Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 ώρες πριν, speedobear είπε

Έχοντας μεταφερθεί στην Elpedison σε μια παροχή πρόσφατα με διάφορα δώρα (Public, Σκλαβενίτης, Go4more), αν ζητήσω αλλαγή προγράμματος στην ίδια εταιρεία, επηρεάζονται τα δώρα αυτά ;

Το λέω γιατί μέχρι στιγμής μόνο την επιταγή του Public έχω πάρει 

Ναι, από την στιγμή που αλλάζεις πρόγραμμα κανείς νέο συμβόλαιο που σημαίνει ότι ακυρώνεται το άλλο. Οι δωροεπιταγές Σκλαβενίτη αν γράφονται το συμβόλαιο μπορούν να διεκδικηθούν μέσω ΡΑΕ. Το goformore έχει ως όρο να είσαι πελάτης Elpedison κατά την απόδοση του δώρου. Τώρα μπορεί να εννοεί ότι και σε διαφορετικό πρόγραμμα να είσαι αποδίδονται πάλι.

  • Like 1
  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
10 ώρες πριν, fysikos είπε

πως λέγεται το πρόγραμμα του ήρωα με τις 590kwh δωρο; μπορώ να φύγω οπότε θελω; τώρα είμαι στην ελπε

Η Volton έχει δώρο 500 kWh και το πάγιο του πρώτου μήνα. Στο πράσινο πήγαινε.

9 ώρες πριν, vklon είπε

Η elpedison συνεργάζεται με δυο εταιρείες πωλήσεων. Οι δωροεπιταγές δεν είναι στα επίσημα promo καθώς δεν τις βλέπεις στις διαφημίσεις όπως το go for more και δίνονται ως έξτρα δώρο όπως και κάποια αλλά έξτρα συμβόλαια. Πχ τις δωροεπιταγές Σκλαβενίτη τις έχει σταματήσει η μια εταιρεία ενώ η άλλη δίνει ακόμα υπό προϋποθέσεις.

Φαίνεται από τον ΔΕΔΔΗΕ αν έχει αλλάξει το ψηφίο διαδοχής και έχει ανεβεί +1. Μπορείς να πάρεις και τηλέφωνο στον ΔΕΔΔΗΕ να σε ενημερώσουν.

Δεν συνεργάζεται μόνο με δύο, αλλά με 102 😅

https://www.elpedison.gr/el/plirofories/diktyo-exousiodotimenon-synergaton/

9 ώρες πριν, mousmoulis είπε

Γνωρίζει κανείς τηλέφωνο Volton μη 5ψήφιο για κλήση από κινητό?

Επίσης, για το πράσινο σε Volton που δίνει (έως) 500 KWh δωρεάν για 1 μήνα, σε περίπτωση που πριν την ολοκλήρωση του μήνα π.χ. στις 15 ημέρες γίνει καταμέτρηση από ΔΕΔΔΗΕ και οι KWh που έχουν ξοδευτεί είναι >250 (π.χ. 300), τότε στον αντίστοιχο λογαριασμό δωρεάν είναι μόνο οι πρώτες 250 (κατ' αναλογία για τις 15 από τις 30 ημέρες) και οι υπόλοιπες 50 χρεώνονται? Και μετά έχεις άλλες 250 δωρεάν στο πρώτο 15ημερο (κατ'αναλογία) του επόμενου λογαριασμού?

Ναι, οι άλλες 250 θα φανούν στον λογαριασμό που περιλαμβάνει το επόμενο 15ήμερο

Δημοσ.

Ελίν

Δεν πλήρωσα την εγγύηση στον προηγούμενο λογαριασμό γιατί ήθελα να φύγω και έφυγα

Μου βγάζουν ανεξόφλητη την εγγύηση, αλλά την αφαιρούν τελικά (-130)

Πληρώνω απλά τον λογαριασμό και τελείωσε ή θα με ζαλίσουν κι άλλο με αυτό;

Αυτός ο λογαριασμός είναι τελικός

Καταγραφή.PNG

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, petrosp_13 είπε

Ελίν

Δεν πλήρωσα την εγγύηση στον προηγούμενο λογαριασμό γιατί ήθελα να φύγω και έφυγα

Μου βγάζουν ανεξόφλητη την εγγύηση, αλλά την αφαιρούν τελικά (-130)

Πληρώνω απλά τον λογαριασμό και τελείωσε ή θα με ζαλίσουν κι άλλο με αυτό;

Αυτός ο λογαριασμός είναι τελικός

Καταγραφή.PNG

Πληρώνεις τα 10.19

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σας. Η τιμή για τον Ιούλιο για το οικιακό κίτρινο simple value protergia θα ανακοινωθεί τέλος Ιουνίου;

Επεξ/σία από Varnavas89
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, doomnx είπε

Η Volton έχει δώρο 500 kWh και το πάγιο του πρώτου μήνα. Στο πράσινο πήγαινε.

