Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

19 hours ago, DeareN said:

Καλησπέρα στην παρέα, μια  ερώτηση για τους γνώστες - παθόντες της εναλλαγής παρόχων.

Βγήκε έναντι από Ήρωνα αφού καθυστέρησε σχεδόν μήνα  να βγάλει λογαριασμό στα 150 ευρώ.

Ο λογαριασμός εκδόθηκε στις 22/2 με ημερομηνία λήξης στις 19/3

Εγώ έχω μεταφερθεί από 8/2 στη Volton, στον Ήρωνα ήμουν από τον Σεπτέμβριο.

Μου χρωστάνε και μια εγγύηση 82 ευρώ ο Ήρων.

Τί κάνω? Πληρώνω τον έναντι τώρα ή τον αφήνω και περιμένω να βγάλουν εκκαθαριστικό?

Θα  βγάλουν άραγε εκκαθαριστικό μέχρι τις 19/3 που λήγει αυτός ο έναντι ή πρέπει να τον πληρώσω τώρα για να μην έχω συνέπειες?

Ευχαριστώ πολύ

 

 

4 hours ago, DeareN said:

μια γρήγορη απάντηση παιδιά γιατί διάβασα καμιά 20αριά σελίδες και άκρη δεν έβγαλα,

thank you

Θεωρώ απίθανο να βγει τελικός πριν τις 19/3... θα πρέπει πρώτα να περάσει η ημερομηνία λήξης του λογαριασμού και μετά βγαίνει ο επόμενος.

Αν πληρώσεις τον έναντι, θα πάρεις την έκπτωση συνέπειας στον τελικό (για τις κιλοβατώρες του έναντι). Για την έκπτωση συνέπεια του τελικού (τις υπολειπόμενες κιλοβατώρες) τα έχουμε πει... δε δίνουν συνέπεια βάσει όρων τους οποίους θεωρούμε καταχρηστικούς, ίσως βρείτε το δίκιο σας μέσω Συνηγόρου του Καταναλωτή. Οπότε αν πληρώσεις τον έναντι, θα έχεις πιστωτικό τελικό... δηλαδή θα πληρωθείς πίσω το υπόλοιπο κατά τον Απρίλιο.

Αν αφήσεις απλήρωτο τον έναντι, θα γίνει συμψηφισμός στον τελικό. Θα χάσεις όμως τη συνέπεια για τις κιλοβατώρες του έναντι. Αν μετά πληρώσεις εμπρόθεσμα τον τελικό, κυνηγάς να πάρεις την έκπτωση συνέπεια των υπολειπόμενων κιλοβατώρων του τελικού μέσω ΣτΚ.

2 hours ago, jasonas21 said:

Η Elpe εχει σταματήσει να απαντάει σε email? Της εχω στείλει για πιστωτικό υπολοιπο (αιτηση) απο της 9 του μηνα και αλλα δυο email σχετικά με την πορεία της αίτησης και ειναι αφαντοι... 

Στο myrae απαντάνε μετά από μερικές μέρες

1 hour ago, giorgoskoy said:

Μόλις έστειλε ο Ήρων τον τελικό με την διόρθωση, βάλανε κανονικά το δώρο (ελπίζω τουλάχιστον δεν πρόλαβα να το κοιτάξω καλά) και πρόσθεσαν προηγούμενο υπόλοιπο 95€ φαινομενικά από το πουθενά, ο προηγούμενος λάθος τελικός ήταν πρπ 65€ (στα οποία συνυπολογίζονται και το ανεξοφλητο 20€ από έναν έναντι). Προκύπτει κάπως αυτό το νούμερο που πρόσθεσαν η πάλι κάποια μαϊμουδια κάνανε και θα πρέπει να τους κυνηγάμε? Αν θέλετε μπορώ να αναρτήσω όλους τους λογαριασμούς.

Οι λογιστικές προσθαφαιρέσεις του ΗΡΩΝ είναι μπέρδεμα.

Κοίτα το πιο απλά... αν το οφειλόμενο ποσό στον λάθος λογαριασμό ήταν πχ 120ευρώ και το ποσό πληρωμής στο καινούργιο λογαριασμό είναι 70ευρώ ή λιγότερο... τότε πήρες πίσω το 50άρικο κι όλα κομπλέ.

