Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπέρα βγήκε ο πρώτος μου λογαριασμός στον ηρων, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά να μου πείτε αν είναι όλα οκ γιατί δεν καταλαβαίνω κ πολλά επίσης εκεί που λέει επόμενη μέτρηση 6/3 θα πρέπει να καταχωρήσω εγώ μονός μου την μέτρηση 6/3 ? το συμβόλαιο που έκανα γράφει επάνω 30/12/22 κ είχα δώσει μετρήσεις Μ 877928 (kWh) & Ν 288350 (kWh) σας παραθέτω κ τον λογαριασμό . Εχω σβήσει στοιχεία κλπ

hrwn_.pdf

Επεξ/σία από makrixeris
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1ος εκκαθαριστικός ΗΡΩΝ επαγγελματικό 01/09-04/01 και φαίνεται ξεκάθαρα η αναλογικότητα των 2804 kwh. όσο για την πίστωση των εξτρα ΤΕΜ θα γίνει..."όταν ολοκληρωθεί ο υπολογισμός του ποσού"...

Το μόνο "θετικό" είναι ότι φαίνεται να ξαναπιστώνουν τα 50€ του e-contract σε αυτό το λογαριασμό (είχαν πιστωθεί και στο 2ο λογαριασμό)

image.jpeg.b17ac16cba519fecd567bb20c290eec5.jpeg

Επεξ/σία από geodimis
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, gangel είπε

Γνήσιο υπογραφής δεν μου έχουν ζητήσει ποτέ σε διακανονισμό. Δεν κατάλαβες τι είπα. Το πληρώνεις κανονικά ή με διακανονισμό και μετά διεκδικείς από αρμόδια αρχή (ΡΑΕ,ΣτΚ, κλπ) ή αρμόδιο δικαστήριο επιστροφή οποιασδήποτε παράνομης χρέωσης. Το ότι σε έβαλαν στη ρύθμιση να υπογράψεις τέτοιον όρο περί ότι αποδέχεσαι τη ρήτρα και δεν έχεις δικαίωμα προσφυγής είναι και αυτό παράνομο.

Ααα καλα, συνεννόηση μπουζούκι. Πάω παρακάτω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, makrixeris είπε

καλησπέρα βγήκε ο πρώτος μου λογαριασμός στον ηρων, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά να μου πείτε αν είναι όλα οκ γιατί δεν καταλαβαίνω κ πολλά επίσης εκεί που λέει επόμενη μέτρηση 6/3 θα πρέπει να καταχωρήσω εγώ μονός μου την μέτρηση 6/3 ? το συμβόλαιο που έκανα γράφει επάνω 30/12/22 κ είχα δώσει μετρήσεις Μ 877928 (kWh) & Ν 288350 (kWh) σας παραθέτω κ τον λογαριασμό . Εχω σβήσει στοιχεία κλπ

hrwn_.pdf 1.18 MB · 6 downloads

με παραξενεύει που γράφει "τελικός" ....

12 ώρες πριν, Kyrriakos είπε

Παιδιά καλημέρα ,

Είμαι σε φάση νέας παροχής αλλα εργοταξιακή μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες και πρέπει να υπογράψω με πάροχο της επιλογής μου.

Δεν μπορώ να βρω κάπου κόστος kWh για εργοτάξιο σε όσες σελίδες παροχών έψαξα η κάποιο συγκεκριμένο πρόγραμμα γιαυτο το σκοπό .

Να υποθέσω ότι δεν είναι όπως παλιά που ήταν πιο ‘’φθηνό’’ το εργοταξιακό  και  πρέπει να παω σε πρόγραμμα αντίστοιχο τελικής ηλεκτροδότησης ;

αναγκαστικά τηλέφωνα να ρωτήσεις

5 ώρες πριν, stylish είπε

Καλημερα. Δεν ειχα χρονο να ασχοληθώ τόσο καιρό και εστειλα  τώρα στην Ηρων, για τις αλλαγες στις χρεώσεις. Έχει αναφερθει φανταζομαι εδω το παρακάτω, αφού πάει καιρος που αλλαξαν οι οροι. Δεν ξερω αν αξιζει να αλλαξω παροχο. Τι λέτε;

