Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω μια απορία! Γιατί και στο προηγούμενο θέμα αλλά κι εδώ δεν βλέπω πουθενά τίποτα για ρεύμα μέσω της εταιρείας "Φυσικό Αέριο";;;

Την έχω εδώ και 2 χρόνια! Έχουμε και ΚΟΤ ΑΛΛΑ.....ακόμα και με ρήτρες κ.α. οι λογαριασμοί μας δεν ξέφυγαν σχεδόν ποτέ!!!! Τι εννοώ........περίπου το τετράμηνο μου έβγαινε σε κανονικές συνθήκες 300€ για μέσο όρο 1500-1600kw! Με όλα αυτά που έγιναν από Δεκέμβρη και μετά πήγε στα 375 και πήρα 75 πίσω μέσω του Power Pass!!! Και ο επόμενος τελευταίος λογαριασμός μου που εκδόθηκε πριν λίγες μέρες πάλι νορμάλ είναι!!!!! Τι φάση;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 λεπτά πριν, runner1 είπε

Έχω μια απορία! Γιατί και στο προηγούμενο θέμα αλλά κι εδώ δεν βλέπω πουθενά τίποτα για ρεύμα μέσω της εταιρείας "Φυσικό Αέριο";;;

γιατί μάλλον λίγοι είχανε , στο excel υπήρχαν τα προγράμματα της εταιρίας και υπάρχει και το νέο πρόγραμμα,

που υποθέτω μπήκες αυτόματα μιας και δεν έβγαλε τιμοκατάλογο για τα προηγούμενα ,καλό είναι να πάρεις γραπτή απάντηση

Υπόψιν στην ανακοίνωση της ΡΑΕ , δείχνει ακριβότερες τιμές για νυχτερινό , δεν το έχω ψάξει , έχω τιμές του site

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, korakios είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

ναι , έχει αναφερθεί και στα ποστ που έκανες ο ίδιος παράθεση όπως και έξτρα βήματα που αν θες κάνεις

καλή συνέχεια και καλή επιτυχία

 

Επανήλθα σήμερα με επικαιροποιημένο το αίτημα μου στη ΡΑΕ με αναφορά στον ΚΠΗΕ όπως μου συνέστησε και ο @ekrepali και μέσα σε 4 ώρες έλαβα απόρριψη του αιτήματος και το εξής mail με το σκεπτικό της απόρριψης:"

Το αίτημά σας έχει απορριφθεί από τον παραλήπτη. Αυτό συμβαίνει όταν:


Τα στοιχεία πελάτη είναι λάθος ή τα κοινοποιημένα έγγραφα είναι λανθασμένα ή έχουν αποσταλεί έγγραφα που τυχόν περιέχουν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα τα οποία δεν είναι δεκτικά επεξεργασίας. Σε αυτή την περίπτωση η εταιρία δικαιούται να απορρίψει το αίτημα σας. Παρακαλούμε συμπληρώστε εκ νέου το αίτημά σας με τα σωστά στοιχεία του κατόχου της παροχής."

Να επισημάνω πως έλεγξα 100 φορές τα στοιχεία και είναι σωστά. Ενώ συνημμένα έχω τον τελικό εκκαθαριστικό λογαριασμό,έναν λογαριασμό που εκδόθηκε μετά τον εκκαθαριστικό με πίστωση ποσού από ΑΠΕ και τη σύμβαση που είχα υπογράψει .

Όποιος κατάλαβε τι συμβαίνει ας βοηθήσει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, cinrtc είπε

Όποιος κατάλαβε τι συμβαίνει ας βοηθήσει. 

δύσκολο να καταλάβει κάποιος , μόνο υποθέσεις πχ είναι σε άλλο όνομα ο λογαριασμός , δεν ανέβασες ταυτότητα κτλ

μπες υποστήριξη --> Σχετικά με το αίτημά μου

Spoiler

image.png.7904618939150c1a7c3f8eb99a53d7a3.png

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

δύσκολο να καταλάβει κάποιος , μόνο υποθέσεις πχ είναι σε άλλο όνομα ο λογαριασμός , δεν ανέβασες ταυτότητα κτλ

μπες υποστήριξη --> Σχετικά με το αίτημά μου

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.7904618939150c1a7c3f8eb99a53d7a3.png

 

Ταυτότητα δεν μου ζητήθηκε να ανεβάσω.Ουτε στο πρωτο αιτημα που δεν απορρίφθηκε είχα ανεβάσει. Και είχα ανεβάσει τα ίδια ακριβώς συνημμένα.   Ο λογαριασμός είναι στο όνομά μου όπως και η σύμβαση. Θα μας τρελάνουν? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσχετο ,βλέπω οτι ανέβηκε ο πίνακας αναφοράς χρεώσεων , μάλλον οι υπόλοιποι πάροχοι θα ακολουθήσουν

Spoiler

image.png.b42cd35030b2dfde424d27aae84756c4.png

και επίσης αναστολή απο 1/8/22 του approved by RAE 😛 (που κακώς είχε μόνο τη Προτέργια μιας και είμαι σίγουρος οτι είχε αλλάξει και η elpedion στο νέο τύπο τιμολογίων , εκτός αν άργησε )

Spoiler
1 λεπτό πριν, cinrtc είπε

Ταυτότητα δεν μου ζητήθηκε να ανεβάσω.Ουτε στο πρωτο αιτημα που δεν απορρίφθηκε είχα ανεβάσει. Και είχα ανεβάσει τα ίδια ακριβώς συνημμένα.   Ο λογαριασμός είναι στο όνομά μου όπως και η σύμβαση. Θα μας τρελάνουν? 

