Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
33 minutes ago, efkola said:

Η υπάλληλος της ΔΕΗ στο κατάστημα της περιοχής μου είπε ότι δεν πληρώνεις εγγύηση μόνο αν έχεις και άλλη παροχή(χωρίς οφειλές) στο όνομά σου .

Βλακειες του υπαλλήλου. Εγώ δεν έχω. Έχω μόνο μία. Έχω φύγει και έχω γυρίσει στη ΔΕΗ τρεις φορές. Μόνο μέσω καταστήματος μια φορά πλήρωσα εγγύηση. Online τις άλλες δύο φορές δεν πλήρωσα τίποτα 

 

  • Confused 1
  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, stylish είπε

Στελνουμε email σωστα? Εχουμε το email?

Εγώ συνομίλησα με  το live chat (για να κρατήσω τα screen shots) μέσω του ''my elpedison''.
Mόλις ξεκίνησε η συνομιλία με το μποτάκι κλίκαρα στο ''άλλο αίτημα''. Σου ζητάει ταυτοποίηση στοιχείων (ονοματεπώνυμο, αριθμό παροχής και ΑΦΜ) και σε συνδέει live με εκπρόσωπο.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Δεν μιλάω για κάτι τέτοιο.

Λέω ότι ενώ πέρασε ο δεδδηε 09 Φεβρουαρίου ακόμα δεν μου έβγαλαν λογαριασμό 

Για ΗΡΩΝ αυτό είναι κάτι το φυσιολογικό. Δεν χρειάζεται ανησυχία.

4 ώρες πριν, iliata2410 είπε

 

αυτοι στο τηλέφωνο βέβαια με ειπαν και ενα ψεμα,οτι βγαζουν καθε μηνα εκκαθαριστικό δεν βγαζουν τετραμηνιαιο.Αφου ο νομος το λεει ξεκαθαρα οι λογαριασμοι ειναι 3 εναντι και εναν εκκαθαριστικο.πως ειναι δυνατον

 

Είναι ψέμα. Οι περισσότεροι πάροχοι δίνουν την δυνατότητα να δώσεις ένδειξη ώστε να βγάλουν έναντι με βάση την ένδειξη.

Ίσως αυτό που εννοούσε ήταν ότι σε λίγο καιρό οι καταμετρήσεις λογικά θα γίνονται κάθε μήνα από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εάν αυτό γίνει, θα ισχύσει ανεξάρτητα παρόχου.

2 ώρες πριν, paranoid_android είπε

Εχω κλεισει πλεον μηνα στην ελπε (ημουν βολτον πριν) κ σκεφτομαι να ξαναπαω τωρα βολτον!

2 ερωτησεις:

1) θα χω θεμα με την edenred, την οποια δε μ εχουν στειλει ακομα;; φοβαμαι μην τη χασω

2) αν φυγω θα εκδοθει απευθειας τελικος στην ελπε, αν δε προλαβει να ρθει κανας εναντι. Στον τελικο λογικα δε θα μου χρεωνουν την εγγυηση ε;

1. Πάρε τηλέφωνο. Εάν καθυστερήσουν πολύ myrae. Το πιο πιθανό να την στείλουν απλά καθυστερούν 

2. Σωστά 

1 ώρα πριν, efkola είπε

Η υπάλληλος της ΔΕΗ στο κατάστημα της περιοχής μου είπε ότι δεν πληρώνεις εγγύηση μόνο αν έχεις και άλλη παροχή(χωρίς οφειλές) στο όνομά σου .

 

Για ΔΕΗ στο δίπλα νήμα.

Επεξ/σία από fotis1997
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, alexispapanikolaou είπε

Πρακτικά, πώς μπορούν να γίνονται αλλαγές ανά πάροχο χωρίς να υπερβαινεται το χρονικό όριο του μήνα και άρα τα όποια κόστη προκύπτουν;

Γίνεται είτε χωρίς προηγούμενο λογαριασμό, είτε με παλαιότερο λογαριασμό (οχι απαραίτητα τον πιο πρόσφατο δηλαδή).

 

3 ώρες πριν, Demetroula είπε

Kαι σε κάθε νέα εκπροσώπηση θα πρέπει να μπαίνει εκ νέου και η πάγια εντολή.

Εμένα στη δεύτερη μετάβασή μου  η πάγια είχε παραμείνει ενεργοποιημένη από την πρώτη φορά. Γενικά παρατηρώ ότι ο καθένας μας έχει διαφορετική εμπειρία, ακόμα και με την ίδια εταιρία σε δεύτερο/τρίτο πέρασμα (τουρισμός αφού) που με κάνει να πιστεύω ότι όλες λίγο ή πολύ είναι οτι ναναι.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, thermaikos4 είπε

η Ζενιθ ξέχασε να ανακοινωσει την τιμη Φεβρουαριου για το home choice? 