36 minutes ago, Basketikos_ said:

Μια βοήθεια από τους πιο ειδικούς.

Τελευταίος εκκαθαριστικός από ξεχασμένο Business Fixed 23 της WATT+VOLT που πλέον έχει γίνει Protergia. Ήταν από τα τελευταία καλά προγράμματα που πρόλαβαν να υπογραφούν λίγο πριν τις θεαματικές ανόδους του ρεύματος. Στο +5 βασικά, είχε λήξει η προσφορά, αλλά είχαμε προλάβει να πάρουμε έγγραφα.

Φαίνεται να το έχουν ξεχάσει με τις καλές προνομιακές τιμές ή χάνω κάτι; Το κρατάει έτσι αυτός που το έχει ή θα συμφέρει καλύτερα το We Blue της Eunice πχ;

Νομίζω τα παρακάτω αρκούν για να βγει συμπέρασμα. Αν θέλετε και κάτι ακόμα μου λέτε:

image.png.4a3c865a4e317d83ed762b7897f5c385.png

Θυμάμαι πως είχαν στείλει σε όλους τους πελάτες τροποποποίηση τιμής πάνω στο 4μηνο της συμβασης (για εφαρμογή απ'το 6μηνο και μετά). Και μάλιστα ήταν καταχρηστικό αυτό γιατί ανάγκασε τους πελάτες να φύγουν εντός του 6μηνου για να γλυτώσουν τη ρήτρα αποχώρησης μετά και να μη μπλέξουν με καταγγελίες.

Αν ξέχασαν να σου στείλουν ειδοποίηση μέσω email (θυμάσαι να έλαβες κάτι; ) το κάνεις γαργάρα και απολαμβάνεις 0.12 σταθερό.

Με προβληματίζει όμως λίγο αυτό που λέει "για καταναλώσεις από 1/8/2002". Αυτός είναι ο πρόσφατος λογαριασμό; Μέχρι πότε είναι η περίοδος κατανάλωσης;

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

30 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Θυμάμαι πως είχαν στείλει σε όλους τους πελάτες τροποποποίηση τιμής πάνω στο 4μηνο της συμβασης (για εφαρμογή απ'το 6μηνο και μετά). Και μάλιστα ήταν καταχρηστικό αυτό γιατί ανάγκασε τους πελάτες να φύγουν εντός του 6μηνου για να γλυτώσουν τη ρήτρα αποχώρησης μετά και να μη μπλέξουν με καταγγελίες.

Αν ξέχασαν να σου στείλουν ειδοποίηση μέσω email (θυμάσαι να έλαβες κάτι; ) το κάνεις γαργάρα και απολαμβάνεις 0.12 σταθερό.

Με προβληματίζει όμως λίγο αυτό που λέει "για καταναλώσεις από 1/8/2002". Αυτός είναι ο πρόσφατος λογαριασμό; Μέχρι πότε είναι η περίοδος κατανάλωσης;

 

Ναι, είναι εκκαθαριστικός με έκδοση 13/2/24.

"Η ανάλυση αφορά αποκλειστικά το διάστημα από 03/10/2023 έως 02/02/2024 (122 ημέρες)".

Θα ρωτήσω αν έχουν λάβει κάποιο μέηλ ειδοποίησης, γιατί δεν είναι δικό μου ρολόι για να είμαι σίγουρος. Είναι πολύ καιρό το συμβόλαιο πάντως. Κάπου Σεπτέμβρη-Οκτώβρη του 2021 ξεκίνησε με WATT+VOLT. Κατά 99% είναι ξεχασμένο για κάποιο λόγο.

Τυχεροί... Αυτό τους είπα κι εγώ, ότι μάλλον δεν το πειράζουμε, αλλά ήθελα μια επιβεβαίωση των insomniacs.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άθλια τηλεφωνική εξυπηρέτηση ΕΛΙΝ. Προφανώς δεν μπορούν να σηκώσουν το νούμερο των πελατών που θέλουν να πάνε εκεί. Έχουν βάλει 2-3 άτομα που απλά κρατάνε στοιχεία, σου λένε ότι θα σας καλέσει κάποιος υπεύθυνος ( και με αυτόν τον τρόπο δηλώνουν ανεύθυνοι) ο οποίος δεν σε παίρνει ποτέ 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαιρετώ την ομάδα!