Αναφορά σε κείμενο

Στο πλαίσιο της συμμόρφωσής μας με το άρθρο 138 «Θέσπιση έκτακτων ρυθμίσεων μεταβατικού χαρακτήρα στην προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας για την άμβλυνση των οικονομικών συνεπειών της ενεργειακής κρίσης», του Ν. 4951/2022 (ΦΕΚ Α’ 129/4-7-2022), προβαίνει στην εφαρμογή νέων Χρεώσεων Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας & Χρέωσης Παγίου σε όλα τα Κυμαινόμενα Εμπορικά της Προγράμματα και στην τροποποίηση των Γενικών και Ειδικών Όρων των μεταξύ μας Συμβάσεων Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας Χαμηλής Τάσης. Πιο συγκεκριμένα: Για την κατανάλωσή σας από την 1-8-2022 έως την 1-7-2023: ΔΕΝ θα εφαρμόζεται η χρέωση Αναπροσαρμογής Εκκαθάρισης Αγοράς, όπως αυτή περιγράφεται στους Γενικούς Όρους 7.3 έως 7.5 της μεταξύ μας Συμβάσεως Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας, για την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας της Παροχής σας. ΔΕΝ θα εφαρμόζονται οι Ειδικοί Όροι της μεταξύ μας Συμβάσεως Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας. Ειδικά για την κατανάλωσή σας από 1-8-2022 έως 1-7-2023 οι Χρεώσεις Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας & η Χρέωση Παγίου για όλα τα ΚΥΜΑΙΝΟΜΕΝΑ Εμπορικά Προγράμματα Χαμηλής Τάσης για την κατανάλωση της Παροχής σας τροποποιούνται και θα ισχύουν ως εξής: • Για τα ΚΥΜΑΙΝΟΜΕΝΑ Εμπορικά Προγράμματα με ΟΙΚΙΑΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ θα ισχύουν οι Χρεώσεις ΗΡΩΝ «PROTECT 4 HOME», οι οποίες εχουν αναρτηθει εδώ https://www.heron.gr/news και https://www.heron.gr/prices-protect

βαση του νομου 4951/2022 (ΦΕΚ Α’ 129/4-7-2022 εγινε η αλλαγη . δεν ηταν δικη μας αποφαση

 

μπαρουφες σου είπαν  , ο νόμος δεν είπε οτι θα σε αλλάξουν σε ακριβό πρόγραμμα στα μουλωχτά , εγώ θα πίεζα πάντως για αποζημίωση και τη χρηματική διαφορά με το generous

στο up ήσουν πριν ?

πάντως δεν είναι εποχές να τα αφήνεις στο αυτόματο , έχασες πολλά  (ανάλογα την κατανάλωση)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/2/2023 στις 1:50 ΠΜ, foul είπε

Η "€πιστροφή'' ισχύει από το '19 (πιθανώς και νωρίτερα) που ήμουν στην ελπε κι ισχύει για το σύνολο της πληρωμής, όσα κι αν πληρώσεις (στην ελπε) σου επιστρέφει το 3% (άσχετα με το ποσό του λογαριασμού), με όριο τα 500€/μήνα (μέγιστο όφελος 15€/μήνα).
Αν π.χ. ο λογαριασμός είναι 55€ κι εσύ βάλεις 200 (δε θα το πρότεινα, αν και στην περίπτωσή μου, φεύγοντας, πιστώθηκαν σε λογ. τα περισσευούμενα, αλλά ποτέ δεν ξέρεις...), θα έχεις τον επόμενο μήνα 6€ στην κάρτα σου για αγορές σε ''πλειάδα'' επιχειρήσεων (Σκλαβενίτη, ΕΚΟ, cosmote κ.λπ).
Μόνο αν (το αφήσεις να) πληρωθεί μέσω πάγιας δεν αποδίδει το 3%.

 

ΛΕΣ να έχει και η ΕΘΝΙΚΗ κάποια συνεργασία με κάποιο ΠΑΡΟΧΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ και να μην το έχει πολυδιαφημίσει τότε? γιατί έψαξα το θέμα διεξοδικά & μου κανε εντύπωση που η εθνικη με τις τόσες συνεργασιες σε ολες τις κατηγορίες δεν έχει κάποιο ΠΑΡΟΧΟ ρεύματος!