Τιμή μόνο?? Ειλικρινά δεν ξέρω τι γίνεται με αυτή την εταιρεία. Περίπου ενα μήνα έχω και αυτό που έχω διαπιστώσει είναι η ανεπάρκεια τηλεφωνικής υποστήριξης - εξυπηρέτησης, άγνοια υπαλλήλων για ότι τους ρωτάς, έλλειψη εφαρμογής με πληροφόρηση στα κινητά, δεν στέλνουν μηνύματα καταχώρησης ενδείξεων  και γενικά ύμνο στο χαλλλλλλλλαρά....

Επεξ/σία από MICHAILKON
Δημοσ.

Καλημέρα σας, διαβάζοντας τα περί NRG να προσθέσω και την δική μου εμπειρία.

Απενεργοποίημενη παροχή από Νοέμβριο 23

Προέκυψε ένα μικρό πιστωτικό 12€ αφού έκανα όλες τις διαδικασίες με mail κλπ εδώ και ένα μήνα ακόμα περιμένω την επιστροφή.

Απάντηση σήμερα στο τηλέφωνο του customer care.

"Λόγω του μεγάλου όγκου των επιστροφών υπάρχει καθυστέρηση αλλά να μην ανησυχώ δε θα χάσω τα λεφτά μου"

Και αν γίνεται να τους ξαναστείλω mail ...

Της είπα γιατί να χάσω τον χρόνο μου να σας ξαναστείλω mail; Στέλνω μια και καλή στην Ραεε 😁

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, efkola είπε

Καλησπέρα!

Είμαι πελάτης nrg στο ειδικό τιμολόγιο nrg οικιακό (πράσινο τιμολόγιο).

Βλέπω στο αρχείο του doomnx ότι για το συγκεκριμένο πρόγραμμα οι τιμές κιλοβατώρας τώρα το Μάρτιο είναι 0,115 €/kwh ενώ τον Ιανουάριο ήταν 0,14120 και το Φεβρουάριο 0,12453.

Στη φωτογραφία που σας παραθέτω από τον τελευταίο εκκαθαριστικό όμως βλέπω στην αναλυτική χρέωση πολύ υψηλότερες τιμές για τον Ιανουάριο ---> 0, 21600!

Και σε πιο πρόσφατο έναντι λογαριασμό πάλι η ίδια χρέωση για Ιανουάριο και 0,19453 για Φεβρουάριο...

Κάνω κάποιο λάθος;

Αν μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους και να σιγουρέψω ότι θα χρεωνομαι με τα 0,115 του συγκεκριμένου πράσινου τιμολογίου δε θέλω να αλλάξω πάροχο.

Ειδάλλως να φύγω άμεσα για κάποια άλλη εταιρεία.

IMG_20240306_143357 (1).pdf 318.48 kB · 6 downloads

Αυτές είναι οι αρχικές τιμές. Το πράσινο της NRG έχει μεγάλη έκπτωση συνέπειας. Κάποιοι αποφεύγουν τέτοια προγράμματα για το φόβο μη έγκυρης πληρωμής.  Αν πληρώνεις με πάγια εντολή βέβαια, ή αν είσαι τυπικός,μ δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Θα δεις τις εκπτώσεις στους επόμενους λογαριασμούς εφόσον πληρωθούν εμπρόθεσμα

Επεξ/σία από bilham
Δημοσ.

Σε απενεργοποιημένες (από τον Δεκέμβριο) παροχές Elpedison εκδόθηκαν (σε εκάστη) παροχή 2 λογαριασμοί με ημερομηνία έκδοσης 26/02, οι οποίοι είναι πιστωτικοί. Στην ανάλυση δεν υπάρχει παρά μόνο επιστροφή των χρεώσεων δήμου για 38+2 ημέρες.

Λέτε να είναι λάθος; Έχει τύχει σε άλλον;

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Demetroula είπε

Τελικά σε Ελπέ (και για όσους είναι σε παρόμοια φάση) τα τυχόν πιστωτικά υπόλοιπα που έχετε από προηγούμενη εκπροσώπηση για να συνυπολογιστούν στην επόμενη θα πρέπει να τους το ζητήσετε, δεν πάνε αυτόματα. (έτσι μου είπαν από την εξυπηρέτηση πελατών μέσω τσατ).
Kαι σε κάθε νέα εκπροσώπηση θα πρέπει να μπαίνει εκ νέου και η πάγια εντολή.

