Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, sanknusm είπε

καλησπερα σας, 

Τελικά Αγαπητοί, 

ποιος παροχος ειναι η καλυτερη λυση με τα τωρινα δεδομένα,

και βεβαίως με γνώμονα ποιός έχει δείξει επι του πρακτέου και τον περισσότερο Αδαμάντινο χαρακτήρα !

Σε οικιακο ρεύμα και επαγγελματικο !

Για να ακούσουμε απόψεις !

elpedison μαύρη λίστα , Ηρών (σε επαγγελματικό) δεν αποδίδει έξτρα επιδότηση ΤΕΜ (για οσους τη δικαιούνται)

αν διάβαζες τελευταίες σελίδες θα το έβλεπες , υπάρχει ποστ στις προηγούμενες με τη λίστα απο πάροχους για επαγγελματικό που έχουν επαληθεύσει οτι τη δίνουν την έξτρα ΤΕΜ

επίσης 1ο ποστ , 1η σελίδα είναι το excel , απο εκεί και μετά ρωτάς

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Από περιέργια έστειλα mail στο Φυσικό Aέριο αν υπάρχει δυνατότητα να υπογράψω πρόγραμμα αορίστου χρόνου, χωρίς συνδρομή μετά τη κατάργηση του μηχανισμού. Αμφιβάλλω, αλλά ακόμα κι αν βάλουν τέτοιο πρόγραμμα... λογικά θα έχει ακριβότερη απ'το Maxi όσο είναι ο μηχανισμός σε ισχύ.

Δημοσ.
Spoiler
2 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Από περιέργια έστειλα mail στο Φυσικό Aέριο αν υπάρχει δυνατότητα να υπογράψω πρόγραμμα αορίστου χρόνου, χωρίς συνδρομή μετά τη κατάργηση του μηχανισμού. Αμφιβάλλω, αλλά ακόμα κι αν βάλουν τέτοιο πρόγραμμα... λογικά θα έχει ακριβότερη απ'το Maxi όσο είναι ο μηχανισμός σε ισχύ.

αν τους έπαιρνες όμως τηλέφωνο θα σου δίνανε 😁

Δημοσ.
Στις 4/11/2022 στις 10:19 ΜΜ, korakios είπε

βασικά άγνωστο , παίζει με απλό email να ρωτήσεις ?

(θα στείλω και εγώ)

Η απάντηση -μεταξύ άλλων- από τον Συνήγορο του Πολίτη:

«Ο Συνήγορος του Πολίτη δηλαδή διαμεσολαβεί, κατ’ αρχήν, για την επίλυση διαφορών μεταξύ των πολιτών και των δημοσίων υπηρεσιών και δεν νομιμοποιείται να παράσχει νομική ή άλλης φύσης πληροφόρηση. Σύμφωνα, δε, με το άρθρο 3 παρ. 2 του Ν. 3094/2003 δεν υπάγονται, μεταξύ άλλων, στην αρμοδιότητα του Συνηγόρου του Πολίτη οι ανεξάρτητες αρχές ως προς την κύρια λειτουργία τους.

Εντούτοις, εάν το ζήτημά σας αφορά τη μη λήψη απάντησης από τη ΡΑΕ, μπορείτε να ζητήσετε την παρέμβαση του Συνηγόρου του Πολίτη, υποβάλλοντας αναφορά μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της Αρχής στον παρακάτω σύνδεσμο www.synigoros.gr.

Εναλλακτικά, μπορείτε να αποστείλετε την αναφορά σας μέσω Ταχυδρομείου στη διεύθυνση «ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ, Χαλκοκονδύλη 17, Τ.Κ. 10432 Αθήνα».

