Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, aguero88 είπε

μας κλέβουν στην ψύχρα

Πως σου ήρθε αυτό ;

Μη το πάμε πολιτικά, αλλά η περίσταση εδώ επιβάλλει άλλες λύσεις 

Ή που φωνάζουν τους παραγωγούς και θα τους βάλουν όλους κάτω να δουν ποσο πραγματικά στοιχίζει η kWh, και κατόπιν βάζουν ενα πλαφόν κέρδους σε αυτό ή σε πιο radical λύσεις κρατικοποιούνται άπαντες μέχρι νεοτέρας και πωλείται το ρεύμα σε τιμή κόστους…

Ολα τα αλλά μυρίζουν επικίνδυνα  πανηγύρι στην πλάτη μας 

  • Like 3
  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
7 ώρες πριν, akaloith είπε

οταν αποφασισα να παω στον ηρωνα εκτιμησα ιδιαιτερα το απλο του πινακακι
 

Ωραία τα πινακάκια κλπ... στην έκδοση λογαριασμών είναι λίγο δυσκοίλιοι. Κατέβασε την εφαρμογή myHeron και δώσε την ένδειξη του μετρητή... λογικά θα σου δωθεί η επιλογή αυτή τώρα στο τέλος Αυγούστου. Κάντο για να σου εκδωθεί ένας λογαριασμός όσο πιο σύντομα γίνεται. Τον Σεπτέμβριο θα έρθει ο ΔΕΔΔΗΕ για καταμέτρηση, αλλά εκκαθαριστικό εκδίδουν τον Οκτώβρη.

 

5 ώρες πριν, clubmaster είπε

Το θέμα φίλε @akaloith είναι ότι ο ηρων τη συνέπεια την επιστρέφει τον επόμενο μηνα. Αν εσύ τον άλλο μηνα θες να φύγεις γιατί ο ηρων έδωσε τιμές elpedison, τότε απ όσο έχουν πει παιδιά εδώ μέσα, χάνεις την συνέπεια γιατί στον εκκαθαριστικό δεν την βάζουν..διορθώστε με αν κάνω λάθος 

Προσπαθούν να κάνουν τις πάπιες στο θέμα της συνέπειας του τελικού, είναι γεγονός. Μόλις ανοίγουμε όμως αίτημα στο MyRAE, συμμορφώνονται εντός ημερών. Γράφετε τα εξής.

Ζητώ την έκδοση ΕΚΤΑΚΤΟΥ λογαριασμού που να περιλαμβάνει την έκπτωση συνέπειας. Σύμφωνα με τον ΚΠΗΕ, Παράρτημα ΙΙ, Άρθρο 36δ, οι όροι ακύρωσης ή άρσης της έκπτωσης πρέπει να διευκρινίζoνταιαι στους όρους με απόλυτη σαφήνεια. Στους όρους του Generous δεν αναγράφεται πουθενά η άρση της έκπτωσης συνέπειας του τελικού εκκαθαριστικού λογαριασμού. Επίσης το ίδιο άρθρο του ΚΠΗΕ κάνει αναφορά στην πιστή τήρηση της βασικής αρχής της μη-διακριτικής μεταχείρησης μεταξύ πελατών, εν προκειμένω είναι παράνομο για το ίδιο εμπορικό πρόγραμμα κατά την ίδια περίοδο κατανάλωσης να πιστώνετε τη συνέπεια μόνο στους ενεργούς πελάτες σας και όχι σε όσους αποχώρησαν".

 

23 λεπτά πριν, libertini είπε

Ήμουν χρόνια στον ΗΡΩΝ κι έφυγα πριν λίγες ημέρες και όντως επιβεβαιώνω ότι συμβαίνει αυτό που αναφέρει ο κ. @clubmaster. Δηλαδή, τον Αύγουστο ο ΗΡΩΝ ανακοίνωσε αρχική τιμή 0,595 και έδωσε συνέπεια 20%. Οπότε αν κάποιος ενεργοποίησε το πρόγραμμα του ΗΡΩΝ πχ 02 Αυγούστου και εκδοθεί λογαριασμός πχ στις 10 Σεπτεμβρίου τότε αυτός ο λογαριασμός θα έχει χρέωση kw με τιμή 0,595 κι αν πληρωθεί πριν τη λήξη του, τότε ενεργοποιείται η συνέπεια. Άρα η συνέπεια του 20% θα υπολογιστεί στον επόμενο λογαριασμό που θα εκδοθεί πχ 10 Οκτώβρη αλλά θα αφορά πλέον την τιμή kw του Σεπτέμβρη, άρα την 0,75 και η οποία θα είναι 0,60 λόγω της συνέπειας. Ήταν μεγάλη παγίδα η αναφορά στην τιμή 0,476 που δήλωσαν τον Αύγουστο, προσπάθησαν να με κρατήσουν προτείνοντάς μου αυτό το πρόγραμμα κι όταν εξήγησα στον υπάλληλο τι συμβαίνει με την συνέπεια και πως θα χάσω ένα μήνα χαμηλής τιμής μου τα μασούσε και το παραδέχτηκε. Τώρα που βλέπω τις τιμές του Σεπτέμβρη ομολογώ πως ίσως βιάστηκα που έφυγα, αλλά αυτό θα φανεί μελλοντικά.