Στον Ήρωνα αυτό υποτίθεται ότι γίνεται αυτόματα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, gpapas640 είπε

Σε απενεργοποιημένες (από τον Δεκέμβριο) παροχές Elpedison εκδόθηκαν (σε εκάστη) παροχή 2 λογαριασμοί με ημερομηνία έκδοσης 26/02, οι οποίοι είναι πιστωτικοί. Στην ανάλυση δεν υπάρχει παρά μόνο επιστροφή των χρεώσεων δήμου για 38+2 ημέρες.

Λέτε να είναι λάθος; Έχει τύχει σε άλλον;

Ο λογαριασμός ήταν απλήρωτος πριν;

Εάν ναι, τότε μπορεί τα χρέη των δημοτικών τελών να έχουν μεταφερθεί στον ίδιο τον δήμο. Συμβαίνει.

Σε λίγο καιρό θα λάβεις ραβασάκι από τον δήμο σου που θα σου ζητάει να πληρώσεις τα δημοτικά τέλη που σου έχουν αφαιρεθεί από τον λογαριασμό.

Εάν δεν είχες απλήρωτους, τότε πολύ πιθανό να έγινε κάποια αλλαγή στους συντελεστές του δήμου σου και να γίνεται διόρθωση (δύσκολα βέβαια δήμος να χαμήλωσε τα τέλη...)

Σε κάθε περίπτωση ζήτα διευκρινήσεις από Elpedison.

  

5 ώρες πριν, tryfos είπε

Στον Ήρωνα αυτό υποτίθεται ότι γίνεται αυτόματα;

 

Όχι, ούτε στον Ήρωνα δεν γίνεται αυτόματα.

Βασικά δεν νομίζω να υπάρχει κανένας πάροχος που να κάνει μεταφορά πιστωτικών αυτόματα.

Επεξ/σία από fotis1997
  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, fotis1997 είπε

Όχι, ούτε στον Ήρωνα δεν γίνεται αυτόματα.

Βασικά δεν νομίζω να υπάρχει κανένας πάροχος που να κάνει μεταφορά πιστωτικών αυτόματα.

'Αρα και στον Ήρωνα να το ζητάμε κάπως (email, chat κλπ.);

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, tryfos είπε

Στον Ήρωνα αυτό υποτίθεται ότι γίνεται αυτόματα;

Δεν ξέρω ακόμα για Ηρων. Ίσως κάποιο μέλος που έχει εμπειρία από δεύτερη ή και περισσότερες φορές εκπροσώπησης (τουρισμός) να μας πει.

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, tryfos είπε

'Αρα και στον Ήρωνα να το ζητάμε κάπως (email, chat κλπ.);

Το πιο εύκολο είναι το chat. Γίνεται και με email ή τηλέφωνο.

Μόλις τώρα, Demetroula είπε

Δεν ξέρω ακόμα για Ηρων. Ίσως κάποιο μέλος που έχει εμπειρία από δεύτερη ή και περισσότερες φορές εκπροσώπησης (τουρισμός) να μας πει.

Δεν γίνεται αυτόματα. Δεν είναι τόσο καλοί οι πάροχοι για να μας θυμίζουν κιόλας ότι μας χρωστάνε λεφτά και να μας κάνουν μεταφορές μόνοι τους.

  • Like 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Demetroula είπε

Δεν ξέρω ακόμα για Ηρων. Ίσως κάποιο μέλος που έχει εμπειρία από δεύτερη ή και περισσότερες φορές εκπροσώπησης (τουρισμός) να μας πει.

Δεν νομίζω να είναι πολλοί αυτοί που πήγαν Ήρων και θα τον ξαναπροτιμήσουν - έστω και σαν ενδιάμεσο σταθμό! 🤪

Δημοσ.
Μόλις τώρα, atom7 είπε

Δεν νομίζω να είναι πολλοί αυτοί που πήγαν Ήρων και θα τον ξαναπροτιμήσουν - έστω και σαν ενδιάμεσο σταθμό! 🤪

Ο καλός ο τουρίστας έχει την υπομονή να ασχοληθεί με κάθε πρόβλημα που προκύπτει για να πάρει το μέγιστο κέρδος. Και να τσεκάρει λογαριασμούς και να κάνει παράπονα και να κάνει καταγγελίες.

Δυστυχώς/ευτυχώς ο ήρωνας με το σταθερό δώρο των 50€ αποτελεί από τις λίγες καλές επιλογές τουρισμού.

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...