Στην ελπεντισον λανσάρουν δωρεάν το ομαδικο ασφαλιστήριο eurolife μαζί με τα υπόλοιπα δώρα. Πρέπει να δοθεί προσοχή σε κάτι; Ευχαριστώ!

Να ενημερώσω ότι ισχύει και σήμερα το 35ευρω σε κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, ΑΠΟΛΛΩΝ83 είπε

Στην ελπεντισον λανσάρουν δωρεάν το ομαδικο ασφαλιστήριο eurolife μαζί με τα υπόλοιπα δώρα. Πρέπει να δοθεί προσοχή σε κάτι; Ευχαριστώ!

 

  Τί να το κάνεις; Μην το πάρεις καν να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

10 λεπτά πριν, ΑΠΟΛΛΩΝ83 είπε

Να ενημερώσω ότι ισχύει και σήμερα το 35ευρω σε κατάστημα.

Γιατί, έχει γραφτεί κάπου ότι λήγει τον Φλεβάρη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 τηλέφωνα στη volton για το πρόβλημα που δεν κατέβαινε το pdf από myvolton.

1η τηλεφωνήτρια -> είναι θέμα χρόνου να σας έρθει, μην σας ανησυχεί...

2η τηλεφωνήτρια -> αγνοήστε το μήνυμα, μπορεί να αλλάξει και το ποσό ακόμα, θα σας έρθει άλλος...

Τελικά έκανα chat στον messenger του facebook. Σε 5΄ είχα τον λογαριασμό που ήταν θέμα χρόνου να μου έρθει αλλά θα έπρεπε να τον αγνοήσω γιατί μπορεί να έρθει και άλλος με άλλο ποσό.

Messenger vs τηλέφωνο : 2-0

Αν μας διαβάζει κανείς από τη volton , θέλετε δουλειά στο τηλεφωνικό κέντρο.

Ο λογαριασμός για

image.png.ce8c81cf040432446040f9bf444ddb5b.png

ως ακολούθως

image.png.7134ff607b0c5571ef52a72984d429e0.png

Άρα 786 - ((173+26)+(75+12))=500, οπότε κομπλέ το δωράκι!

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βλέπω όλοι στη Volton το ίδιο θέμα με λογαριασμό που δεν ανοίγει. Κι εγώ σήμερα (από 6/1) ηρθε έναντι για 1 μήνα 31,45€, μάλλον είναι μόνο οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις.

'Ηδη με πήραν τηλέφωνο από Ζενιθ για το κίτρινο  power home choice με 1€ πάγιο και 9λεπτά  η kWh (αυτό προφανώς είναι τιμή Φεβρουαρίου). Ξεκίνησα τη διαδικασία λόγω του δώρου των 60€. Υπάρχει λόγος να υπαναχωρήσω; Θα έρθει αργότερα courier με συμβόλαιο. Αρχιά μου είπαν ότι τους αρκεί ο λογαριασμός από τον προ-προηγούμενο πάροχο (nrg), αλλά μετά ά'λλη υπάλληλος είπε ότι θέλουν τον τελευταίο (άρα ότσν ανοίξει το pdf). Ακούω γνώμες έχω καιρό να αποφασίσω!

 

ΥΓ Στην nrg άφησα το λογαριασμό που περιείχε την εγγύηση να λήξει και πλήρωσα τον τελικό μόνο για να μήν αφήνω υπόλοιπα.

Επεξ/σία από Photios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το συμβόλαιο της Ζενίθ έρχεται και στο mail που έχεις δηλώσει, οι όροι υπάρχουν όμως και στην ιστοσελίδα τους στο αντίστοιχο προιόν. Δεν μπορώ να πω τίποτα για την συγκεκριμένη εταιρεία, 15- 20 μέρες είμαι μόνο, αυτό που μπορώ να σε διαβεβαιώσω όμως είναι ότι αν χρειαστείς να καλέσεις την εξυπηρέτηση πελατών οπλίσου με τεράστια υπομονή. Επίσης δεν ξέρω σίγουρα, αν στέλνουν μήνυμα καταχώρησης πραγματικών ενδείξεων, άλλα μου είπαν όταν έκανα αίτηση και άλλα μετά την αίτηση...Θα δείξει

Επεξ/σία από MICHAILKON
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ΑΠΟΛΛΩΝ83 είπε

Μέχρι αύριο είχα την ενημέρωση.