Διαφωνώ σ'αυτό που έχω κάνει bold.

Αναλόγως την ημερομηνία έκδοσης, ο 1ος λογαριασμός μπορεί να περιλαμβάνει πχ χρεώσεις Αυγούστου 0.60 και Σεπτεμβρίου 0.75. Αγνοείς τις χρεώσεις κιλοβατώρας για να μη μπερδεύεσαι και κοιτάς αθροιστικά το ποσό που πλήρωσες καθαρά για χρέωση προμήθειας πχ 100ευρώ.

Στον 2ο λογαριασμό θα πάρεις 20ευρώ έκπτωση για τον 1ο λογαριασμό... και θα έχεις καθαρή χρέωση για τη νέα περίοδο κατανάλωσης πχ 125 ευρώ.

Στον 3ο λογαριασμό (ας πούμε ότι είναι εκκαθαριστικός) θα πάρεις 25ευρώ έκπτωση συνέπειας για το 2ο λογαριασμό. Αν ο εκκαθαριστικός έχει καθαρή χρέωση όλης της περιόδου πχ 425, αφαιρουμένων των έναντι 100+125... θα πληρώσεις 200ευρώ για χρέωση ενέργειας

Στον έναντι που ακολουθεί την εκκαθάριση, θα πάρεις 40 ευρώ έκτπωση συνέπειας κ.ο.κ

Όταν φύγεις και βγει τελικός, κάνεις αίτηση στο MyRAE όπως ανέφερα παραπάνω... παίρνεις και τη συνέπεια του τελικού.

30 λεπτά πριν, aguero88 είπε

Παιδιά να ρωτήσω. Επειδή όπως έχω πει έχω επαγγελματικά γ22 και βλέπω μερικοί χρήστες έχουν πολλές πληροφορίες για το πώς καθορίζονται οι τιμές.

1) Επειδή πρέπει να προβλέψω μακροπρόθεσμα αναγκαστικά λόγω της δουλειάς μου.

2) Τι άλλο κοιτάνε αυτοί εκτός από τα power futures και καθορίζουν τιμές; Μπορώ να δω κάτι εγώ μπας και βγάλω συμπεράσματα; 

Πχ το future του Αυγούστου ήταν 400-450€ και έδωσαν τιμές 0,50-0,60 . Πως γίνεται του Σεπτεμβρίου να είναι 550€ και να δίνουν 0,80??

 

 

@korakios Σβήσε απ'το excel το σταθερό Γ22 της Solar

1) Δεν έμεινε και κανένα σταθερό της προκοπής για να έχεις το μακροπρόθεσμο δίλλημα. Όταν έχεις δηλαδή ως φτηνότερο σταθερό το WeYellow με 0.45... ενώ το WeBlue έχει 0.50 και παίρνει επιδότηση, αναγκαστικά το πας μήνα παρά μήνα αν δεν έχεις ήδη κλείσει φτηνότερο σταθερό. Δε ξέρω πόσο μεγάλη είναι η εταιρία σου... σίγουρα οι μεγάλες εταιρίες με Γ22 τιμολόγια πχ σούπερ μάρκετ έχουν τη δυνατότητα να χετζάρουν τιμές για μεγάλα διαστήματα, αλλά το χετζάρισμα γίνεται όταν το ρεύμα είναι φτηνό. Τώρα έχει ξεφύγει η κατάσταση.

