Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Eίτε φταίει είτε δε φταίει η ΔΕΗ στο θέμα της γρήγορης ενεργοποίησης, η ουσία είναι ότι δεν εκτελέστηκε η υπαναχώρηση πριν την ολοκλήρωση εκπροσώπησης.

...για κάτσε, αυτό σημαίνει ότι αν πχ πας σε κατάστημα ΔΕΗ και σε 3 με 5 μέρες, άντε μια βδομάδα, ολοκληρωθεί η μετάβαση, το δικαίωμα υπαναχώρησης των 14 ημερών είναι να 'χαμε να λέγαμε; Είναι δηλαδή "ΜΕΧΡΙ 14 ημέρες", και αν,,,ολοκληρωθεί η εκπροσώπηση νωρίτερα, πάπαλα...; Δηλαδή για να έχεις φουλ δικαίωμα 14 ημερών ν' αλλάξεις γνώμη, θα πρέπει και ο νέος πάροχος να τραβήξει την διαδικασία στο μαξ προβλεπόμενο (15 μέρες)...; 

ΠΡΑΚΤΙΚΑ δηλαδή, η "υπαναχώρηση" έχει ουσία/αξία (για να της κάνεις χρήση), 2-3 ημερών;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, washcloud είπε

...για κάτσε, αυτό σημαίνει ότι αν πχ πας σε κατάστημα ΔΕΗ και σε 3 με 5 μέρες, άντε μια βδομάδα, ολοκληρωθεί η μετάβαση, το δικαίωμα υπαναχώρησης των 14 ημερών είναι να 'χαμε να λέγαμε; Είναι δηλαδή "ΜΕΧΡΙ 14 ημέρες", και αν,,,ολοκληρωθεί η εκπροσώπηση νωρίτερα, πάπαλα...; Δηλαδή για να έχεις φουλ δικαίωμα 14 ημερών ν' αλλάξεις γνώμη, θα πρέπει και ο νέος πάροχος να τραβήξει την διαδικασία στο μαξ προβλεπόμενο (15 μέρες)...; 

Aπάντησα στο θέμα της ΔΕΗ με τα επίμαχα σημεία του ΚΠΗΕ (επειδή το πρόβλημα του BigJim αγορά τη ΔΕΗ) μη συνεχίσουμε να γράφουμε σε 2 σημεία τα ίδια πράγματα.

 

 

 

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^...νομίζω ότι αφορά και εναλλακτικούς (από εναλλακτικό μετάβαση σε εναλλακτικό), το ότι ανέφερα μετάβαση σε ΔΕΗ, δεν έχει να κάνει (ούτε το ότι το θέμα του Τζιμ πράγματι αφορά ΔΕΗ). Όπως επίσης νομίζω ότι καλό είναι να τα βλέπουν μάτια που δεν θα πάνε στο άλλο θρεντ : προέχει η ενημέρωση του κόσμου για σημαντικά πράγματα που τον αφορούν, παρά το να μετράμε πόσα ίδια είπαμε εδώ κι εκεί...

Κατά τ' άλλα, προσωπικά δεν πολυκατάλαβα τα συγκεκριμένα άρθρα του ΚΠΗΕ (τί να κάνω, είμαι ζώον :ρ), αλλά παρ' ολ' αυτά δεν βλέπω να σχετίζονται με, τουλάχιστον, αυτό που ρώτησα/έθεσα : ΕΙΝΑΙ οι 14 μέρες υπαναχώρησης μια νούλα και μισή πρακτικά, αν "προλάβει" και γίνει η μετάβαση σε μια χούφτα μέρες; Καλό είναι να το ξέρει ο κόσμος που θα το δει, για να κανονίζει την πορεία του/να ξέρει τί να περιμένει...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, BigJim34 είπε

Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές...ήδη ζήτησα εγγράφως να μου αναφέρουν τους λόγους για τους οποίους ενώ είναι εν ισχύ το αίτημα υπαναχώρησης χάνω το δικαίωμα επιστροφής στο V1 ενώ υπάρχει η διαβεβαίωση ότι η παροχή αυτή και τον Αύγουστο θα τιμολογηθεί με το συγκεκριμένο σταθερό πρόγραμμα τους.

Πουθενά στη σύμβαση με τη ΔΕΗ δεν αναφέρεται όρος για άμεση εκπροσώπηση...για το δικαίωμα υπαναχώρησης γράφουν.

