Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μόνο χειρότερα θα τα κάνεις με επιπλέον αλλαγή παρόχου

κάθεσαι και περιμένεις πότε θα τα ξεμπλέξουν οι ίδιοι (ΔΕΔΔΗΕ και παροχος)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

12 λεπτά πριν, valadsk είπε

και τι να κάνω. έρχονταν 200kw/250kw το μήνα χωρίς να καίω τίποτα, και επιβεβαιώθηκα από το νέο μετρητή, που χωρίς να αλλάξω καθόλου συνήθειες έγραψε μόνο 109 το διάστημα 9/10 -3/11. Ο προηγούμενος ήταν 50 χρόνων

σκέφτομαι για αλλαγή παρόχου πάλι μπας και ξεμπλέξω. δεν ξέρω τι να κάνω ...

Δεν νομίζω να έφταιγε ο μετρητής.. Δεν παιζει ρόλο.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, akaloith είπε

θα τα κανεις πιο πουτανα & νεο ρολοι νεος παροχος
σου πα και στη δεη ΕΓΙΝΕ ΠΟΥΤΑΝΑ το ebill με την αλλαγη ρολογιου

τοσο εκτος ηταν ο παλιος μετρητης; επισης μη συγκρινεις καλοκαιρι με τωρα... ολοι ειχαν αυξημενες kwh

τουλαχιστον εχει φωτιζομενη οθονη; αυτον που βαλαν στη κυρια που ξερω ειναι ενα χρεπι με μια γραμμη και δεν φαινεται ΤΙΠΟΤΑ εκει που ειναι ο μετρητης

δεν καίω κλιματιστικά, δεν καίω θέρμανση, εχω σόμπα ξύλων το χειμώνα, ειμαι σε επαρχία, το καλοκαίρι τον έβγαλα με ανεμιστήρα. μονο ένα μάτι καμια ώρα το μεσημερι για φαγητό, τηλεόραση, laptop κινητό και άντε κανα θερμοσίφωνα που και που για κανα τεταρτο με τα πολύ κρύα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, valadsk είπε

δεν καίω κλιματιστικά, δεν καίω θέρμανση, εχω σόμπα ξύλων το χειμώνα, ειμαι σε επαρχία, το καλοκαίρι τον έβγαλα με ανεμιστήρα. μονο ένα μάτι καμια ώρα το μεσημερι για φαγητό, τηλεόραση, laptop κινητό και άντε κανα θερμοσίφωνα που και που για κανα τεταρτο με τα πολύ κρύα. 

πολυ ωραια
παντως μη τα μπλεξεις χειροτερα
παρε τον ηρωνα και πες του για το νεο ρολοι
και φυσικα δεδδηε

δηλωσε και τις kwh σου τηλεφωνικα αν γινεται
και γραπτως στο [email protected]
μη σου πω και ραε με την αιτιολογηση :P

ο "νεος" μετρητης ειναι μιας γραμμης; 2; φωτιζομενος;;;
αρα αλλαξε το ρολοι τσαμπα σωστα εφοσον το παλιο διαπιστωθηκε φολα;;

Επεξ/σία από akaloith
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι μιας γραμμης, δεν είναι φωτιζόμενος

μου είπαν απο τον δεδδηε όταν τον αλλαξαν οτι θα τον ελεγξουν και εφοσον δεν λειτουργει σωστα δεν θα πληρωσω τιποτα.Θα μου έρθει χαρτί στη διεύθυνση της παροχής, δεν ήρθε τίποτα ακόμα. καμιά ενημέρωση. 

το αφγήνω ΄΄οπως έχει και απλά αναμένω δηλαδή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, valadsk είπε

Παιδιά, τελικά ο φόβος μου ότι η ΗΡΩΝ θα τα κάνει π@@ανα όλα τελικά επιβεβαιώθηκε.

21/9 φαινεται ενεργοποιημένη η παροχή.

3/10 καταχωρώ κανονικά την ένδειξη στο μέτρα μόνο σου

9/10 αλλάζω σε ηλέκτρονικό μετρητή

3/11 (σήμερα) πάω να καταχωρήσω ένδειξη από τον ηλεκτρονικό μετρητή, 109 kw και μου λέει η ένδειξη είναι λανθασμένη.

