Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, tryfos είπε

Θα το κοιτάξω. Αυτή τη στιγμή αυτό είναι το πιο απλό, πιστεύω θα λυθεί. Τα υπόλοιπα με καίνε.

 

Ευτυχώς έφυγα νωρίς από ελπεντισον (όταν άρχισε να φουσκώνει η ρήτρα). Σε μια φίλη μου, 3 άτομα στο σπίτι με μόνο "κοστοβόρο" το θερμοσίφωνα τους πήγε 280Ε. Το άκουσα και τρελάθηκα. Για να σου λένε τα παιδιά ότι είναι σωστός, δυστυχώς έτσι θα είναι. Αυτό με την εγγύηση μου φαίνεται τελείως λάθος. Σήμερα έλαβα τελικό από άλλο πάροχο και έχει αφαιρεθεί κανονικά. Θα σου πρότεινα να τον πληρώσεις όλο, πλην της εγγύησης, εξηγώντας τους ότι σου τη χρωστάνε. 

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, 1comment είπε

Ευτυχώς έφυγα νωρίς από ελπεντισον (όταν άρχισε να φουσκώνει η ρήτρα). Σε μια φίλη μου, 3 άτομα στο σπίτι με μόνο "κοστοβόρο" το θερμοσίφωνα τους πήγε 280Ε. Το άκουσα και τρελάθηκα. Για να σου λένε τα παιδιά ότι είναι σωστός, δυστυχώς έτσι θα είναι. Αυτό με την εγγύηση μου φαίνεται τελείως λάθος. Σήμερα έλαβα τελικό από άλλο πάροχο και έχει αφαιρεθεί κανονικά. Θα σου πρότεινα να τον πληρώσεις όλο, πλην της εγγύησης, εξηγώντας τους ότι σου τη χρωστάνε. 

Βλέποντας και τα ποστ των υπολοίπων, μάλλον το πλιάτσικο στις τσέπες μας είναι γενικότερο φαινόμενο από τους περισσότερους, όχι μόνο της ελπε. Αντί να κοιτάνε ειδικά τώρα να κερδίσουν κάνα πόντο στον καταναλωτή, ώστε μετά τη μπόρα να τους παντρευτεί, πραγματικά πιστεύω έχουν κάνει επιτελεία ο καθένας με μόνη τους δουλειά πως θα εκμεταλλευτούν το παραμικρό, θα ερμηνεύσουν όπως θέλουν ότι ισχύει, θα κοροϊδέψουν τον κόσμο, δεν θα αποδώσουν καν τις επιδοτήσεις και τελικά θα αρπάξουν ό,τι προλαβαίνουν.

Δημοσ.

Ανεβάζω τη βεβαίωση εκπροσώπησης από ήρωνα, η οποία είναι κενή στα στοιχεία μου. Άλλη μια απόδειξη για το πόσο σωστή εταιρία είναι στα συστήματά της...

Εικόνα 

(έχω σβήσει τα στοιχεία της εταιριας και ονόματα-υπογραφή)

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, 1comment είπε

Ανεβάζω τη βεβαίωση εκπροσώπησης από ήρωνα, η οποία είναι κενή στα στοιχεία μου. Άλλη μια απόδειξη για το πόσο σωστή εταιρία είναι στα συστήματά της...

Εικόνα 

(έχω σβήσει τα στοιχεία της εταιριας και ονόματα-υπογραφή)

Τυχαίο ή 'τυχαιο θα πούμε συστημικό', ώστε να μη μπορείς να φύγεις;

Δημοσ.

Καλημερα παιδια!!! Ειναι κανεις στην ελιν? Εχω μεταφερθει απο τελη Αυγουστου κ ενω δινω κανονικα ενδειξη μου εχουν βγαλει ενα λογαριασμο μονο στις 9/9!! Εχω κανει αιτημα στη ραε κ εχω στειλει email στην εταιρεια αλλα μου απαντανε οτι το αρμοδιο θεμα θα το διευθετησει....δλδ τοσο δουλεια εχουν με 3000 πελατες? Εχει κανεις αλλος παρομοιο θεμα?

Οχι τπτ αλλο, υποτιθεται πας σε μια εταιρεια για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο,οχι καθε μηνα να ασχολεισαι με ραε κ email....ημαρτον

Δημοσ.
9 ώρες πριν, tryfos είπε

Δηλαδή τα μόνα λάθη είναι η εγγύηση και ότι θεώρησαν ανεξοφλητο τον έναντι; Πραγματικά δεν είχα πληρώσει ποτέ τόσα πολλά και οι καταναλώσεις μου δεν είναι μεγάλες όπως βλέπεις.