Αυτό μου είπαν μόλις και από το τηλεφωνικό τους κέντρο.

Αν και στην αρχή μου ανέφεραν ότι τελείωσε ήδη, μάλλον για να κλείσουν το συμβόλαιο τηλεφωνικά. Μόλις είδαν ότι θα χαιρέταγα, ξαφνικά έλαβαν άλλη ενημέρωση.😄

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Castorp είπε

Άθλια τηλεφωνική εξυπηρέτηση ΕΛΙΝ. Προφανώς δεν μπορούν να σηκώσουν το νούμερο των πελατών που θέλουν να πάνε εκεί. Έχουν βάλει 2-3 άτομα που απλά κρατάνε στοιχεία, σου λένε ότι θα σας καλέσει κάποιος υπεύθυνος ( και με αυτόν τον τρόπο δηλώνουν ανεύθυνοι) ο οποίος δεν σε παίρνει ποτέ 

Iσχύει οτι έχουν πολλές αιτήσεις συγκριτικά με το τμήμα εξυπηρέτησης. 

Απαντάνε στα email με λίγες μέρες καθυστέρηση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, NIKELPE είπε

Η δώρο επιταγή Σκλαβενίτη από την elpedison πως έρχεται;

Α) κατάστημα ELPEDISON 

B)μέσω των ΕΛΤΑ 

Με κούριερ. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/2/2024 στις 5:26 ΜΜ, korakios είπε

Myrae , μη ζητάς αποζημίωση λόγω ποιότητας υπηρεσιών , έχουν ένα γελοίο πόσο , νομίζω ούτε ένα € δεν είναι , αν μπήκες στο πράσινο ενημερωσέ μας αν βάλουν τη συνέπεια απευθείας ή θα πληρώσεις αρχική 0,22

Λοιπόν μετά το αίτημα στο myrae μου ήρθε μαιλ από την Protergia που βέβαια δεν απαντάνε ακριβώς  για το πότε θα έρθει ο λογαριασμός,συγκεκριμενα λέει το εξής

Καλησπέρα σας.   Ευχαριστούμε πολύ για την επικοινωνία.   Πραγματοποιήθηκε προσπάθεια τηλεφωνικής επικοινωνίας από εμάς αλλά δεν κατέστη εφικτή.   Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως έχουμε παραλάβει την τελική μέτρηση από το ΔΕΔΔΗΕ. Καθώς όμως έχει γίνει σε μικρό χρονικό διάστημα ένταξη και απένταξη από το κοινωνικό τιμολόγιο θα χρειαστεί τα διαστήματα αυτά να τιμολογηθούν διαφορετικά.   Πιο συγκεκριμένα, από το διάστημα 05/12/2023 έως 03/01/2024 ανήκατε στο κοινωνικό τιμολόγιο. Έπειτα έγινε απένταξη από το κοινωνικό τιμολόγιο για μια ημέρα και στις 04/01/2024 ξανά ενταχθήκατε στο κοινωνικό τιμολόγιο.   Τα διαστήματα αυτά θα χρειαστεί να τιμολογηθούνε σε διαφορετικούς λογαριασμούς και έπειτα να εκδοθεί ο τελικός εκκαθαριστικός λογαριασμός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Photios είπε

'Ηδη με πήραν τηλέφωνο από Ζενιθ για το κίτρινο  power home choice με 1€ πάγιο και 9λεπτά  η kWh (αυτό προφανώς είναι τιμή Φεβρουαρίου).

9 λεπτά είναι μόνο στο κεφάλι τους.

Με την ΤΕΑ να κλείνει στα 73,61 €/MWh έχουμε την τιμή Φεβρουαρίου για τα ex-post που δεν βασίζονται στην ΜΤΑ του ΑΔΜΗΕ (με την επιφύλαξη τυχόν εκπτώσεων κατόπιν εορτής όπως έγινε με την ΕΛΠΕ τον Ιανουάριο)

0V1bb9y.jpeg

  • Like 9
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...