Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γνωρίζετε εάν Γίνονται αλλαγές σε τιμολόγηση των ρυθμιζόμενων?

Γιατί πηρα την εξής απάντηση στο αίτημα μου σε ΡΑΕ.

 Σε απάντηση του αιτήματος σας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας my RAE με α/α 20.631, να σας ενημερώσουμε ότι λόγω αλλαγής της τιμολόγησης των ρυθμιζόμενων χρεώσεων από τον Αρμόδιο Διαχειριστή Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ), πραγματοποιείται αλλαγή στο πληροφοριακό μας σύστημα, ώστε να είμαστε απόλυτα σύνvομοι με την ισχύουσα νομοθεσία, με αποτέλεσμα την αντίστοιχη καθυστέρηση έκδοσης τους.

Επιθυμούμε να ζητήσουμε συγνώμη για την καθυστέρηση, καθώς ουδέποτε υπήρξε -ούτε υφίσταται- εκ μέρους μας πρόθεση για πρόκληση σε βάρος σας οιασδήποτε ταλαιπωρίας, την οποία λυπούμαστε εάν υπέστη.Δέον επισημανθεί ότι δεν υπάρχει κάποιος δόλος από αυτήν την ενέργεια, η οποία οφείλεται καθαρά σε συστημικό παράγοντα. 
 
Παραμένουμε στην διάθεσή σας για οποιεσδήποτε διευκρινίσεις και περαιτέρω πληροφορίες χρειαστείτε. 

ΖeniΘ - Εταιρεία Προμήθειας Αερίου Θεσσαλονίκης – Θεσσαλίας Α.Ε. 
Τομέας Υποστήριξης Εξυπηρέτησης Πελατών 
Διεύθυνση Διαχείρισης Λειτουργιών Πελάτη
 

 

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Merenda7 είπε

Γνωρίζετε εάν Γίνονται αλλαγές σε τιμολόγηση των ρυθμιζόμενων?

Γιατί πηρα την εξής απάντηση στο αίτημα μου σε ΡΑΕ.

 Σε απάντηση του αιτήματος σας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας my RAE με α/α 20.631, να σας ενημερώσουμε ότι λόγω αλλαγής της τιμολόγησης των ρυθμιζόμενων χρεώσεων από τον Αρμόδιο Διαχειριστή Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ), πραγματοποιείται αλλαγή στο πληροφοριακό μας σύστημα, ώστε να είμαστε απόλυτα σύνvομοι με την ισχύουσα νομοθεσία, με αποτέλεσμα την αντίστοιχη καθυστέρηση έκδοσης τους.

Επιθυμούμε να ζητήσουμε συγνώμη για την καθυστέρηση, καθώς ουδέποτε υπήρξε -ούτε υφίσταται- εκ μέρους μας πρόθεση για πρόκληση σε βάρος σας οιασδήποτε ταλαιπωρίας, την οποία λυπούμαστε εάν υπέστη.Δέον επισημανθεί ότι δεν υπάρχει κάποιος δόλος από αυτήν την ενέργεια, η οποία οφείλεται καθαρά σε συστημικό παράγοντα. 
 
Παραμένουμε στην διάθεσή σας για οποιεσδήποτε διευκρινίσεις και περαιτέρω πληροφορίες χρειαστείτε. 

ΖeniΘ - Εταιρεία Προμήθειας Αερίου Θεσσαλονίκης – Θεσσαλίας Α.Ε. 
Τομέας Υποστήριξης Εξυπηρέτησης Πελατών 
Διεύθυνση Διαχείρισης Λειτουργιών Πελάτη
 

 

Ναι , αυξήθηκε 2η φορά το πάγιο Διανομής του ΔΕΔΔΗΕ και μειώθηκε η χρέωση διανομής της κιλοβατώρας 

Εχει αναλυθεί . Ξεκινά από Μάρτιο 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν, ζήτησα να πάρουμε καμιά προσφορά ως μέλη του Insomnia πάλι και εξασφάλισα 50+35 € τηλεφωνικά μέχρι τη Δευτέρα στο κονέ μου και επιπλέον +20 € Σκλαβενίτη για δεύτερη παροχή ή αέριο. Βολεύει αν δε θέλετε να τρέχετε στα καταστήματα μες στο ΣΚ ή αν είναι κλειστά. Όσοι ενδιαφέρεστε για ELPEDISON στείλτε μήνυμα.