εφόσον είναι από το 2019 τότε απαράδεκτοι στα κεντρικά αλλά & σε dealer τους που ρώτησα & έψαχνε να το βρει....

ΟΜΩΣ εγώ διάβασα τη λέξη ΤΩΡΑ με έκπτωση που άφηνε να εννοηθεί ότι από δω & στο εξής...αλλά τι ψάχνουμε να βρούμε είναι κόλπα του μαρκετινγκ καμιά φορά

btw μήπως παλιότερα εσύ που είχες τη πιστωτική με το -3% είχες ταυτόχρονα & το my advantage διότι και η εθνική έχει πρόγραμμα πιο προνομιακό που δίνει 3% αντί μικρότερο σε όσους έχουν PREMIUM BANKING.......το αναφέρω επειδή βλέπω ότι γνωρίζεις τα τραπεζικά
όπως και ναχει τωρα το διαφήμισαν ευρέως 

προσωπικά ανέφερα όλες τις επιλογές που έχουν συνεργασίες με ΚΑΡΤΕΣ οι Εναλλακτικοί Πάροχοι διότι ο καθένας κοιτάει που μπορεί να ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΕΙ εάν κι εφόσον έχει κάποια κάρτα βέβαια

αλλιώς ποιο & το νόημα του όλου εγχειρήματος του εν λογω νήματος?;
το μόνο ουσιαστικα που διαφώνησα με τον korakios

 

Στις 7/2/2023 στις 12:46 ΜΜ, 1comment είπε

Έτσι όπως το πες. Αν κάνω ακύρωση της πάγιας και συνεχίσω να πληρώνω εμπρόθεσμα, θα χρεωθώ την εγγύηση; Ξέρεις;

να ρωτήσεις την τράπεζά σου!
διότι συνήθως στο 2ο ή 3ο λογαριασμό που δεν πληρώνεται με ΠΑΓΙΑ εντολή (λόγω μη επαρκούς υπολοίπου ή οποιουδήποτε προβλήματος κτλ)

η ΠΑΓΙΑ ακυρώνεται αυτόματα!!! είχε τύχει παλιότερα & έπρεπε να ξαναπηγαίνω στη τράπεζα αλλά όχι για πάροχο ρεύματος κι αυτό προ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ. 

δείτε το με τη τραπεζά σας για το τι ισχύει τώρα πλέον για να μαστε 100%

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, korakios είπε

με παραξενεύει που γράφει "τελικός" ....

αναγκαστικά τηλέφωνα να ρωτήσεις

μπαρουφες σου είπαν  , ο νόμος δεν είπε οτι θα σε αλλάξουν σε ακριβό πρόγραμμα στα μουλωχτά , εγώ θα πίεζα πάντως για αποζημίωση και τη χρηματική διαφορά με το generous

στο up ήσουν πριν ?

πάντως δεν είναι εποχές να τα αφήνεις στο αυτόματο , έχασες πολλά  (ανάλογα την κατανάλωση)

απίστευτα πράγματα... 12/1 που έγινε δεύτερη μέτρηση μ λένε δεν έδωσαν εντολή αυτοί κ φαίνεται σαν να μίλησα εγώ με άλλο πάροχο κ ζήτησα παύση απο ηρων, πάρε στον δεδδηε μου λένε να δεις ποιος πάροχος έστειλε εντολή μέτρησης παίρνω μ λένε ο ηρών έστειλε. τους παίρνω πίσω τους το λέω λέει εδώ φαίνεται οτι δεν είστε στον ηρων. εγώ δεν ζήτησα απο κανέναν πάροχο της λέω τι θα κάνουμε τώρα ? λέει μάλλον έγινε κάποιο λάθος ενα κουμπί είναι το λάθος και κάτι τέτοιες μαλακίες. ε ρε πούστη μ που έμπλεξα γαμώ θα πληρώσω 50ε στα τηλέφωνα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, makrixeris είπε

