Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Όταν το διορθώσουν θα έχεις πιστωτικό υπόλοιπο, θα συμψηφιστεί με τον επόμενο λογαριασμό

Έφυγα και ξαναπήγα στο  πράσινο 

Επεξ/σία από archiezulu
  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Να σας θυμίσω ότι το Energy Free παίρνει τιμή από ΑΔΜΗΕ και όταν δεν έχει βγει η τιμή τη μέρα της τιμολόγησης χρησιμοποιούν την προηγούμενη.

  • Like 1
Δημοσ.
2 minutes ago, archiezulu said:

Έφυγα και ξαναπήγα στο  πράσινο 

Ένα ένα τα γράφεις. Αν υπάρχει υπόλοιπο σε τερματισμένη παροχή, είτε ζητάς κατάθεση σε IBAN ή συμψηφισμό με ενεργή παροχή.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, ekrepali είπε

Ένα ένα τα γράφεις. Αν υπάρχει υπόλοιπο σε τερματισμένη παροχή, είτε ζητάς κατάθεση σε IBAN ή συμψηφισμό με ενεργή παροχή.

Υπόψιν, αν είναι τελικός λογαριασμός τότε δεν διορθώνεται η τιμή μόλις ανακοινωθεί η ΜΤΑ από ΑΔΜΗΕ.

  • Like 2
Δημοσ.
3 minutes ago, doomnx said:

Υπόψιν, αν είναι τελικός λογαριασμός τότε δεν διορθώνεται η τιμή μόλις ανακοινωθεί η ΜΤΑ από ΑΔΜΗΕ.

Δε διορθώνεται αν ζητήσουμε έκτακτο; Με ποια λογική;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Δε διορθώνεται αν ζητήσουμε έκτακτο; Με ποια λογική;

Ε δεν ξέρω αν το ζητήσεις μπορεί. Είχα διαβάσει στους όρους ότι δεν επανυπολογίζονται στους τελικούς. Με τη λογική του να βγάζεις έναν λογαριασμό και να τελειώνεις.

Επεξ/σία από doomnx
Δημοσ.
3 minutes ago, doomnx said:

Ε δεν ξέρω αν το ζητήσεις μπορεί. Είχα διαβάσει στους όρους ότι δεν επανυπολογίζονται στους τελικούς.

Διάβασα τώρα τους όρους απ'το κιτρινο, δεν αναφέρει κάτι τέτοιο...

 

  • Like 1
Δημοσ.
Spoiler

image.png.010a3e755f0e02a248728772c4cb245e.pngimage.png.27ab9733b94f2fdf0049116161eb1a62.png

Πρώτος λογαριασμός volton.... βλέπω ότι μου έχουν φάει τις δωρεάν kwh. Πως το αντιμετωπίζω; τηλέφωνο ή κατευθείαν myrae;

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, t54g05 είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

image.png.010a3e755f0e02a248728772c4cb245e.pngimage.png.27ab9733b94f2fdf0049116161eb1a62.png

Πρώτος λογαριασμός volton.... βλέπω ότι μου έχουν φάει τις δωρεάν kwh. Πως το αντιμετωπίζω; τηλέφωνο ή κατευθείαν myrae;

Δεν τις έχουν φάει απλά επειδή καθισες 27 ημέρες έγινε αναγωγή των 500 kwh σε αυτές τις μέρες αρα 450kw+78 που σου χρέωσαν σύνολο 528 που καταναλωσες

  • Like 2
Δημοσ.

Στον ΗΡΩΝ ποσό καιρό τους παίρνει να βγάλουν διορθωτικό λογαριασμό για τις λάθος χρεώσεις στο δίκτυο διανομής. Στην εξυπηρέτηση όταν κάλεσα μόλις τους είπα ότι διαπίστωσα και στις δυο παροχές μου 18€+ στην χρέωση στο εθνικό δίκτυο διανομής και κατά ποσό σκόπιμα γίνεται μου το κλείσε στην μούρη η «εκπρόσωπος». (την βαθμολόγησα αναλόγως μετά) τους έκανα καταγγελία στην ΡΑΕ και για την ανάρμοστη συμπεριφορά. Πότε απαντάνε ;

Δημοσ.
5 minutes ago, vklon said:

Στον ΗΡΩΝ ποσό καιρό τους παίρνει να βγάλουν διορθωτικό λογαριασμό για τις λάθος χρεώσεις στο δίκτυο διανομής. Στην εξυπηρέτηση όταν κάλεσα μόλις τους είπα ότι διαπίστωσα και στις δυο παροχές μου 18€+ στην χρέωση στο εθνικό δίκτυο διανομής και κατά ποσό σκόπιμα γίνεται μου το κλείσε στην μούρη η «εκπρόσωπος». (την βαθμολόγησα αναλόγως μετά) τους έκανα καταγγελία στην ΡΑΕ και για την ανάρμοστη συμπεριφορά. Πότε απαντάνε ;