Screenshot_2022-08-12-09-20-10-293_com.google.android.apps.docs.jpg

Εσύ ζήτησες να αλλάξεις προμηθευτη.. Αυτό έγινε σε ελάχιστο χρόνο.. Άρα εσύ ζήτησες να αποχωρησες από τον προηγουμενο προμηθευτη.. Αν εσύ  όμως μετά  ζήτησεις την  υπαναχώρηση  του αιτήματός σου σε αυτό  που έκανες μπορεί να παρει  μερικές μέρες.. Η αλλαγή έχει γίνει  και εκτελεστεί από τον Δεδδηε.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, washcloud είπε

^...νομίζω ότι αφορά και εναλλακτικούς (από εναλλακτικό μετάβαση σε εναλλακτικό), το ότι ανέφερα μετάβαση σε ΔΕΗ, δεν έχει να κάνει (ούτε το ότι το θέμα του Τζιμ πράγματι αφορά ΔΕΗ). Όπως επίσης νομίζω ότι καλό είναι να τα βλέπουν μάτια που δεν θα πάνε στο άλλο θρεντ : προέχει η ενημέρωση του κόσμου για σημαντικά πράγματα που τον αφορούν, παρά το να μετράμε πόσα ίδια είπαμε εδώ κι εκεί...

Κατά τ' άλλα, προσωπικά δεν πολυκατάλαβα τα συγκεκριμένα άρθρα του ΚΠΗΕ (τί να κάνω, είμαι ζώον :ρ), αλλά παρ' ολ' αυτά δεν βλέπω να σχετίζονται με, τουλάχιστον, αυτό που ρώτησα/έθεσα : ΕΙΝΑΙ οι 14 μέρες υπαναχώρησης μια νούλα και μισή πρακτικά, αν "προλάβει" και γίνει η μετάβαση σε μια χούφτα μέρες; Καλό είναι να το ξέρει ο κόσμος που θα το δει, για να κανονίζει την πορεία του/να ξέρει τί να περιμένει...

Tα έχουμε ξαναπεί στο παρελθόν, γι'αυτό αποφεύγω να τα γράφω αορίστως. Γιατί κάθε πρόβλημα που προκύπτει έχει διάφορες μοναδικές λεπτομέρειες που χρειάζεται ξεχωριστή απάντηση.

Συνοπτικά για όποιον διαβάζει τώρα εδώ:

Για συμβάσεις σε κατάστημα οι διαδικασίες εκπροσώπησης ξεκινούν άμεσα. Μόλις ολοκληρωθεί η αλλαγή παρόχου απ'τον ΔΕΔΔΗΕ χάνεται το  δικαίωμα υπαναχώρησης (κι ας μην έχουν περάσει οι 14 μέρες).

Για συμβάσεις από απόσταση, κανονικά ο πάροχος οφείλει να περιμένει 14 μέρες και μετά να προωθήσει το αίτημα εκπροσώπησης στο ΔΕΔΔΗΕ. Κανείς δεν το κάνει όμως για να μη γκρινιάζουν οι πελάτες ότι υπάρχει καθυστέρηση. Ελάχιστοι πάροχοι όπως η Volton, έχουν στην αίτηση ειδικό κουτάκι που αν θες το τικάρεις και το αίτημα εκπροσώπησης προχωρά με καθυστέρηση 14 ημερών. Και σ'αυτή τη περίπτωση όμως μπορεί λόγω παράλειψης του υπαλλήλου να καταχωρήσει την επιλογή στο σύστημα, να γίνει πατάτα και να ενεργοποιηθεί η παροχή άμεσα και ο πελάτης πχ να αναγκαστεί να πληρώσει πέναλτυ στο προηγούμενο πάροχο επειδή αποχώρησε λίγες μέρες πριν λήξει η σύμβαση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα σχολιάσει στο παλιό νήμα ότι στις 30 Ιουλίου μετέφερα τηλεφωνικώς μία παροχή Γ1, δύο Γ21 και μία Γ22 στη ΔΕΗ. Ειδικά για το Γ22 είχα κάνει αίτηση επικοινωνίας από τις 28 Ιουλίου στην WeEnergy, καθώς είναι φθηνότερη από τη ΔΕΗ στα επαγγελματικά, αλλά δεν είχαν επικοινωνήσει μαζί μου.