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, geodimis είπε

Η απάντηση -μεταξύ άλλων- από τον Συνήγορο του Πολίτη:

«Ο Συνήγορος του Πολίτη δηλαδή διαμεσολαβεί, κατ’ αρχήν, για την επίλυση διαφορών μεταξύ των πολιτών και των δημοσίων υπηρεσιών και δεν νομιμοποιείται να παράσχει νομική ή άλλης φύσης πληροφόρηση. Σύμφωνα, δε, με το άρθρο 3 παρ. 2 του Ν. 3094/2003 δεν υπάγονται, μεταξύ άλλων, στην αρμοδιότητα του Συνηγόρου του Πολίτη οι ανεξάρτητες αρχές ως προς την κύρια λειτουργία τους.

Εντούτοις, εάν το ζήτημά σας αφορά τη μη λήψη απάντησης από τη ΡΑΕ, μπορείτε να ζητήσετε την παρέμβαση του Συνηγόρου του Πολίτη, υποβάλλοντας αναφορά μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της Αρχής στον παρακάτω σύνδεσμο www.synigoros.gr.

Εναλλακτικά, μπορείτε να αποστείλετε την αναφορά σας μέσω Ταχυδρομείου στη διεύθυνση «ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ, Χαλκοκονδύλη 17, Τ.Κ. 10432 Αθήνα».

ενδιαφέρον , αλλά τον ήπιαμε κοινώς ,δλδ χρήσιμο μόνο αν πάει δικαστήριο η φάση και το να φάει πρόστιμο η ΡΑΕ δεν έχει σημασία

Δημοσ.
Μόλις τώρα, korakios είπε

ενδιαφέρον , αλλά τον ήπιαμε κοινώς ,δλδ χρήσιμο μόνο αν πάει δικαστήριο η φάση και το να φάει πρόστιμο η ΡΑΕ δεν έχει σημασία

Όσο παρεμβαίνει η ΡΑΕ τόσο θα παρεμβαίνει κι ο Συνήγορος...

Δημοσ.
Μόλις τώρα, geodimis είπε

Όσο παρεμβαίνει η ΡΑΕ τόσο θα παρεμβαίνει κι ο Συνήγορος...

Ο ΣτΚ δεν μπορεί να επιβάλλει . Συστάσεις κάνει και βγάζει πόρισμα , μέχρι εκεί.

Εννοείται βέβαια οτι θα έκανα κίνηση αν χρειαζόταν και ας πάτωνε.

Θα στείλεις ερώτημα στο ΣτΚ ή να στείλω ?

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, korakios είπε

Ο ΣτΚ δεν μπορεί να επιβάλλει . Συστάσεις κάνει και βγάζει πόρισμα , μέχρι εκεί.

Εννοείται βέβαια οτι θα έκανα κίνηση αν χρειαζόταν και ας πάτωνε.

Θα στείλεις ερώτημα στο ΣτΚ ή να στείλω ?

Στου Πολίτη έστειλα, στου Καταναλωτή δεν είχες γράψει παλιότερα ότι δε στέλνουμε;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler
21 λεπτά πριν, geodimis είπε

Στου Πολίτη έστειλα, στου Καταναλωτή δεν είχες γράψει παλιότερα ότι δε στέλνουμε;

ναι , μιας και ο ΣτΚ δεν έχει αποδειχθεί χρήσιμος εδώ και μήνες (αν και έκανε κάποια δουλειά σε καταγγελίες πριν ξεκινήσει η μπόρα), αλλά απο τη στιγμή που φάγαμε πόρτα απο ΣτΠολίτη , δε μπορώ να σκεφτώ εναλλακτική

(για την περίπτωση που η ΡΑΕ δεν επεμβαίνει , όχι για καταγγελία πάροχου)

edit Ας τα πούμε με pm καλύτερα να μην κουράζουμε τους υπόλοιπους

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
9 ώρες πριν, korakios είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

ναι , μιας και ο ΣτΚ δεν έχει αποδειχθεί χρήσιμος εδώ και μήνες (αν και έκανε κάποια δουλειά σε καταγγελίες πριν ξεκινήσει η μπόρα), αλλά απο τη στιγμή που φάγαμε πόρτα απο ΣτΠολίτη , δε μπορώ να σκεφτώ εναλλακτική

