Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 λεπτά πριν, valadsk είπε

κοινωνικο τιμολογιο εννοειται

απο τα μισά Σεπτέμβρη και έπειτα πάντως δεν έχεις ΚΟΤ απο ότι δείχνουν οι λίγες  kwh εκπτωτικές ΚΟΤ και περισσότερο το κατάλαβα απο πιστώσεις ΤΕΜ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

39 λεπτά πριν, valadsk είπε

ημουν εντελως τυφλός. τωρα την ειδα. και να φανταστεις η υπαλληλος ταχα ειδε την καρτελα μου και μου ειπε οτι δεν πιστωνονται επειδη ειναι αρνητικος ο προηγουμενος και δεν μεσολαβησε πληρωμη 😛

πφφ thnks

Όλα καλά τότε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

κάθε μήνα αλλάζουν οι τιμές , δεν υπάρχει απάντηση , παρακολούθα της Ελίν με το μικρό πάγιο ή Solar με μηδενικό πάγιο , αλλά δες τιμές Φεβρουαρίου 21 του μηνός ξανά

2 λεπτά υπόθεση είναι να κατεβάσεις το excel και να βάλεις 3 τετράμηνα ...

Μήπως έχεις και παροχή με φυσικό αέριο που ΔΕΝ χρησιμοποιείς ?

Όχι δεν έχω καθόλου παροχή με φυσικό αέριο.

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, valadsk είπε

ημουν εντελως τυφλός. τωρα την ειδα. και να φανταστεις η υπαλληλος ταχα ειδε την καρτελα μου και μου ειπε οτι δεν πιστωνονται επειδη ειναι αρνητικος ο προηγουμενος και δεν μεσολαβησε πληρωμη 😛

πφφ thnks

Συνολική χρέωση προμήθιας μείον 6 λεπτά, και πήρες και συνέπεια και 100 ευρώ. Μεγάλε έγραψες... 😆

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας, Ειμαι στο weyellow me 0.21, περασε το εξαμηνο και γινεται ανατιμολογηση παροχης στα 0.45. Μου προτειναν το weblue . Η μηνιαια καταναλωση μου ειναι 700 με 800 kw. Θα δω μεγαλη διαφορα στον λογαριασμο σε σχεση με το yellow το οποιο ειναι σταθερο? Συγγνωμη αν εχουν απαντηθει πολλες φορες αυτα τα ερωτηματα αλλα λογο φορτου εργασιας εχω μεινει πισω στο θεμα ενεργειας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Empeirognomonas είπε

Γεια σας, Ειμαι στο weyellow me 0.21, περασε το εξαμηνο και γινεται ανατιμολογηση παροχης στα 0.45. Μου προτειναν το weblue . Η μηνιαια καταναλωση μου ειναι 700 με 800 kw. Θα δω μεγαλη διαφορα στον λογαριασμο σε σχεση με το yellow το οποιο ειναι σταθερο? Συγγνωμη αν εχουν απαντηθει πολλες φορες αυτα τα ερωτηματα αλλα λογο φορτου εργασιας εχω μεινει πισω στο θεμα ενεργειας

κάθε μήνα αλλάζουν οι τιμές για Ιαν θα έχεις με 800kw και συνέπεια

800*0,38-500*0,33-300*0,28=55€ άρα 55/800=0.06875€/kw

(Επιδοτήσεις Ιαν 0,33 0,28 0,19 για <500, 500-1000 , >1000kw αντίστοιχα , 0,378 για ΚΟΤ για χωρίς όριο)

21 του μηνός βλέπεις τις νέες τιμές Φεβ και λίγες μέρες μετά οι επιδοτήσεις (συνήθως η 1η κλίμακα βγαίνει βάσει της ΔΕΗ - Χ επιδότηση=0,159 ή Χ=τιμή ΚwhΔΕΗ-0,159)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, ekrepali είπε

Συνολική χρέωση προμήθιας μείον 6 λεπτά, και πήρες και συνέπεια και 100 ευρώ. Μεγάλε έγραψες... 😆

δεν μου το εξηγείς και εμένα γιατί δεν το πιάνω; το μείον 6 λεπτά δλδ? thnks in advance

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Empeirognomonas είπε

Γεια σας, Ειμαι στο weyellow me 0.21, 

Απ'τον Αύγουστο και μετά θα πληρώνες κάτω από 0.10 μέσο όρο αν το είχες γυρισει σε επιδοτούμενο κυμαινόμενο. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

έχω κάνει αίτηση για μεταφορά 3 παροχών στον ΗΡΩΝ στις 24/12 τις 2  και την άλλη λίγες μέρες αργότερα. Η πρώτη ενεργοποιήθηκε από 2/1 η δεύτερη που έγινε με 10 λεπτά διαφορά είναι ακόμα στη φάση αίτηση προς υπογραφή ενώ έχω στείλει τα χαρτιά πάνω από εβδομάδα και η τρίτη είναι ακόμα υπό έλεγχο. Έστειλα mail 2 φορές καμία απάντηση. Προχτές με πήρε μια κυρία απο την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπε ότι για την καθυστέρηση της αίτησης δεν είναι αρμόδια η εξυπηρέτηση πελατών αλλά ο ενεργειακός σύμβουλος στον οποίο θα προωθούσε το αίτημα  ως επείγον....φυσικά καμία απάντηση. Είχα διαβάσει για καθυστερήσεις στους λογαριασμούς και είπα να το ρισκάρω αλλά δε θέλουν ούτε νέους πελάτες; Και ρωτάω τώρα που έχω κάνει την αίτηση και δεν έχουν απαντήσει μπορώ να κάνω αίτηση σε άλλο πάροχο ευχαριστώ.

