Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, marios1515 είπε

Πήρα τηλεφωνο και το σήκωσε μία κυρία και μου είπε θα το προωθήσει στους αρμόδιους συναδέλφους της, αλλά τίποτα ακόμα και από εκεί. 

Έχουν περάσει 10 μέρες από τότε.

Μετά τις γιορτές λέω να ξαναπάρω.

Μάλλον το προώθησε. Αλλά όχι στους αρμόδιους συναδέλφους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

7 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Μηπως ειναι καμια Κουλα κι εκει οπως εχω κι εγω στην We και δεν το μαρτυραει?:lol:

στα ΕΛΤΑ τα κορίτσια ήταν τα καλύτερα πάντως , χαλάλι το 5ευρω που έδωσα στα τηλέφωνα 😁

14 λεπτά πριν, marios1515 είπε

Έχουν περάσει 10 μέρες από τότε.

Μετά τις γιορτές λέω να ξαναπάρω.

υποτίθεται έχουν 2 μήνες πλέον να παρέμβουν και αν όχι πρέπει να αιτιολογήσουν στο να πάρουν παράταση άλλους 2 .

Αν ξαναπάρεις τηλ , ρώτα και αυτά αν μπορείς και το συνεχίζουμε εκεί αν έχεις νέα απο ΡΑΕ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, korakios είπε

υποτίθεται έχουν 2 μήνες πλέον να παρέμβουν και αν όχι πρέπει να αιτιολογήσουν στο να πάρουν παράταση άλλους 2 .

Υποτίθεται. Παλιά τουλάχιστον έστελναν μετά από μερικές μέρες τον αρ. πρωτοκόλλου, τώρα είναι ΡΑΕ του κώ---- 😆

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, marios1515 είπε

Παιδιά ζητάω από την Ελπεντισον να μου στείλει ανάλυση λογαριασμού από τις 30 Νοεμβρίου και εδώ και ένα μήνα δεν ανταποκρίνεται.

Το έχω ζήτησει και μέσω 1)email και 2)τηλεφωνικά και 3)μέσω my rae και τίποτα.

Τι μπορώ να κάνω?

εγω απο 30 Αυγουστου και ραε και παντου χαχαχα και τους εχω τρελανει στα τηλεφωνα και τιποτε... εδω και ενα μηνα αρχισαν απο δικηγορικα γραφεια να με παιρνουν για τελικο που ειχα κανει αμφισβητηση... βαρεθηκα το πληρωσα και στα τσακιδια οι μλκς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, nikosbt είπε

 βαρεθηκα το πληρωσα και στα τσακιδια οι μλκς

To ότι πλήρωσες δε σημαίνει ότι δε μπορείς να δικαιωθείς μετέπειτα. Συνέχισε με ΡΑΕ και ΣτΚ.

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ekrepali είπε

To ότι πλήρωσες δε σημαίνει ότι δε μπορείς να δικαιωθείς μετέπειτα. Συνέχισε με ΡΑΕ και ΣτΚ.

ναι ενοειτε τα χω εκει και περιμενω αλλα δεν απαντανε στη αιτηματα απο ραε εχω κανει 3 απο αυγουστο ειχα παρει και ραε τηλ αλλα παλι τιποτε θα κανω και στκ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, nikosbt είπε

ναι ενοειτε τα χω εκει και περιμενω αλλα δεν απαντανε στη αιτηματα απο ραε εχω κανει 3 απο αυγουστο ειχα παρει και ραε τηλ αλλα παλι τιποτε θα κανω και στκ

Αν εννοείς το myRAE δε πρόκειται να απαντήσουν πότε.

Πρέπει να κάνεις επίσημη καταγγελία στο [email protected], υπόψιν του τμήματος προστασίας καταναλωτών.

Γραφεις ονοματεπώνυμο, αφμ, διεύθυνση, τηλέφωνο, Αρ. Παροχής.

