Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Merenda7 είπε

καλημέρα σε όλους. Μολις μίλησα στο τηλεφωνο με WE energy. Η πρωτη μου ερωτηση ηταν ποση ειναι η εγγυηση για κοτ β. εχασε την ανάσα του ο υπαλληλος!!!  Δεν εξυπηρετούν πλέον μου είπαν δικαιουχους ΚΟΤ λογω των αυξησεων στις τιμες δεν τους συμφέρει. Τους ρωτησα για πιο λογο υπαρχει ακομα στην ιστοσελιδα τους το προγραμμα so simple kot . Επειδη λεει δεν εχει γινει update στο συστημα τους.Να σας πω, εντελως πληροφοριακα η εγγυηση για τα αλλα προγραμματα ειναι 50ευρω

...κι εγώ μίλησα με We Energy πριν από λίγο (...πρώτα είχα ήδη πάρει στο 801 11 88000 από καρτοκινητό και μου 'φαγε το ~1.5€ που αφήνω πάντα να υπάρχει για ζορζ-ζαμάν και έκλεισε η γραμμή κατά την αναμονή) : στο  210 72 94 512 (έχε τε το υπ' όψη όσοι θα πλακωθείτε αυτές τις μέρες στα τηλέφωνα σ' αυτούς...). Πήρα και μετά από 1-2 λεπτά μου απαντάει μία, της λέω ενδιαφέρομαι για μετάβαση και ποιος είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για σύμβαση, μου λέει "μισό λεπτό να ρωτήσω κάποια πράγματα πρώτα", με ρωτάει αν είναι οικιακή ή επαγγελματική παροχή, της απαντάω οικιακή, με ρωτάει αν έχω δει τα προγραμματά τους, της λέω ναι, και προσθέτει "...όχι ΚΟΤ.  ...έτσι;" και ενώ ακουγόταν έτοιμη να προχωρήσει παρακάτω (σαν να το είχε ήδη σημειώσει κάπου δηλαδή/το είχε σίγουρο ότι δεν έχω ΚΟΤ), της λέω "....όχι...: ΕΧΩ ΚΟΤ", και μου απαντάει, "δώστε μου μισό λεπτό....δωστε μου μισό λεπτό..." και μετά από μισό λεπτό ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΤΑΙ η γραμμή. Περιμένω για 5' να με ξαναπάρει (συνηθισμένος από άλλους), αλλά πούλο.

Μετά ξαναπαίρνω, βγαίνει πάλι μία, της λέω "για μετάβαση", μου λέει "μισό λεπτό να σας συνδέσω με το τμήμα των συμβάσεων", χτυπάει κανονικά μερικές φορές, και μετά συνεχόμενος ήχος δηλωτικός του ότι έχει,,,πέσει η γραμμή.

Ξαναπαίρνω καπάκι, σχεδόν αμέσως βγαίνει ένας, του λέω "μετάβαση", με ρωτάει σε ποιο πρόγραμμα, του λέω We Simple ΚΟΤ, τον ρωτάω πόση είναι η εγγύηση, μου λέει 40, τον ρωτάω πόση είναι στα προγράμματα χωρίς ΚΟΤ, μου λέει 50, τον ρωτάω ποιος είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για μετάβαση, σύμβαση μέσω μέιλ ή τηλεφωνικά και μου λέει για το "We Contract", του λέω το We Contract έχει πάνω από μήνα που σε πετάει σε σελίδα "404", μου λέει "α δεν το ήξερα", και μου λέει θα μου στείλουν μέχρι αύριο αίτηση και να έχω έτοιμα τα δικαιολογητικά, όπως εξοφλημένο τελευταίο λογαριασμό τρέχοντος παρόχου, του πετάω ένα "από τον Κώδικα Προμήθειας δεν προκύπτει ότι είναι υποχρεωτικό να είναι εξοφλημένος, αρκεί ένας λογαριασμός από τον τωρινό πάροχο", κολλάει και ψελλίζει ένα "εντάξει" αλλά συνεχίζω με το να του λέω "δεν έχω όμως ΚΑΝ λογαριασμό από τον τρέχοντα πάροχο καθώς είμαι ΔΕΗ από 9 Αυγούστου", μου λέει "τότε θα πρέπει να περιμένετε να σας εκδώσουν λογαριασμό", του λέω "...τί να το κάνω τότε, αν έρθει μετά τις 9 Σεπτέμβρη ο λογαριασμός, για να κάνω τότε αίτηση και να περιμένω πόσες μέρες ακόμα για να να ενεργοποιηθώ στην We; Θα βγει ο Σεπτέμβρης. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος; Να ρωτήσω την ΔΕΗ αν γίνεται κάτι άλλο;", και μου λέει "εντάξει, κάντε εσείς την αίτηση που θα σας στείλουμε με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά".

