Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, Jason13 είπε

Απαντηση του ειρωνα μέσω RAE σχετικα με την λανθασμενη επιδοτηση:


Επιπροσθέτως η Κρατική Επιδότηση μέσω του Ταμείου Ενεργειακής Μετάβασης ανήλθε στα 0,34200 €/kWh  αποτυπωμένη στον Α/Α xxxxxxxx  Έναντι λογαριασμό που εκδόθηκε στις 13/10/2022  ως : Πίστωση Ταμείου Εν. Μετάβασης xxx kWh X 0,34200 €/kWh = -xxx€.

 

Τους εξηγεις οτι η επιδοτηση ειναι 0,604€ οπου απορουν και στο τηλεφωνικο κεντρο για το λαθος, και απαντανε ως επισημη δικαιολογια στην ΡΑΕ οτι ειναι 0,3420 οπως διατυπωθηκε στο λογαριασμο.

Οσον αφορα το 50αρικο. "επομενο λογαριασμο" σορι.

Ωχ θα μπλέξουμε άγρια με τον Ηρων... Δεν καταλαβαίνουν καν το λάθος τους! Κράτα μας ενήμερους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, 1comment είπε

Ωχ θα μπλέξουμε άγρια με τον Ηρων... Δεν καταλαβαίνουν καν το λάθος τους! Κράτα μας ενήμερους.

Απάντηση κομπόστα ήταν, δε διάβασαν καν τι γράψατε. Επισυνάψτε το ίδιο τους το πινακάκι μπας και πάρουνε μπρος.

3.jpg.965fe2d41e3211842d5753743493549d.jpg

Μια εύκολη λύση είναι να πάρετε τηλέφωνο σε εφημερίδα που να είναι πρόθυμη να αναδείξει το θέμα πχ  EΦΣΥΝ, Δημοκρατία, Documento. Οι πάροχοι καταλαβαίνουν μόνο με ξεμπρόστιασμα.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Απάντηση κομπόστα ήταν, δε διάβασαν καν τι γράψατε. Επισυνάψτε το ίδιο τους το πινακάκι μπας και πάρουνε μπρος.

 

Εγώ δεν έχω λάβει καν λογαριασμό ακόμα (όπως κι εσύ φαντάζομαι).

Δίνω μια (μικρή) πιθανότητα στο φίλο να του έκαναν λάθος στη χρέωση λόγω εξαρχής λάθους στην αίτηση. Δεν ξέρω αν ήταν ο ίδιος που μας έλεγε ότι τον είχαν βάλει ως επιχείρηση με πάνω από 35kva ενώ ήταν κάτω. Θυμάμαι που το έλεγαν ενα-δυο άτομα ότι τους συνέβη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Chri_s89 είπε

Παιδιά γνωρίζετε καθόλου αν αξίζει η watt and wolt και συγκεκριμένα το πρόγραμμα zero plus; Ισχυρίζονται ότι εγγυώνται την φθηνότερη τιμή της αγοράς...χωρίς πάγια κλπ

κατέβασε το excel και δες την καρτέλα με το ιστορικό τιμών και άσε τι ισχυρίζονται ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, 1comment είπε

Εγώ δεν έχω λάβει καν λογαριασμό ακόμα (όπως κι εσύ φαντάζομαι).

Δίνω μια (μικρή) πιθανότητα στο φίλο να του έκαναν λάθος στη χρέωση λόγω εξαρχής λάθους στην αίτηση. Δεν ξέρω αν ήταν ο ίδιος που μας έλεγε ότι τον είχαν βάλει ως επιχείρηση με πάνω από 35kva ενώ ήταν κάτω. Θυμάμαι που το έλεγαν ενα-δυο άτομα ότι τους συνέβη. 

Οι ανθρωποι δεν παιζονται. Αυριο ΡΑΕ τηλεφωνο και υστερα συνηγορο του πολιτη. Τουλαχιστον να προλαβουμε πριν την  ληξη του λογαριασμου γιατι θα εχουμε θεματα με την εκπτωση συνεπειας.

 

33 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Απάντηση κομπόστα ήταν, δε διάβασαν καν τι γράψατε. Επισυνάψτε το ίδιο τους το πινακάκι μπας και πάρουνε μπρος.