απίστευτα πράγματα... 12/1 που έγινε δεύτερη μέτρηση μ λένε δεν έδωσαν εντολή αυτοί κ φαίνεται σαν να μίλησα εγώ με άλλο πάροχο κ ζήτησα παύση απο ηρων, πάρε στον δεδδηε μου λένε να δεις ποιος πάροχος έστειλε εντολή μέτρησης παίρνω μ λένε ο ηρών έστειλε. τους παίρνω πίσω τους το λέω λέει εδώ φαίνεται οτι δεν είστε στον ηρων. εγώ δεν ζήτησα απο κανέναν πάροχο της λέω τι θα κάνουμε τώρα ? λέει μάλλον έγινε κάποιο λάθος ενα κουμπί είναι το λάθος και κάτι τέτοιες μαλακίες. ε ρε πούστη μ που έμπλεξα γαμώ θα πληρώσω 50ε στα τηλέφωνα

welcome του Ήρωνας 😛 παίζει να είσαι και σε καθολική υπηρεσία στην καλύτερη 😁

πάρε ΔΕΔΔΗΕ να δεις ποιος σε εκπροσωπεί και αυτό είναι το βασικότερο μιας και αν έχει δοθεί εντολή παύσης εκπροσώπησης σε 30 μέρες max θα γίνει διακοπή 

κάνε και ερώτημα εκεί να έχεις γραπτή απάντηση

https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html

αν και πιστεύω μλκς της μηχανογράφησης του Ηρών είναι και τζάμπα η ταλαιπωρία

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

welcome του Ήρωνας 😛 παίζει να είσαι και σε καθολική υπηρεσία στην καλύτερη 😁

πάρε ΔΕΔΔΗΕ να δεις ποιος σε εκπροσωπεί και αυτό είναι το βασικότερο μιας και αν έχει δοθεί εντολή παύσης εκπροσώπησης σε 30 μέρες max θα γίνει διακοπή 

κάνε και ερώτημα εκεί να έχεις γραπτή απάντηση

https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html

αν και πιστεύω μλκς της μηχανογράφησης του Ηρών είναι και τζάμπα η ταλαιπωρία

Μίλησα με δεδδηε πάλι Ήρων είστε μου λέει τους λέω καθολική υπηρεσία ? Οχι μου λέει. Έστειλα θα μου στείλουν κ γραπτή απάντηση οπότε οκ. Πήραν πίσω κ τον λογαριασμό μου από οτι είδα δεν υπάρχει πλέον στην εφαρμογή στο my heron

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Gl0bAlZer0 είπε

Με πήρα η elpedison economy 0.145. καλό δεν ακούγεται?

ναι , για Φεβ , αλλά διάβασε αυτό και καμιά 10+ σελίδες απο το τέλος γιατί πρέπει να την κάνεις όταν πριν λήξει ο μηχανισμός

να βλέπεις και τιμές στο excel (1η σελίδα , 1ο ποστ) , ειδικά το φύλλο με ιστορικό τιμών

17 λεπτά πριν, makrixeris είπε

Μίλησα με δεδδηε πάλι Ήρων είστε μου λέει τους λέω καθολική υπηρεσία ? Οχι μου λέει. Έστειλα θα μου στείλουν κ γραπτή απάντηση οπότε οκ. Πήραν πίσω κ τον λογαριασμό μου από οτι είδα δεν υπάρχει πλέον στην εφαρμογή στο my heron

τα έχει αυτά η μηχανογράφηση του Ηρών , να φανταστείς έχει βελτιωθεί σημαντικά σε σχέση με παλιότερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, korakios είπε

με παραξενεύει που γράφει "τελικός" ....

αναγκαστικά τηλέφωνα να ρωτήσεις

μπαρουφες σου είπαν  , ο νόμος δεν είπε οτι θα σε αλλάξουν σε ακριβό πρόγραμμα στα μουλωχτά , εγώ θα πίεζα πάντως για αποζημίωση και τη χρηματική διαφορά με το generous

στο up ήσουν πριν ?