Η ΔΕΗ  μού έστειλε έναν κατάλογο με τις συμβάσεις και τα δικαιολογητικά για τα Γ21 και για το Γ22, ήδη από τη 1 Αυγούστου. Την επομένη 2 Αυγούστου, με κάλεσε και η WeEnergy! Τελικά, τα Γ21 τα έστειλα στην ΔΕΗ, αλλά για το Γ22 είπα να δώσω μια ευκαιρία στη WeEnergy, καθώς η ΔΕΗ ζητούσε κάτι παλαβά έντυπα (όπως μεταφορά υπολοίπου όλων των παροχών του ίδιου ΑΦΜ στην νέα παροχή).

Το αποτέλεσμα: Σήμερα, 12 Αυγούστου, η αίτηση για το Γ22 έχει προωθηθεί στον ΔΕΔΔΗΕ από τη WeEnergy, ενώ οι αιτήσεις για το Γ21 στη ΔΕΗ ακόμα εκκρεμούν, παρ' ότι έχω στείλει τα έντυπα από τις 2 Αυγούστου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Rhodion είπε

Είχα σχολιάσει στο παλιό νήμα ότι στις 30 Ιουλίου μετέφερα τηλεφωνικώς μία παροχή Γ1, δύο Γ21 και μία Γ22 στη ΔΕΗ. Ειδικά για το Γ22 είχα κάνει αίτηση επικοινωνίας από τις 28 Ιουλίου στην WeEnergy, καθώς είναι φθηνότερη από τη ΔΕΗ στα επαγγελματικά, αλλά δεν είχαν επικοινωνήσει μαζί μου.

Η ΔΕΗ  μού έστειλε έναν κατάλογο με τις συμβάσεις και τα δικαιολογητικά για τα Γ21 και για το Γ22, ήδη από τη 1 Αυγούστου. Την επομένη 2 Αυγούστου, με κάλεσε και η WeEnergy! Τελικά, τα Γ21 τα έστειλα στην ΔΕΗ, αλλά για το Γ22 είπα να δώσω μια ευκαιρία στη WeEnergy, καθώς η ΔΕΗ ζητούσε κάτι παλαβά έντυπα (όπως μεταφορά υπολοίπου όλων των παροχών του ίδιου ΑΦΜ στην νέα παροχή).

Το αποτέλεσμα: Σήμερα, 12 Αυγούστου, η αίτηση για το Γ22 έχει προωθηθεί στον ΔΕΔΔΗΕ από τη WeEnergy, ενώ οι αιτήσεις για το Γ21 στη ΔΕΗ ακόμα εκκρεμούν, παρ' ότι έχω στείλει τα έντυπα από τις 2 Αυγούστου.

Μήπως να μιλήσεις μαζί τους.. Να δεις τι γίνεται..Μήπως λείπει κάτι...Στείλε κανένα email.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ekrepali είπε

Tα έχουμε ξαναπεί στο παρελθόν, γι'αυτό αποφεύγω να τα γράφω αορίστως. Γιατί κάθε πρόβλημα που προκύπτει έχει διάφορες μοναδικές λεπτομέρειες που χρειάζεται ξεχωριστή απάντηση.

Συνοπτικά για όποιον διαβάζει τώρα εδώ:

Για συμβάσεις σε κατάστημα οι διαδικασίες εκπροσώπησης ξεκινούν άμεσα. Μόλις ολοκληρωθεί η αλλαγή παρόχου απ'τον ΔΕΔΔΗΕ χάνεται το  δικαίωμα υπαναχώρησης (κι ας μην έχουν περάσει οι 14 μέρες).

Για συμβάσεις από απόσταση, κανονικά ο πάροχος οφείλει να περιμένει 14 μέρες και μετά να προωθήσει το αίτημα εκπροσώπησης στο ΔΕΔΔΗΕ. Κανείς δεν το κάνει όμως για να μη γκρινιάζουν οι πελάτες ότι υπάρχει καθυστέρηση. Ελάχιστοι πάροχοι όπως η Volton, έχουν στην αίτηση ειδικό κουτάκι που αν θες το τικάρεις και το αίτημα εκπροσώπησης προχωρά με καθυστέρηση 14 ημερών. Και σ'αυτή τη περίπτωση όμως μπορεί λόγω παράλειψης του υπαλλήλου να καταχωρήσει την επιλογή στο σύστημα, να γίνει πατάτα και να ενεργοποιηθεί η παροχή άμεσα και ο πελάτης πχ να αναγκαστεί να πληρώσει πέναλτυ στο προηγούμενο πάροχο επειδή αποχώρησε λίγες μέρες πριν λήξει η σύμβαση.

