Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ekrepali είπε

H Eλίν δε δίνει βεβαίωση εκπροσώπησης με τη μορφή που έχει το PDF του ΗΡΩΝ, αλλά μου είπαν να κρατήσω το email που έστειλαν όταν ενεργοποιήθηκε η παροχή. Τώρα που το ξανακοίταξα νομίζω ότι αρκεί.

1.jpg.ebba84fcb6e67d8f794abcc9126435b3.jpg

 

φεύγιες απο Ελίν?

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, papresa είπε

Όπως έχω γράψει παλαιότερα είχα ένα μαγαζί και ήμουν στην Volterra, τέλος Σεπτεμβρίου το έκλεισα, αλλά νοικιάστηκε από μία άλλη κοπέλα. Κατόπιν συνεννόησης μεταξύ μας, δεν έκανα διακοπή, ότι είναι θα το πληρώσει αυτή. Τώρα ήρθε η ώρα να μεταφέρει την παροχή στο όνομα της και ζήτησε την βοήθεια μου, μάλλον θέλει να πάει ΔΕΗ (... ας πρόσεχε) Ξέρει κανείς τι διαδικασία χρειάζεται;

για ΔΕΗ στο άλλο νήμα

Μόλις τώρα, walex είπε

φεύγεις απο Ελίν?

προετοιμάζεται για τον άλλο μήνα αν δεν είναι καλές οι τιμές ,

τουρίστας έγινε 😁

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βρε παιδια τι φαση. Ο πρωτος λογαριασμος εκδοθηκε εναντι 13/10. Αυτος εκδοθηκε 1μιση μηνα μετα (30/11)  και ειναι εκκαθαριστικος (υποτιθεται) και ειναι με αρνητικο ποσο ? Ειμαι στο generous ΚΟΤ Α Το προβλημα εκτος του περιεργου αυτου λογαριασμου ειναι οτι στην εφαρμογη του myheron στην καρτελα με τις εκκαθαριστικες καταναλωσεις δεν εμφανιζει καμια ενδειξη. Το PDF δεν εχει ακομα ανεβει

 

 

Screenshot_2022-12-09-16-52-48-477_gr.heron.myheron.jpg

Επεξ/σία από alexdjx
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, alexdjx είπε

Το PDF δεν εχει ακομα ανεβει

τότε κακώς πόσταρες , όταν ανέβει ανέβασε ολόκληρο το λογαριασμό αν έχεις συγκεκριμένες  απορίες χρέωσης ,

τώρα δεν έχει νόημα για υποθέσεις ....

(και αν μπορείς τις φωτό μέσα σε spoiler)

Δημοσ.
Στις 5/12/2022 στις 6:30 ΜΜ, ekrepali είπε

Tις κιλοβατώρες που έκαψες από 26/11 ως 1/12 θα τις πληρώσεις στην Ελίν, απλό είναι.