2) Ό,τι εξήγησε ο dropreef. Ή πιο απλό παράδειγμα, τον Ιούνιο που η ΤΕΑ ήταν 240... μαζί με τη ρήτρα αναπροσαρμογής πήγαινε 300. Συν τη χρέωση προμήθειας του παρόχου ας πούμε 350. Όσο πάμε σε υψηλότερη ΤΕΑ, πάμε και σε υψηλότερο τελικό κόστος. Επίσης υπάρχει και το ρίσκο με τη πλήρη αβεβαιότητα όσον αφορά το φυσικό αέριο. Τον Αύγουστο έβαλαν χαμηλές τιμές γιατί φοβόντουσαν μη χάσουν πελάτες. Τώρα φοβούνται περισσότερο το ακραίο σενάριο κοπούν οι ροές αερίου, κι αν έχουν δώσει χαμηλές τιμές θα έχουν τεράστια ζημία.

 

  • Like 1
Δημοσ.

27/9 πέρσι ενεργοποιήθηκε το συμβόλαιο με we energy. Πιστεύετε ότι μέχρι και 27/9 θα συνεχίσει κανονικά και μετά αυτόματα θα με πάει στο we yellow (σταθερό) με τις νέες τιμές; Μήπως πρέπει να κάνω κάτι νωρίτερα για να μεταβώ στο κυμαινόμενο που βλέπω πιο συμφέρον λόγω της επιδότησης;

Δημοσ.

Πως καταφεραν και αυτο το συστημα να το ξεφτιλισουν, ειναι φοβερο. Εβγαλε η ΔΕΗ μια τιμη κραχτη πριν 1 μηνα,τωρα ξαφνικα ειναι μετρια προς ακριβη. Προφανως πονταρουν στο οτι ο κοσμος δεν θα εχει διαθεση να αλλαζει καθε μηνα παροχο.

Τωρα εγω για παραδειγμα αν παω WeEnergy,που ειναι για δευτερο μηνα οικονομικοτατη,τον Οκτωβρη μπορει να την παει 0,80 λεπτα . Οποτε η θα κατσεις η αντε παλι αλλαγη παροχου....

 

18 λεπτά πριν, 1comment είπε

27/9 πέρσι ενεργοποιήθηκε το συμβόλαιο με we energy. Πιστεύετε ότι μέχρι και 27/9 θα συνεχίσει κανονικά και μετά αυτόματα θα με πάει στο we yellow (σταθερό) με τις νέες τιμές; Μήπως πρέπει να κάνω κάτι νωρίτερα για να μεταβώ στο κυμαινόμενο που βλέπω πιο συμφέρον λόγω της επιδότησης;

Ποια ειναι η εμπειρια σου απο WeEnergy ?

 

 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, 1comment είπε

27/9 πέρσι ενεργοποιήθηκε το συμβόλαιο με we energy. Πιστεύετε ότι μέχρι και 27/9 θα συνεχίσει κανονικά και μετά αυτόματα θα με πάει στο we yellow (σταθερό) με τις νέες τιμές; Μήπως πρέπει να κάνω κάτι νωρίτερα για να μεταβώ στο κυμαινόμενο που βλέπω πιο συμφέρον λόγω της επιδότησης;

Τι πρόγραμμα είχες υπογράψει; Yellow με 1 χρόνο δέσμευση; Δε θυμάμαι τι υπήρχε τότε...

  

29 λεπτά πριν, Alastor192 είπε

Ποια ειναι η εμπειρια σου απο WeEnergy ?

Μια χαρά εταιρία είναι, αλλά 2 υπάλληλοι δεν αρκούσαν για να βγάλουν το φόρτο εργασίας του περασμένου μήνα... καθυστέρησαν δηλαδή οι αιτήσεις. Πόσες μέρες δε ξέρω...το ανέφεραν 2-3 παιδιά, μετά δεν ενημέρωσαν τι έγινε.

Επεξ/σία από ekrepali
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, Alastor192 είπε

 

Ποια ειναι η εμπειρια σου απο WeEnergy ?

 

Πολύ καλή. Κυρίως είναι γρήγοροι σε θέματα εξυπηρέτησης. Στα μεηλ απαντάνε σε μία μέρα περίπου. Πρόλαβα καλή τιμή (0,095) για ένα χρόνο και μέχρι τώρα είμαι κομπλέ. 

11 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Τι πρόγραμμα είχες υπογράψει;

 

Το σταθερό we yellow με την τελευταία καλή τιμή (0,095). Το συμβόλαιο έλεγε ότι η τιμή ισχύει για ένα έτος. 