Ρησπέκτ.

...και σταματήστε να κωλοβαράτε :P εσύ κι ο Κοράκιος και ξεκινήστε ένα υπερ-στίκι που να εμπεριέχει όλα αυτά τα σημαντικά-χρηστικά....

(...πραγματικά θα ήταν ήρωας να κάνει κάποιος κάτι τέτοιο...Αλλά και πόσο χρήσιμο θα ήταν....Τεσπα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Rhodion είπε

Η ΔΕΗ  μού έστειλε έναν κατάλογο με τις συμβάσεις και τα δικαιολογητικά για τα Γ21 και για το Γ22, ήδη από τη 1 Αυγούστου.

Αν και τα ξερω μπορεις να μου στειλεις με p.m. η εδω(οτι σε βολευει) τα δικαιολογητικα για Γ22 μηπως εχει αλλαξει κατι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, washcloud είπε

...για κάτσε, αυτό σημαίνει ότι αν πχ πας σε κατάστημα ΔΕΗ και σε 3 με 5 μέρες, άντε μια βδομάδα, ολοκληρωθεί η μετάβαση, το δικαίωμα υπαναχώρησης των 14 ημερών είναι να 'χαμε να λέγαμε; Είναι δηλαδή "ΜΕΧΡΙ 14 ημέρες", και αν,,,ολοκληρωθεί η εκπροσώπηση νωρίτερα, πάπαλα...; Δηλαδή για να έχεις φουλ δικαίωμα 14 ημερών ν' αλλάξεις γνώμη, θα πρέπει και ο νέος πάροχος να τραβήξει την διαδικασία στο μαξ προβλεπόμενο (15 μέρες)...; 

ΠΡΑΚΤΙΚΑ δηλαδή, η "υπαναχώρηση" έχει ουσία/αξία (για να της κάνεις χρήση), 2-3 ημερών;

Αν πας και υπογραψεις σε  κατάστημα οποιασδηποτε εταιρειας δεν έχεις δικαιωμα υπαναχωρησης.

Μόνο για  εξ αποστασεως συμβολαια έχεις δικαιωμα υπαναχωρησης εντός 14 ημερών. Αυτό όμως εμενα με τους καινουριους νόμους (!!) μου γύρισε μπουμεραγκ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους.

Διαβάζω διάφορα προγράμματα και προσπαθώ να καταλάβω. Χρειάζομαι την βοήθειά σας. 

Κοιτάω πχ το nrg prime και γράφει:

Χρέωση Προμήθειας: 1,18€ x M.T.A + 0,009€/kWh

Βλέπω οτι ο πίνακας Μ.Τ.Α που αναγράφει, είναι αυτός

https://www.admie.gr/sites/default/files/attached-files/type-file/2022/08/202207-Mesostathmiki_Timi_Agoras_Hlektrikhs_energeias_sto_Diasyndedemeno_Systima_v1.pdf

Η περίοδος που κοιτάω, είναι η τελευταία δηλαδή η 202207. 

Η ερώτησή μου είναι, με ποιά τιμή απο αυτές της σειράς της περιόδου 202207, πολλαπλασιάζω με το 1.18 που γράφει ο πάροχος οτι τιμολογεί (για να προσθέσω μετά και το 0,009€/kWh) ;

Επεξ/σία από wasd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, wasd είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Διαβάζω διάφορα προγράμματα και προσπαθώ να καταλάβω. Χρειάζομαι την βοήθειά σας. 

Κοιτάω πχ το nrg prime και γράφει:

Χρέωση Προμήθειας: 1,18€ x M.T.A + 0,009€/kWh

Βλέπω οτι ο πίνακας Μ.Τ.Α που αναγράφει, είναι αυτός

https://www.admie.gr/sites/default/files/attached-files/type-file/2022/08/202207-Mesostathmiki_Timi_Agoras_Hlektrikhs_energeias_sto_Diasyndedemeno_Systima_v1.pdf

Η περίοδος που κοιτάω, είναι η τελευταία δηλαδή η 202207. 