Κατ'αρχάς η αμφισβήτηση πρέπει να γίνεται μέσω myrae. Κι όταν κάποια στιγμή θα σου απαντήσουν πως όντως έγινε λάθος κι έχει δρομολογηθεί η διόρθωση, πατάς κόκκινο (άρνηση) και γράφεις ότι δε θα κλείσεις το αίτημα εαν πρώτα δε σταλεί λογαριασμός. Μπορει να περάσει και μήνας μέχρι να γίνει η διόρθωση.

Όσο για την ανάρμοστη συμπεριφορά, επίσης μη κλείσεις το αίτημα... ζήτα αποζημίωση. Αν το αίτημα ολοκληρωθεί σαν επιλυθέν, ούτε γάτα ούτε ζημιά για εκείνους... σαν να μη συνέβη ποτέ.

40 minutes ago, t54g05 said:
  Reveal hidden contents

image.png.010a3e755f0e02a248728772c4cb245e.pngimage.png.27ab9733b94f2fdf0049116161eb1a62.png

Πρώτος λογαριασμός volton.... βλέπω ότι μου έχουν φάει τις δωρεάν kwh. Πως το αντιμετωπίζω; τηλέφωνο ή κατευθείαν myrae;

Σωστός είναι βάσει των όρων που συμφώνησες.

Quote

Δωρεάν Παροχή:
Για τον πρώτο μήνα (30 ημέρες) κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας, ο πελάτης δικαιούται δωρεάν πάγιο και χρεώσεις προμήθειας για κατανάλωση έως 500 kWh. Σε περίπτωση υπέρβασης των 500 kWh κατά τον πρώτο αυτό μήνα, η υπερβάλλουσα κατανάλωση θα τιμολογείται με τις χρεώσεις προμήθειας, που αναλύονται ανωτέρω. Διευκρινίζεται, ότι, με την εκκαθάριση των χρεώσεων στον Εκκαθαριστικό λογαριασμό, η πίστωση που αφορά την παραπάνω δωρεάν παροχή, θα υπολογίζεται αναλογικά βάσει των καταναλώσεων και των ημερών που αντιστοιχούν στο χρονικό διάστημα της περιόδου κατανάλωσης του Εκκαθαριστικού λογαριασμού.

 

  • Like 2
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, panagiotis2306 είπε

Δεν τις έχουν φάει απλά επειδή καθισες 27 ημέρες έγινε αναγωγή των 500 kwh σε αυτές τις μέρες αρα 450kw+78 που σου χρέωσαν σύνολο 528 που καταναλωσες

 

7 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Κατ'αρχάς η αμφισβήτηση πρέπει να γίνεται μέσω myrae. Κι όταν κάποια στιγμή θα σου απαντήσουν πως όντως έγινε λάθος κι έχει δρομολογηθεί η διόρθωση, πατάς κόκκινο (άρνηση) και γράφεις ότι δε θα κλείσεις το αίτημα εαν πρώτα δε σταλεί λογαριασμός. Μπορει να περάσει και μήνας μέχρι να γίνει η διόρθωση.

Όσο για την ανάρμοστη συμπεριφορά, επίσης μη κλείσεις το αίτημα... ζήτα αποζημίωση. Αν το αίτημα ολοκληρωθεί σαν επιλυθέν, ούτε γάτα ούτε ζημιά για εκείνους... σαν να μη συνέβη ποτέ.

Σωστός είναι βάσει των όρων που συμφώνησες.

 

Ναι, τώρα που τα βλέπω ξανά, έχετε δίκιο.....ευχαριστώ

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδια, χωρίς να θέλω να με παρεξηγήσετε η να κάνω κάποια προώθηση, έπιασα πρόσφατα δουλειά στο τμήμα πωλήσεων της Ζeniθ. Όποιος θέλει να έρθει στην εταιρεία έχουμε κάποιες προσφορές που τρέχουν μόνο από το γραφείο μας, ας μου στείλει pm

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Διάβασα τώρα τους όρους απ'το κιτρινο, δεν αναφέρει κάτι τέτοιο...

