Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 hours ago, messinia3 said:

Smart up με την τιμή με το μηχανισμό διακύμανσης. Αν είναι να παραμείνεις elpe άλλαξε πρόγραμμα,παίζουν φθηνότερα.τωρα έχουν βγάλει το elpedison win με κλειδωμένη τιμή για 2 μήνες (ακριβότερα βέβαια από το κλειδωμένο smart)

https://www.elpedison.gr/el/gia-to-spiti/revma/elpedison-win_133266/

η αλλαγή μπορεί να γίνει μέσω του myelpedison?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Aν είχες ενεργοποιήσει την αποστολή μέσω mail, έρχεται σε 2 μέρες. Στο myvolton εμένα σε 3 εργάσιμες εμφανίζεται συνήθως.

Έχω ενεργοποιήσει την επιλογή μέσω mail. Θα τους στείλω μήνυμα αν δεν μπορέσω μέχρι αύριο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, NightKing said:

Έχω ενεργοποιήσει την επιλογή μέσω mail. Θα τους στείλω μήνυμα αν δεν μπορέσω μέχρι αύριο....

Aν έχεις αποστολή μέσω mail, τότε θα'πρεπε να έχει έρθει. Τσέκαρε και τα spam.

Για να στο στείλουν πιο γρήγορα χειροκίνητα, πάρε τηλέφωνο. Άμα στείλεις μήνυμα μπορεί να το διαβάσουν τη Δευτέρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, walex είπε

η αλλαγή μπορεί να γίνει μέσω του myelpedison?

Τηλεφωνικά ζητάς την αλλαγή προγράμματος και σου στλενουν email με οδηγίες ώστε να κάνεις αποδοχή στο νέο συμβόλαιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, messinia3 said:

Τηλεφωνικά ζητάς την αλλαγή προγράμματος και σου στλενουν email με οδηγίες ώστε να κάνεις αποδοχή στο νέο συμβόλαιο

δεν έχει δέσμευση σωστά? φεύγεις όποτε θες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι κίτρινο Zenith ( Power home choice) από τον Ιανουάριο. Έχω εκεί κ το αέριο μου με σταθερό.
Επίσης τα έχω με πάγεια εντολή και τα 2 οπότε παίζει πάντα η έκπτωση συνέπειας, και συνδιαστική έκπτωση (αέριο + ρεύμα).
Παρατήρησα οτι στο excel του @doomnx οτι όλα τα κίτρινα εχουν μεγάλες αυξήσεις, κ επίσης οτι το πρόγραμμα που έχω τώρα δεν υπάρχει πια.  Να πάω σε κάποιο άλλο της Zenith?
Τέλος για κάποιο λόγο δεν μπορώ να βρω τα βραβεία του @doomnx για Μάιο και Ιούνιο.  ( αυτά συμβολεύομαι κάθε μήνα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, giannos91 είπε

Είμαι κίτρινο Zenith ( Power home choice) από τον Ιανουάριο. Έχω εκεί κ το αέριο μου με σταθερό.
Επίσης τα έχω με πάγεια εντολή και τα 2 οπότε παίζει πάντα η έκπτωση συνέπειας, και συνδιαστική έκπτωση (αέριο + ρεύμα).
Παρατήρησα οτι στο excel του @doomnx οτι όλα τα κίτρινα εχουν μεγάλες αυξήσεις, κ επίσης οτι το πρόγραμμα που έχω τώρα δεν υπάρχει πια.  Να πάω σε κάποιο άλλο της Zenith?
Τέλος για κάποιο λόγο δεν μπορώ να βρω τα βραβεία του @doomnx για Μάιο και Ιούνιο.  ( αυτά συμβολεύομαι κάθε μήνα).

Δεν έχω ανεβάσει βραβεία γιατί τα προγράμματα αλλάζουν 2 και 3 φορές τη βδομάδα πια και δεν μπορώ να επεξεργαστώ τις «προτάσεις μηνός». Επειδή ανεβαίνει η χονδρική υπάρχει τεράστια κινητικότητα.

Δεν έχω καταλήξει αν πρέπει να δίνω βραβεία στο τέλος του μήνα σε όσα προγράμματα αποδείχτηκαν τίμια. Αλλά σίγουρα οδηγό αγοράς δεν μπορώ να κάνω σε post γιατί σε λίγες μέρες βγαίνει άκυρος.

Ίσως κάνω καινούργια καρτέλα στο εξέλ με τις κατηγορίες βραβείων που θα μπορώ να αλλάζω πολλές φορές στο μήνα.