Επεξ/σία από 1comment
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Dropsreef είπε

Μπορώ να σου αναλύσω όλα τα κόστη χονδρικής αλλά επειδή κανένας δεν θα δώσει σημασία:

 

Στην Τιμή Εκκαθάρισης Αγοράς ( πρώην Οριακή Τιμή Συστήματος) βάλε ένα 3% προσαύξηση γιατί το προφίλ κατανάλωσης των πελατών Χαμηλής Τάσης είναι διαφορετικό από την Μέση Τ.Ε.Α, στο αποτέλεσμα που θα προκύψει βάλε άλλα 25€/MWh που είναι τα Λοιπά Κόστη Χονδρικής ( Λογαριασμοί Προσαυξήσεων, Αποκλίσεις κλπ) και στο τελικό αποτέλεσμα που θα προκύψει πολλαπλασίασε με 1,1357 ( απώλειες δικτύου Χαμηλής Τάσης) και σου βγαίνει το κόστος Χονδρικής.

Αν η πρόβλεψη για ΤΕΑ είναι 550 τότε:

 

550 x 1,03 = 566,5

+ 25 = 591,5

591,5 x 1,1357 = 671,76 κόστος Χονδρικής.

 

Θα έλεγα να πολλαπλασιάσει με το 1,17 περίπου ως συντελεστή κανονικοποιημενων απωλειών. Θα έλεγα επίσης πως η ΧΤ δεν έχει σημαντική απόκλιση από την ΤΕΑ. Πιο πολύ η μέση τάση αποκλίνει στα προφίλ της. Κατά τα αλλα πολύ σωστός!

Δημοσ.

Γειά χαρά σε όλους. Ημουν στην ΕΛΙΝ. Με το που άρχισαν τα παράλογα,αποφάσισα καθε μηνα να αλλάζω πάροχο ανάλογα τις τιμές που με συμφέρουν. 9 αυγουστου εκανα σύμβαση με Δεη. Ο τελικός λογαριασμός απο ΕΛΙΝ δεν έχει βγει ακόμα. Εννοείτε οτι δεν υπάρχει και λογαριασμος της Δεη.. Με τα νέα δεδομένα θέλω να αλλάξω πάλι και να πάω στην We energy-So simple N KOT.. για την αλλαγη παρόχου ζητάνε τελευταιο λογαριασμο πληρωμένο...τι στο καλό να κάνω..εχω μονο τον τελευταιο εκκαθαριστικο απο την ΕΛΙΝ...Μπάχαλο η κατάσταση δηλαδή.. υπάρχει κάποιος που αλλαξε αυγουστο παροχο και θα αλλάξει πάλι τωρα για σεπτέμβριο ,να μου δώσει τα φώτα του ...ή ειμαι η μόνη τρελή τελικά? 🤪  Ευχαριστω εκ των προτέρων

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, 1comment είπε

Πολύ καλή. Κυρίως είναι γρήγοροι σε θέματα εξυπηρέτησης. Στα μεηλ απαντάνε σε μία μέρα περίπου. Πρόλαβα καλή τιμή (0,095) για ένα χρόνο και μέχρι τώρα είμαι κομπλέ. 

Το σταθερό we yellow με την τελευταία καλή τιμή (0,095). Το συμβόλαιο έλεγε ότι η τιμή ισχύει για ένα έτος. 

Eνδιαφέρον που κράτησαν τη τιμή και μετά το εξάμηνο που είχαν δικαίωμα για τροποποίηση. Πέρα από Protergia και ΔΕΗ, όλοι οι άλλοι έκαναν τροποποιήσεις.

Λογικά αν το αφήσεις έτσι, θα σε πάνε στο Yellow με 0.45. Διότι οι ειδικοί όροι που έχεις υπογράψει είναι:

- Χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής

- Διάρκεια προνομιακής τιμής 1 έτος

Δε νομίζω ότι μπορούν να σε πάνε μόνοι τους σε πρόγραμμα με ρήτρα αναπροσαρμογής (blue ή green). Για να πάρεις τις επιδοτήσεις θα πρέπει εσύ να υπογράψεις ένα από αυτά τα 2 προγράμματα, ώστε σε περίπτωση που καταργηθεί ο μηχανισμός της κυβέρνησης να μπορούν να σε χρεώσουν ρήτρα αναπροσαρμογής βάσει των γενικών όρων.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Merenda7 είπε