@geodimis Eγώ είχα δοκιμάσει να κάνω καταγγελία στο YΠΕΝ, αλλά αυτοί με τη σειρά τους το προώθησαν τη καταγγελία στη ΡΑΕ (στο κλασικό email [email protected]) και το έκαναν FW και σε μένα. Μετά από μερικές μέρες έλαβα το κλασικό αυτοματοποιημένο μήνυμα της ΡΑΕ, ότι για παράπονα σχετικά με παρόχους θα πρέπει να χρησιμοποιούμε τη πλατφόρμα myrae. Δηλαδή κουφό τηλέφωνο.

Δε δοκίμασα εν συνεχεία να πάρω στο ΥΠΕΝ για να τους πως ότι η ΡΑΕ δε μεσολαβεί στο αίτημα κι ότι η προώθηση τους πήγε στου κουφού τη πόρτα.

Δημοσ.

Δε ξέρω αν έχει αναφερθεί παλιότερα αλλά εδω φαίνεται ότι η ΡΑΕ έχει 3+3 μήνες περιθώριο να απαντήσει σε καταγγελία καταναλωτή.

Μήπως να δοκιμάζαμε καταγγελία και στους άλλους φορείς που αναφέρονται;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, geodimis είπε

Δε ξέρω αν έχει αναφερθεί παλιότερα αλλά εδω φαίνεται ότι η ΡΑΕ έχει 3+3 μήνες περιθώριο να απαντήσει σε καταγγελία καταναλωτή.

Μήπως να δοκιμάζαμε καταγγελία και στους άλλους φορείς που αναφέρονται;

Καλημερα...Ειπαμε η ΡΑΕ δεν  θα απαντησει... Εδω και τοσο χρονο που υπαρχουν  οι καταγγελειες.. ..

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, takoulou είπε

Καλημερα...Ειπαμε η ΡΑΕ δεν  θα απαντησει... Εδω και τοσο χρονο που υπαρχουν  οι καταγγελειες.. ..

Συμφωνώ αλλά θεωρητικα μπορείς να αναφέρεις το 3+3 σε κάποιον άλλο φορέα του...Πολίτη/Καταναλωτή ή καλύτερα Μ....α που πληρώνει και το δίκιο του δε βρίσκει (για να μπούμε λίγο και στα συνδικαλιστικά λόγω ημέρας)

Δημοσ.

Παίδες με πήραν από Watt & Volt για να πάω από ΔΕΗ στο δικό τους πρόγραμμα που θα είναι πολύ πιο φτηνή η κιλοβατώρα.

Έχετε κάπου αυτό το excel που λέτε και δεν το βλέπω; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είμαι από τις 06/09 στον Ήρωνα και ακόμα περιμένω να εκδοθεί ο 1ος λογαριασμός οπότε είπα να τους καλέσω για να μάθω πότε θα δεήσουν να μου τον στείλουν. Το σηκώνει μία κοπελιά και μου λέει ότι τον 1ο λογαριασμό τον εκδίδουν σε 45-60 μέρες και της απαντάω ότι έχουν περάσει οι 60 μέρες κι είμαστε πλέον στις 63. Μου ανέφερε ότι περιμένουν τις μετρήσεις από ΔΕΔΔΗΕ στις 16/11 και προς το τέλος του μήνα θα τον λάβω. 

Ειλικρινά με έχει αγχώσει πολύ αυτό με τον λογαριασμό και μ 'αυτά που διαβάζω για λειψές ΤΕΜ, αν δεν είναι σωστός, σκέφτομαι να την κάνω για Protergia που μου πρότειναν το Protergia Οικιακό MVP Plus. Ποια η άποψή σας γι' αυτό;

Επίσης θα μου προτείνατε να απευθυνθώ στο myRae γιατί ξεπεράσανε κατά πολύ τις 60 μέρες που είχαν ως όριο;

Επεξ/σία από mdendrin
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...