Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδή δεν κατάλαβα. Ολοκληρώθηκε η μεταφορά στον ΗΡΩΝ 14/9 και περιμένω λογαριασμό μέσα Νοεμβρίου. Ο λογαριασμός θα αφορά κατανάλωση 14/9-4/10 που δήλωσα κατανάλωση ή 14/9-4/11 που λογικά θα με αφήσει να δηλώσω κατανάλωση Οκτωβρίου; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

17 λεπτά πριν, dasnowy είπε

Επειδή δεν κατάλαβα. Ολοκληρώθηκε η μεταφορά στον ΗΡΩΝ 14/9 και περιμένω λογαριασμό μέσα Νοεμβρίου. Ο λογαριασμός θα αφορά κατανάλωση 14/9-4/10 που δήλωσα κατανάλωση ή 14/9-4/11 που λογικά θα με αφήσει να δηλώσω κατανάλωση Οκτωβρίου; 

το πιο πιθανό είναι να αφορά παλιότερη κατανάλωση , δηλαδή 14/9-4/10

θα δείξει όταν βγει (αναλυτικά) ο λογαριασμός

4 ώρες πριν, kokas10 είπε

Έχει πάρει κανεις απαντηση απο τη ΡΑΕ για την αναδρομικη ρητρα που χρεωσε η ελπεντισον; το αιτημα το ανοιξα 17-8 και δεν εχω απαντηση μεχρι σημερα

αν δεν έχεις πάρει απάντηση ,συνεχίζεις στα παρακάτω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απορώ ποιος είχε την ιδέα στην elpedison να βάζουν pdf που να λέει ότι οι τιμές θα ανακοινωθούν σύντομα. Μπορούσαν απλά να πουν οι τιμές θα ανακοινώνονται μετά την ανακοίνωση της ΔΕΗ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Jason13 είπε

Οι ανθρωποι δεν παιζονται. Αυριο ΡΑΕ τηλεφωνο και υστερα συνηγορο του πολιτη. Τουλαχιστον να προλαβουμε πριν την  ληξη του λογαριασμου γιατι θα εχουμε θεματα με την εκπτωση συνεπειας.

Τελικά τι συμφέρει να κάνουμε για να μην χάσουμε την έκπτωση συνέπειας σε περίπτωση που λάβουμε λογ/σμο με λάθος επιδότηση;

1) Καταγγελία στη ΡΑΕ και αίτημα αμφισβήτησης στην εταιρία και μη πληρωμή;

2) Καταγγελία στη ΡΑΕ, αίτημα αμφισβήτησης και πληρωμή πριν τη λήξη;

3) Καταγγελία στη ΡΑΕ, επικοινωνία με την εταιρία και αν μας πουν ότι θα εκδοθεί διορθωτικός περιμένουμε. Αν δεν εκδοθεί έως μια μέρα πριν τη λήξη, τον πληρώνουμε ή όχι;

4) Καμία κίνηση και πληρωμή, με το σκεπτικό ότι στον επόμενο λογ/σμο θα πιστωθεί(?) η επιδότηση που θα υπολείπεται από τον πρώτο;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, 1comment είπε

Τελικά τι συμφέρει να κάνουμε για να μην χάσουμε την έκπτωση συνέπειας σε περίπτωση που λάβουμε λογ/σμο με λάθος επιδότηση;

όταν τον λάβεις μπορεί να έχουν διορθώσει τη μηχανογράφηση , τεσπα ,

πρώτα αμφισβήτηση στην εταιρία, μετά ΡΑΕ και τον πληρώνεις λίγο πριν λήξει για να μη χάσεις τη συνέπεια

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  

5 λεπτά πριν, 1comment είπε

Τελικά τι συμφέρει να κάνουμε για να μην χάσουμε την έκπτωση συνέπειας σε περίπτωση που λάβουμε λογ/σμο με λάθος επιδότηση;

1) Καταγγελία στη ΡΑΕ και αίτημα αμφισβήτησης στην εταιρία και μη πληρωμή;

2) Καταγγελία στη ΡΑΕ, αίτημα αμφισβήτησης και πληρωμή πριν τη λήξη;

3) Καταγγελία στη ΡΑΕ, επικοινωνία με την εταιρία και αν μας πουν ότι θα εκδοθεί διορθωτικός περιμένουμε. Αν δεν εκδοθεί έως μια μέρα πριν τη λήξη, τον πληρώνουμε ή όχι;

4) Καμία κίνηση και πληρωμή, με το σκεπτικό ότι στον επόμενο λογ/σμο θα πιστωθεί(?) η επιδότηση που θα υπολείπεται από τον πρώτο;

5) Πληρωμή λογαριασμού (θα τσούξει λίγο), αμφισβήτηση λογαριασμού στη ΡΑΕ για ελλιπή επιδότηση και το 50άρικο το econtract, ζητάμε να εκδωθεί έκτακτος λογαρισμός άμεσα. Τηλέφωνο στις εφημερίδες για να ασκηθεί πίεση. Μόλις βγει ο λογαριασμός με τη συμπληρωματική επιδότηση και το econtract θα πρέπει να μπει και η συνέπεια (εφόσον πληρώσαμε εμπρόθεσμα)... αλλιώς πάλι αμφισβήτηση για να μπει και η συνέπεια. Η δίνουμε IBAN να πάρουμε τα λεφτά και μόλις κινηθεί η διαδικασία κάνουμε την αμφισβήτηση για τη συνέπεια (εντός 10(?) ημερών απ'την έκδοση του λογαριασμού*)

*Πρέπει να ξανατσεκάρω τους όρους.