3.jpg.965fe2d41e3211842d5753743493549d.jpg

Μια εύκολη λύση είναι να πάρετε τηλέφωνο σε εφημερίδα που να είναι πρόθυμη να αναδείξει το θέμα πχ  EΦΣΥΝ, Δημοκρατία, Documento. Οι πάροχοι καταλαβαίνουν μόνο με ξεμπρόστιασμα.

Εχω επισυναψει τα παντα. 8kva ειναι το δικο μου και generous business S. Απαντησαν ο,τι να’ναι οι ασχετοι εκει μέσα Ή δήθεν ασκετοι για να γλυτωσουν χρηματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, 1comment είπε

Εγώ δεν έχω λάβει καν λογαριασμό ακόμα (όπως κι εσύ φαντάζομαι).

Δίνω μια (μικρή) πιθανότητα στο φίλο να του έκαναν λάθος στη χρέωση λόγω εξαρχής λάθους στην αίτηση. Δεν ξέρω αν ήταν ο ίδιος που μας έλεγε ότι τον είχαν βάλει ως επιχείρηση με πάνω από 35kva ενώ ήταν κάτω. Θυμάμαι που το έλεγαν ενα-δυο άτομα ότι τους συνέβη. 

Είτε είναι θέμα ρευστότητας, κι έχουν πλάτες από ΡΑΕ και ΥΠΕΝ να δίνουν τις επιδοτήσεις με καθυστέρηση γιατί εισπράτουν με καθυστέρηση...

Είτε είναι θέμα μηχανογράφησης και είναι πυρηνική επιστήμη να γράψουν μια απλή συνάρτηση ΙF, THEN για να διαχωρίσουν τα 35+kva απ'τα 25ως35... οπότε βάζουν σε όλους τη μικρότερη επιδότηση και μετά βγάζουν διορθωτικούς.

2 λεπτά πριν, Jason13 είπε

Εχω επισυναψει τα παντα. 8kva ειναι το δικο μου και generous business S. Απαντησαν ο,τι να’ναι οι ασχετοι εκει μέσα Ή δήθεν ασκετοι για να γλυτωσουν χρηματα

Πάρε αύριο στην ΕΦΣΥΝ και ζήτα τον Άρη Χατζηγεωργίου... αλλιώς περίμενε πότε θα έχει κέφια ο ΗΡΩΝ να βγάλει διορθωτικό. Πέρα απ'το θέμα της κουτσουρεμένης επιδότησης υπάρχει και το θέμα της συνέπειας, ότι πρέπει να πληρώσεις εμπρόθεσμα έναν φουσκωμένο λογαριασμό αλλιώς θα χάσεις το 20%.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ekrepali είπε

Είτε είναι θέμα ρευστότητας, κι έχουν πλάτες από ΡΑΕ και ΥΠΕΝ να δίνουν τις επιδοτήσεις με καθυστέρηση γιατί εισπράτουν με καθυστέρηση...

Είτε είναι θέμα μηχανογράφησης και είναι πυρηνική επιστήμη να γράψουν μια απλή συνάρτηση ΙF, THEN για να διαχωρίσουν τα 35+kva απ'τα 25ως35... οπότε βάζουν σε όλους τη μικρότερη επιδότηση και μετά βγάζουν διορθωτικούς.

πιστεύω καθαρά θέμα μηχανογράφησης, έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν είχαν και για να "γράψουν μια απλή συνάρτηση ΙF, THEN για να διαχωρίσουν τα 35+kva απ'τα 25ως35..." θα πρέπει να τα "σκάσουν" στην εταιρία που έχει αναλάβει , αποκλείεται να έχουν δικό τους τμήμα και αν έχουν δε νομίζω να είναι πάνω απο ένα άτομο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και απ' ό,τι βλέπω σίγουρα θα μας χρειαστεί, μήπως πρέπει να υπάρξει ένας οδηγός ή έστω μπούσουλας, πως υποβάλλουμε καταγγελία/παράπονα στη ΡΑΕ ή στην ίδια την εταιρία ή όπου πρέπει;

Ή εν πάση περιπτώσει ποια είναι μέθοδος που μπορεί να έχει τα καλύτερα αποτελέσματα για αμφισβήτηση λογαριασμού;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουν γράψει πολλές φορές, korakios και ekrepali τέτοιες "οδηγίες" (για διάφορες περιπτώσεις) πάντως. Αν το θες σε στίκι, δεν έχεις παρά ν' αναζητήσεις ποστ με σχετικές λέξεις-κλειδιά, να κάνεις μια σούμα, και να προτείνεις σε κάποιον μοντ την,,,αφισσοκόλληση....