Εμφανώς παιδιά χωρίς καμμία εμπειρία, ή άντε, ελάχιστη, στην εξυπηρέτηση της We. Κακό σημάδι.

Περίεργο πάντως να θέλουν ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ πελάτες (αλλιώς γιατί να δίνουν ΤΟΣΟ χαμηλή τιμή Σεπτέμβρη;!) , αλλά να μην έχουν στελεχώσει σωστά (άτομα και τεχνικά μέσα) το τμήμα εξυπηρέτησης (ένας λογικός, αν δεν ήταν έτοιμος να εξυπηρετήσει, θα έδινε μια τιμή άντε λίγο πιο κάτω απ' τη ΔΕΗ, και θα καθάριζε...)...Εκτός φυσικά κι αν απλώς είναι αρπακολατζήδες γενικώς.

Επεξ/σία από washcloud
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, Swimmer21 said:

Σύμφωνα με όσα είπε σήμερα ο Χρ. Στα¨ϊκούρας στον Real FM, στόχος της επιδότησης που θα ανακοινωθεί, θα είναι η τελική τιμή της κιλοβατώρας στη λιανική να κινηθεί στα επίπεδα των 0,15-0,17 ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Swimmer21 είπε

Σύμφωνα με όσα είπε σήμερα ο Χρ. Στα¨ϊκούρας στον Real FM, στόχος της επιδότησης που θα ανακοινωθεί, θα είναι η τελική τιμή της κιλοβατώρας στη λιανική να κινηθεί στα επίπεδα των 0,15-0,17 ευρώ.

...λες και οι πάροχοι έχουν όλοι την ίδια τιμή (αυτός βέβαια υποννοεί "σε σχέση με την τιμή της ΔΕΗ"...Ελπίζω δηλαδή, γιατί αν εννοεί σε σχέση με την τιμή της We, την κάτσαμε.....)

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήρα τηλέφωνο την nrg να ρωτήσω σε ποιό πρόγραμμα θα μεταπέσω μετά την παρέλευση του 6μήνου, δηλαδή μετά τις 8 Σεπτέμβρη για την επαγγελματική μου παροχή. Μου είπαν πως θα πάω στο nrg adapt 4BUSINESS 1, που ουσιαστικά για μένα είναι 2€/πάγιο  + 0,768€/kWh.
Για τον ίδιο μήνα, Σεπτέμβρη δηλαδή, η ΔΕΗ έχει 1,5€/πάγιο  + 0,80€/kWh.
Η ΔΕΗ πλέον καθίσταται πιο ακριβή από την nrg στα επαγγελματικά.

Είναι αυτό που είχα πει, πως δεν λέει κάτι να είναι μία εταιρεία πιο φθηνή από την άλλη για 1 μόνο μήνα.
Δεν το αποκλείω η WeEnergy μόλις μαζέψει πελατολόγιο, να αρχίσει να αυξάνει τις τιμές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εν τω μεταξύ έγραψε ένα site την παπαριά ότι το πάγιο στη zenιθ είναι τα €4-4,50 ανά κιλοβατώρα (χαχαχα) και την έχουν αναπαραγάγει όλα (μα όλα) τα άλλα site.  Καταλαβαίνετε προφανώς πόσο σοβαρή είναι η "δημοσιογραφία" σήμερα στην Ελλάδα.  

spacer.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, ekrepali είπε

111.jpg.7a6a568e5688410d9a1d29f1652ae97e.jpg

index.jpg

...απλά για να τονίσω την σημειολογία :-D :

 

sshot-1.jpg.01dfba36d78b867d44924096cf1feacb.jpg

 

 

 

16 λεπτά πριν, idefixius είπε

Εν τω μεταξύ έγραψε ένα site την παπαριά ότι το πάγιο στη zenιθ είναι τα €4-4,50 ανά κιλοβατώρα (χαχαχα) και την έχουν αναπαραγάγει όλα (μα όλα) τα άλλα site.  Καταλαβαίνετε προφανώς πόσο σοβαρή είναι η "δημοσιογραφία" σήμερα στην Ελλάδα.  

spacer.png

...αφού δεν γράψανε κανένα "Πάγιο 4-4,5 Ευρώ το κιλό η βατώρα", πάλι καλά να λεμε...:-D

Επεξ/σία από washcloud
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, favou2000 είπε

22 08 2022 | 07:35

Δηλαδή αν πάμε στο we energy blue με 0,54 θα παρουμε και ρέστα 6 cents ? 