Η ερώτησή μου είναι, με ποιά τιμή απο αυτές της σειράς της περιόδου 202207, πολλαπλασιάζω με το 1.18 που γράφει ο πάροχος οτι τιμολογεί (για να προσθέσω μετά και το 0,009€/kWh) ;

Εδώ υπάρχει ενα excel.. Που μπορείς να το δείς.. Να βάλεις τιμές να το εξετάσεις.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, wasd είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Διαβάζω διάφορα προγράμματα και προσπαθώ να καταλάβω. Χρειάζομαι την βοήθειά σας. 

Κοιτάω πχ το nrg prime και γράφει:

Χρέωση Προμήθειας: 1,18€ x M.T.A + 0,009€/kWh

Βλέπω οτι ο πίνακας Μ.Τ.Α που αναγράφει, είναι αυτός

https://www.admie.gr/sites/default/files/attached-files/type-file/2022/08/202207-Mesostathmiki_Timi_Agoras_Hlektrikhs_energeias_sto_Diasyndedemeno_Systima_v1.pdf

Η περίοδος που κοιτάω, είναι η τελευταία δηλαδή η 202207. 

Η ερώτησή μου είναι, με ποιά τιμή απο αυτές της σειράς της περιόδου 202207, πολλαπλασιάζω με το 1.18 που γράφει ο πάροχος οτι τιμολογεί (για να προσθέσω μετά και το 0,009€/kWh) ;

apo 1/8/22 δεν ισχύει ο υπολογισμός αυτός αλλά οι τιμές που βλέπεις στο excel (1ο ποστ, 1η σελίδα νήματος)

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, korakios είπε

apo 1/8/22 δεν ισχύει ο υπολογισμός αυτός αλλά οι τιμές που βλέπεις στο excel (1ο ποστ, 1η σελίδα νήματος)

Οι αρχικές τιμές είναι προ επιδότησης kwh από το κράτος για τον Αύγουστο, σωστά; 

Από το site της ΔΕΗ βρήκα ότι η επιδότηση είναι  0,33700 €/kWh (ΚΟΤ 0,37700 €/kWh).

 

Είμαι με ΚΟΤ , έχω τριφασικό και νυχτερινό. Ο εκκαθαριστικός που μου ήρθε τώρα, είναι ο:

Spoiler


image.jpeg.be456e175556183f531679586e9d09a1.jpeg

image.jpeg.9c50fb8d48b5f4a6ed8de42acdb4995d.jpeg

Spoiler

(Αναμένω να μου διευκρινίσουν τι έχει συμβεί καθώς η κατανάλωση βάση μετρήσεων δείχνει να είναι 729 ενώ αυτοί έχουν τιμολογήσει 1104kwh. Στο ενδιάμεσο άλλαξα μετρητή γιατί ο προηγούμενος σταμάτησε να καταγράφει νυχτερινό οπότε μηδένισε.)

Είμαι ακόμα στην NRG με συμφωνία χωρίς συμβόλαιο και μπορώ ανα πάσα στιγμή να αποχωρήσω, αν και πλέον έχουν σπάσει τα συμβόλαια με τις αλλαγές όπως με ενημέρωσαν απο την NRG. 

 

 

Έστω οτι πάμε με 1104kwh / 4μηνο

Αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει να κατανοήσω το excel..

Συμπληρώνω το τριφασικό, την έκπτωση κοτ, το όριο των kwh και την κατανάλωση kwh / τετράμηνο.

Spoiler

Δεν συμπληρώνω νυχτερινό ξεχωριστά καθώς μου έχουν εξηγήσει οτι στο ΚΟΤ, για μετρήσεις έως το όριο (σε μένα 1400/4μηνο), προσμετρώνται μόνο στο ημερήσιο.

Το αποτέλεσμα που λαμβάνω είναι:

image.png.69e5c6d1766a05466c6c2ceeefe697a9.png

Η βάση με την οποία υπολογίζει ο αλγόριθμος αντιλαμβάνομαι πως είναι το ΔΕΗ Γ1Ν.

Το excel μου δείχνει ουσιαστικά πως για εμένα, για τον Αύγουστο, θα με συνέφερε να είμαι στα We Simple Home N (KOT) ή ΗΡΩΝ GENEROUS ;;; Αν και για τόσο μικρή διαφορά, την δεη θα επέλεγα αλλά οκ, συζητάμε για το excel τώρα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...