Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, physnik είπε

Είμαι Ηρων από 15/6. Φάνηκε η παροχή και στην εφαρμογή, αλλά δε δίνει "παράθυρο" καταχώρησης ενδείξεων. Παλιά, που ήμουν πάλι, μου έδινε περίπου μέχρι 27-28 του μηνός, και έβγαζε λογαριασμό κανα μήνα μετά. 

Να βάλω ένδειξη στον δεδδηε στις 30/6  ή πιο νωρίς, για να τους προλάβω μη βγάλουν έναντι με βάση τις περσινές; 

Μέχρι το τέλος Ιουνίου γράφουν πως θα εφαρμοσθεί στο 100% των μετρητών η μηνιαία καταμέτρηση άρα δεν έχει νόημα να καταχωρίσεις την δίκη σου καθώς θα λαμβάνεται υπόψιν αυτή του ΔΕΔΔΗΕ

14 ώρες πριν, armenistis1980 είπε

Ε ναι, αφού αλλάξει το ψηφίο ή έστω μετά από τηλεφωνική ενημέρωση από ΔΕΔΔΗΕ τότε είναι το θέμα εάν ξαναδώσουν τις 500kWh σε νέα αίτησή μου 

Δεν γίνεται να μην τις δώσουν καθώς θα θεωρείσαι νέος πελάτης. Αν δεν τις λάβεις από την αντιπροσφορά πάνε σε κατάστημα ή κάλεσε στις πωλήσεις και κάνε αίτηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

12 minutes ago, vklon said:

 

Δεν γίνεται να μην τις δώσουν καθώς θα θεωρείσαι νέος πελάτης. Αν δεν τις λάβεις από την αντιπροσφορά πάνε σε κατάστημα ή κάλεσε στις πωλήσεις και κάνε αίτηση.

 

Είναι περίεργη η κατάσταση τώρα που κόπηκαν οι αντιπροσφορές γιατί σε κατάστημα θέλουν λογαριασμό από προηγουμενο πάροχο ενώ μέσω τηλεφώνου λένε να περιμένεις πρώτα να βγει τελικός για τη προηγούμενη παροχή. Πρέπει δηλαδή να πετύχεις το κατάλληλο υπάλληλο να σπρώξει την αίτηση... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η αδερφή μου έχει μπλέξει με έναν ηλίθιο πωλητή. Ζήτησε το volton yellow simple protect και της έστειλε ύπουλα να υπογράψει αίτηση με μπλε πρόγραμμα γιατί "είναι καλύτερο αφού ανεβαίνουν πολύ οι τιμές". Επιμειναμε στο κίτρινο και αντί να στείλει αίτηση, στέλνει άρθρα που λένε ότι η τιμή του ρεύματος ανεβαίνει για να την τρομάξει να βάλει μπλε. Χάνουμε χρόνο λόγω του βλάκα.

Μέσω του volton.gr γίνεται γρήγορα η δουλειά;

Επεξ/σία από gpapas640
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, gpapas640 είπε

Η αδερφή μου έχει μπλέξει με έναν ηλίθιο πωλητή. Ζήτησε το volton yellow simple protect και της έστειλε να υπογράψει αίτηση με μπλε πρόγραμμα γιατί"είναι καλύτερος αφού ανεβαίνουν οι τιμές". Επιμειναμε στο κίτρινο και αντί να στείλει αίτηση, στέλνει άρθρα που λένε ότι η τιμή του ρεύματος ανεβαίνει για να την τρομάξει να βάλει μπλε.

Μέσω του volton.gr γίνεται γρήγορα η δουλειά;

Κάνε καταγγελία ΡΑΕ άμεσα αν επιμένει με το Μπλε τιμολόγιο. Η δουλειά του είναι να σε ενημερώνει για τα διαθέσιμα προγράμματα και όχι να σου επιβάλει αυτό που του δίνει μεγαλύτερη προμήθεια. Η Volton δεν έχει e-contract. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 minutes ago, gpapas640 said:

 

Μέσω του volton.gr γίνεται γρήγορα η δουλειά;

Κατάστημα. Να φροντίσει επίσης να γραφτούν σωστά οι ενδείξεις στην αίτηση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερώτηση, θέλω να κάνω αλλαγή σε Volton την παροχή του μαγαζιού ψιλικά τσιγάρα κλπ

Φουλ air condition λόγω ζέστης και έξτρα ψυγείο παγωτά.