τι κάνω? λογαριασμός κανένας μέχρι τώρα. παροχή Κοινωνικού τιμολογίου

δεν είναι θέμα πάροχου , είμαστε oftopic

το ίδιο θέμα είχα και εγώ με nrg όταν έβαλα νυχτερινό και μάλιστα είχαν και κόφτη για την ένδειξη ωστε να μη βάλει κατα λάθος κάποιος διπλάσιες κιλοβατώρες και αν απο πχ 100 έδινα 250 είχε θέμα στις αρχές

τώρα για το τι να κάνεις : στέλνεις αίτημα στον Ηρών με την κατανάλωση μπας και την περάσουν χειροκίνητα , αλλά πρώτα ρωτάς αν έχουν τις παλιές ενδείξεις ,δλδ αν η τελευταία ήταν 45000 και άλλαξες όταν έγραφε 45050 πρέπει να τις υπολογίσουν και αυτές ,  αν δεν έχουν μετρήσεις μπλέκεις με ΔΕΔΔΗΕ

6 ώρες πριν, Jason13 είπε

Σχετικα με ΗΡΩΝ και επαγγελματικα τιμολόγια για το μήνα Σεπτέμβρη με μιση επιδοτηση εβγαλε κανεισ ακρη;

σε ποιο στάδιο αμφισβήτησης είσαι ?

@geodimis έκανες αίτημα στην υποστήριξη "σχετικά με το αίτημά μου ? "

@ekrepali βλέπω οτι στο

https://www.rae.gr/elementor-7107/

κατάργησαν το email προϊστάμενου τμήματος και ξέμεινε το info 😁

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

με συνεπεια πχ αυγουστου

105kwh*(0,595-0,337) = 105*0,258 = 27,09 χρεωθηκε
105*0,139 = 14,595 ΑΝ ηταν συνεπης
οποτε παιρνεις πισω στον επομενο τα 27,09-14,595 = 12,495 
ή αλλιως παιρνεις πισω 105*(0,258-0,139) = 105*0,119

και αλλα του σεπτεμβριου
187*0,111 = 20,757
συνολο 33,252*1,06 = 35,24 εκπτωση στον επομενο
σωστα;

καθεται παρα πολυ ωραια το 50ευρω με τον πρωτο "ασυνεπη" λογαριασμο ή ως τσαμπα εγγυηση γι αυτους που εχουν

Επεξ/σία από akaloith
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, akaloith είπε

οποτε παιρνεις πισω στον επομενο τα

105kwh*0,595*0,2=12,495

(το 20% συνέπειας της αρχικής χρέωσης , άσχετα με ΤΕΜ, στον επόμενο λογαριασμό)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τα ιδια νουμερα βγαλαμε :P
3ος τροπος λοιπον και πιο γρηγορος

τη βλεπω τη δουλεια αρνητικος θα ερθει ο επομενος, ΑΝ βγει σωστος :P

Επεξ/σία από akaloith
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έκανα αίτηση για We με βεβαίωση εκπροσώπησης από Ηρων (επιτέλους έστειλαν τη σωστή μετά από 5 μέρες). Να πω μόνο κάτι για να καταλάβετε τη διαφορά εξυπηρέτησης των δύο εταιριών. Υπήρξε ένα λάθος στην αίτηση σύμβασης που μου έστειλε η we, τους το έγραψα σε μεηλ και μέσα σε μισή ώρα μου έστειλαν τη διορθωμένη. Στον ήρων μια βδομάδα προσπαθούσα να τους πείσω ότι εκδίδω ελλιπή βεβαίωση εκπροσώπησης από το σαητ τους χωρίς καμία απάντηση στο μεηλ. Αυτό και μόνο δείχνει πολλά για την ταλαιπωρία που θα υποστούν οι νέοι πελάτες τους. Ευχαριστώ, δεν θα πάρω. Τους χαρίζω και τα 50 που θα πίστωναν στον δεύτερο λογαριασμό (καλά Χριστούγεννα, πέρασαν 40 μέρες και δεν βγήκε 1ος). Προτιμώ μια εταιρία συνεπή στα όλα της. 

Επεξ/σία από 1comment
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, 1comment είπε

Έκανα αίτηση για We με βεβαίωση εκπροσώπησης από Ηρων (επιτέλους έστειλαν τη σωστή μετά από 5 μέρες). Να πω μόνο κάτι για να καταλάβετε τη διαφορά εξυπηρέτησης των δύο εταιριών. Υπήρξε ένα λάθος στην αίτηση σύμβασης που μου έστειλε η we, τους το έγραψα σε μεηλ και μέσα σε μισή ώρα μου έστειλαν τη διορθωμένη. Στον ήρων μια βδομάδα προσπαθούσα να τους πείσω ότι εκδίδω ελλιπή βεβαίωση εκπροσώπησης από το σαητ τους χωρίς καμία απάντηση στο μεηλ. Αυτό και μόνο δείχνει πολλά για την ταλαιπωρία που θα υποστούν οι νέοι πελάτες τους. Ευχαριστώ, δεν θα πάρω. Τους χαρίζω και τα 50 που θα πίστωναν στον δεύτερο(?) λογαριασμό. Προτιμώ μια εταιρία συνεπή στα όλα της. 