Μου ηρθε τελικος απο προτεργια

Εχουν χρεωσει τη μετρηση που εδωσα 26/11 στο λογαριασμο μεχρι 1/12

Οποτε αυτες τις 5 μερες θα τις πληρωσω στην Ελιν με τη φθηνοτερη τιμη και τις χανει η προτεργια.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ξέρω αν κάποιος έχει εμπειρία για το παρακάτω: Δευτέρα έστειλα μέιλ στην Ελίν, ασχολήθηκαν μαζί μου την Τετάρτη, οπότε και έστειλα καπάκια πίσω υπογεγραμμένη την αίτηση. Σήμερα τους πήρα τηλ και μου είπαν πως είναι "εγκεκριμένο από τον ΔΕΔΔΗΕ", αλλά δεν είμαι ακόμη πελάτης τους. Αν ήθελα λέει, να έπαιρνα τηλ στον ΔΕΔΔΗΕ να ρωτήσω. Παίρνω να ρωτήσω και απάντησε η κλασική ξινισμένη ΔΥ που την διέκοψα από το καθάρισμα των φασολακίων που έκανε εκείνη την ώρα. Μου είπε πως εστάλη χτες (Πέμπτη) στον ΔΕΔΔΗΕ το αίτημα και να περιμένω από εβδομάδα "γιατί εμείς κύριε δεν κάνουμε καταμέτρηση". Δεν τόλμησα να ρωτήσω τι εννοούσε, είχε εκνευριστεί πολύ που την διέκοψα από την μαγειρική. Το ερώτημα είναι αν καταλαβαίνει κάποιος τι εννοούσε, και δεύτερον, τι σκ@!#231 γραφειοκρατία είναι αυτό το πράγμα με τον ΔΕΔΔΗΕ. Αν είναι να καθυστερεί τις αιτήσεις ως άλλο ένα hop διαδικαστικό, τότε ο ενεργειακός νομαδισμός είναι λίγο ανέφικτος την νέα αυτή εποχή. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, killer_instinct είπε

Δεν ξέρω αν κάποιος έχει εμπειρία για το παρακάτω: Δευτέρα έστειλα μέιλ στην Ελίν, ασχολήθηκαν μαζί μου την Τετάρτη, οπότε και έστειλα καπάκια πίσω υπογεγραμμένη την αίτηση. Σήμερα τους πήρα τηλ και μου είπαν πως είναι "εγκεκριμένο από τον ΔΕΔΔΗΕ", αλλά δεν είμαι ακόμη πελάτης τους. Αν ήθελα λέει, να έπαιρνα τηλ στον ΔΕΔΔΗΕ να ρωτήσω. Παίρνω να ρωτήσω και απάντησε η κλασική ξινισμένη ΔΥ που την διέκοψα από το καθάρισμα των φασολακίων που έκανε εκείνη την ώρα. Μου είπε πως εστάλη χτες (Πέμπτη) στον ΔΕΔΔΗΕ το αίτημα και να περιμένω από εβδομάδα "γιατί εμείς κύριε δεν κάνουμε καταμέτρηση". Δεν τόλμησα να ρωτήσω τι εννοούσε, είχε εκνευριστεί πολύ που την διέκοψα από την μαγειρική. Το ερώτημα είναι αν καταλαβαίνει κάποιος τι εννοούσε, και δεύτερον, τι σκ@!#231 γραφειοκρατία είναι αυτό το πράγμα με τον ΔΕΔΔΗΕ. Αν είναι να καθυστερεί τις αιτήσεις ως άλλο ένα hop διαδικαστικό, τότε ο ενεργειακός νομαδισμός είναι λίγο ανέφικτος την νέα αυτή εποχή. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Διάβασε εδώ κι εδώ και να τσεκάρεις τον 11ψήφιο αριθμό της παροχής σου εδώ (κάποια στιγμή θα αλλάξει το τελευταίο ψηφίο όταν γίνει η αλλαγή)

Αγνοείς τι σου λένε οι άχρηστοι υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ που τζάμπα τους πληρώνουμε. Κατά πάσα πιθανότητα η αλλαγή θα γίνει με τη δική σου ένδειξη. Παίζει να είσαι ήδη πελάτης στην Ελίν.

 

  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Διάβασε εδώ κι εδώ και να τσεκάρεις τον 11ψήφιο αριθμό της παροχής σου εδώ (κάποια στιγμή θα αλλάξει το τελευταίο ψηφίο όταν γίνει η αλλαγή)

Αγνοείς τι σου λένε οι άχρηστοι υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ που τζάμπα τους πληρώνουμε. Κατά πάσα πιθανότητα η αλλαγή θα γίνει με τη δική σου ένδειξη. Παίζει να είσαι ήδη πελάτης στην Ελίν.