 

Στης ZeniΘ το είχα δει τελικά:

ΜΤΑΗΕ: η μηνιαία Μεσοσταθμική Τιμή Aγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας στο Διασυνδεδεμένο Σύστημα (ΔΣ), όπως αυτή δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του Διαχειριστή Συστήματος και αφορά την έκδοση 1 (V1) (https://www.admie.gr/agora/enimerotika-deltia/mesostathmiki-timi-agoras). Χρησιμοποιείται η χρέωση (€/MWh ή €/kWh) που αναφέρεται ανά μήνα στη στήλη «ΣΥΝΟΛΟ». Σε περίπτωση που, κατά την ημερομηνία έκδοσης ενός λογαριασμού, έναντι ή εκκαθαριστικού, δεν έχει δημοσιοποιηθεί η τιμή MTAHE που αφορά την περίοδο κατανάλωσης του εν λόγω λογαριασμού, τότε για την τιμολόγηση χρησιμοποιείται η πλέον πρόσφατη δημοσιευμένη τιμή ΜΤΑΗΕ. Μετά τη δημοσίευση της τιμής ΜΤΑΗΕ από τον Διαχειριστή Συστήματος, που αφορά την περίοδο κατανάλωσης για την οποία πραγματοποιήθηκε κατ’ εκτίμηση τιμολόγηση, γίνεται εκ νέου υπολογισμός της χρέωσης ενέργειας του Πελάτη, ήτοι εκκαθάριση, και τυχόν διαφορά (χρέωση ή πίστωση) συμπεριλαμβάνεται στον επόμενο εκκαθαριστικό λογαριασμό. Σε περίπτωση έκδοσης Τελικού Λογαριασμού και εφόσον δεν έχει γνωστοποιηθεί η ΜΤΑΗΕ ενός μήνα κατανάλωσης, χρησιμοποιείται η πλέον πρόσφατη δημοσιευμένη τιμή ΜΤΑΗΕ χωρίς εκ νέου υπολογισμό και χωρίς εκκαθάριση.

3 λεπτά πριν, panagiotis2306 είπε

Καλησπέρα παιδια, χωρίς να θέλω να με παρεξηγήσετε η να κάνω κάποια προώθηση, έπιασα πρόσφατα δουλειά στο τμήμα πωλήσεων της Ζeniθ. Όποιος θέλει να έρθει στην εταιρεία έχουμε κάποιες προσφορές που τρέχουν μόνο από το γραφείο μας, ας μου στείλει pm

Πες μας και τις προσφορές.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, doomnx είπε

Στης ZeniΘ το είχα δει τελικά:

ΜΤΑΗΕ: η μηνιαία Μεσοσταθμική Τιμή Aγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας στο Διασυνδεδεμένο Σύστημα (ΔΣ), όπως αυτή δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του Διαχειριστή Συστήματος και αφορά την έκδοση 1 (V1) (https://www.admie.gr/agora/enimerotika-deltia/mesostathmiki-timi-agoras). Χρησιμοποιείται η χρέωση (€/MWh ή €/kWh) που αναφέρεται ανά μήνα στη στήλη «ΣΥΝΟΛΟ». Σε περίπτωση που, κατά την ημερομηνία έκδοσης ενός λογαριασμού, έναντι ή εκκαθαριστικού, δεν έχει δημοσιοποιηθεί η τιμή MTAHE που αφορά την περίοδο κατανάλωσης του εν λόγω λογαριασμού, τότε για την τιμολόγηση χρησιμοποιείται η πλέον πρόσφατη δημοσιευμένη τιμή ΜΤΑΗΕ. Μετά τη δημοσίευση της τιμής ΜΤΑΗΕ από τον Διαχειριστή Συστήματος, που αφορά την περίοδο κατανάλωσης για την οποία πραγματοποιήθηκε κατ’ εκτίμηση τιμολόγηση, γίνεται εκ νέου υπολογισμός της χρέωσης ενέργειας του Πελάτη, ήτοι εκκαθάριση, και τυχόν διαφορά (χρέωση ή πίστωση) συμπεριλαμβάνεται στον επόμενο εκκαθαριστικό λογαριασμό. Σε περίπτωση έκδοσης Τελικού Λογαριασμού και εφόσον δεν έχει γνωστοποιηθεί η ΜΤΑΗΕ ενός μήνα κατανάλωσης, χρησιμοποιείται η πλέον πρόσφατη δημοσιευμένη τιμή ΜΤΑΗΕ χωρίς εκ νέου υπολογισμό και χωρίς εκκαθάριση.

Πες μας και τις προσφορές.

Οι προσφορές που δίνονται αυτή τη στιγμή από την εταιρεία μου είναι δωρεάν πάγια σε ρεύμα για κιτρινο τιμολογιο και αεριο αν συνδυαστεί με ρεύμα, χαμηλή τιμή για Φλεβάρη με 0.10, κάρτα υγείας και ταξίδι εντελώς δωρεάν  

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...