Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

@donnarumma

5 hours ago, ekrepali said:

Aν έχεις αποστολή μέσω mail, τότε θα'πρεπε να έχει έρθει. Τσέκαρε και τα spam.

Για να στο στείλουν πιο γρήγορα χειροκίνητα, πάρε τηλέφωνο. Άμα στείλεις μήνυμα μπορεί να το διαβάσουν τη Δευτέρα.

 

On 06/06/2024 at 12:24, ekrepali said:

Στη Volton πρέπει να περιμένεις πρώτα να λάβεις το SMS ότι ξεκίνησε η εκπροσώπησης και μετά να καταχωρήσεις τη παροχή στο myportal. Μέσα σε μερικά λεπτά έρχεται mail επιβεβαίωσης.

Αν καταχωρήσεις τη παροχή πριν λάβεις το SMS, περνάει στο σύστημα αλλά με πρόβλημα. Δηλαδή μπαίνεις μέσα και λέει ότι δεν έχεις καταχωρημένη παροχή, πας μετά στη καταχώρηση ένδειξης και κάνεις κλικ πάνω στη παροχή, μετά επιστρέφεις στη καρτέλα των λογαριασμών και εμφανίζεται κανονικά. Αλλά κάθε φορά που μπαίνεις, πρέπει να κάνεις την ίδια διαδικασία.

Στρώνει μόνο αν προσθέσεις κι άλλη παροχή με τον ορθό τρόπο που ανέφερα πάνω, μετά το SMS.

 

 

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, για παράπονο σε ΡΑΕ σε παροχή που είναι στο όνομα της συζύγου, μπορώ να βάλω και δικά μου στοιχεία ή θα μπλέξει το αίτημα???? 

Η μεταφορά από τον Ήρων στην ΔΕΗ έγινε μπιπ λόγω ΔΕΔΔΗΕ. Ο Δεδδηε δεν δίνει το Οκ για την μεταφορά, γιατί πριν από κανένα μήνα είχαμε ζητήσει και νυχτερινό και δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα το νυχτερινό. Το σύστημα μας τους έχει μπλοκάρει λέει και δεν υποστηρίζει ταυτόχρονα δύο αιτήματα!!!!

 

Επεξ/σία από Trikala_city
  • Sad 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Trikala_city είπε

Καλησπέρα, για παράπονο σε ΡΑΕ σε παροχή που είναι στο όνομα της συζύγου, μπορώ να βάλω και δικά μου στοιχεία ή θα μπλέξει το αίτημα???? 

Θα βάλει τα στοιχεία αυτου που θα γίνει το παραπονο η καταγγελία.. 

  • Like 1
Δημοσ.
15 minutes ago, Trikala_city said:

Καλησπέρα, για παράπονο σε ΡΑΕ σε παροχή που είναι στο όνομα της συζύγου, μπορώ να βάλω και δικά μου στοιχεία ή θα μπλέξει το αίτημα???? 

Η μεταφορά από τον Ήρων στην ΔΕΗ έγινε μπιπ λόγω ΔΕΔΔΗΕ. Ο Δεδδηε δεν δίνει το Οκ για την μεταφορά, γιατί πριν από κανένα μήνα είχαμε ζητήσει και νυχτερινό και δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα το νυχτερινό. Το σύστημα μας τους έχει μπλοκάρει λέει και δεν υποστηρίζει ταυτόχρονα δύο αιτήματα!!!!

 

Δηλαδή μέχρι να αλλαχτεί η μετρητής θα πληρώνετε 0.16+... 😬

 

  • Sad 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, apouxereis είπε

Το Smart Up της ΕΛΠΕ δεν θα έχει 0,085 για τον Ιούνιο?

Όχι κλειδωμένη τιμή έχει μόνο το win στα 0,1108. Συμφέρει να αλλάξετε γατί το smart up θα είναι ακριβότερο.

  • Like 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Trikala_city είπε

Καλησπέρα, για παράπονο σε ΡΑΕ σε παροχή που είναι στο όνομα της συζύγου, μπορώ να βάλω και δικά μου στοιχεία ή θα μπλέξει το αίτημα???? 