...κι εν πάσει περιπτώσει: ούτως ή άλλως κατεβάζεις από το σάιτ του παρόχου έντυπο αμφισβήτησης, γράφεις το ζήτημά σου, ζητάς να επιλυθεί, κι αν εντός 10ημέρου δεν, τότε ανοίγεις αίτημα στην σχετική φόρμα που βρίσκεις στο myRAE και γράφεις μια απ' τα ίδια (ξεκινώντας ως "...σε συνέχεια της αμφισβήτησης του τάδε πράγματος που επισυνάπτω..." .....κτλ.

Μιλώντας πάντα για καταστάσεις "ψιλολόγια", όπως "μη απόδοση έκπτωσης συνέπειας", "αμφισβήτηση ποινής πρόωρης αποχώρησης" ή "αίτημα επίσπευσης έκδοσης λογαριασμού". Αν πάλι εννοείς για τίποτε "αναδρομικές χρεώσεις αναπροσαρμογής από Ελπήδηξον", ζήτω που σώθηκες (ως "αποτέλεσμα")....

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει πάρει κανεις απαντηση απο τη ΡΑΕ για την αναδρομικη ρητρα που χρεωσε η ελπεντισον; το αιτημα το ανοιξα 17-8 και δεν εχω απαντηση μεχρι σημερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kokas10 είπε

Έχει πάρει κανεις απαντηση απο τη ΡΑΕ για την αναδρομικη ρητρα που χρεωσε η ελπεντισον; το αιτημα το ανοιξα 17-8 και δεν εχω απαντηση μεχρι σημερα

Καλημέρα...Υπομονή περιμενε λιγο.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/10/2022 στις 10:12 ΠΜ, lefman07 είπε

@korakios αυτή είναι η απάντηση που μου έδωσαν.

 

IMG_20221019_101352.jpg

Ε...αυτό είναι λίγο παράνομο...εκτός και αν είσαι πελάτης Μέσης Τάσης με ειδικά χαρακτηριστικά καταναλώσεων. Ο νόμος επιβάλλει τιμολόγιο με κυλιόμενα σταθερά τιμολόγια ανά μήνα και όχι με κυμαινόμενη τιμή. Πες τους να σου στείλουν το συμβόλαιο με ημερομηνία και στείλε το ΡΑΕ, ΣτΚ και ΥΠΕΝ (αν δεν βαριέσαι)

17 ώρες πριν, akaloith είπε

καλα τη προτεργια τη ξεγραψα εξ αρχης που βρεθηκα μια μερα στο κυμαινομενο της
και με το "νεο λογαρισμο" που ειναι μπουρδελο

Όντως ο λογαριασμός είναι χάλια...δημιουργεί αστράκια και πονοκεφάλους. Έλα όμως που η Protergia είναι η μοναδική εταιρία με θετική αναφορά από την ΡΑΕ γιατί ακολούθησε στο 100% την οδηγία της για τους νέους λογαριασμούς! Άρα το μπουρδέλο εν πολλοίς οφείλεται στην ΡΑΕ και το Υπουργείο ενέργειας

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, kokas10 είπε

Έχει πάρει κανεις απαντηση απο τη ΡΑΕ για την αναδρομικη ρητρα που χρεωσε η ελπεντισον; το αιτημα το ανοιξα 17-8 και δεν εχω απαντηση μεχρι σημερα

ουτε απο ραε ουτε απο μαιλ που τους εχω στειλει.. νεκρα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, nikosbt είπε

ουτε απο ραε ουτε απο μαιλ που τους εχω στειλει.. νεκρα..

Μάλλον δεν... Και κανένας δεν έχει παρει απάντηση από την ΡΑΕ για την ρήτρα.. Και μάλλον ουτε θα δοθεί.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, takoulou είπε

Μάλλον δεν... Και κανένας δεν έχει παρει απάντηση από την ΡΑΕ για την ρήτρα.. Και μάλλον ουτε θα δοθεί.. 

πηρα τηλ τη ραε και ειπαν οτι περιμενουν εξηγησεις απο ελπεντισον.. γιατι εχουν πολλες καταγγελιες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...