 

Επεξ/σία από xsaviola28
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, ekrepali είπε

Όχι κομπλέ είσαι... αυτό σημαίνει ότι η προηγούμενη καταμέτρηση έγινε τέλη Δεκεμβρίου.

Εκεί που θα πρέπει να προσέξεις σε περίπτωση που η αλλαγή γίνει με τη δική σου ένδειξη αλλά με μερικές μέρες καθυστέρηση πχ 16/1... είναι να μη δώσεις ένδειξη στην Ελίν στις 25/1 γιατί θα σου βγει εκκαθαριστικός 10 ημερών με κατανάλωση 15 ημερών και ίσως έχεις θέμα με τις κλίμακες κατανάλωσης.

Συγγνωμη μας το εξηγεις λιγο αυτο. Γιατι σκεφτομαι ΕΛΙΝ αν παραμεινουν οι τιμες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Georgebek2 είπε

Συγγνωμη μας το εξηγεις λιγο αυτο. Γιατι σκεφτομαι ΕΛΙΝ αν παραμεινουν οι τιμες..

δεν έχει σχέση με πάροχο , αλλά σου λέει για την καταμέτρηση και το πως θα σπάσουν αναλογικά οι κιλοβατώρες σε περίπτωση που καθυστερήσει η αίτηση

και εγώ δεν το πολυέπιασα , πάντως καμία σχέση με ΧΨ πάροχο

13 λεπτά πριν, greg4 είπε

Καλησπέρα,

Από ΕΛΙΝ μου έστειλαν τα παρακάτω

'Α Τμήμα:
 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.e276aa81688e369b9da0ee421dd05144.png

Β τμήμα:

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.b15515db338df1ba210b6f293bb8b450.png

να φανταστώ είναι οκ; Έχει ακόμα ένα pdf 9 σελίδες με όρους :D

κομπλέ δείχνει

27 λεπτά πριν, xsaviola28 είπε

Είχα διαβάσει για καθυστερήσεις στους λογαριασμούς

και αιτήσεις

31 λεπτά πριν, xsaviola28 είπε

ρωτάω τώρα που έχω κάνει την αίτηση και δεν έχουν απαντήσει μπορώ να κάνω αίτηση σε άλλο πάροχο ευχαριστώ.

κινείσαι όπως θες, δεν έχεις δέσμευση σε κάτι , φαντάζομαι τηλεφωνικώς μίλησες με Ηρών , καλύτερα email

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, greg4 είπε

Καλησπέρα,

Από ΕΛΙΝ μου έστειλαν τα παρακάτω

'Α Τμήμα:
 

  Απόκρυψη περιεχομένων

image.png.e276aa81688e369b9da0ee421dd05144.png

Β τμήμα:

  Απόκρυψη περιεχομένων

image.png.b15515db338df1ba210b6f293bb8b450.png

να φανταστώ είναι οκ; Έχει ακόμα ένα pdf 9 σελίδες με όρους :D

μια χαρά ειδικοί όροι...τα εξηγεί αναλυτικά. Και από ότι βλέπω ο τύπος υπολογισμού της κυμαινόμενης τιμής (για μετά τον Ιούλιο 2023) είναι αρκετά χαμηλός (ΤΕΑ και όχι ΑΔΜΗΕ με λογικό περιθώριο)

1 ώρα πριν, xsaviola28 είπε

έχω κάνει αίτηση για μεταφορά 3 παροχών στον ΗΡΩΝ στις 24/12 τις 2  και την άλλη λίγες μέρες αργότερα. Η πρώτη ενεργοποιήθηκε από 2/1 η δεύτερη που έγινε με 10 λεπτά διαφορά είναι ακόμα στη φάση αίτηση προς υπογραφή ενώ έχω στείλει τα χαρτιά πάνω από εβδομάδα και η τρίτη είναι ακόμα υπό έλεγχο. Έστειλα mail 2 φορές καμία απάντηση. Προχτές με πήρε μια κυρία απο την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπε ότι για την καθυστέρηση της αίτησης δεν είναι αρμόδια η εξυπηρέτηση πελατών αλλά ο ενεργειακός σύμβουλος στον οποίο θα προωθούσε το αίτημα  ως επείγον....φυσικά καμία απάντηση. Είχα διαβάσει για καθυστερήσεις στους λογαριασμούς και είπα να το ρισκάρω αλλά δε θέλουν ούτε νέους πελάτες; Και ρωτάω τώρα που έχω κάνει την αίτηση και δεν έχουν απαντήσει μπορώ να κάνω αίτηση σε άλλο πάροχο ευχαριστώ.

 

Εάν έχουν ανεβάσει αίτημα εκπροσώπησης δεν μπορείς. Όταν ολοκληρωθεί μπορείς (δηλαδή μετά από 2-3 μέρες).

Εάν δεν έχουν ανεβάσει αίτημα, μπορείς άμεσα. Κινήσου γρήγορα όμως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...