 

ιδιωτικός δεν είναι ο ΔΕΔΔΗΕ ; 
(51% ΔΕΗ= ιδιωτική +  49% Macquarie= ιδιωτική)

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, killer_instinct είπε

Δεν ξέρω αν κάποιος έχει εμπειρία για το παρακάτω: Δευτέρα έστειλα μέιλ στην Ελίν, ασχολήθηκαν μαζί μου την Τετάρτη, οπότε και έστειλα καπάκια πίσω υπογεγραμμένη την αίτηση. Σήμερα τους πήρα τηλ και μου είπαν πως είναι "εγκεκριμένο από τον ΔΕΔΔΗΕ", αλλά δεν είμαι ακόμη πελάτης τους. Αν ήθελα λέει, να έπαιρνα τηλ στον ΔΕΔΔΗΕ να ρωτήσω. Παίρνω να ρωτήσω και απάντησε η κλασική ξινισμένη ΔΥ που την διέκοψα από το καθάρισμα των φασολακίων που έκανε εκείνη την ώρα. Μου είπε πως εστάλη χτες (Πέμπτη) στον ΔΕΔΔΗΕ το αίτημα και να περιμένω από εβδομάδα "γιατί εμείς κύριε δεν κάνουμε καταμέτρηση". Δεν τόλμησα να ρωτήσω τι εννοούσε, είχε εκνευριστεί πολύ που την διέκοψα από την μαγειρική. Το ερώτημα είναι αν καταλαβαίνει κάποιος τι εννοούσε, και δεύτερον, τι σκ@!#231 γραφειοκρατία είναι αυτό το πράγμα με τον ΔΕΔΔΗΕ. Αν είναι να καθυστερεί τις αιτήσεις ως άλλο ένα hop διαδικαστικό, τότε ο ενεργειακός νομαδισμός είναι λίγο ανέφικτος την νέα αυτή εποχή. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Για τις αλλαγές είναι υπευθυνος ο διαχειριστής του δικτύου... Απο εκεί γινεται η αλλαγή. Σε ποια περιοχη είσαι; Μπορείς να παρεις τηλέφωνο στον Δεδδηε  και να ρωτήσεις αν έχει σταλεί η εντολή αλλαγής.. 

Επεξ/σία από takoulou
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ethnik471 είπε

ιδιωτικός δεν είναι ο ΔΕΔΔΗΕ ; 
(51% ΔΕΗ= ιδιωτική +  49% Macquarie= ιδιωτική)

Ό,τι κι αν είναι, εμείς τους πληρώνουμε μέσω των λογαριασμών.

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, takoulou είπε

Για τις αλλαγές είναι υπευθυνος ο διαχειριστής του δικτύου... Απο εκεί γινεται η αλλαγή. Σε ποια περιοχη είσαι; Μπορείς να παρεις τηλέφωνο στον Δεδδηε  και να ρωτήσεις αν έχει σταλεί η εντολή αλλαγής.. 

Ηλιούπολη. Θα πάρω από Δευτέρα στην Καλλιθέα..

 

1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Διάβασε εδώ κι εδώ και να τσεκάρεις τον 11ψήφιο αριθμό της παροχής σου εδώ (κάποια στιγμή θα αλλάξει το τελευταίο ψηφίο όταν γίνει η αλλαγή)

Αγνοείς τι σου λένε οι άχρηστοι υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ που τζάμπα τους πληρώνουμε. Κατά πάσα πιθανότητα η αλλαγή θα γίνει με τη δική σου ένδειξη. Παίζει να είσαι ήδη πελάτης στην Ελίν.

 

Τσέκαρα τον αριθμό παροχής και με τον τρέχοντα και με +1, το αποτέλεσμα είναι η τρέχουσα (προΕλίν).

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, killer_instinct είπε

Τσέκαρα τον αριθμό παροχής και με τον τρέχοντα και με +1,

ότι και να βάλεις στο τέλος δεν παίζει ρόλο , το αποτέλεσμα έχει σημασία

3 λεπτά πριν, killer_instinct είπε

ο αποτέλεσμα είναι η τρέχουσα (προΕλίν).

