαγής παρόχου.

Κατά πόσο ισχύει αυτό, μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει; Τώρα φυσικά έχει μπει ξανά στην διαδικασία μεταφοράς της γραμμής. Σόρρυ για το μακρινάρι και ευχαριστώ. 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, prototypegr είπε

Κατά πόσο ισχύει αυτό, μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει; Τώρα φυσικά έχει μπει ξανά στην διαδικασία μεταφοράς της γραμμής. Σόρρυ για το μακρινάρι και ευχαριστώ. 

Ισχύει μόνο για υφιστάμενους πελάτες, όπου πριν τη συνομιλία γίνεται πιστοποίηση στοιχείων (ταυτότητα, αφμ κλπ) και υπάρχει ηχογράφηση όπου ο εκπρόσωπος διάβασε όλη τη σύμβαση (γενικοί όροι, ειδικοί όροι, τιμοκατάλογος) λέξη προς λέξη

Διαφορετικά απαιτείται υπογραφή. Στη προκειμένη περίπτωση δηλαδή πού ξέρει ο εκπρόσωπος ότι μιλούσε με την αδερφή σου και όχι με τη γειτόνισσα που παρίστανε την αδερφή σου.

21/2 ανακοινώνονται τα νέα τιμολόγια, δες τι σε συμφέρει και φρόντισε να ξεκουμπιστείς απ'τη W&V. Mέχρι τότε ζήτα να σου στειλουν βεβαιωση εκπροσώπησης για να μπορέσεις ευκολότερα να κάνεις αίτηση σε άλλο πάροχο ή κοίτα μήπως μπορείς να γραφτείς στο https://www.mywatt.gr/#/login μήπως και μπορείς να βγάλεις από εκεί βεβαίωση εκπροσώπησης (ο ΗΡΩΝ έχει τέτοια δυνατότητα) ή έστω να τραβήξεις ένα screenshot που να φαίνεται το αφμ και ο αρ. παροχής.

Κι αφού ξεμπλέξεις με την αλλαγή παρόχου, άνοιξε ένα αίτημα στο myrae και ζήτα τους αποζημίωση (για παράνομη σύναψη σύμβασης χωρίς υπογραφή όρων). Θα σου απαντήσουν παπαριές, πατάς μη αποδοχή και ζητάς διαμεσολάβηση της ΡΑΕ.

Έπειτα στέλνεις mail στο [email protected] με θέμα "Αίτημα διαμεσολάβησης", γράφεις όλα τα στοιχεία (ονομα, αφμ, ταυτότητα, παροχή, διεύθυνηση, τηλέφωνο) και γράφεις ότι ζητάς τη διαμεσολάβηση της ΡΑΕ για παράνομη σύναψη σύμβασης χωρίς υπογραφή, ζητώντας την επιβολή ποινικής ρήτρας και τέλος λες στη ΡΑΕ να πρωτοκολληθεί το αίτημα σου.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...