Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγαπητοί φίλοι καλημέρα. Μία βοήθεια. Η τηλεφωνήτρια του δεδδηε με διαβεβαιώνει ότι συστημικά έχει αλλάξει η παροχή μου. Αυτό εδώ και τέσσερις μέρες. Στην εφαρμογή για την υδε όμως δεν αλλάζει με τίποτα το ψηφίο. Συνήθως άλλαζε άμεσα όταν μου έλεγαν για συστήμικη ολοκλήρωση. τι συμβαίνει;

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Στις 17/6/2024 στις 7:53 ΜΜ, tasos.pr είπε

διαχειρίζομαι 4 παροχές με 2 προφίλ (το δικό μου + της συζύγου), ίδιες κινήσεις - ίδιος υπολογιστής - ίδιες αλλαγές παρόχων - ίδια χρονική στιγμή, στο ένα προφίλ δέχτηκε καταχώρηση πιστωτικής πριν την έκδοση λογαριασμού, στο άλλο προφίλ δεν δέχεται. Δεν ξέρω σε τί οφείλεται η διαφοροποίηση. 

μόλις κατάφερα να ενεργοποιήσω πάγια εντολή (και μάλιστα μέσω android) χωρίς να έχουν εκδοθεί λογαριασμοί. Κάντε πάλι προσπάθεια όσοι ενδιαφέρεστε. 

  • Like 2
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, katsios2010 είπε

Αγαπητοί φίλοι καλημέρα. Μία βοήθεια. Η τηλεφωνήτρια του δεδδηε με διαβεβαιώνει ότι συστημικά έχει αλλάξει η παροχή μου. Αυτό εδώ και τέσσερις μέρες. Στην εφαρμογή για την υδε όμως δεν αλλάζει με τίποτα το ψηφίο. Συνήθως άλλαζε άμεσα όταν μου έλεγαν για συστήμικη ολοκλήρωση. τι συμβαίνει;

Καλημέρα.. Θα έχει αλλάξει αφού στο έχουν αναφέρει... 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, costacurta είπε

Καλημέρα ρε παιδιά συγνώμη κιόλας να σας πω την περίπτωση μου είναι λίγο μεγάλη και να ρωτήσω μια καθοδήγηση. 

 

Είχαμε σπίτι προτεργια κάποια χρόνια ρεύμα και αέριο. Έχω ένα αρχιπαπαπτζη στη γειτονιά γνωστό από αυτούς που συνεργάζονται και παίρνουν προμήθειες. Μου λέει μια μέρα για τον κακό χαμό που συμβαίνει να αλλάξουμε να μπούμε στο μπλε. Μιλαμε και μέσω βαιμπερ την επόμενη του λέει να μου στείλει τιμές και προτάσεις τεσπα χωρίς επιβεβαίωση μου με βάζει μπλε Ηρών αέριο ρεύμα. Του ρίχνω ένα αγριεμα σε δεύτερο χρόνο ψάχνω τις τιμές βλέπω και εδώ στο φόρουμ ότι δεν ήταν ο φθηνότερος πάροχος. Τον ρωτάω μου απανταει εδώ καιγόμαστε τα έκανα στα γρήγορα και άλλα παπατζηλικια. (ουσιαστικά με έβαλε σε αυτόν που θα πάρει τη μεγαλύτερη προμήθεια και χωρίς να δώσω μάλιστα confirmation η να βάλω οποιαδήποτε υπογραφή) Με τα πολλά τον λέω βγάλε με θα παραμείνω εκεί που είμαι. Άρχισε να μου λέει χίλιες βλακειες πάλι την μία για εμπιστοσύνη την άλλη να μου βρει δουλειά (ενώ δουλεύω έτσι) γενικώς παπατζηλικια. Στο τέλος του μιλάω κοφτά λέει κάνε μόνος την υπαναχωρηση. Κάνω τη διαδικασία στέλνω τα έγγραφα τόσο για ρεύμα όσο και για αέριο. Ενώ με παίρνουν και με ρωτάνε μάλιστα τον λόγο που θέλω να φύγω για κάποιο λόγο κολυσιεργιας ενώ το αέριο πέρασε στο ρεύμα με έβαλαν εν τέλη Ηρών. Ξανά τηλέφωνα να βγάλω άκρη τελικά μου λένε τους πρόλαβε ο δεδηε ανήκω σε αυτούς αλλά μπορώ να φύγω χωρίς (ευτυχώς) να πληρώσω ρήτρα. (ο αθεόφοβος παπατζης με έβαλε και ρήτρα) 

 

 

Εν τέλη και ξανά συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο είμαι αέριο προτεργια στο παλιό μου συμβόλαιο (έχω χάσει όμως την έκπτωση κόμπο με ρεύμα καθώς ρεύμα είμαι Ηρών χωρίς μάλιστα να το θέλω. 

 

Τωρα τι κάνω? Δεν γνωρίζω ρε παίδες. Εντωμεταξύ με παίρνουν τηλ από προτεργια που έφυγα και μου λένε πιο πολύ με συμφέρει να μπω στο κίτρινο πρόγραμμα. Άλλο και αυτό νόμιζα είχαμε μπλε πράσινο να και το κίτρινο. 