ΥΓ: Επειδή είμαι σε ταραχή λίγο για να το ξεκαθαρίσω, ο πληρωμένος έναντι 94,78 θα αφαιρεθεί κανονικά από το τελικό 472, έτσι δεν είναι; Όχι όπως τώρα που προστέθηκε. Και η εγγύηση συμψηφιζεται κανονικά; Ή σου λένε δώσε λογαριασμό να στη βάλουμε (μετά από 6-7 μήνες);

Zήτα να σου βγάλουν διορθωτικό, ώστε να αφαιρεθούν τα ποσά απ'την εγγύηση και απ'τον έναντι (επισύναψε τους την απόδειξη πληρωμής). Διαφορετικά αν πληρώσεις τώρα τον τελικό και μετά σου βγάλουν πιστωτικό, θα σου χρωστάνε λεφτά και θα πρέπει να τους δώσεις IBAN.

9 ώρες πριν, 1comment είπε

 

Έστειλα μεταμεσονύχτιο email στη we να μου πουν τι επιδότηση πίστωσαν για Σεπτέμβριο στα επαγγελματικά ως 35kva και αν μπορώ να επιστρέψω χωρίς λογ/σμο ρεύματος, με βεβαίωση εκπροσώπησης.

Έβαλαν 0.25... και μετά με έκτακτο λογαριασμό πίστωσαν το υπόλοιπο 0.05 (μαζί με το υπόλοιπο της επιδότησης Αυγούστου).

re.jpg.667f771fdd9955b322b5a4393264f618.jpg

Ευτυχώς εγώ με τον HERTHAN περιμέναμε καμιά βδομάδα για τον έκτακτο, ένας άλλος συμφορουμήτης περίμενε 3 βδομάδες.

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Zήτα να σου βγάλουν διορθωτικό, ώστε να αφαιρεθούν τα ποσά απ'την εγγύηση και απ'τον έναντι (επισύναψε τους την απόδειξη πληρωμής). Διαφορετικά αν πληρώσεις τώρα τον τελικό και μετά σου βγάλουν πιστωτικό, θα σου χρωστάνε λεφτά και θα πρέπει να τους δώσεις IBAN.

Καλά εννοείται ότι δεν θα πλήρωνα όλο το λογαριασμό αυτό. Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να ζητήσω την έκδοση διορθωτικού, τηλέφωνο ή κάτι online ή επίσκεψη σε υποκατάστημα; Τυχαίνει να έχω κοντά μου ένα.

Δημοσ.

Παιδιά έχω πιάσει τους λογαριασμούς των γονιών μου στη Volton, από την οποία έχουν αποχωρήσει πλέον και περίμεναν τον τελικό, και έχω πάθει σοκ!

Καταρχάς, είχαν το πρόγραμμα Volton One Fixed νυχτερινό, με τελευταία ανανέωση 2ετη τον Σεπτέμβριο του 2021, με τιμή χρέωσης 0,07311. Από τον έναντι Φεβρουαρίου 2022 και μετά, η τιμή άρχισε να αυξάνεται. Στον εκκαθαριστικό του Μαρτίου πήγε στα 0,10371 και στου Ιουλίου 0,178, και δεν δικαιούνταν και κρατική επιδότηση λόγω σταθερού προγράμματος. Τον Αύγουστο τους έστειλαν το γνωστό μήνυμα να αλλάξουν πρόγραμμα σε κυμαινόμενο για να πάρουν κρατική επιδότηση, αλλιώς θα πάει 0,29937. Πήραν τηλέφωνο 9/8 και το άλλαξαν τηλεφωνικώς, έλεγε η μάνα μου στο τηλέφωνο "ναι, συμφωνώ με τους όρους" κλπ, κ η κοπέλα είπε ότι από εκείνη την ώρα άλλαξε. Όμως τον Αύγουστο τον τιμολόγησαν σαν έναντι με 0,29937 και χωρίς κρατική επιδότηση. Όταν πήρε η μάνα μου τηλέφωνο, η υπάλληλος τής είπε ότι θα τακτοποιηθεί στον εκκαθαριστικό. Επίσης αναρωτήθηκε η κοπέλα "γιατί αλλάξατε το πρόγραμμά σας; ήταν καλό και σταθερό". Τώρα βγήκε ο εκκαθαριστικός online και πέρα του ότι δεν έχει ανάλυση στο ποσό της χρέωσης, έχουν βάλει και 90€ ρήτρα αποχώρησης. Στο τηλέφωνα που πήρε πάλι η μητέρα μου της είπαν ότι η αλλαγή στο πρόγραμμα δεν έγινε ποτέ. Βλέπουν την αίτηση που έγινε, αλλά δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ. Καταχώρησε η υπάλληλος αίτημα και θα της απαντήσουν από Δευτέρα για τους λόγους που δεν έγινε.

