Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Άλλαξε το νούμερο στο ΥΔΕ μου, που σημαίνει ότι η αλλαγή παίζει να έγινε χτες ή τη Παρασκεύη (τη σύμβαση με την Ελίν την υπέγραψα στις 29).

Μπορείς παρακαλώ να στείλεις λινκ που ακριβώς το βρίσκουμε αυτό

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, walex είπε

Μπορείς παρακαλώ να στείλεις λινκ που ακριβώς το βρίσκουμε αυτό

Google ΥΔΕ

---

Με πήρανε τώρα από ΗΡΩΝ να μου μου πούνε ότι έλαβαν ένα αίτημα για διακοπή... τους είπα ότι έγινε αλλαγή παρόχου (λες και δεν το ήξεραν) με ρώτησαν τους λόγους κλπ...δε μου έδωσαν δώρο να αλλάξω γνώμη.

Πάντως όσοι λάβατε αντίστοιχο τηλεφώνημα, η αλλαγή παρόχου είχε ήδη ολοκληρωθεί.

Όσοι αλλάξατε γνώμη δε ξέρω τι γίνεται συστημικά, υπενθυμίζω ότι έχει αλλάξει ο αριθμός παροχής οπότε αν έλεγα στον ΗΡΩΝ ότι θέλω να παραμείνω θα έπρεπε ουσιαστικά να γίνει νέο αίτημα εκπροσώπησης και να αλλάξει παλι το ψηφίο του δεδδηε.

 

 

Δημοσ.

Καλημέρα σας. 

Θα ήθελα σας παρακαλώ βοήθεια για μία υπέρογκη χρεώση από την Elpedison. (Συγχωρέστε με αν δεν παραθέτω στο κατάλληλο θέμα, αλλά δεν βρήκα άλλο).

Συγκεκριμένα τον μήνα Ιούλιο αιτήθηκα διακοπή συμβολαίου, λόγω αλλαγής κατοικίας. Τον μήνα Αύγουστο μου στείλανε τον τελικό λογαριασμό χρεώνοντας σαν "Αναπροσαρμογή χρέωσης προμήθειας" το ποσό των 529 ευρώ. Και συγκεκριμένα αναφέρουν ως περίοδο, μάλλον, κατανάλωσης 01/02/2022 - 01/08/2022. Επίσης στην ίδια σειρά αναγράφουν και 1891 KWh που δεν μπορώ να καταλάβω από που τις υπολογίζουν. Να διευκρινήσω ότι ο τελευταίος εκκαθαριστικός λογαριασμός που έλαβα ήταν τον μήνα Μάιο και αφορούσε περίοδο κατανάλωσης 21/12/2021 - 19/04/2022.

Από την στιγμή που μέχρι και 19/04/2022 έχει γίνει εκκαθάριση πως ζητάνε αναπροσαρμογή χρέωσης από 01/02/2022?

Τις 1891 KWh πως τις υπολογίζουν? Στον τελικό λογαριασμό έχει μετρηθεί κατανάλωση 862 KWh ενώ ο τελευταίος εκκαθαριστικός του Μαίου είχε κατανάλωση  1590 KWh.

 

elpedison.JPG

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, olgathalia είπε

Καλημέρα

https://www.insomnia.gr/forums/topic/796374-εναλλακτικοί-πάροχοι-ενέργειας-αποκλειστικά-και-μόνο/?do=findComment&comment=59461925

Όταν φτάσεις στο τελευταίο βήμα , ρώτα για ΣτΚ κατά ΡΑΕ (για το ότι η ΡΑΕ δεν ασχολείται) ,μιας και ο ΣτΠολιτη δε μπορεί να επέμβει 

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Google ΥΔΕ

---

Με πήρανε τώρα από ΗΡΩΝ να μου μου πούνε ότι έλαβαν ένα αίτημα για διακοπή... τους είπα ότι έγινε αλλαγή παρόχου (λες και δεν το ήξεραν) με ρώτησαν τους λόγους κλπ...δε μου έδωσαν δώρο να αλλάξω γνώμη.

Πάντως όσοι λάβατε αντίστοιχο τηλεφώνημα, η αλλαγή παρόχου είχε ήδη ολοκληρωθεί.

Όσοι αλλάξατε γνώμη δε ξέρω τι γίνεται συστημικά, υπενθυμίζω ότι έχει αλλάξει ο αριθμός παροχής οπότε αν έλεγα στον ΗΡΩΝ ότι θέλω να παραμείνω θα έπρεπε ουσιαστικά να γίνει νέο αίτημα εκπροσώπησης και να αλλάξει παλι το ψηφίο του δεδδηε.

 

 

 

19 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Google ΥΔΕ

---

Με πήρανε τώρα από ΗΡΩΝ να μου μου πούνε ότι έλαβαν ένα αίτημα για διακοπή... τους είπα ότι έγινε αλλαγή παρόχου (λες και δεν το ήξεραν) με ρώτησαν τους λόγους κλπ...δε μου έδωσαν δώρο να αλλάξω γνώμη.

Πάντως όσοι λάβατε αντίστοιχο τηλεφώνημα, η αλλαγή παρόχου είχε ήδη ολοκληρωθεί.