 

Πείτε ρε γκαις μια μέτρια προς καλή επιλογή να τα πάω μαζί να ξεμπερδευω Και αν γίνεται τι χρώμα. 

 

@korakios

Το αέριο στην ΗΡΩΝ είναι από τα φθηνότερα, αν όχι το φθηνότερο.

Για να βρεις το φθηνότερο ρεύμα κατέβασε το εξελ μου και βάλε την κατανάλωσή σου. Αν και στη θέση σου θα περίμενα 4 μέρες να ανακοινωθούν τα νέα προγράμματα.

1 ώρα πριν, katsios2010 είπε

Αγαπητοί φίλοι καλημέρα. Μία βοήθεια. Η τηλεφωνήτρια του δεδδηε με διαβεβαιώνει ότι συστημικά έχει αλλάξει η παροχή μου. Αυτό εδώ και τέσσερις μέρες. Στην εφαρμογή για την υδε όμως δεν αλλάζει με τίποτα το ψηφίο. Συνήθως άλλαζε άμεσα όταν μου έλεγαν για συστήμικη ολοκλήρωση. τι συμβαίνει;

Μερικές φορές τα online συστήματα του ΔΕΔΔΗΕ αργούν να ενημερωθούν. Ό,τι σου είπε στο τηλ ισχύει. Θα το δεις τις επόμενες μέρες.

  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, doomnx είπε

Αν δεν υπήρχε πώς θα είχα βάλει τον τύπο στο εξέλ μου; 

Ωραία, θα μπορούσες να μου πεις που υπάρχει στο σάιτ τους να το βρω κι εγώ?

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, doomnx είπε

Το αέριο στην ΗΡΩΝ είναι από τα φθηνότερα, αν όχι το φθηνότερο.

Για να βρεις το φθηνότερο ρεύμα κατέβασε το εξελ μου και βάλε την κατανάλωσή σου. Αν και στη θέση σου θα περίμενα 4 μέρες να ανακοινωθούν τα νέα προγράμματα.

Μερικές φορές τα online συστήματα του ΔΕΔΔΗΕ αργούν να ενημερωθούν. Ό,τι σου είπε στο τηλ ισχύει. Θα το δεις τις επόμενες μέρες.

Έγινε μόλις σχολασω θα πάω να ελέγξω ευχαριστώ. Θα κάτσω να διαβάσω και τι έτσι το κάθε χρώμα.

 

Εννοείς ό,τι σε 4 μέρες θα ανακοινωθούν τιμές γειά τό επόμενο διάστημα? Έγινε θα περιμένω 

Δημοσ.
2 hours ago, katsios2010 said:

Αγαπητοί φίλοι καλημέρα. Μία βοήθεια. Η τηλεφωνήτρια του δεδδηε με διαβεβαιώνει ότι συστημικά έχει αλλάξει η παροχή μου. Αυτό εδώ και τέσσερις μέρες. Στην εφαρμογή για την υδε όμως δεν αλλάζει με τίποτα το ψηφίο. Συνήθως άλλαζε άμεσα όταν μου έλεγαν για συστήμικη ολοκλήρωση. τι συμβαίνει;

Τσεκαρε το mydeddieapp -- μετρήσεις -- στατιστικά καταναλωσεων -- ενδείξεις παροχης.

Εμφανίζει την ένδειξη που είχες δώσει στον πάροχο όταν υπέγραψες;

9 hours ago, gpapas640 said:

Στο κυμαινόμενο WeBlue  δεν υπάρχει δημοσιευμένος ο τρόπος υπολογισμού. 

Υπάρχει στους γενικούς όρους της σύμβασης. Δημοσιευμένοι είναι οι όροι.

 

Δημοσ.

Καλημέρα, μιας και διαβάζω για τις δωροεπιταγές Σκλαβενίτη από ΕΛΠΕ. Χωρίς να τους ενοχλήσω με πήραν τηλέφωνο για να μου τις στείλουν οπότε λογικά παρέλαβαν και στέλνουν.

Το λάθος στην επιταγή public βέβαια ακόμα να το διορθώσουν. Είχαν στείλει 30 αντί για 70 που έπρεπε. Στο myrae ποια κατηγορία να επιλέξω για να ανοίξω αίτημα;

Δημοσ.

Παιδιά, στο πατρικό οι γονείς μου έχουν της Ζενίθ το power home more και επειδή έχουν μετρητή νυχτερινού σκεφτόμουν να τους το άλλαζα σε power home smart night που μου φαίνεται κ πιο οικονομικό. Στην εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν ότι δεν κάνουν αλλαγές σε προγράμματα, θα το δώσουν σε άλλο τμήμα που θα μας καλέσει και δεν καλεί ποτέ. Ούτε από το chat γίνεται. Φαντάζομαι το κάνουν σκόπιμα... Ξέρετε αν υπάρχει άλλος πιο άμεσος τρόπος να κινηθώ? 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, aris2022k είπε

Παιδιά, στο πατρικό οι γονείς μου έχουν της Ζενίθ το power home more και επειδή έχουν μετρητή νυχτερινού σκεφτόμουν να τους το άλλαζα σε power home smart night που μου φαίνεται κ πιο οικονομικό. Στην εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν ότι δεν κάνουν αλλαγές σε προγράμματα, θα το δώσουν σε άλλο τμήμα που θα μας καλέσει και δεν καλεί ποτέ. Ούτε από το chat γίνεται. Φαντάζομαι το κάνουν σκόπιμα... Ξέρετε αν υπάρχει άλλος πιο άμεσος τρόπος να κινηθώ? 

