Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, korakios είπε

σωστά σου βγάζει 11 , δες αύριο αν το 11ο ψηφίο αλλάξει

Έχει στείλει ο ΔΕΔΔΗΕ 3-4 μέρες το μήνυμα ολοκλήρωσης αλλά δεν βλέπω αλλαγή στο 11ο ψηφίο. Είσαι σίγουρος ότι αλλάζει όταν πας αλλού; Από τον Ήρων ούτε φωνή ούτε ακρόαση.

Η κατάσταση στον κλάδο είναι Ουγκάντα (χωρίς να θέλω να προσβάλλω τη χώρα) ή ακόμα καλύτερα πλέον φαρ-ούεστ. Ό,τι θέλει κάνει ο καθένας, ο καταναλωτής στη μέση θέμα τύχης αν θα πέσει θύμα ληστείας ή/και κλοπής ή οτιδήποτε άλλο. ΡΑΕ φυσικά τουρίστες.

Στο παρεμφερές θέμα που προκύπτει για νέα ΥΔΕ, έχουμε κάποια πρόταση για όσο το δυνατόν οικονομικότερη έκδοση (έχουμε αλλάξει γκαρνταρόμπα με τα τόσα απροσδόκητα κουστούμια που προκύπτουν αφειδώς δεξιά-αριστερα 😁  ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

ηλεκτρονικά φαντάζομαι την έκανες , οκ, μην αγχώνεσαι θα δεις την ανάλυση και αν δεν μπήκε θα μπει στον επόμενο

εννοείται θα κάνεις αίτημα ,δεν είναι να τους αφήνεις στο αυτόματο

Ηλεκτρονικα ναι, βεβαια το περιμενα οτι θα εχουμε τρεχαματα με τους λογαριασμους, αλλα απο τον πρωτο κιολας τι να πω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tryfos είπε

Στο παρεμφερές θέμα που προκύπτει για νέα ΥΔΕ, έχουμε κάποια πρόταση για όσο το δυνατόν οικονομικότερη έκδοση (έχουμε αλλάξει γκαρνταρόμπα με τα τόσα απροσδόκητα κουστούμια που προκύπτουν αφειδώς δεξιά-αριστερα 😁  ).

υπάρχει ειδικό νήμα , δες 1ο ποστ που είναι και το excel

1 λεπτό πριν, tryfos είπε

Έχει στείλει ο ΔΕΔΔΗΕ 3-4 μέρες το μήνυμα ολοκλήρωσης αλλά δεν βλέπω αλλαγή στο 11ο ψηφίο. Είσαι σίγουρος ότι αλλάζει όταν πας αλλού;

ναι ,αλλάζει σίγουρα

2 λεπτά πριν, alexdjx είπε

Ηλεκτρονικα ναι, βεβαια το περιμενα οτι θα εχουμε τρεχαματα με τους λογαριασμους, αλλα απο τον πρωτο κιολας τι να πω

κάτσε να βγει πρώτα κανονικά 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, korakios είπε

υπάρχει ειδικό νήμα , δες 1ο ποστ που είναι και το excel

Το είχα δει το νήμα, ισχύει όμως το 50-60 ακόμα για απλή οικία 90-100 τμ Αττική; Κανονικά με σύγχρονο πίνακα κλπ. Δεν μπορούμε να βρούμε τίποτα πιο οικονομικό; Τυπική διαδικασία μου φαίνεται. Κάτι διαβάζω και για "διεκπεραιωτές" έναντι κτηρίων ΔΕΔΔΗΕ 😃 αλλά δεν ξέρω αν ισχύουν ακόμα αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, korakios είπε

αφού το είδες , συνέχεια εκεί , όχι εδώ

Οκ δεκτόν, να ρωτήσω κάτι για τον Ήρωνα, πώς ζητάω να τους στέλνω εγώ κάθε μήνα μέτρηση για να μην πληρώνω έναντι ό,τι να 'ναι; Υπάρχει κάποια συγκεκριμένη διαδικασία/αίτηση που τους στέλνω ή γίνεται μέσω του app; Προκαταβολικά συγγνώμη αν έχει ερωτηθεί/απαντηθεί.

Και μια δεύτερη ερώτηση, με τον προηγούμενο αν υπήρχε εγγύηση στο όνομα του ιδιοκτήτη του σπιτιού (όπως και ο λογαριασμός) αλλά πλήρωνα εγώ με πάγια μέσω πιστωτικής, πώς θα επιστραφεί η εγγύηση από την Elpe; 

Επεξ/σία από tryfos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

έμαθες τι να κάνεις , απο εκεί και μετά επιλογή σου

απο τη στιγμή που είχε τον ακριβότερο τύπο υπολογισμού ρήτρας ,ήταν αναμενόμενο

Ο παθών είναι και μαθων λένε οπότε κάτι θα κάνω και ότι βγεί .... Ευχαριστώ πάντως 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tryfos είπε