λογικά απο Δευτέρα , δώσε βασικά περιθώριο μέχρι 5 εργάσιμες συνολικά , ξέρω είναι παράλογο να περιμένεις πότε θα ασχοληθεί 5 λεπτά ο ΔΕΔΔΗΕ να περάσει την καρτέλα σου , αλλά στη μπανανία είμαστε και 2 εργάσιμες είναι σπάνιο φαινόμενο ....

Υποθέτω έδωσες καταχώρηση στην Ελίν και κάποια φωτό

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, alexdjx είπε

Βρε παιδια τι φαση. Ο πρωτος λογαριασμος εκδοθηκε εναντι 13/10. Αυτος εκδοθηκε 1μιση μηνα μετα (30/11)  και ειναι εκκαθαριστικος (υποτιθεται) και ειναι με αρνητικο ποσο ? Ειμαι στο generous ΚΟΤ Α Το προβλημα εκτος του περιεργου αυτου λογαριασμου ειναι οτι στην εφαρμογη του myheron στην καρτελα με τις εκκαθαριστικες καταναλωσεις δεν εμφανιζει καμια ενδειξη. Το PDF δεν εχει ακομα ανεβει

 

 

Screenshot_2022-12-09-16-52-48-477_gr.heron.myheron.jpg

φυσικα και μπορει να βγει αρνητικος. εδω βρηκε σε μενα χωρις ΚΟΤ

image.jpeg.d487e8bdcc80066e4bfbe6130f158926.jpeg
εχεις τη συνεπεια του πρωτου λογαριασμου αλλωστε που επιστρεφεται στον επομενο

και σε xlaki που εχω φτιαξει ΠΡΙΝ βγει ειχα κανει τη προβλεψη -10,57, επεσα αηδιαστικα κοντα

image.jpeg.8a835ccbbbf0098ad8de0333ce3a9cf7.jpeg
οποτε δεν υπαρχει τιποτα να ελεγξω
και ναι χρεωνει ΑΡΝΗΤΙΚΗ kwh το σεπτεμβρη (η συνεπεια του ειναι ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠ ΟΣΑ ΕΔΩΣΕΣ)
αλλα εδω μονο παραπονα γραφουμε για τον ηρωνα και οι αρνητικοι λογαριασμοι απαγορευονται :)

φυσικα pdf δεν εχω ακομα και δε με απασχολει στο ελαχιστο, τα χω ηδη προυπολογισει προπολου

Επεξ/σία από akaloith
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, killer_instinct είπε

Ηλιούπολη. Θα πάρω από Δευτέρα στην Καλλιθέα..

 

Τσέκαρα τον αριθμό παροχής και με τον τρέχοντα και με +1, το αποτέλεσμα είναι η τρέχουσα (προΕλίν).

Θα περασουν από  τον Δεδδηε να μετρήσουν... Εντός 2-3 ημερών.. Δεν δέχονται κόσμο στον Δεδδηε.. Πάρε τηλέφωνο.. 

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, takoulou είπε

Θα περασουν από  τον Δεδδηε να μετρήσουν... Εντός 2-3 ημερών.. Δεν δέχονται κόσμο στον Δεδδηε.. Πάρε τηλέφωνο.. 

θα σε συμβούλευα να σταματήσεις την παραπληροφόρηση για το συγκεκριμένο θέμα , ειδικά απο τη στιγμή που έμαθες τι ισχύει (είμαι καλοπροαίρετος και πιστεύω οτι παρόλο που είναι στο αντικείμενό σου , είχες άγνοια) και πάει ήδη ο νους κάποιων σε συμφέροντα για το ζήτημα της καταμέτρησης κατα την αλλαγή πάροχου

Κάποια στιγμή θα βρεθεί ένας στραβωμένος και θα το σκαλίσει το θέμα

  • Thanks 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...