Δεν συνεργάζεται μόνο με δύο, αλλά με 102 😅

https://www.elpedison.gr/el/plirofories/diktyo-exousiodotimenon-synergaton/

Ναι, οι άλλες 250 θα φανούν στον λογαριασμό που περιλαμβάνει το επόμενο 15ήμερο

από το πράσινο και το κίτρινο φεύγεις όποτε θέλεις; να πάω εκει να παρω τις 500 δωρο και μετα να φυγω για την φθηνοτερη;

Επεξ/σία από fysikos
Δημοσ.
2 minutes ago, The_Judas said:

Οπότε αν πάω σε αυτούς τους συνεργάτες μπορούν να δώσουν δωροεπιταγές;

Υπάρχουν 3-4 συμφορουμητες με κονέ, αν έχουν κάτι καλό (επιπλέον απ'το 50αρικο) να σαι σίγουρος θα σου στείλουν pm. Aν οχι, τοτε δε πρόκειται να πιάσεις λαβράκι μόνος σου, ακόμα κι αν καλέσεις και τους 100 συνεργάτες...

  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Υπάρχουν 3-4 συμφορουμητες με κονέ, αν έχουν κάτι καλό (επιπλέον απ'το 50αρικο) να σαι σίγουρος θα σου στείλουν pm. Aν οχι, τοτε δε πρόκειται να πιάσεις λαβράκι μόνος σου, ακόμα κι αν καλέσεις και τους 100 συνεργάτες...

Δεν στέλνουν κ σε εμενα πμ ;;; αλλα είμαι ήδη στην ελπε και θα φυγω για volton..αλλα θα ξαναγυρισω.

excel με τα προγραμματα αεριου υπάρχει;

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, fysikos είπε

Δεν στέλνουν κ σε εμενα πμ ;;; αλλα είμαι ήδη στην ελπε και θα φυγω για volton..αλλα θα ξαναγυρισω.

excel με τα προγραμματα αεριου υπάρχει;

Οι προσφορές αλλάζουν συνέχεια.Οποτε όταν θα θες να ξαναγυρίσεις ενημερώνεις για να σου πούμε τι παίζει τότε από δώρα έξτρα. 

Δημοσ.

Μια καταγγελία που υποβάλλεται μεσω myrae δεν υποτίθεται ότι πρέπει να απαντηθεί μέσα σε 10 εργάσιμες μέρες; Γιατί ήδη πέρασαν οι 7 και ακόμα δεν έχει περάσει στη 2η φάση στο να σταλεί στον πάροχο..Αν περάσουν οι 10 μπορώ να κάνω κάτι άλλο;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, ekrepali είπε

Διπλά 

Ξεκίνησες ψάχνοντας πωλητές στο insomnia και μετά έκανες αίτημα στην ιστοσελίδα να σε καλέσουν εκείνοι; Εσύ δοκίμασες να πάρεις τηλέφωνο;🤪

Τα έκανα όλα αυτά.

Σήμερα, μετά από 8 ημέρες προσπάθειας, ΔΕΝ  είμαι ακόμα πελάτης τους. 

 

Ένα μικρό παράδειγμα επικοινωνίας :

- παίρνω τηλ τα κεντρικά της βολτον

- μου δίνουν ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ένα email

- τους στέλνω ένα email με τον τελευταίο λογαριασμό μου στον Ήρωνα, ταυτότητα και φωτογραφίες από τον μετρητή 

- μου στέλνουν email που λέει να απαντήσω στέλνοντας τον τελευταίο λογαριασμό μου στον Ήρωνα, ταυτότητα και φωτογραφίες από τον μετρητή 

- τα ξανάστέλνω απαντώντας σε αυτό το email

Μου στέλνουν ΑΛΛΟ άλλο email (όχι απάντηση σε προηγούμενο ώστε όλα τα emails να ναι συγκεντρωμένα αλλά ξεχωριστό emai όπου μου λένε "παρουσιάστηκε πρόβλημα στην Επιβεβαίωση μετρητή"...

- τους παραπέμπω στο email που περιελάμβανε τη φωτό του μετρητή και το λογαριασμό από τον Ήρωνα...

- παίρνω την απάντηση "Για να μπορέσουμε να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία εξυπηρέτησης, θα χρειαστεί να μας αναφέρετε μία σύντομη περιγραφή του ζητήματος που σας απασχολεί🤔, τον Αριθμό Παροχής και το ΑΦΜ σας. "..

Ε... κάπου εκεί υποχρεούμαι να απελπιστώ...

 

 

Επεξ/σία από panosena
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, nick_81 είπε

Μια καταγγελία που υποβάλλεται μεσω myrae δεν υποτίθεται ότι πρέπει να απαντηθεί μέσα σε 10 εργάσιμες μέρες; Γιατί ήδη πέρασαν οι 7 και ακόμα δεν έχει περάσει στη 2η φάση στο να σταλεί στον πάροχο..Αν περάσουν οι 10 μπορώ να κάνω κάτι άλλο;

Μέχρι 10 εργάσιμες απαντάνε συνήθως, μόνο η volton μου έχει τύχει να καθυστερήσει παραπάνω αλλά απάντησε και αυτή 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, fysikos είπε

από το πράσινο και το κίτρινο φεύγεις όποτε θέλεις; να πάω εκει να παρω τις 500 δωρο και μετα να φυγω για την φθηνοτερη;

Το πράσινο και τα κίτρινα δεν έχουν καμία δέσμευση. Φεύγεις για οποίο πρόγραμμα ή προμηθευτή θέλεις.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...