Περίπου 900/1000kw το μήνα ίσως και παραπάνω...

Τι προτείνετε, το κίτρινο με τον ένα μήνα free ρεύμα ή το άλλο με τιμή 0.83 κλειδωμένη μέχρι και Αύγουστο;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/6/2024 στις 1:05 ΜΜ, atom7 είπε

Σε υπερ-ευχαριστώ για την ανάλυση και το χρόνο σου, δεν θα μπω και εγώ σε διαδικασία πράξεων μιας και είναι ολοφάνερο ότι η διαφορά μεταξυ αυτών που περίμενα και αυτών που με χρέωσαν είναι τα ΔΤ&ΕΡΤ όπως ωραία και σωστά τα λες.

Επειδή για να μου βγάλουν τελικό είχα ανοίξει αίτημα ΡΑΕ, λέω να συνεχίσω το αίτημα επισυνάπτοντας όλους τους λογαριασμούς και ζητώντας έκτακτο εκκαθαριστικό με διόρθωση της χρέωσης σε ΔΤ&ΕΡΤ.

Και πάλι ευχαριστώ, είσαι θεός!

@ekrepali Τέλος καλό όλα καλά μέσω MyRAE, έβγαλαν έκτακτο πιστωτικό για τις λάθος χρεώσεις σε ΔΤ&ΕΡΤ και με επιστολή ζητούν και συγγνώμη για την όποια αναστάτωση και το λάθος τους που δεν έγινε με πρόθεση κλπ κλπ.

Εντάξει με έπεισαν τον άλλο μήνα να ξαναπάω εφόσον συνεχίσουν το promo με τις 500kwh :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πάρχει κάποια προσφορά για elpedison bright up; 

Τελικά έκανα από το επίσημο της elpedison. Μου είπε 35 ευρώ public και το home repair. 

Επεξ/σία από dasnowy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, vklon είπε

Κάνε καταγγελία ΡΑΕ άμεσα αν επιμένει με το Μπλε τιμολόγιο. Η δουλειά του είναι να σε ενημερώνει για τα διαθέσιμα προγράμματα και όχι να σου επιβάλει αυτό που του δίνει μεγαλύτερη προμήθεια. Η Volton δεν έχει e-contract. 

Είναι γνωστός της και δε θέλουμε να μπλέξουμε με καταγγελίες. Απλά να γίνει το συντομότερο το συμβόλαιο γιατί όσο κωλυσιεργεί είναι σε βάρος μας.

57 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Κατάστημα. Να φροντίσει επίσης να γραφτούν σωστά οι ενδείξεις στην αίτηση 

Είναι λίγο δύσκολο μέσω καταστήματος για αυτό ρώτησα αν γίνεται γρήγορα μέσω σάιτ (διότι μας καίει να μην καθυστερούμε).

Επεξ/σία από gpapas640
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, ANTONIOS67 said:

Ερώτηση, θέλω να κάνω αλλαγή σε Volton την παροχή του μαγαζιού ψιλικά τσιγάρα κλπ

Φουλ air condition λόγω ζέστης και έξτρα ψυγείο παγωτά.

Περίπου 900/1000kw το μήνα ίσως και παραπάνω...

Τι προτείνετε, το κίτρινο με τον ένα μήνα free ρεύμα ή το άλλο με τιμή 0.83 κλειδωμένη μέχρι και Αύγουστο;;

Kίτρινο free. Aίτηση σε κατάστημα. Να αναγράφεται η ένδειξη στην αίτηση.

Στις 28 μέρες (μετά την έναρξη εκπροσώπησης) κάνεις αίτημα να αλλάξεις πάροχο. Να αναγράφεται η ένδειξη στην αίτηση.

Στα καπάκια θα πάρει η Volton για αντιπροσφορά, να κάνεις σύμβαση στο Protect... αν θες δέχεσαι.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ANTONIOS67 είπε

Ερώτηση, θέλω να κάνω αλλαγή σε Volton την παροχή του μαγαζιού ψιλικά τσιγάρα κλπ

Φουλ air condition λόγω ζέστης και έξτρα ψυγείο παγωτά.