βρε 1comment μου με ακριβοτερες τιμες απο δεη ποσους πελατες πιστευεις εχουν;;; - απεμειναν;

Επεξ/σία από akaloith
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, akaloith είπε

βρε 1comment μου με ακριβοτερες τιμες απο δεη ποσους πελατες πιστευεις εχουν;;; - απεμειναν;

Στο επαγγελματικό δεν έχουν ακριβότερες τιμές. Κάποιο λάθος κάνεις. Η δεη είναι ακριβότερη. Δεη 0,409, Ηρων 0,376, We 0.37

Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

και ποσο θα αντεξει μια εταιρεια με δε ξερω ποσους δεκαδες; εκατονταδες; χιλιαδες; πελατες;

σηκωνει η ελλαδιτσα 15 παροχους ρευματος δε ξερω ποσους εχουμε;;;
οσο σηκωνε και 15 εταιρειες τηλεφωνιας...
η we ξεκινησε φθηνη, τα σκατωσε και αντε γεια

τα επαγγελματικα σας τα ξερετε εσεις εγω ειμαι ταπεινος οικιακος

οσο για το αν αξιζε το κοπο η αλλαγη;
το FIXED προτεργια (0,088 με παγια εντολη) με 1 ΜΕΡΑ κυμαινομενο (πριν φυγω)
με kwh 157+124=281kwh μου ζητησε 70,14
image.jpeg.609f752dae9233a4e2ea7e206f40c9da.jpeg

ο ηρων με το 50ευρω παντα και 105+187=292 kwh μου ζητησε 35,03
image.jpeg.7a7795753e3f013911051b6d1bc52b5a.jpeg
και φυσικα ακολουθει η ΣΥΝΕΠΕΙΑ των 292kwh στον επομενο λογαριασμο που ειναι ενα καθολου ασχημο -33 ευρω
hint: πλησιαζουμε το μηδεν ή και πιστωτικο :P

οποιος καταλαβε καταλαβε, μεινετε στο σιγουρο γδυσιμο με τη "κορυφαια εξυπηρετηση"
επειδη καποιοι εδω μεσα γραφουν οτι δε βγαζει διορθωτικους, δε δινει 50ευρα, χρεωνει εγγυησεις ενω δε πρεπει (φυσικα δεν εννοω το παιδι που στο διορθωτικο του τη βαλαν) κτλ
Και οι ιδιοι φυσικα δεν εχουν ηρων

καθε μηνα που κανει κατι λαθος θα τον κραζω
και καθε μηνα που κανει κατι σωστο θα το λεω.-
παντως ειδα αλλαγη προς το καλυτερο και στο [email protected] και στις απαντησεις στη rae

προοδος σβησαν και το σωστο νουμερο στο λογαριασμο :P
ετσι μπορω να τον πληρωσω αλλα δεν θα το κανω πριν το pdf
hint: μη το κοιτατε (το ποσο) με το που βγαινει θελει το χρονο του να ψηθει & να στανιαρει
αλλαζουν διαφορα (αλλοτε το ποσο, αλλοτε η αναλυση)
ζητησα και διορθωτικο και του πεσε βαρυ :P
αλλωστε το pdf ολοι θελουμε
image.jpeg.6dff137f72584a9e23f9bb5b50d9a2c0.jpeg

Επεξ/σία από akaloith
  • Like 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

 

σε ποιο στάδιο αμφισβήτησης είσαι ?

@geodimis έκανες αίτημα στην υποστήριξη "σχετικά με το αίτημά μου ? "

Όχι δεν έχω κάνει, μη αποδοχή απάντησης μόνο και νέο παράπονο πατώντας κυρίως σε παραπλάνηση καταναλωτή αφού στο ίδιο του το site ο πάροχος αναφέρει «κανονική» επιδότηση και όχι μισή πχ μέχρι. Α βγει ΦΕΚ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπαίνοντας στο nova my account να δω κάτι για το πακέτο τηλεφωνίας-internet μου, βλέπω ξαφνικά «αναβάθμισε την υπηρεσία σου με nova energy” Ήρθαν οι υπηρεσίες ενέργειας Nova Energy! Τώρα έχεις 25% έκπτωση στο ηλεκτρικό ρεύμα, ανεξαρτήτως κατανάλωσης, με την εμπρόθεσμη πληρωμή του λογαριασμού σου. Βάλε Nova Energy και βγες πολλαπλά κερδισμένος! @korakios μπορούμε να το βάλουμε στο excel να δούμε εαν συμφέρει?

timokatalogos-_oikiakwn-yphresiwn-nova-energy_nov-22.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...