Τρελή απάτη μυρίζομαι:

1. Είχαν το δικαίωμα να αλλάξουν την τιμή χωρίς ενημέρωση, στο fixed τιμολόγιο; Το μόνο που βρήκα στο σάιτ τους είναι μια ενημέρωση αλλαγών τιμολογιακών για τον Ιούνιο, όχι προηγούμενο. Και βέβαια δεν ενημερώθηκαν ποτέ οι γονείς μου.

2. Πώς έβλεπε η μία υπάλληλος την αλλαγή του προγράμματος και η δεύτερη όχι; Στον λογαριασμό το πρόγραμμα αναφέρεται από τον Σεπτέμβριο σαν "Volton One Fixed νυχτερινό (U2)"

3. Είναι δυνατόν ακόμα να ισχύει ρήτρα αποχώρησης;

Τί κάνω; Περιμένω να βγει η ανάλυση της χρέωσης και στέλνω email σε αυτούς; στη ΡΑΕ;

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, aris2022k είπε

Παιδιά έχω πιάσει τους λογαριασμούς των γονιών μου στη Volton, από την οποία έχουν αποχωρήσει πλέον και περίμεναν τον τελικό, και έχω πάθει σοκ!

Καταρχάς, είχαν το πρόγραμμα Volton One Fixed νυχτερινό, με τελευταία ανανέωση 2ετη τον Σεπτέμβριο του 2021, με τιμή χρέωσης 0,07311. Από τον έναντι Φεβρουαρίου 2022 και μετά, η τιμή άρχισε να αυξάνεται. Στον εκκαθαριστικό του Μαρτίου πήγε στα 0,10371 και στου Ιουλίου 0,178, και δεν δικαιούνταν και κρατική επιδότηση λόγω σταθερού προγράμματος. Τον Αύγουστο τους έστειλαν το γνωστό μήνυμα να αλλάξουν πρόγραμμα σε κυμαινόμενο για να πάρουν κρατική επιδότηση, αλλιώς θα πάει 0,29937. Πήραν τηλέφωνο 9/8 και το άλλαξαν τηλεφωνικώς, έλεγε η μάνα μου στο τηλέφωνο "ναι, συμφωνώ με τους όρους" κλπ, κ η κοπέλα είπε ότι από εκείνη την ώρα άλλαξε. Όμως τον Αύγουστο τον τιμολόγησαν σαν έναντι με 0,29937 και χωρίς κρατική επιδότηση. Όταν πήρε η μάνα μου τηλέφωνο, η υπάλληλος τής είπε ότι θα τακτοποιηθεί στον εκκαθαριστικό. Επίσης αναρωτήθηκε η κοπέλα "γιατί αλλάξατε το πρόγραμμά σας; ήταν καλό και σταθερό". Τώρα βγήκε ο εκκαθαριστικός online και πέρα του ότι δεν έχει ανάλυση στο ποσό της χρέωσης, έχουν βάλει και 90€ ρήτρα αποχώρησης. Στο τηλέφωνα που πήρε πάλι η μητέρα μου της είπαν ότι η αλλαγή στο πρόγραμμα δεν έγινε ποτέ. Βλέπουν την αίτηση που έγινε, αλλά δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ. Καταχώρησε η υπάλληλος αίτημα και θα της απαντήσουν από Δευτέρα για τους λόγους που δεν έγινε.

Τρελή απάτη μυρίζομαι:

1. Είχαν το δικαίωμα να αλλάξουν την τιμή χωρίς ενημέρωση, στο fixed τιμολόγιο; Το μόνο που βρήκα στο σάιτ τους είναι μια ενημέρωση αλλαγών τιμολογιακών για τον Ιούνιο, όχι προηγούμενο. Και βέβαια δεν ενημερώθηκαν ποτέ οι γονείς μου.

2. Πώς έβλεπε η μία υπάλληλος την αλλαγή του προγράμματος και η δεύτερη όχι; Στον λογαριασμό το πρόγραμμα αναφέρεται από τον Σεπτέμβριο σαν "Volton One Fixed νυχτερινό (U2)"

3. Είναι δυνατόν ακόμα να ισχύει ρήτρα αποχώρησης;

Τί κάνω; Περιμένω να βγει η ανάλυση της χρέωσης και στέλνω email σε αυτούς; στη ΡΑΕ;

1. Μετά τους 6 μήνες μπορούν να αλλάξουν την τιμή. Κοίτα λογαριασμούς μέχρι και 2 μήνες πριν την αλλαγή της τιμής να δεις μήπως υπήρχε κάποια ενημέρωση. 

