Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα θα ήθελα να ρωτήσω είμαι στην ΔΕΗ στο κίτρινο τιμολόγιο με μέσω όρο καταναλώσεις το μήνα γύρω στις 200 Kwh. Έχετε να μου προτείνετε κάποιο άλλο παροχο σε αυτήν την κατανάλωση? 

Ευχαριστώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 hours ago, madboy said:

Ειμαι Ηρων και αρχές Ιουλίου σκέφτομαι για Volton για τις 500 Kwh. Επειδή η αίτηση θα γίνει τηλεφωνικά ξέρετε αν απαιτείται και λογαριασμός από τον Ηρων; Η με βεβαίωση εκπροσώπησης ή λογαριασμό από προηγούμενο πάροχο γίνονται δεκτά και προχωράει η αίτηση;

Ρωτάω αν έχει αλλάξει κάτι τον τελευταίο καιρό. 

Διάβασε τα χθεσινά. Η volton έχει βαρεσει διάλυση για αιτήσεις μέσω mail και τηλεφώνου. 

Μόνο σε κατάστημα αν θες. Ως δικαιολογητικό δώσε του προηγούμενου παρόχου. 

Βγάλε όμως φώτο μετρητή, και επιβεβαίωσε ότι έχουν γράψει σωστά τις ενδείξεις στην αίτηση.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, koriosg4 είπε

 Εγώ παρέλαβα χτες μετά από 2  χαλαρές οχλήσεις στην πωλήτρια (κονέ @doomnx) ,οι πόντοι μπήκαν 06/06 περίπου όταν είχαν πάρει και κάποια άλλα μέλη εκείνη την περίοδο.

Εκπροσωπήσει από 21/05.

 @doomnx

Σχετικά με τις επιταγές του Σκλαβενίτη... 

 

Τηλεφώνησα προχθές και η πωλήτρια μου είπε ότι έρχονται μετά την έκδοση του πρώτου λογαριασμού δηλαδή γύρω στον μήνα από την ημερομηνία μετάβασης στην Elpedison . 

Καλημέρα σας !!! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, polhs είπε

Σχετικά με τις επιταγές του Σκλαβενίτη... 

 

Τηλεφώνησα προχθές και η πωλήτρια μου είπε ότι έρχονται μετά την έκδοση του πρώτου λογαριασμού δηλαδή γύρω στον μήνα από την ημερομηνία μετάβασης στην Elpedison . 

Καλημέρα σας !!! 

Αμ δε! Σε αρκετές περιπτώσεις, άμα δεν ενοχλήσεις δε στέλνουν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 hours ago, gpapas640 said:

Το σάιτ της δεν είναι ενημερωμένο και δεν έχει εύκολη πρόσβαση στους τρόπους υπολογισμού τιμών. Επίσης δεν είναι ιδιαίτερα φθηνη.

Για να μην αναφερθώ στο ότι το σταθερό της πρόγραμμα λέγεται WeYellow και τη κυμαινόμενο της WeBlue. Είναι εξοφθαλμη παραπλάνηση του καταναλωτή. Όνειρα γλυκά στο υπουργείο ανάπτυξης.

Το Weblue (κίτρινο) βγαίνει φτηνά τόσους μήνες. Και πρόσφατα που τσεκαρα τα excel με ΤΕΑ 90, νομίζω είχε τελική 0.13. Υπάρχει συμφορουμητης που το έχει και στο Γ22.

Όσο για τα προϊόντα we yellow, weblue, we green... ανέκαθεν έτσι ήταν οι ονομασίες. Τι φταίνε που το υπουργείο ονόμασε τα τιμολόγια με ίδια χρώματα.  Έχουν βάλει διευκρίνιση σε ποια κατηγορία χρώματος ανήκει το κάθε τιμολόγιο.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, polhs είπε

Σχετικά με τις επιταγές του Σκλαβενίτη... 

 

Τηλεφώνησα προχθές και η πωλήτρια μου είπε ότι έρχονται μετά την έκδοση του πρώτου λογαριασμού δηλαδή γύρω στον μήνα από την ημερομηνία μετάβασης στην Elpedison . 