πάντως δεν είναι εποχές να τα αφήνεις στο αυτόματο , έχασες πολλά  (ανάλογα την κατανάλωση)

Στο up ναι. Μεχρι τωρα δεν ειχα τρελους λογαριαμους. Τo generous τι προγραμα ειναι; σταθερο;

Αποζημίωση πως διεκδικούμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, stylish είπε

Στο up ναι. Μεχρι τωρα δεν ειχα τρελους λογαριαμους. Τo generous τι προγραμα ειναι; σταθερο;

όχι , καλό είναι να ενημερωθείς γενικά με το τι παίζει με βασικό οτι 21 του μηνός οι πάροχοι ανακοινώνουν τιμές για τον επόμενο μήνα .

Δες και εσύ το excel , το φύλλο με ιστορικό τιμών, να καταλάβεις τη διαφορά τιμής που έπαιζε

*χοντρικά 0,0757 επί κιλοβατώρες που έκαψες απο 1/8 (στο περίπου)

2 λεπτά πριν, stylish είπε

Αποζημίωση πως διεκδικούμε;

εύκολα, το θέμα είναι οτι μέχρι στιγμής οι δωρεάν αρχές δε βοηθάνε

για αρχή ξεκίνα μέσω ΣτΚ , αναφέρεις το ιστορικό και ειδικότερα στο οτι ο πάροχος δεν ενημέρωσε για την αλλαγή του προγράμματος και ζητάς έκδοση έκτακτου διορθωτικού και πίστωση της διαφοράς με το generous που θα επέλεγες αν ενημερωνόσουν . Τονίζεις οτι έγινε αλλαγή προγράμματος και δεν αναφέρεσαι στην αλλαγή τιμολόγησης που έγινε βάσει νομοθεσίας

Ή το πολύ πολύ αν η *διαφορά είναι κοντά στο 100ρικο ζήτα να σε βάλουν στο generous αλλά με 100€ δώρο και όχι 50€ που είναι ηλεκτρονικά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, ekrepali είπε

Ααα καλα, συνεννόηση μπουζούκι. Πάω παρακάτω...

Και εγώ πάω παρακάτω αν και το παραπάνω σχόλιό σου, δεν βοήθησε ιδιαίτερα επί της ουσίας του θέματος...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, geodimis είπε

 

Το μόνο "θετικό" είναι ότι φαίνεται να ξαναπιστώνουν τα 50€ του e-contract σε αυτό το λογαριασμό (είχαν πιστωθεί και στο 2ο λογαριασμό)

 

Αν ο 2ος λογαριασμός ήταν έναντι, κι αυτός εκκαθαριστικός... τότε μία φορά πήρες το 50άρικο (έγινε χρεοπίστωση)

2 ώρες πριν, makrixeris είπε

ε ρε πούστη μ που έμπλεξα γαμώ θα πληρώσω 50ε στα τηλέφωνα

Μίλησα με δεδδηε πάλι Ήρων είστε μου λέει

213 033 3000  ΗΡΩΝ

211 1900 500 ΔΕΔΔΗΕ

Μήπως είχες κάνει αίτηση σε κάποιον άλλο πάροχο και μετά υπαναχώρησες;

edit:  Aν δε φταίει κανένας άλλος πάροχος και είναι σίγουρα πατάτα του ΗΡΩΝ, πρέπει να τσεκάρεις τους όρους του ισχύοντος συμβολαίου δηλαδή α) αν είναι το generous και β) αν έχεις τους παλιούς ή τους νέους όρους σχετικά με την έκπτωση συνέπειας (η οποία πλέον δε πιστώνεται μετά το τελικό λογαριασμό)

Επεξ/σία από ekrepali
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, ekrepali είπε

edit:  Aν δε φταίει κανένας άλλος πάροχος και είναι σίγουρα πατάτα του ΗΡΩΝ, πρέπει να τσεκάρεις τους όρους του ισχύοντος συμβολαίου δηλαδή α) αν είναι το generous και β) αν έχεις τους παλιούς ή τους νέους όρους σχετικά με την έκπτωση συνέπειας (η οποία πλέον δε πιστώνεται μετά το τελικό λογαριασμό)

ικανοί είναι να εκδίδουν κάθε μήνα τελικό για να αποφεύγουν τη συνέπεια 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...