30 λεπτά πριν, dasnowy είπε

Απορώ ποιος είχε την ιδέα στην elpedison να βάζουν pdf που να λέει ότι οι τιμές θα ανακοινωθούν σύντομα. Μπορούσαν απλά να πουν οι τιμές θα ανακοινώνονται μετά την ανακοίνωση της ΔΕΗ. 

Προς στιγμήν νόμιζα ότι διάβαζα παλιό μήνυμα... ξέχασα ότι σήμερα ο μήνας έχει 20. Ω ρε νταλκά που βρήκαμε...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ekrepali είπε

Προς στιγμήν νόμιζα ότι διάβαζα παλιό μήνυμα... ξέχασα ότι σήμερα ο μήνας έχει 20. Ω ρε νταλκά που βρήκαμε...

θα συνεχίσει ο Ηρών το Generous ? θα είναι ανταγωνιστικό ή θα βαρέσει στο ψαχνό τώρα που μπήκε κόσμος? Η We θα ξαναμπεί στο παιχνίδι ? Οι υπόλοιποι πάροχοι θα δώσουν καμιά τιμή της προκοπής τώρα που πέφτει το αέριο ή θα συμβεί το αντίθετο λόγω μικρών αναμενόμενων επιδοτήσεων ? αυτά και άλλα πολλά στα βραδινά ποσταρίσματα 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως εγώ τους καταλαβαίνω τους παρόχους που περιμένουν τη ΔΕΗ. Τον Αύγουστο που ανακοίνωσαν πριν τη ΔΕΗ βγήκαν ακριβοί και έχασαν κέρδη. Τον Σεπτέμβριο που ανακοίνωσαν πριν τη ΔΕΗ βγήκαν πολύ φθηνοί και έχασαν κέρδη. Τον Οκτώβριο η we και η elin που ανακοίνωσαν πριν τη ΔΕΗ βγήκαν ακριβοί και έχασαν κέρδη. Η ΔΕΗ είναι η μόνη έξυπνη της υπόθεσης. Βγάζει τιμή λίγα λεπτά πριν τα μεσάνυχτα εντός προθεσμίας για να φάνε κράξιμο οι άλλοι πάροχοι που δεν ανακοίνωσαν εντός προθεσμίας επειδή την περίμεναν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, 1comment είπε

Τελικά τι συμφέρει να κάνουμε για να μην χάσουμε την έκπτωση συνέπειας σε περίπτωση που λάβουμε λογ/σμο με λάθος επιδότηση;

1) Καταγγελία στη ΡΑΕ και αίτημα αμφισβήτησης στην εταιρία και μη πληρωμή;

2) Καταγγελία στη ΡΑΕ, αίτημα αμφισβήτησης και πληρωμή πριν τη λήξη;

3) Καταγγελία στη ΡΑΕ, επικοινωνία με την εταιρία και αν μας πουν ότι θα εκδοθεί διορθωτικός περιμένουμε. Αν δεν εκδοθεί έως μια μέρα πριν τη λήξη, τον πληρώνουμε ή όχι;

4) Καμία κίνηση και πληρωμή, με το σκεπτικό ότι στον επόμενο λογ/σμο θα πιστωθεί(?) η επιδότηση που θα υπολείπεται από τον πρώτο;

Το 3 θα εφαρμοσω αλλα μεχρι τις 20 ημερες θα εχει βρεθει ακρη (πιστευω).

1) Αμφισβητηση μεσω email στην Heron.

2) Τηλεφωνα στην Heron για το θέμα, μεχρι να σε ξαναπαρουν τηλεφωνο να σου πουν παλι τα ιδια.

3) Καταγγελια και αμφισβητηση μεσω ΡΑΕ

4) Καταγγελια στη ΡΑΕ στο support για την ηλιθια απάντηση

5) Τηλεφωνο στην ΡΑΕ (οταν το σηκωσουν)

6) Συνήγορο του πολιτη

 

Επεξ/σία από Jason13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Jason13 είπε

Το 3 θα εφαρμοσω αλλα μεχρι τις 20 ημερες θα εχει βρεθει ακρη (πιστευω).

1) Καταγγελια και αμφισβητηση μεσω ΡΑΕ

2) Καταγγελια στη ΡΑΕ στο support για την ηλιθια απάντηση

3) Αμφισβητηση μεσω email στην Heron.

4) Τηλεφωνο στην ΡΑΕ (οταν το σηκωσουν)

5) Τηλεφωνα στην Heron μεχρι να με ξαναπαρουν τηλεφωνο να μου πουν παλι  τα ιδια.

Η διαδικασία είναι πρώτα αμφισβήτηση στον πάροχο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, dasnowy είπε

0,45 η we

η we το συνηθίζει να κάνει διόρθωση ,θα δείξει αν κάνει ή θα είναι τελική

σε αναμονή και για τις επιδοτήσεις (παίζει αύριο να βγουν στη μπανανία)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, alexander098 είπε

0,45;;;; με μεση τιμη κατω απο τα 300€/Mwh. Μας κοροιδευουν κανονικα.

260 για την ακρίβεια μέχρι στιγμής και πέφτει , δλδ τα φθηνά προγράμματα πρέπει να είναι κάτω απο 0,33-0,34

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...