Επεξ/σία από doomnx
  • Like 5
  • Thanks 6
Δημοσ.
1 ώρα πριν, korakios είπε

Ναι , αυξήθηκε 2η φορά το πάγιο Διανομής του ΔΕΔΔΗΕ και μειώθηκε η χρέωση διανομής της κιλοβατώρας 

Εχει αναλυθεί . Ξεκινά από Μάρτιο 

 Έχετε υπολογίσει πιο είναι το όριο kwh ανα μήνα για το οποίο είναι θετική η αλλαγή; εγκυκλοπεδικά ρωτάω, γιατι η επιβάρυνση χοντρικά βγαίνει κοντά στο 1 ευρώ το μήνα για 8kVA παροχή στο πάγιο αλλά η μείωση στην kwh είναι αρκετά μεγάλη και χοντρικά με ~100kwh τον μήνα έρχεται μια η άλλη.

Δημοσ.

εχει κανεις προχειρο το τηλεφωνο του κουριερ που παραδιδει τις δωροεπιταγες της ελπε?

μου ειχαν πει για παραδοση της επιταγης αυτη τη βδομαδα αλλα ουτε φωνη ουτε ακροαση...

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, razkal είπε

εχει κανεις προχειρο το τηλεφωνο του κουριερ που παραδιδει τις δωροεπιταγες της ελπε?

μου ειχαν πει για παραδοση της επιταγης αυτη τη βδομαδα αλλα ουτε φωνη ουτε ακροαση...

Με ACS ήρθαν σε μένα πάντως, αλλά εξαρτάται από τον συνεργάτη νομίζω. Γιατί δεν παίρνεις να σου δώσουν τον αριθμό αποστολής αν έστειλαν;

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, tounion είπε

Δινουν και εκπτωση -100€ (5Χ20) αν εισαι παλιος πελατης τους και επιστρέφεις, αλλιώς μια χαρα εισαι...

Είμαι στην ίδια φάση με εσένα, δηλαδή ο προηγούμενος πάροχος μου ήταν η Elpedison. Έχω ήδη κάνει αποδοχή συμβολαίου. Αυτό για να το δώσουν, θα έπρεπε να το λάβω στο Email μου η να μου το πουν τηλεφωνικώς; γιατί συστημικά θα φανεί ότι είμουν παλιός και επιστρέφω..

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, XghosT7 είπε

Είμαι στην ίδια φάση με εσένα, δηλαδή ο προηγούμενος πάροχος μου ήταν η Elpedison. Έχω ήδη κάνει αποδοχή συμβολαίου. Αυτό για να το δώσουν, θα έπρεπε να το λάβω στο Email μου η να μου το πουν τηλεφωνικώς; γιατί συστημικά θα φανεί ότι είμουν παλιός και επιστρέφω..

Έπρεπε να το είχες ζητήσει πριν την αποδοχή, τώρα κατά πάσα πιθανότητα δε θα στο δώσουν...στην επόμενη επιστροφή ζήτα το.

  • Like 1
Δημοσ.

Βγηκε τελικος απο τον ηρωνα. Δεν το περιμενα αλλα ειναι σωστος. Θελω βοηθεια με τη ραε για να παρω την εκπτωση συνεπειας. Τι πρεπει να γραψω;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/2/2024 στις 1:50 ΜΜ, DjTony είπε

 

 

Στις 22/2/2024 στις 1:46 ΜΜ, Sayonaras είπε

Συνέβη σε εμένα το εχώ γράψει πιο πριν. Αρά για συστημικό λάθος μιλάνε και αυτοί. Για να δούμε αν θα γίνει και τον επόμενο μήνα. Γιατί τότε θα είναι σκόπιμο.

Επίσης να ενημέρωσω τι ισχύει για όσους ήταν παλιά elpedison και έφυγαν αφήνοντας πιστωτικό.

Όταν γυρίσουν για να πάρουν το πιστωτικό στην καινούργια παροχή πρέπει να επικοινωνήσουν με ελπεντισον και να ζητήσουν να μεταφερθεί το πιστωτικό στην καινούργια παροχή. Δεν γίνεται αυτόματα αν δεν το ζητήσεις.

Μια λεπτομέρεια που αν την ήξερα τώρα θα είχα λογαριασμό -150 ευρώ. Δεν πειράζει τον επόμενο μήνα θα μπουν.

Νενικήκαμεν. Έκανα αίτημα στο myrae. Στην πρώτη απάντηση κλώτσησαν και φυσικά δε την έκανα δέκτη. Αναφερθηκα στην τελευταία παράγραφο του εντύπου προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας περί αντιρρήσεων στους λογαριασμούς. Σήμερα ανέβασαν διορθωμένο λογαριασμό στο myrae.

Άντε να αρχίσει ο ΔΕΔΔΗΕ να μετράει κάθε μήνα να ξεμπερδευουμε με δαύτους.