Εξηγείς το περιεχόμενο της καταγγελίας, επισυνπατεις οποία επικοινωνία είχες με την elpedison.

Κρατάς το εξερχόμενο mail, υποτίθεται απο τη μέρα που το στέλνεις μετράνε οι 2 μήνες.

Αν σου έρθει αυτοματοποιημένο mail που σε παραπέμπει στο MyRAE, ξαναπροωθεις το mail ζητώντας να πάει στο τμήμα προστασίας καταναλωτών, εξηγώντας πάλι ότι ήδη έχεις χρησιμοποιήσει τη πλατφόρμα και δεν έχει βρεθεί λύση.

 

 

 

 

 

Spoiler

Screenshot_2022-12-28-11-14-42-458_gr.heron.myheron.jpg.25d461b6a880afdeb07d6ea75122533e.jpg

Screenshot_2022-12-28-11-14-29-948_gr.heron.myheron.jpg.625d618210351624ad3424f08e693621.jpg

Έσκασε και 3ος λογαριασμός... αναπάντεχα! Τίποτα δε πήγε στραβά κατά τη γνώμη μου... για τα δεδομένα του ΗΡΩΝ είναι πολύ normal κατάσταση. 

Edit. Μόλις παρατήρησα ότι εμφανίστηκε το 2ο pdf. Κάθε φορά που βγαίνει δηλαδή ένας λογαριασμός εμφανίζεται το pdf του προηγούμενου. Ενώ αν επρόκειτο για 1 λογαριασμό, εμφανίζεται το pdf αφου σταλεί mail - sms.

Edit: Τελικά είναι 2 λογαριασμοί και όχι 3. Όταν πατάω κλικ στον εκκαθαριστικό μαρκάρονται και οι 2 εγγραφές, αλλά είναι το ίδιο. Μάλλον έφαγε σκάλωμα το σύστημα με τον έναντι που είχε εκδοθεί και ακυρώθηκε.

Spoiler

4.jpg.343d3cac96e461652631450ba028dcc5.jpg

 

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πριν από καιρό έφυγα από ΗΡΩΝ και πήγα σε ΔΕΗ και δεν το μετάνιωσα γιατί:

1. Ασάφεια χρεώσεων, και στο chat που ζητούσα εξηγήσεις ή τηλεφωνικά τα μπέρδευαν περισσότερο (σε αναλυτικό μου email δεν απάντησαν ποτέ.

2. Δεν πίστωναν πάντα την έκπτωση στο επόμενο λογαριασμό (παρότι πλήρωνα με πάγια εντολή μέσω κάρτας αυτόματα). Προφάσεις ότι θα μπει στο επόμενο κλπ, έκανα αναλυτικά excel για να διαπιστώσω τι συμβαίνει-δεν έβγαζα άκρη. Επίσης σε email μου δεν απαντούσανε.

3. Απανωτοί λογαριασμοί με χρεώσεις-πιστώσεις -απλήρωτους λογαριασμούς ως χρεωστικούς παρότι δεν είχανε λήξει ώστε να εξοφληθούν με την πάγια εντολή, ήθελες γαΐδουρινή υπομονή κάθε φορά να βγάλεις άκρη..

Ελπίζω βέβαια τώρα να στρώσανε

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, 111111 είπε

πριν από καιρό έφυγα από ΗΡΩΝ και πήγα σε ΔΕΗ και δεν το μετάνιωσα γιατί:

καλά έκανες αλλά θα μπορούσες και να πας αλλού (nrg,elin κτλ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όσοι φύγατε από Ήρων και περιμένετε να πάρετε την έκπτωση συνέπειας του τελικού, μάλλον θα περιμένετε μια αιωνιότητα. Δείτε την απάντησή τους σε ερώτηση μέσω email. 