Περίπου 900/1000kw το μήνα ίσως και παραπάνω...

Τι προτείνετε, το κίτρινο με τον ένα μήνα free ρεύμα ή το άλλο με τιμή 0.83 κλειδωμένη μέχρι και Αύγουστο;;

Kαι τα δύο θα βγουν κάπου κοντά με καλύτερο το πρόγραμμα με το μήνα δώρο. 

Υπολογισμοί (έβαλα 0,16€ πρόβλεψη στο δεύτερο πρόγραμμα με το μήνα δώρο):

 

Με το simply protect και 1000KWh ανά μήνα θα πληρώσεις για Ιούλιο & Αύγουστο:

2000 x 0,083 + πάγια 9,80 +ΦΠΑ = 186,35€

Με το μήνα δώρο για Ιούλιο & Αύγουστο:

1000 x 0,16 + 4,90 + ΦΠΑ = 174,79€

ή κάνε ό,τι είπε ο παραπάνω φίλος, αν έχεις χρόνο να ασχοληθείς κερδιζεις περισσότερο.

 

Επεξ/σία από juanjk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 23/6/2024 στις 10:15 ΜΜ, sdikr είπε

Αυτό που ενδιαφέρει τον πελάτη είναι η τιμή που πληρώνει αυτός και όχι η χονδρική

Θα δεί κανείς πως είμαστε φθηνότεροι απο ότι η Ισπανία και η Πορτογαλία

https://www.energypriceindex.com/price-data

Screenshot_1.png

https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=File:Ele_map_2023_S2_V1.png

Ενα παρόμοιο για το 23'

Επεξ/σία από skantsos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gpapas640 είπε

Είναι γνωστός της και δε θέλουμε να μπλέξουμε με καταγγελίες. Απλά να γίνει το συντομότερο το συμβόλαιο γιατί όσο κωλυσιεργεί είναι σε βάρος μας.

Είναι λίγο δύσκολο μέσω καταστήματος για αυτό ρώτησα αν γίνεται γρήγορα μέσω σάιτ (διότι μας καίει να μην καθυστερούμε).

Έχω κάνει αίτηση για 2 παροχές απο 12/6, σήμερα τους πηρα τηλέφωνο και μου είπαν οτι λογικά μέχρι τέλος της εβδομάδας θα έχουν ολοκληρωθεί. Μου ζήτησαν συγγνώμη για την καθυστέρησή, έχουν μεγάλο φόρτο εργασίας.

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Μήπως έχεις περάσει σε μηνιαία καταμέτρηση ;

Το σκέφτηκα αλλά δεν το γνωρίζω.

4 ώρες πριν, vklon είπε

Μέχρι το τέλος Ιουνίου γράφουν πως θα εφαρμοσθεί στο 100% των μετρητών η μηνιαία καταμέτρηση άρα δεν έχει νόημα να καταχωρίσεις την δίκη σου καθώς θα λαμβάνεται υπόψιν αυτή του ΔΕΔΔΗΕ

Ναι, εντάξει, το γράφουν. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν θα καθυστερήσει να εφαρμοστεί στο 100%. Που πιστεύω δεν θα εφαρμοστεί ποτέ στο 100%, γιατί σιγά μην πηγαίνουν σε κάθε χωριό κάθε μήνα. Στις πόλεις ναι. 

Τελοσπαντων, μπορεί και να πέρασα στη μηνιαία, μπορεί και όχι. Μπορεί να έτυχε τώρα με την αλλαγή παροχου. Ποιος ξέρει;

Ο Ηρων από την άλλη δεν φημίζεται για την γρηγοράδα του και επειδή γύρω στις 20/6 φάνηκε η παροχή μου στην εφαρμογή, πιστεύω ότι πιο πιθανό είναι να μην πρόλαβαν να βγάλουν ημερομηνίες για καταχώρηση.

Οπότε, βάζω ένδειξη μέχρι το ΣΚ στον δεδδηε και αν έχει γίνει καταμέτρηση, ας μην την λάβουν υπόψη. 

Επεξ/σία από physnik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...