Απείλησε τους ότι θα αλλάξεις πάροχο να δούμε τι θα κάνουν...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατά την άποψή σας, ποιο από τα παρακάτω αξίζει περισσότερο και γιατί:

1. Το bright up της ελπέ με σταθερή τιμή μέχρι 31/12 στα 0,089 και πάγιο 9,9€

2. Το Volton Yelow simple protect με σταθερή τιμή μέχρι 31/08 στα 0,083 και πάγιο στα 4,9€

Επεξ/σία από mdendrin
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, kozywozy είπε

Καλημέρα, μιας και διαβάζω για τις δωροεπιταγές Σκλαβενίτη από ΕΛΠΕ. Χωρίς να τους ενοχλήσω με πήραν τηλέφωνο για να μου τις στείλουν οπότε λογικά παρέλαβαν και στέλνουν.

Το λάθος στην επιταγή public βέβαια ακόμα να το διορθώσουν. Είχαν στείλει 30 αντί για 70 που έπρεπε. Στο myrae ποια κατηγορία να επιλέξω για να ανοίξω αίτημα;

Επέλεξε κατηγορία άλλο (δεν έχει μεγάλη σημασία). Επισύναψε το συμβόλαιο και το promo των 70€ και ζήτησε να σου στείλουν την σωστή δωροεπιταγή 

 

5 λεπτά πριν, aris2022k είπε

Παιδιά, στο πατρικό οι γονείς μου έχουν της Ζενίθ το power home more και επειδή έχουν μετρητή νυχτερινού σκεφτόμουν να τους το άλλαζα σε power home smart night που μου φαίνεται κ πιο οικονομικό. Στην εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν ότι δεν κάνουν αλλαγές σε προγράμματα, θα το δώσουν σε άλλο τμήμα που θα μας καλέσει και δεν καλεί ποτέ. Ούτε από το chat γίνεται. Φαντάζομαι το κάνουν σκόπιμα... Ξέρετε αν υπάρχει άλλος πιο άμεσος τρόπος να κινηθώ? 

Δεν συμφέρει να κάνεις εσωτερική αλλαγή καθώς δεν δίνουν τα δώρα που δίνονται στους νέους πελάτες (πχ δωρεάν πάγια). Κάνε αίτηση για άλλο πάροχο (ή στον ΗΡΩΝ που δίνει 50€ ή Elpedison από εβδομάδα που θα δίνει νέα δώρα). Μετά θα σε κάνουν πολύ καλύτερη αντιπροσφορά αν αποφασίσεις να επιστρέψεις 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
11 minutes ago, kozywozy said:

 Είχαν στείλει 30 αντί για 70 που έπρεπε. Στο myrae ποια κατηγορία να επιλέξω για να ανοίξω αίτημα;

Aλλο

 

1 minute ago, gpapas640 said:

Απείλησε τους ότι θα αλλάξεις πάροχο να δούμε τι θα κάνουν...

Μπα δε χαμπαριαζουν. Μόνο αν πεις τη λέξη ΡΑΕ κινητοποιούνται. Η αν αλλάξεις πάροχο τότε μπορεί να καλέσουν για να δώσουν νέα σύμβαση 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, mdendrin είπε

Κατά την άποψή σας, ποιο από τα παρακάτω αξίζει και γιατί:

1. Το bright up της ελπέ με σταθερή τιμή μέχρι 31/12 στα 0,089 και πάγιο 9,9€

2. Το Volton Yelow simple protect με σταθερή τιμή μέχρι 31/08 στα 0,083 και πάγιο στα 4,9€

1 Αν θέλεις να πας σε μπλε περίμενε μέχρι την άλλη εβδομάδα που θα δίνει και περισσότερα δώρα η Elpedison.

2 Της Volton είναι κυμαινόμενο που μπορείς να φύγεις όποτε θέλεις. Εγώ αν πήγαινα volton θα πήγαινα στο ειδικό που δίνει 500kwh δώρο + το πάγιο που συμφέρει περισσότερο 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, gpapas640 είπε

Ωραία, θα μπορούσες να μου πεις που υπάρχει στο σάιτ τους να το βρω κι εγώ?

Στις 27/6/2024 στις 11:41 ΠΜ, doomnx είπε

Στους ειδικούς όρους κάθε προγράμματος περιγράφεται με σαφήνεια ο τρόπος υπολογισμού της τιμής

Για να μην εφευρίσκεις τον τροχό από την αρχή, απλά χρησιμοποίησε το εξέλ μου.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...