Καλησπέρα σας,
σε συνέχεια του αιτήματός σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η έκπτωση συνέπειας ισχύει για τις εμπρόθεσμες πληρωμές του εκάστοτε προηγούμενου εκδοθέντα λογαριασμού και αποδίδεται στον αμέσως επόμενο που θα εκδοθεί. Ως εκ τούτου μετά την έκδοση του Τελικού Εκκαθαριστικού Λογαριασμού και δεδομένου ότι η συνεργασία μας θα έχει ήδη διακοπή δεν θα αποδοθεί κάποια έκπτωση.
Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με την εταιρία μας και παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, 1comment είπε

Όσοι φύγατε από Ήρων και περιμένετε να πάρετε την έκπτωση συνέπειας του τελικού, μάλλον θα περιμένετε μια αιωνιότητα. Δείτε την απάντησή τους σε ερώτηση μέσω email. 

Καλησπέρα σας,
σε συνέχεια του αιτήματός σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η έκπτωση συνέπειας ισχύει για τις εμπρόθεσμες πληρωμές του εκάστοτε προηγούμενου εκδοθέντα λογαριασμού και αποδίδεται στον αμέσως επόμενο που θα εκδοθεί. Ως εκ τούτου μετά την έκδοση του Τελικού Εκκαθαριστικού Λογαριασμού και δεδομένου ότι η συνεργασία μας θα έχει ήδη διακοπή δεν θα αποδοθεί κάποια έκπτωση.
Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με την εταιρία μας και παραμένουμε στη διάθεσή σας.

 Εμένα πάντως μου φαίνεται λογική η απάντηση τους, αν αλλάξεις πάροχο θα χάσεις την έκπτωση συνέπειας του τελευταίου λογαριασμού.

Επεξ/σία από Trikala_city
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Trikala_city είπε

 Εμένα πάντως μου φαίνεται λογική η απάντηση τους, αν αλλάξεις πάροχο θα χάσεις την έκπτωση συνέπειας του τελευταίου λογαριασμού.

Οι όροι γράφουν οτι αποδίδεται έκπτωση όταν ο λογαριασμός εξοφλείται εμπρόθεσμα

Η νομοθεσία αναφέρει οτι διορθώσεις μπορούν να γίνουν έως 24 μήνες

Άρα αποδίδεται έκτακτος πιστωτικός μετά τον τελικό όπως έχει γίνει με όλους τους πάροχους και Ηρών

__________________________________________________________

Η απάντηση που έδωσε ο Ηρών είναι κονσέρβα και όποιος παρακολουθεί το νήμα το γνωρίζει, όπως και οτι μετά απο καταγγελία στη ΡΑΕ θυμούνται και βγάζουν έκτακτο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, 1comment είπε

Όσοι φύγατε από Ήρων και περιμένετε να πάρετε την έκπτωση συνέπειας του τελικού, μάλλον θα περιμένετε μια αιωνιότητα. Δείτε την απάντησή τους σε ερώτηση μέσω email. 

Καλησπέρα σας,
σε συνέχεια του αιτήματός σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η έκπτωση συνέπειας ισχύει για τις εμπρόθεσμες πληρωμές του εκάστοτε προηγούμενου εκδοθέντα λογαριασμού και αποδίδεται στον αμέσως επόμενο που θα εκδοθεί. Ως εκ τούτου μετά την έκδοση του Τελικού Εκκαθαριστικού Λογαριασμού και δεδομένου ότι η συνεργασία μας θα έχει ήδη διακοπή δεν θα αποδοθεί κάποια έκπτωση.
Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με την εταιρία μας και παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Οποτέ συμφέρει όταν φύγουμε να το κάνουμε αμέσως μετά την τελευταία μετρηση που θα δώσουμε άντε και 5,6 μέρες το πολύ που χρειάζεται συνήθως η μετάβαση στο νέο παροχο να είναι όσο το δυνατόν λιγότερες οι κιλοβατορες χωρίς έκπτωση συνέπειας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...