Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 λεπτά πριν, takoulou είπε

Δεν  το νομιζω... Υπαρχουν και αλλοι υπαλληλοι.. Κατι θα υπαρχει...

Όπως?έχουν λάβει το αίτημα,έχουν και τις σωστές ενδείξεις.απλα είναι άχρηστοι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, KOSTASMOUS είπε

Καταλαβα ,αν δεν βαλω ενδειξη καθε μηνα με την τιμη εκαστοτε μηνα,τοτε η εταιρια μπορει να με χρωσει,"οπως θελει" για τις κιλοβατωρες.Αν πχ ιανουαριο εκαψα 100κιλοβ με 10 λεπτα και φεβρουαριο  50κιλοβ με 18 λεπτα

μπορει να χρεωσει το αντιθετο αφου δεν μπορει να αποδειχτει ποτε τις χαλασα.

Ευχαριστω

με την εξαίρεση της Ελίν και μιας ακόμα που ποτέ δεν θυμάμαι και οι οποίες αν στείλεις εσύ ένδειξη βγάζουν εκκαθαριστικό κανονικά, όλες οι άλλες, όπως και να σου στείλουν τους έναντι, μετά αναγκαστικά κάνουν εκκαθάριση ανά τετράμηνο, και οι κιλοβατώρες μοιράζονται αναλογικά - αυτό άλλοτε σε συμφέρει και άλλοτε όχι, εξαρτάται. Αλλά δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς.

edit: καθάρισε ο ekrepali, αλλά δεν το είχα δει 

Επεξ/σία από marinna
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, marinna said:

με την εξαίρεση της Ελίν και μιας ακόμα που ποτέ δεν θυμάμαι και οι οποίες αν στείλεις εσύ ένδειξη βγάζουν εκκαθαριστικό κανονικά

Eλίν, We, Protergia λοιπόν... 👍

Η Ελίν ζητάει και φωτογραφία αν δε κάνω λάθος;

Η We δέχεται σκέτες ενδείξεις απ'τη πλατφόρμα αλλά δεν έχει κουτάκι για το νυχτερινό. Αλλά μπορείς να γράψεις στο ίδιο κουτάκι πχ xxxxx ημερήσιο --- xxxxx νυχτερινό. Ή δίνεις ένδειξη τηλεφωνικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, messinia3 είπε

Όπως?έχουν λάβει το αίτημα,έχουν και τις σωστές ενδείξεις.απλα είναι άχρηστοι. 

Καλως... Οπως νομιζεις... Μηπως εχει κολλησει καπου; 

Στειλε ενα email  εκει... Ρωτας;

infodeddie@deddie.gr

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ekrepali είπε

Eλίν, We, Protergia λοιπόν... 👍

Η Ελίν ζητάει και φωτογραφία αν δε κάνω λάθος;

Η We δέχεται σκέτες ενδείξεις απ'τη πλατφόρμα αλλά δεν έχει κουτάκι για το νυχτερινό. Αλλά μπορείς να γράψεις στο ίδιο κουτάκι πχ xxxxx ημερήσιο --- xxxxx νυχτερινό. Ή δίνεις ένδειξη τηλεφωνικά.

για Προτέργια δε θυμόμουν , πάντως είχε αναφερθεί και η ΦΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, takoulou είπε

Καλως... Οπως νομιζεις... Μηπως εχει κολλησει καπου; 

Στειλε ενα email  εκει... Ρωτας;

infodeddie@deddie.gr

Έχω ανοίξει αίτημα μέσω myrae από 3 Μαρτίου και δεν έχουν απαντήσει.Τηλεφωνικα επίσης καμία απάντηση για το λόγο καθυστέρησης. Ticket επικοινωνίας που αναφέρω το πρόβλημα,καμία ανταπόκριση...για ποιο λόγο να πιστεύω λοιπόν ότι δεν είναι άχρηστοι?

Το αίτημα αλλαγής παροχου μπορεί να κολλήσει μόνο αν υπάρχει υπερβαση ορίων στις μετρήσεις. Κάτι τέτοιο δεν υφίσταται.Βλεπουν το αίτημα,έχουν τις μετρήσεις....εσύ τι θα πίστευες?

Επεξ/σία από messinia3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, bilham είπε

Δεν είναι  από Δεκέμβρη-Ιανουάριο αλλά από Αύγουστο - Ιανουάριο, σχεδόν 6μηνο!

Σωστό φαίνεται με μια βιαστική ματιά. Σε ποια προγράμματα ήσουν; στο Simply και στο Guarantee?

Σ' ευχαριστώ! Πριν τον Οκτώβριο του 23 ήμουν στο Simply, από Οκτώβριο του 23 πήγα στο Quarantee και τις πρώτες μέρες του Ιανουαρίου του 24 μέχρι στις 30 του ίδιου μήνα ήμουν στο Basic (πράσινο).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spoiler
4 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Ticket επικοινωνίας που αναφέρω το πρόβλημα,καμία ανταπόκριση...