Καλημέρα σας !!! 

Όχι. Καλημέρα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, ekrepali said:

Διάβασε τα χθεσινά. Η volton έχει βαρεσει διάλυση για αιτήσεις μέσω mail και τηλεφώνου. 

Μόνο σε κατάστημα αν θες. Ως δικαιολογητικό δώσε του προηγούμενου παρόχου. 

Βγάλε όμως φώτο μετρητή, και επιβεβαίωσε ότι έχουν γράψει σωστά τις ενδείξεις στην αίτηση.

Δεν ανησυχώ για τις ενδείξεις γιατί έχω έξυπνο μετρητή και ο Δεδδηε όταν γίνεται αλλαγή παρόχου τραβάει και την καταμέτρηση εκείνης της μέρας. 

Οσο για το κατάστημα επιφυλασσομαι γιατί με το συγκεκριμμένο της περιοχής μου δεν έχω και τις καλύτερες σχέσεις απο τότε που είχε δημιουργήσει το πρόβλημα ο πάροχος με τις λάθος ενδείξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 minutes ago, madboy said:

 

Οσο για το κατάστημα επιφυλασσομαι γιατί με το συγκεκριμμένο της περιοχής μου δεν έχω και τις καλύτερες σχέσεις απο τότε που είχε δημιουργήσει το πρόβλημα ο πάροχος με τις λάθος ενδείξεις.

Aν ανάγράφονται οι ενδείξεις στην αίτηση που υπογράψεις και δώσεις και φώτο, δε γίνεται ποτέ λάθος.

Οτιδήποτε άλλο, είναι λοταρία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, polhs είπε

Σχετικά με τις επιταγές του Σκλαβενίτη

Elpedison από 5/6, η δωρεπιταγή Public ήρθε στο Viber 12/6. Σκλαβενίτης όχι ακόμα, αν δεν με πάρουν τηλ στο μήνα θα ανοίξω myRAE. Go4More δεν έχουν μπει, και μάλλον δεν θα μπουν ποτέ αφού έχω φύγει πλέον...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 minutes ago, ekrepali said:

Aν ανάγράφονται οι ενδείξεις στην αίτηση που υπογράψεις και δώσεις και φώτο, δε γίνεται ποτέ λάθος.

Οτιδήποτε άλλο, είναι λοταρία.

Σε παροχές με έξυπνο μετρητή και τις σωστές ενδείξεις να δώσεις την ημέρα της αίτησης οι ενδείξεις θα είναι αυξημένες όταν γίνει η αλλαγή παρόχου γιατί ο Δεδδηε θα κάνει τότε τηλεμέτρηση. Δεν λαμβάνει υπόψιν τις ενδείξεις του παρόχου.

Στις 3 τελευταίες αλλαγές που έχω κάνει απο τότε που μπήκε εξυπνος μετρητής αυτή ειναι η διαδικασία.

33 minutes ago, atom7 said:

Elpedison από 5/6, η δωρεπιταγή Public ήρθε στο Viber 12/6. Σκλαβενίτης όχι ακόμα, αν δεν με πάρουν τηλ στο μήνα θα ανοίξω myRAE. Go4More δεν έχουν μπει, και μάλλον δεν θα μπουν ποτέ αφού έχω φύγει πλέον...

Προφανώς και δεν θα μπουν οι πόντοι. Εμενα ευτυχως μπήκαν οι πόντοι νωρίς πρίν κλείσει ο μήνας.Και εννοείται όταν έλαβα και τις επιταγές έφυγα για αλλο παροχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θεωρείται ότι μέσω myrae διεκδικούμε δωροεπιταγές Σκλαβενίτη;

η σύμβαση έγινε 20/05 και εννοείται δεν πηρα πόντους ακόμη 😅

Επεξ/σία από Lewnidas1995
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, Lewnidas1995 είπε

Θεωρείται ότι μέσω myrae διεκδικούμε δωροεπιταγές Σκλαβενίτη;

η σύμβαση έγινε 20/05 και εννοείται δεν πηρα πόντους ακόμη 😅

Ναι, αν έχει περάσει ένας μήνας κάνε αίτημα μέσω ΡΑΕ για να τις λάβεις σύντομα 

Επεξ/σία από vklon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, gpapas640 είπε

Το σάιτ της δεν είναι ενημερωμένο και δεν έχει εύκολη πρόσβαση στους τρόπους υπολογισμού τιμών. Επίσης δεν είναι ιδιαίτερα φθηνη.