3. Στα σταθερά υπάρχει κανονικά ρήτρα αποχώρησης. Βέβαια εφόσον άλλαξαν τις τιμές, η ρήτρα παύει να ισχύει. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, tryfos είπε

Τυχαίο ή 'τυχαιο θα πούμε συστημικό', ώστε να μη μπορείς να φύγεις;

Όντως δεν μπορώ να φύγω με αυτή τη "βεβαίωση εκπροσώπησης".... Είμαι εγκλωβισμένος μέχρι να πάρω λογ/σμο και μετά θα περιμένω και τον δεύτερο για την έκπτωση συνέπειας (στην ουσία τα λεφτά μου πίσω) και το 50αρικο (με πολλά ???? αν πιστωθεί). 'Οσοι πήγαμε ήρωνα για επαγγελματικό, μπλέξαμε κοινώς. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, aris2022k είπε

Καταρχάς, είχαν το πρόγραμμα Volton One Fixed νυχτερινό, με τελευταία ανανέωση 2ετη τον Σεπτέμβριο του 2021, με τιμή χρέωσης 0,07311. Από τον έναντι Φεβρουαρίου 2022 και μετά, η τιμή άρχισε να αυξάνεται. Στον εκκαθαριστικό του Μαρτίου πήγε στα 0,10371 και στου Ιουλίου 0,178, και δεν δικαιούνταν και κρατική επιδότηση λόγω σταθερού προγράμματος

ψάξε για ειδοποιήσεις στο λογαριασμό

1 ώρα πριν, aris2022k είπε

Τον Αύγουστο τους έστειλαν το γνωστό μήνυμα να αλλάξουν πρόγραμμα σε κυμαινόμενο για να πάρουν κρατική επιδότηση, αλλιώς θα πάει 0,29937.

γενικά δε γίνεται να κάνουν αλλαγές συνεχώς , νομίζω έπρεπε να τηρείται ανα 6μηνο και στην αλλαγή τιμών

1 ώρα πριν, aris2022k είπε

Πήραν τηλέφωνο 9/8 και το άλλαξαν τηλεφωνικώς, έλεγε η μάνα μου στο τηλέφωνο "ναι, συμφωνώ με τους όρους" κλπ, κ η κοπέλα είπε ότι από εκείνη την ώρα άλλαξε. Όμως τον Αύγουστο τον τιμολόγησαν σαν έναντι με 0,29937 και χωρίς κρατική επιδότηση. Όταν πήρε η μάνα μου τηλέφωνο, η υπάλληλος τής είπε ότι θα τακτοποιηθεί στον εκκαθαριστικό.

αυτά συμβαίνουν όταν μπλέκει κάποιος με τηλέφωνα

1 ώρα πριν, aris2022k είπε

Όταν πήρε η μάνα μου τηλέφωνο, η υπάλληλος τής είπε ότι θα τακτοποιηθεί στον εκκαθαριστικό. Επίσης αναρωτήθηκε η κοπέλα "γιατί αλλάξατε το πρόγραμμά σας; ήταν καλό και σταθερό"

με 0,30 και αν θυμάμια πάγιο στα ύψη δεν το έλεγες και προσφορά

1 ώρα πριν, aris2022k είπε

Τώρα βγήκε ο εκκαθαριστικός online και πέρα του ότι δεν έχει ανάλυση στο ποσό της χρέωσης, έχουν βάλει και 90€ ρήτρα αποχώρησης. Στο τηλέφωνα που πήρε πάλι η μητέρα μου της είπαν ότι η αλλαγή στο πρόγραμμα δεν έγινε ποτέ. Βλέπουν την αίτηση που έγινε, αλλά δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ. Καταχώρησε η υπάλληλος αίτημα και θα της απαντήσουν από Δευτέρα για τους λόγους που δεν έγινε.

κλασσική περίπτωση βλάβης υπαλλήλου

1 ώρα πριν, aris2022k είπε

1. Είχαν το δικαίωμα να αλλάξουν την τιμή χωρίς ενημέρωση, στο fixed τιμολόγιο; Το μόνο που βρήκα στο σάιτ τους είναι μια ενημέρωση αλλαγών τιμολογιακών για τον Ιούνιο, όχι προηγούμενο. Και βέβαια δεν ενημερώθηκαν ποτέ οι γονείς μου.