Γειά χαρά σε όλους. Ημουν στην ΕΛΙΝ. Με το που άρχισαν τα παράλογα,αποφάσισα καθε μηνα να αλλάζω πάροχο ανάλογα τις τιμές που με συμφέρουν. 9 αυγουστου εκανα σύμβαση με Δεη. Ο τελικός λογαριασμός απο ΕΛΙΝ δεν έχει βγει ακόμα. Εννοείτε οτι δεν υπάρχει και λογαριασμος της Δεη.. Με τα νέα δεδομένα θέλω να αλλάξω πάλι και να πάω στην We energy-So simple N KOT.. για την αλλαγη παρόχου ζητάνε τελευταιο λογαριασμο πληρωμένο...τι στο καλό να κάνω..εχω μονο τον τελευταιο εκκαθαριστικο απο την ΕΛΙΝ...Μπάχαλο η κατάσταση δηλαδή.. υπάρχει κάποιος που αλλαξε αυγουστο παροχο και θα αλλάξει πάλι τωρα για σεπτέμβριο ,να μου δώσει τα φώτα του ...ή ειμαι η μόνη τρελή τελικά? 🤪  Ευχαριστω εκ των προτέρων

Καλημέρα... Θα πρέπει   να δεις αν έχει  εκτελεστεί αυτό που έχεις ζητήσει.. Αυτό θα διαπιστώσεις αν πάρεις ένα τηλέφωνο στον Δεδδηε.. Η αν δεις αν έχει αλλάξει ο διάδοχος το τελευταίο νούμερο στο αριθμό παροχής... Μπορεί να μην έχει γίνει ακόμα.. 

Επεξ/σία από takoulou
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, takoulou είπε

Καλημέρα... Θα πρέπει   να δεις αν εκτελεστεί αυτό που έχεις ζητήσει.. Αυτό θα διαπιστώσεις αν πάρεις ένα τηλέφωνο στον Δεδδηε.. Η αν δεις αν έχει αλλάξει ο διάδοχος το τελευταίο νούμερο στο αριθμό παροχής... Μπορεί να μην έχει γίνει ακόμα.. 

Εχει αλλάξει το τελευταίο νουμερο στον αριθμό παροχής.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Merenda7 είπε

Γειά χαρά σε όλους. Ημουν στην ΕΛΙΝ. Με το που άρχισαν τα παράλογα,αποφάσισα καθε μηνα να αλλάζω πάροχο ανάλογα τις τιμές που με συμφέρουν. 9 αυγουστου εκανα σύμβαση με Δεη. Ο τελικός λογαριασμός απο ΕΛΙΝ δεν έχει βγει ακόμα. Εννοείτε οτι δεν υπάρχει και λογαριασμος της Δεη.. Με τα νέα δεδομένα θέλω να αλλάξω πάλι και να πάω στην We energy-So simple N KOT.. για την αλλαγη παρόχου ζητάνε τελευταιο λογαριασμο πληρωμένο...τι στο καλό να κάνω..εχω μονο τον τελευταιο εκκαθαριστικο απο την ΕΛΙΝ...Μπάχαλο η κατάσταση δηλαδή.. υπάρχει κάποιος που αλλαξε αυγουστο παροχο και θα αλλάξει πάλι τωρα για σεπτέμβριο ,να μου δώσει τα φώτα του ...ή ειμαι η μόνη τρελή τελικά? 🤪  Ευχαριστω εκ των προτέρων

Χαχα... θα τους πεις ότι η κυβέρνηση επικροτεί τον ενεργειακό τουρισμό, τι φταις εσύ που οι πάροχοι δεν έχουν βγάλει ακόμα λογαριασμό. 😄  Λογικά θα δεχτούν ως δικαιολογητικό την αίτηση που έκανες στη ΔΕΗ ή κάποια βεβαίωση της ΔΕΗ ή του ΔΕΔΔΗΕ που να φαίνεται ότι είσαι πελάττισα τους.

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Merenda7 είπε

Εχει αλλάξει το τελευταίο νουμερο στον αριθμό παροχής.

Μίλησα και με δεδδηε και με ηδικα για επιβεβαίωση του κοτ

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Merenda7 είπε

Εχει αλλάξει το τελευταίο νουμερο στον αριθμό παροχής.

Άρα έχει γίνει αυτή η αλλαγή.. Ξέρεις πότε έγινε ημερομηνία...Τώρα θα πάρεις τους προμηθευτές να του ρωτήσεις γιατί δεν έχουν βγάλει  ακόμα τον εκκαθαριστικό λογαριασμό.. 

1 λεπτό πριν, Merenda7 είπε

Μίλησα και με δεδδηε και με ηδικα για επιβεβαίωση του κοτ

Τι σου απάντησαν εκεί;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Merenda7 είπε

Μίλησα και με δεδδηε και με ηδικα για επιβεβαίωση του κοτ

Έκανες νέα αίτηση ΚΟΤ με το νέο αριθμό παροχής της ΔΕΗ; Αν πας WE, θα πρέπει να ξανακάνεις.

Επεξ/σία από ekrepali
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...