Για να μην αναφερθώ στο ότι το σταθερό της πρόγραμμα λέγεται WeYellow και τη κυμαινόμενο της WeBlue. Είναι εξοφθαλμη παραπλάνηση του καταναλωτή. Όνειρα γλυκά στο υπουργείο ανάπτυξης.

Το site ενημερώνεται κάθε μήνα. Στους ειδικούς όρους κάθε προγράμματος περιγράφεται με σαφήνεια ο τρόπος υπολογισμού της τιμής και επιπρόσθετα υπάρχει PDF με το ιστορικό τιμών του 2024. To WeBlue είναι σταθερά στο top 3 των φθηνότερων κυμαινόμενων ex-post (χωρίς δώρα). Αυτή τη στιγμή είναι το φθηνότερο. Όσο για την ονομασία των προγραμμάτων, αυτή προϋπήρχε του νόμου για τα χρωματιστά τιμολόγια.

10 ώρες πριν, bilham είπε

Ενημέρωση που έχουμε από τις εταιρείες είναι ότι λόγω αύξησης της τιμής χονδρικής του ρεύματος, τα μπλε προγράμματα όλων των παρόχων αναμένεται να τροποποιηθούν από 1/7/2024 φυσικά προς τα πάνω (σίγουρα για Protergia, Nrg)

Το ίδιο ισχύει και για το κιτρινομπλε Simple Protect της VOLTON

Όσοι μπήκατε, μπήκατε!

Άντε έχετε ακόμη 2 μέρες ως την Παρασκευή...

Από την NRG περιμένουμε ένα άκρως ανταγωνιστικό νέο πρόγραμμα (κατά δήλωσή τους) από 1/7

Μικρό το κακό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη βολτον κοιμουνται 

Εχω κανει αιτηση εδω και 10 μερες και μου ζηταγανε προηγουμενο λογαριασμο τον οποιο δεν ειχα απο ΗΡΩΝ που ειχα παει για ενα μηνα 

Τους εστειλα βεβαιωση 

Πριν ημουν παλι Βολτον και δεν εχει βγει καν τελικος 

Ειχαν βγαλει ενα εναντι τρελο με 750kw ενω ειχα 300 τον οποιο δεν πληρωσα 

Τωρα ο ΗΡΩΝ μου ζηταει να δωσω μετρησεις ενω ειχα δωσει στη βολτον πριν 15 μερες για την αλλαγη 

Δινω ή οχι ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, adi32 said:

Στη βολτον κοιμουνται 

Εχω κανει αιτηση εδω και 10 μερες και μου ζηταγανε προηγουμενο λογαριασμο τον οποιο δεν ειχα απο ΗΡΩΝ που ειχα παει για ενα μηνα 

Τους εστειλα βεβαιωση 

Πριν ημουν παλι Βολτον και δεν εχει βγει καν τελικος 

Ειχαν βγαλει ενα εναντι τρελο με 750kw ενω ειχα 300 τον οποιο δεν πληρωσα 

Τωρα ο ΗΡΩΝ μου ζηταει να δωσω μετρησεις ενω ειχα δωσει στη βολτον πριν 15 μερες για την αλλαγη 

Δινω ή οχι ?

 

Για αρχή μίλα με Δεδδηε να δείς αν έχουν λάβει αύτημα απο την Volton για αλλαγή παρόχου. Αν όχι τότε πρέπει να δώσεις μετρήσεις στον Ηρων.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...