Όσοι αλλάξατε γνώμη δε ξέρω τι γίνεται συστημικά, υπενθυμίζω ότι έχει αλλάξει ο αριθμός παροχής οπότε αν έλεγα στον ΗΡΩΝ ότι θέλω να παραμείνω θα έπρεπε ουσιαστικά να γίνει νέο αίτημα εκπροσώπησης και να αλλάξει παλι το ψηφίο του δεδδηε.

https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/#

αυτό είναι?

 

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, korakios είπε

Ναι , βάζεις την παροχή σου και αν άλλαξε το τελευταίο ψηφίο στο αποτέλεσμα έχει γίνει η μετάβαση 

Έβαλα την παροχή μου με το τωρινό τελευταίο ψηφίο (4) και μου βγάζει τα στοιχεία μου. Το δοκίμασε και με τελευταίο ψηφίο (05) και πάλι βγάζει τα στοιχεία μου. Δεν έχω καταλάβει πως ξέρουμε εάν έχει γίνει η αλλαγή παρόχου.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, walex είπε

Έβαλα την παροχή μου με το τωρινό τελευταίο ψηφίο (4) και μου βγάζει τα στοιχεία μου. Το δοκίμασε και με τελευταίο ψηφίο (05) και πάλι βγάζει τα στοιχεία μου. Δεν έχω καταλάβει πως ξέρουμε εάν έχει γίνει η αλλαγή παρόχου.

Ότι και να βάλεις σαν τελευταίο ψηφίο δεν έχει σημάδια , το αποτέλεσμα κοιτάς αν έχει αλλάξει από αυτό που έχεις ,

απλο είναι μην το κάνεις πολύπλοκο 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Εμπειρία ΕΛΙΝ

  • Παρασκευή 25/11 εκδήλωση ενδιαφέροντος μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας.
  • Δευτέρα 28/11 απάντηση με email με όλες τις πληροφορίες και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.
  • Τρίτη 29/1 τηλεφώνησα για μερικές απορίες με άμεση εξυπηρέτηση χωρίς αναμονή. Έστειλα τα δικαιολογητικά μέσω email.
  • Τετάρτη 30/11 ολοκληρώθηκε η μετάβαση, όπως ενημερώθηκα - τηλεφωνικά προς το παρόν.
Δημοσ.
1 ώρα πριν, walex είπε

Μπορείς παρακαλώ να στείλεις λινκ που ακριβώς το βρίσκουμε αυτό

Καλημέρα.. Για να δεις αν έχει αλλάξει κάτι μπορείς να πάρεις τηλέφωνο στον Δεδδηε.. 8004004000 και να ρωτήσεις αν έχει αλλάξει κάτι.. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ekrepali είπε

Με πήρανε τώρα από ΗΡΩΝ να μου μου πούνε ότι έλαβαν ένα αίτημα για διακοπή... τους είπα ότι έγινε αλλαγή παρόχου (λες και δεν το ήξεραν) με ρώτησαν τους λόγους κλπ...δε μου έδωσαν δώρο να αλλάξω γνώμη.

 

Όπως εμένα που με πήραν για να παραμείνω (με δώρο) και την επόμενη είχε αλλάξει ο αριθμός οπότε είχα μεταπηδήσει σε νέο πάροχο. Φαντάζομαι θα γινόταν μεγάλο μπέρδεμα αν τους έδινα το οκ. 

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, 1comment είπε

Όπως εμένα που με πήραν για να παραμείνω (με δώρο) και την επόμενη είχε αλλάξει ο αριθμός οπότε είχα μεταπηδήσει σε νέο πάροχο. Φαντάζομαι θα γινόταν μεγάλο μπέρδεμα αν τους έδινα το οκ. 

Όπως ανέφερα πάνω, η αλλαγή του ψηφίου στη σελίδα του ΥΔΕ αργεί να εμφανιστεί 1-2 μέρες... δηλαδή όταν σε πήρε τηλ ο ΗΡΩΝ, ήσουν ήδη πελάτης της WE. Δε νομίζω πως ο πάροχος ή ο πελάτης έχουν τη δυνατότητα να αντιστρέψουν την αλλαγή παρόχου αν η διαδιακασία έχει ολοκληρωθεί. Πιστεύω πως για να έμενες θα έπρεπε να υπογράψεις νέα σύμβαση και να τους δώσεις νέα ένδειξη.

Μιας που αναφέρθηκε ο ΔΕΔΔΗΕ, πήρα τηλέφωνο χτες να βεβαιωθώ ότι είχε στείλει η Ελίν το αίτημα εκπροσώπησης... μου είπανε ναι.. και μετά μου πέταξαν τη κλασική μπαρούφα ότι η αλλαγή θα γίνει σε μερικές μέρες όταν γίνει η καταμέτρηση. 🤣 Πήγα να της πω "ποια καταμέτρηση κυρά μου", αλλά λέω άστο.

Υπενθυμίζω σε όλους όσους δε το γνωρίζουν... σύμφωνα με το Άρθρο 18 του ΚΠΗΕ, η αλλαγή παρόχου γίνεται με την ένδειξη του πελάτη.

444.jpg.fdbe29281ba263b423de8cfc50ba5215.jpg

 

Όποιος υπάλληλος / γραφείο του ΔΕΔΔΗΕ υποστηρίζει το αντίθετο (ότι απαιτείται υποχρεωτικά καταμέτρηση) και καθυστερεί την αλλαγή, να τους κάνετε αναφορά ονομαστικά στο MyRAE.

444.jpg.1e886e46fd9ee2048cb1326f67c6ab1c.jpg

 

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...