2. Πώς έβλεπε η μία υπάλληλος την αλλαγή του προγράμματος και η δεύτερη όχι; Στον λογαριασμό το πρόγραμμα αναφέρεται από τον Σεπτέμβριο σαν "Volton One Fixed νυχτερινό (U2)"

3. Είναι δυνατόν ακόμα να ισχύει ρήτρα αποχώρησης;

Τί κάνω; Περιμένω να βγει η ανάλυση της χρέωσης και στέλνω email σε αυτούς; στη ΡΑΕ;

1. δες ειδοποιήσεις

2. κατάλαβες τι έπαιξε

3. αν ξέμεινε στο σταθερό , ναι

μέσω email αμφισβήτηση λογαριασμού , αλλά δες πρώτα τις ειδοποιήσεις

@ekrepali θυμάσαι απο την περίπτωση της Ελίν τι παίζει για αλλαγή τιμών και 6μηνο ?συνδυάζεται ?

21 λεπτά πριν, 1comment είπε

Όντως δεν μπορώ να φύγω με αυτή τη "βεβαίωση εκπροσώπησης".... Είμαι εγκλωβισμένος μέχρι να πάρω λογ/σμο και μετά θα περιμένω και τον δεύτερο για την έκπτωση συνέπειας (στην ουσία τα λεφτά μου πίσω) και το 50αρικο (με πολλά ???? αν πιστωθεί). 'Οσοι πήγαμε ήρωνα για επαγγελματικό, μπλέξαμε κοινώς. 

αν παίζει υποκατάστημα πήγαινε εκεί , αλλιώς ξανά email και καπάκι άνοιξε αίτημα στο myrae

επίσης ρώτα στο νέο πάροχο μήπως μπορείς να αλλάξεις με υπεύθυνη δήλωση

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, korakios είπε

αν παίζει υποκατάστημα πήγαινε εκεί , αλλιώς ξανά email και καπάκι άνοιξε αίτημα στο myrae

επίσης ρώτα στο νέο πάροχο μήπως μπορείς να αλλάξεις με υπεύθυνη δήλωση

Μπορώ να κάνω αίτημα στο myrae για βεβαίωση εκπροσώπησης;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

image.jpeg.b95ae56cb04e91702e98af98c9c7f77d.jpeg

απο τη πρωτη στιγμη που εμαθα την υπαρξη της απο το φορουμ τα δειχνε κανονικα
και απο αιτηματα ραε μπολικα... για καθυστερηση λογαριασμου κτλ

οσο για τη αιτηση διορθωσης λογαριασμου που εκανα λογο μη πιστωσης τεμ αυγουστου & δε δωσαν και το 50ευρω
ΣΗΜΕΡΑ!!! 11:05 στειλαν αυτο στο viber
ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ 6 040........... 04 9 ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΥΠΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ. ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΘΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.

εκανα: αιτημα ραε, email, τηλ, email με τη φορμα :P
δε νομιζω να μου ξεφυγε κατι...
δεν υπαρχει ο χρονος να το παμε λαου λαου

14/10 εκδοθηκε ο 1ος απο 10/8 εκπροσωπηση απο τον ηρωνα και περιοδο καταναλωσης 10/8-29/9
19/10 ειδα ποσο
26/10 ελαβα pdf & εκανα τα παραπονα μου
28/10 ελαβα viber περι "αιτηματος υπο επεξεργασια"
14/11 ληγει

image.jpeg.1c59eab4ef00b0f2cd156e8b798969a1.jpeg

Επεξ/σία από akaloith
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, 1comment είπε

Μπορώ να κάνω αίτημα στο myrae για βεβαίωση εκπροσώπησης;

Βεβαίωση εκπροσώπησης ζήτησες να σου βγάλουν χειροκίνητα και να στη στείλουν με μειλ από τον πάροχο που είσαι και σου αρνήθηκαν;

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, 1comment είπε

Μπορώ να κάνω αίτημα στο myrae για βεβαίωση εκπροσώπησης;

ε, ναι , απο τη στιγμή που δε σου δίνουν βεβαίωση όπως οφείλουν

για τη μη πίστωση της έξτρα επιδότησης φαντάζομαι έχεις κάνει άλλο αίτημα

7 λεπτά πριν, geodimis είπε

Βεβαίωση εκπροσώπησης ζήτησες να σου βγάλουν χειροκίνητα και να στη στείλουν με μειλ από τον πάροχο που είσαι και σου αρνήθηκαν;

δεν είχε τα στοιχεία ολοκληρωμένα

9 λεπτά πριν, akaloith είπε

ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΘΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ

αν σε πάρουν τηλ κλείστο φυσικά

επίσης αν μπορείς βάλε τη φωτό σε spoiler

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...