αυτό το έχω και εγώ απορία. Λογικά θα αλλάξουν τιμή μόλις ανακοινωθεί η κρατική επιδότηση. Και 0,60 να μην είναι θα είναι κοντά 0,50-0,55. Δεν παίζει, απλά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, washcloud είπε

...κι εγώ μίλησα με We Energy πριν από λίγο (...πρώτα είχα ήδη πάρει στο 801 11 88000 από καρτοκινητό και μου 'φαγε το ~1.5€ που αφήνω πάντα να υπάρχει για ζορζ-ζαμάν και έκλεισε η γραμμή κατά την αναμονή) : στο  210 72 94 512 (έχε τε το υπ' όψη όσοι θα πλακωθείτε αυτές τις μέρες στα τηλέφωνα σ' αυτούς...). Πήρα και μετά από 1-2 λεπτά μου απαντάει μία, της λέω ενδιαφέρομαι για μετάβαση και ποιος είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για σύμβαση, μου λέει "μισό λεπτό να ρωτήσω κάποια πράγματα πρώτα", με ρωτάει αν είναι οικιακή ή επαγγελματική παροχή, της απαντάω οικιακή, με ρωτάει αν έχω δει τα προγραμματά τους, της λέω ναι, και προσθέτει "...όχι ΚΟΤ.  ...έτσι;" και ενώ ακουγόταν έτοιμη να προχωρήσει παρακάτω (σαν να το είχε ήδη σημειώσει κάπου δηλαδή/το είχε σίγουρο ότι δεν έχω ΚΟΤ), της λέω "....όχι...: ΕΧΩ ΚΟΤ", και μου απαντάει, "δώστε μου μισό λεπτό....δωστε μου μισό λεπτό..." και μετά από μισό λεπτό ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΤΑΙ η γραμμή. Περιμένω για 5' να με ξαναπάρει (συνηθισμένος από άλλους), αλλά πούλο.

Μετά ξαναπαίρνω, βγαίνει πάλι μία, της λέω "για μετάβαση", μου λέει "μισό λεπτό να σας συνδέσω με το τμήμα των συμβάσεων", χτυπάει κανονικά μερικές φορές, και μετά συνεχόμενος ήχος δηλωτικός του ότι έχει,,,πέσει η γραμμή.

Ξαναπαίρνω καπάκι, σχεδόν αμέσως βγαίνει ένας, του λέω "μετάβαση", με ρωτάει σε ποιο πρόγραμμα, του λέω We Simple ΚΟΤ, τον ρωτάω πόση είναι η εγγύηση, μου λέει 40, τον ρωτάω πόση είναι στα προγράμματα χωρίς ΚΟΤ, μου λέει 50, τον ρωτάω ποιος είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για μετάβαση, σύμβαση μέσω μέιλ ή τηλεφωνικά και μου λέει για το "We Contract", του λέω το We Contract έχει πάνω από μήνα που σε πετάει σε σελίδα "404", μου λέει "α δεν το ήξερα", και μου λέει θα μου στείλουν μέχρι αύριο αίτηση και να έχω έτοιμα τα δικαιολογητικά, όπως εξοφλημένο τελευταίο λογαριασμό τρέχοντος παρόχου, του πετάω ένα "από τον Κώδικα Προμήθειας δεν προκύπτει ότι είναι υποχρεωτικό να είναι εξοφλημένος, αρκεί ένας λογαριασμός από τον τωρινό πάροχο", κολλάει και ψελλίζει ένα "εντάξει" αλλά συνεχίζω με το να του λέω "δεν έχω όμως ΚΑΝ λογαριασμό από τον τρέχοντα πάροχο καθώς είμαι ΔΕΗ από 9 Αυγούστου", μου λέει "τότε θα πρέπει να περιμένετε να σας εκδώσουν λογαριασμό", του λέω "...τί να το κάνω τότε, αν έρθει μετά τις 9 Σεπτέμβρη ο λογαριασμός, για να κάνω τότε αίτηση και να περιμένω πόσες μέρες ακόμα για να να ενεργοποιηθώ στην We; Θα βγει ο Σεπτέμβρης. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος; Να ρωτήσω την ΔΕΗ αν γίνεται κάτι άλλο;", και μου λέει "στο  και κάπου εκεί μου λέει "εντάξει, κάντε εσείς την αίτηση που θα σας στείλουμε με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά".