Η μεταφορά από τον Ήρων στην ΔΕΗ έγινε μπιπ λόγω ΔΕΔΔΗΕ. Ο Δεδδηε δεν δίνει το Οκ για την μεταφορά, γιατί πριν από κανένα μήνα είχαμε ζητήσει και νυχτερινό και δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα το νυχτερινό. Το σύστημα μας τους έχει μπλοκάρει λέει και δεν υποστηρίζει ταυτόχρονα δύο αιτήματα!!!!

 

Έκανες αίτηση για αλλαγή παροχου; Υπάρχει ακόμα η αίτηση για το νυχτερινό σε άλλο όνομα; 

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, takoulou είπε

Έκανες αίτηση για αλλαγή παροχου; Υπάρχει ακόμα η αίτηση για το νυχτερινό σε άλλο όνομα; 

Η αίτηση για το νυχτερινό έγινε 11/05, μετά από καμιά δεκαριά μέρες ήρθε το rf και το πληρώσαμε. Η αίτηση για αλλαγή παρόχου έγινε 03/06.

Δηλαδή τους λέω αν για να μπει νυχτερινό θέλει 3 μήνες, εμείς δεν θα μπορούμε να αλλάξουμε πάροχο???

Έχετε δίκιο μου λένε ( και οι 3 με τους οποίους μίλησα) αλλά το σύστημα μας μπλοκάρε επειδή τρέχουν δύο αιτήματα ταυτόχρονα!!!! Θα κάνουμε αίτημα επίσπευσης.

Το κλείνω εδώ γιατί θα βγει off topic. Απλά ήθελα να τα πω γιατί θα με σκάσουν.... 

Επεξ/σία από Trikala_city
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Trikala_city είπε

Η αίτηση για το νυχτερινό έγινε 11/05, μετά από καμιά δεκαριά μέρες ήρθε το rf και το πληρώσαμε. Η αίτηση για αλλαγή παρόχου έγινε 03/06.

Δηλαδή τους λέω αν για να μπει νυχτερινό θέλει 3 μήνες, εμείς δεν θα μπορούμε να αλλάξουμε πάροχο???

Όταν έγινε η αίτηση για το νυχτερινό  στον Δεδδηε έχει το ίδιο όνομα με τώρα όταν ζητήθηκε η αλλαγή παροχου... 

Μπορεί να μην θέλει και 3 μήνες.. Ίσως και λιγότερο.. 

  • Confused 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, takoulou είπε

Όταν έγινε η αίτηση για το νυχτερινό  στον Δεδδηε έχει το ίδιο όνομα με τώρα όταν ζητήθηκε η αλλαγή παροχου... 

Μπορεί να μην θέλει και 3 μήνες.. Ίσως και λιγότερο.. 

Στο ίδιο όνομα εννοείται.

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, apouxereis είπε

Το Smart Up της ΕΛΠΕ δεν θα έχει 0,085 για τον Ιούνιο?

Μπα....Η εγγυημένη τιμή του 0,085 ήταν για Απριλιο Μάιο. 

  • Like 1
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, Trikala_city είπε

Στο ίδιο όνομα εννοείται.

Από τον Δεδδηε τι σου απάντησαν; Στο τοπικό γραφείο του Δεδδηε;

  • Haha 2
Δημοσ.
14 minutes ago, Trikala_city said:

Με τα κεντρικά μίλησα, θα κάνουν αίτημα επίσπευσης κλπ. Με τον τοπικό δεν μίλησα. 

Δοκίμασε να πάρεις στο τοπικό, γιατί κλιματιστικό και ΗΡΩΝ είναι θανατηφόρος συνδιασμός. Όλο και κάποιος τρόπος θα υπάρχει να εκτελέσουν την αλλαγή παρόχου, τι στο διάολο.

Αυτό που σου είπαν απ'την εξυπηρέτηση ότι δε γίνεται αλλαγή παρόχου αν δε μπει ο νέος μετρητής μού φαίνεται περίεργο. Αν όντως ισχύ κάνε καταγγελία κατά του ΔΕΔΔΗΕ στο myrae.

Τοπικά τηλέφωνα ΔΕΔΔΗΕ (1).pdf

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...