 

7 λεπτά πριν, korakios είπε

μπες υποστήριξη --> Σχετικά με το αίτημά μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, korakios είπε

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.b42cd35030b2dfde424d27aae84756c4.png

 

  Απόκρυψη περιεχομένων

 

Στο my Rae.gr δεν υπάρχει πουθενά υποστήριξη. Έψαξα όλο το menu

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, cinrtc είπε

Στο my Rae.gr δεν υπάρχει πουθενά υποστήριξη. Έψαξα όλο το menu

Πάνω δεξιά , εκεί που λέει το όνομα σου   γράφει υποστήριξη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, cinrtc είπε

Ταυτότητα δεν μου ζητήθηκε να ανεβάσω.Ουτε στο πρωτο αιτημα που δεν απορρίφθηκε είχα ανεβάσει. Και είχα ανεβάσει τα ίδια ακριβώς συνημμένα.   Ο λογαριασμός είναι στο όνομά μου όπως και η σύμβαση. Θα μας τρελάνουν? 

To γράφει στους όρους & προυποθέσεις ότι ο πάροχος έχει το δικαίωμα να μην απαντήσει αν δε γίνει διασταύρωση στοιχείων. Εγώ πάντα ανεβάζω τα πάντα προληπτικά.

https://www.rae.gr/myraeterms/

Αναφορά σε κείμενο

Αποκλειστικά και μόνο κατά τη διαδικασία υποβολής αιτήματος παραπόνου προς τον οικείο Διαχειριστή Δικτύου ή και Πάροχο Ενέργειας, οι επισκέπτες της πλατφόρμας θα πρέπει να καταχωρούν το ονοματεπώνυμο του κατόχου της Παροχής, το ΑΦΜ του κατόχου της Παροχής, και τον Αριθμό Παροχής που σχετίζεται με το αίτημα, προκειμένου να πραγματοποιείται η απαραίτητη επαλήθευση των στοιχείων του κατόχου της Παροχής από τον λήπτη του αιτήματος πριν αυτό αξιολογηθεί. Οι καταναλωτές καθώς και οι Διαχειριστές Δικτύων και Πάροχοι Ενέργειας, δύνανται να επισυνάπτουν έγγραφα με προσωπικά δεδομένα, τα οποία απαιτούνται για λόγους ταυτοποίησης καθώς για τη διεκπεραίωση του αιτήματος. Οι λήπτες του αιτήματος παραπόνου, Διαχειριστές Δικτύων ή Πάροχοι Ενέργειας, δύνανται να ζητήσουν από τους καταναλωτές την ηλεκτρονική υποβολή εγγράφων ταυτοποίησης του αιτούντος πριν προχωρήσουν στην παροχή οιοδήποτε απάντησης σε αίτημα παραπόνου. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, korakios είπε

γιατί μάλλον λίγοι είχανε , στο excel υπήρχαν τα προγράμματα της εταιρίας και υπάρχει και το νέο πρόγραμμα,

που υποθέτω μπήκες αυτόματα μιας και δεν έβγαλε τιμοκατάλογο για τα προηγούμενα ,καλό είναι να πάρεις γραπτή απάντηση

Υπόψιν στην ανακοίνωση της ΡΑΕ , δείχνει ακριβότερες τιμές για νυχτερινό , δεν το έχω ψάξει , έχω τιμές του site

Οικιακό Νυχτερινό Basic λέγεται το πρόγραμμα!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, runner1 είπε

Οικιακό Νυχτερινό Basic λέγεται το πρόγραμμα!!!!

Πάρε γραπτώς αν έχεις ήδη μετάβει στο νέο πρόγραμμα  ή πόσο θα χρεώνεσαι πλέον από 1/8 αν έμεινες στο  παλιό . Επειδή έχεις ΚΟΤ επίσης γραπτώς ρωτάς αν θα ισχύει έκπτωση συνέπειας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή έτυχε και μίλησα πριν λίγες μέρες για ένα λάθος τους μου είπαν ότι κανονικά ισχύει η έκπτωση συνέπειας κ.α.!!!Αλλά μπορώ να τους ζητήσω και γραπτώς φυσικά για σιγουριά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ekrepali είπε

To γράφει στους όρους & προυποθέσεις ότι ο πάροχος έχει το δικαίωμα να μην απαντήσει αν δε γίνει διασταύρωση στοιχείων. Εγώ πάντα ανεβάζω τα πάντα προληπτικά.

https://www.rae.gr/myraeterms/

 

Απλά δεν μου ζήτησαν. Οι όροι λένε πως οι πάροχοι δύνανται να ζητήσουν. Όμως δε ζήτησαν και παρ' όλα αυτά  θα την ξαναστείλω με ταυτότητα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, cinrtc είπε

Απλά δεν μου ζήτησαν. Οι όροι λένε πως οι πάροχοι δύνανται να ζητήσουν. Όμως δε ζήτησαν και παρ' όλα αυτά  θα την ξαναστείλω με ταυτότητα 

Είναι φανερό απ'τη στάση τους ότι θέλουν να σε ταλαιπωρήσουν...

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...