Εμφανώς παιδιά χωρίς καμμία εμπειρία, ή άντε, ελάχιστη, στην εξυπηρέτηση της We. Κακό σημάδι.

Περίεργο πάντως να θέλουν ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ πελάτες (αλλιώς γιατί να δίνουν ΤΟΣΟ χαμηλή τιμή Σεπτέμβρη;!) , αλλά να μην έχουν στελεχώσει σωστά (άτομα και τεχνικά μέσα) το τμήμα εξυπηρέτησης (ένας λογικός, αν δεν ήταν έτοιμος να εξυπηρετήσει, θα έδινε μια τιμή άντε λίγο πιο κάτω απ' τη ΔΕΗ, και θα καθάριζε...)...Εκτός φυσικά κι αν απλώς είναι αρπακολατζήδες γενικώς.

πραγματικα σκεφτομαι να ξαναγυρισω στην ελίν. αψογη και άμεση εξυπηρετηση ειχα τα τελευταια 4 χρονια μαζι τους. ομως επεσα στην παγιδα της δεη και αυγουστο εκανα συμβαση μαζι τους. τελικα το να αλλαζεις παροχο καθε μηνα ειναι πατάτα του γκοβερμεντ.. εμενα απο ελιν ακομα δεν εχει βγει τελικος λογαριασμος παρολο που η δεδδηε εδωσε μετρησεις 10 αυγουστου. Περιμενουν λεει την νεα νομοθεσια που ειναι υποχρεωμενοι να γραφουν αλλιως τους λογαριασμους.. 9 αυγουστου πηγα δεη..ουτε απο εκει εχω λογαριασμο...παντως επειδη εχω αρχισει και νευριαζω θα κανω τον κοπο να μαζεψω τα δικαιολογητικά ,οσα εχω, και θα παω απο τα γραφεια της WE enegry, μπας και βγαλω ακρη...

Σε ευχαριστω πολυ για τις πληροφορίες😃

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, afentiko είπε

αυτό το έχω και εγώ απορία. Λογικά θα αλλάξουν τιμή μόλις ανακοινωθεί η κρατική επιδότηση. Και 0,60 να μην είναι θα είναι κοντά 0,50-0,55. Δεν παίζει, απλά.

...γιατί δεν παίζει; Αυτοί 0,55 θέλανε και ζητήσανε - 0,55 θα πάρουν, ασχέτως ύψους κρατικής επιδότησης. Και δεν νομίζω να μπορούν (χωρίς να κόβω και το κεφάλι μου), να αλλάξουν τιμή, από την στιγμή που την έχουν ανακοινώσει.

Αυτό που δεν έπαιζε είναι το ότι εξαρχής ανακοινώσανε αυτή την τιμή, όταν όλοι λέγανε ότι για είναι "στα φράγκα τους" οι πάροχοι για Σεπτέμβρη, θα έπρεπε να δώσουν τιμές 0,70 τουλάχιστον...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Merenda7 είπε

θα παω απο τα γραφεια της WE enegry, μπας και βγαλω ακρη...

"...μιας και είναι κοντά από την Ηλιούπολη" 😁

(...α ρε ζωάρα που κάνετε εσείς τα Βολιωτάκια και δεν καταλαβαίνετε τον πόνο μας εδώ στη χαμουτζία...:P) στον ekrepali πάει αυτό

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, idefixius είπε

Εν τω μεταξύ έγραψε ένα site την παπαριά ότι το πάγιο στη zenιθ είναι τα €4-4,50 ανά κιλοβατώρα (χαχαχα) και την έχουν αναπαραγάγει όλα (μα όλα) τα άλλα site.  Καταλαβαίνετε προφανώς πόσο σοβαρή είναι η "δημοσιογραφία" σήμερα στην Ελλάδα.  

spacer.png

Ναι οπως εγινε με το Μαγγα το πιο προσφατο...για αυτο ειναι στην 108η θεση ο ελευθερος τυπος στην Ελλαδα!Εξαγουμε πολιτισμο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...