τουλάχιστον μετά απο 15 εργάσιμες τσιμπάς (όποτε) , ένα 20ρικο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Titarasaudi είπε

Καλησπέρα παιδιά! Οποιος έχει την ευγενή καλοσύνη ας ρίξει μια ματιά στον τελικό του Ηρων, που είναι από Δεκέμβρη-Ιανουάριο αν υπάρχουν ατοπήματα που δε βλέπω!

Ευχαριστώ πολύ!

  Απόκρυψη περιεχομένων

Screenshot_20240312-195459__0101.jpg.b0cd959ce37cc5c19b10a905dc41d319.jpg

  Απόκρυψη περιεχομένων

Screenshot_20240312-19551001.jpg.db8481eff948c3794a5e752ddb29ee2f.jpg

 

Τον Ιανουάριο τον χρεωθηκες με το πράσινο το οποίο έχει μεγάλη έκπτωση συνέπειας.

Πλήρωσε τον λογαριασμό εμπροθεσμα και στην συνέχεια καταγγελία στη ΡΑΕ για απόδοση της έκπτωσης συνέπειας σε έκτακτο.

Επεξ/σία από fotis1997
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, takoulou said:

Έχεις μιλήσεις μαζί τους.. Ποια είναι η απάντηση τους.. Φαντάζομαι υπάρχει το αίτημα σου για την αλλαγή. 

Μήπως υπάρχει κάποιο άλλο θέμα;;

Σε ποια περιοχή του Δεδδηε ανήκεις;

Οι τηλεφωνικες απαντήσεις του ΔΕΔΔΗΕ είναι για κλάματα:

αποδοχή αίτησης μεταφοράς από 22/2 ΔΕΗ προς ΕΛΠΕ ισχυρίζονται ότι έχει ολοκληρωθεί στις 23/2 αλλά είναι συστημικό το πρόβλημα που δεν έχει αλλάξει το ψηφίο στα συστήματα τους. 
επιμενουν ότι έχει ολοκληρωθεί το αίτημα και ότι εκπροσωπούμαι από ΕΛΠΕ ενώ η ΕΛΠΕ δεν με βλέπει. Η δε ΔΕΗ ισχυρίζεται ότι είμαι ακόμα σε αυτούς. 
 

τηλεφωνικά άλλος εκπρόσωπος ΔΕΔΔΗΕ λέει ότι φταίει η ΕΛΠΕ που δεν ΗΡΘΕ Η ΙΔΙΑ για επιτόπια μέτρηση…

Αίτημα myrae κατά ΔΕΔΔΗΕ και αντίστοιχο αιτημα στο site τους αναπάντητα και τα δυο από 6/3. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, geodimis είπε

επιμενουν ότι έχει ολοκληρωθεί το αίτημα

μπαρούφες , παθών παλιότερα

7 λεπτά πριν, geodimis είπε

η ΕΛΠΕ δεν με βλέπει. Η δε ΔΕΗ ισχυρίζεται ότι είμαι ακόμα σε αυτούς. 

λογικό

Η μετάβαση θα έχει όντως την ημερομηνία του αιτήματος αλλά μέχρι να το κάνουν σε καθυστερούν με όλα τα επακόλουθα που εμποδίζουν τον τουρισμό

9 λεπτά πριν, geodimis είπε

τηλεφωνικά άλλος εκπρόσωπος ΔΕΔΔΗΕ λέει ότι φταίει η ΕΛΠΕ που δεν ΗΡΘΕ Η ΙΔΙΑ για επιτόπια μέτρηση…

😂

άνοιξε ticket , τουλάχιστον να διεκδικήσεις κανα 20ρικο και εσύ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 minutes ago, geodimis said:

Οι τηλεφωνικες απαντήσεις του ΔΕΔΔΗΕ είναι για κλάματα:αποδοχή αίτησης μεταφοράς από 22/2 ΔΕΗ προς ΕΛΠΕ ισχυρίζονται ότι έχει ολοκληρωθεί στις 23/2 αλλά είναι συστημικό το πρόβλημα που δεν έχει αλλάξει το ψηφίο στα συστήματα τους. 

Στο mydeddie app-->μετρήσεις-->στατιστικά καταναλώσεων--> ενδείξεις παροχής... φαίνεται η αλλαγή ή όχι;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Georgebek2 είπε

Πειτε με συνωμοσιολογο, αλλα με το που πηρε συνταξη ο κορακιος σταματησε η ελπε τα δωρα...

Φαντάσου τώρα να αρχίσει να απαντάει/παίρνει μέτρα/δίνει λύσεις και η ΡΑΕ...

  • Sad 1
  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημερα σε ολους ηθελα να ρωτησω το εξης τωρα που τελειωνουν τα δωρακια της elpedison (80 ευρω) υπαρχει κατι αλλο αξιολογο απο πλευρας δωρου για να μεταφερθω σε αλλη εταιρεια?ευχαριστω εκ των προτερων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...