Έχουμε κάνει αίτηση για μετάβαση στον Ήρωνα. Από τον ΔΕΔΔΗΕ μου έχει έρθει μήνυμα "ότι «το αίτημα για την παροχή ολοκληρώθηκε». Όμως στο account του Ήρων ακόμα φαίνεται "Αίτηση υπό επεξεργασία. Η αίτηση με κωδικό .... έχει υποβληθεί στον Διαχειριστή Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ)». Ενώ παράλληλα δεν φαίνεται τίποτα στο "οι παροχές μου", "τα συμβόλαιά μου" κλπ. Έχει γίνει η μετάβαση ή όχι;

Εμένα η παροχή φάνηκε ενεργοποιημένη στο myheron μια μέρα μετά την ολοκλήρωση του αιτήματος από τον ΔΕΔΔΗΕ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, dasnowy είπε

Εμένα η παροχή φάνηκε ενεργοποιημένη στο myheron μια μέρα μετά την ολοκλήρωση του αιτήματος από τον ΔΕΔΔΗΕ. 

Όχι, εμένα ήρθε το sms του ΔΕΔΔΗΕ στις 11/10 και σήμερα, 6 μέρες μετά, στο myHeron ακόμα φαίνεται ότι η αίτηση έχει απλά υποβληθεί στον ΔΕΔΔΗΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως η τακτική μεταπήδηση βάσει τιμών φυσικά δεν παίζει άμα θέλουμε 2 μήνες για τη μετάβαση κάθε φορά. Βασικά μάλλον επίτηδες γίνεται ακριβώς για αυτόν τον λόγο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tryfos είπε

Πάντως η τακτική μεταπήδηση βάσει τιμών φυσικά δεν παίζει άμα θέλουμε 2 μήνες για τη μετάβαση κάθε φορά. Βασικά μάλλον επίτηδες γίνεται ακριβώς για αυτόν τον λόγο.

Spoiler

Τώρα συγγνώμη τι γίνεται επίτηδες; Κατήργησαν τη δέσμευση και οι πάροχοι είναι συνεννοημένοι να καθυστερούν τη μετάβαση από τον έναν στον άλλον; Σε λίγο θα μιλήσουμε και για καρτέλ κινητής στην ενέργεια. 
Δε λέω προφανώς οι πάροχοι δεν είναι χαμένοι από όλη αυτή τη διαδικασία αφού επιδοτούνται από το κράτος αλλά να βλέπουμε παντού φαντάσματα;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, geodimis είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

Τώρα συγγνώμη τι γίνεται επίτηδες; Κατήργησαν τη δέσμευση και οι πάροχοι είναι συνεννοημένοι να καθυστερούν τη μετάβαση από τον έναν στον άλλον; Σε λίγο θα μιλήσουμε και για καρτέλ κινητής στην ενέργεια. 
Δε λέω προφανώς οι πάροχοι δεν είναι χαμένοι από όλη αυτή τη διαδικασία αφού επιδοτούνται από το κράτος αλλά να βλέπουμε παντού φαντάσματα;

 

Ποιος είπε ότι συνεννοούνται; Ο καθένας κοιτάει απλώς να σε καθυστερήσει όσο γίνεται, να σε κρατήσει όσο το δυνατόν περισσότερο και γενικά να δυσκολέψει τη μετάβαση σε άλλον.

Και μόλις μας μαζέψουν από 'δω κι από 'κει, δώσ' του αύξηση στο πάγιο και άντε πάλι να φεύγουμε για αλλού. Το μόνο που θα μας μείνει από την ιστορία μετά από 2-3 χρόνια (εκτός από αυτά που θα έχουμε δώσει), θα είναι και ένα ωραιότατο πάγιο ΣΕ ΟΛΟΥΣ, έτσι για να θυμόμαστε την όμορφη αυτή περίοδο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, alexdjx είπε

Ειχα κανει αιτηση στο generous home. Υποψιαζομαι (να μην πω οτι ειμαι βεβαιος) οτι δεν υπαρχει το ποσο της εκπτωσης των 50€ στον πρωτο λογαριασμο

Η φάση είναι ότι όλοι πήγαμε ηρων για αυτό! Και τελικά θα λάβουμε λογαριασμό χωρίς το 50αρικο και χωρίς έκπτωση συνέπειας που θα μπει στον επόμενο! Μην είναι και για δίμηνο η χρέωση κατανάλωσης με την τόση καθυστέρηση. Προβλέπεται τρελό γέλιο (και κλάμα μαζί). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, tryfos είπε

Ποιος είπε ότι συνεννοούνται; Ο καθένας κοιτάει απλώς να σε καθυστερήσει όσο γίνεται, να σε κρατήσει όσο το δυνατόν περισσότερο και γενικά να δυσκολέψει τη μετάβαση σε άλλον.

...έτσι. Τους κόψανε την δυνατότητα εφαρμογής ποινής αποχώρησης - βρήκανε έμμεσους τρόπους, είτε για να μην,,,θέλεις να φύγεις (συνέπεια), είτε να μην "μπορείς" (έκδοση λογαριασμών). Και εννοείται ότι δεν είναι "συνεννοημένοι" : ο καθένας απλώς κάνει ό,τι μπορεί, για το μαγαζάκι του...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...