Όσο για σένα τι θα έλεγες να πας στο Benefit της ΗΡΩΝ γι' αυτό το μήνα ή στο πράσινο της Volton αν έχεις μεγάλη κατανάλωση; Γιατί καλή η τιμή του Choice, αλλά σαν το τζάμπα δεν έχει.

Επεξ/σία από doomnx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, giannos91 είπε

Είμαι κίτρινο Zenith ( Power home choice) από τον Ιανουάριο. Έχω εκεί κ το αέριο μου με σταθερό.
Επίσης τα έχω με πάγεια εντολή και τα 2 οπότε παίζει πάντα η έκπτωση συνέπειας, και συνδιαστική έκπτωση (αέριο + ρεύμα).
Παρατήρησα οτι στο excel του @doomnx οτι όλα τα κίτρινα εχουν μεγάλες αυξήσεις, κ επίσης οτι το πρόγραμμα που έχω τώρα δεν υπάρχει πια.  Να πάω σε κάποιο άλλο της Zenith?
Τέλος για κάποιο λόγο δεν μπορώ να βρω τα βραβεία του @doomnx για Μάιο και Ιούνιο.  ( αυτά συμβολεύομαι κάθε μήνα).

Καλύτερα να αλλάξετε πάροχο για να επωφεληθείτε από τα δώρα. Η elpedison έχει το win που δίνει 50€ go for more και κλειδωμένη τιμή 11 λεπτά. Επίσης υπάρχει και η Volton δίνει ένα μήνα δωρεάν ρεύμα (μέχρι 500kwh και το πάγιο) καθώς και ο ΗΡΩΝ που δίνει το 50€ αλλά δεν πρέπει να το έχετε πάρει τους τελευταίους 6 μήνες. Αν αλλάξετε και το αέριο θα επωφεληθείτε και από έξτρα δώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Lewnidas1995 είπε

Ήταν επόμενο να γίνει όταν υπάρχει κατάχρηση και ζητούσαν επιστροφές σε Iban. Βέβαια ακόμα καλά κρατεί η κατάσταση , μην έχουμε παράπονα 

Ο τουρισμός είναι εξ ορισμού κατάχρηση ακόμα κι αν δεν ζητήσεις επιστροφή.

  • Confused 4
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://volton.gr/services/volton-yellow-simple-protect/

Το τυράκι το βλέπω. Υπάρχει κάπου η φάκα που δεν βλέπω;

Quote

 

Σε περίπτωση που το αποτέλεσμα του παραπάνω τύπου είναι μικρότερο από 0,083€/kWh, η τιμολόγηση θα γίνεται με τη χαμηλή τιμή.

Σε περίπτωση που το αποτέλεσμα είναι μεγαλύτερο από 0,083€/kWh, τότε η τιμολόγηση θα γίνεται με 0,083€/kWh.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, paranoid_android είπε

Καλημερα. Αιτηση σε ελπε 19/4, στο κιτρινο, με δωρο 2 40€ απο befon

 

Mεχρι και σημερα δε μου τις εχουν στειλει, δεν εχουν καλεσει, δεν δεν δεν 

Καλεσα στην befon μου λεει "περιμενετε λιγο.." κ εκλεισαν τη γραμμη

επισης σε 2 εμαιλς ππυ ειχα στειλει δεν εχουν απαντησει. Θα ξαναπαρω κ τωρα τηλεφωνο, αλλα τι να κανω γενικα? Το εχετε αντιμετωπισει? Να αναφερω οτι θα κανω συσταση στη ραε ή δεν εχει νοημα?

Στην αναφορά στοmyrae απάντησαν αρκετά γρήγορα το εξής:

"θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το αρμόδιο τμήμα διαχειρίζεται με σειρά καταχώρησης την διαδικασία αποστολής τους λόγω μεγάλου όγκου διαχείρισης."

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, favou2000 είπε

Στην αναφορά στοmyrae απάντησαν αρκετά γρήγορα το εξής:

"θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το αρμόδιο τμήμα διαχειρίζεται με σειρά καταχώρησης την διαδικασία αποστολής τους λόγω μεγάλου όγκου διαχείρισης."

Copy paste μήνυμα το έχω πάρει 3 φορές μέχρι τώρα.

12 λεπτά πριν, baspav είπε

https://volton.gr/services/volton-yellow-simple-protect/

Το τυράκι το βλέπω. Υπάρχει κάπου η φάκα που δεν βλέπω;

 

Ο δωρεάν μήνας στο πράσινο είναι καλύτερος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...