Επεξ/σία από gpapas640
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, epir21 είπε

 Έχετε υπολογίσει πιο είναι το όριο kwh ανα μήνα για το οποίο είναι θετική η αλλαγή; εγκυκλοπεδικά ρωτάω, γιατι η επιβάρυνση χοντρικά βγαίνει κοντά στο 1 ευρώ το μήνα για 8kVA παροχή στο πάγιο αλλά η μείωση στην kwh είναι αρκετά μεγάλη και χοντρικά με ~100kwh τον μήνα έρχεται μια η άλλη.

Τα όρια για τις νέες χρεώσεις του ΔΕΔΔΗΕ στα οικιακά τιμολόγια έχουν ως εξής. Θα πληρώνετε λιγότερα αν καίτε πάνω από:

  • 94 kWh/μήνα για 8 kVA
  • 141 kWh/μήνα για 12 kVA
  • 176 kWh/μήνα για 15 kVA
  • 293 kWh/μήνα για 25 kVA
  • 410 kWh/μήνα για 35 kVA
  • 644 kWh/μήνα για 55 kVA
  • Like 6
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα ανοίξει αιτήματα στο MyRAE για καθυστέρηση έκδοσης τελικού λογαριασμού σε volton και Ήρων. Μετά από ανταλλαγή μηνυμάτων μαζί τους ότι "επιθυμώ την άμεση έκδοση" και λόγω "χαμηλής ποιότητας υπηρεσιών" μου απάντησαν το κάτωθι το οποίο απ'οτι διαπίστωσα ισχύει:

Συγκεκριμένα σύμφωνα με το 
άρθρο 37 του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας (09.04.2013, ΦΕΚ Β), η έκδοση του 
τελικού εκκαθαριστικού λογαριασμού κατανάλωσης, αποστέλλεται στον πελάτη το αργότερο 
εντός έξι (6) εβδομάδων από το χρόνο της λήξης εκπροσώπησης, και σύμφωνα με τα στοιχεία 
που παρέχει ο αρμόδιος Διαχειριστής.

Αρα τι κάνω αποδέχομαι - ολοκληρώνω το αίτημα,και περιμένω να εκδοθούν μέσα σε αυτό το διάστημα;

Υ.Γ. Είχα έτοιμη καταγγελία στο ΣτΚ και εν τέλει,δεν την προχώρησα. Με πρόλαβαν 

 

Επεξ/σία από Nekro87
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, razkal είπε

εχει κανεις προχειρο το τηλεφωνο του κουριερ που παραδιδει τις δωροεπιταγες της ελπε?

μου ειχαν πει για παραδοση της επιταγης αυτη τη βδομαδα αλλα ουτε φωνη ουτε ακροαση...

Για Δυτική Αττικη befon σκλαβενιτης, στειλε μου pm

Επεξ/σία από katsios2010
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, alexander098 είπε

Βγηκε τελικος απο τον ηρωνα. Δεν το περιμενα αλλα ειναι σωστος. Θελω βοηθεια με τη ραε για να παρω την εκπτωση συνεπειας. Τι πρεπει να γραψω;

Α την παίρνουμε την έκπτωση συνέπειας στον τελικό, νόμιζα ότι προκύπτει από τους όρους και ότι επειδή στην βάζουν στον επόμενο. Σκεπτόμενος έτσι τους την χάρισα και τον πλήρωσα τον τελικό εχθές...

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, epir21 είπε

Α την παίρνουμε την έκπτωση συνέπειας στον τελικό, νόμιζα ότι προκύπτει από τους όρους και ότι επειδή στην βάζουν στον επόμενο. Σκεπτόμενος έτσι τους την χάρισα και τον πλήρωσα τον τελικό εχθές...

Πατάμε στο ότι οι όροι είναι καταχρηστικοί σε αντίθεση με τη νομοθεσία 

1 ώρα πριν, Nekro87 είπε

Είχα ανοίξει αιτήματα στο MyRAE για καθυστέρηση έκδοσης τελικού λογαριασμού σε volton και Ήρων. Μετά από ανταλλαγή μηνυμάτων μαζί τους ότι "επιθυμώ την άμεση έκδοση" και λόγω "χαμηλής ποιότητας υπηρεσιών" μου απάντησαν το κάτωθι το οποίο απ'οτι διαπίστωσα ισχύει:

Συγκεκριμένα σύμφωνα με το 
άρθρο 37 του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας (09.04.2013, ΦΕΚ Β), η έκδοση του 
τελικού εκκαθαριστικού λογαριασμού κατανάλωσης, αποστέλλεται στον πελάτη το αργότερο 
εντός έξι (6) εβδομάδων από το χρόνο της λήξης εκπροσώπησης, και σύμφωνα με τα στοιχεία 
που παρέχει ο αρμόδιος Διαχειριστής.

Αρα τι κάνω αποδέχομαι - ολοκληρώνω το αίτημα,και περιμένω να εκδοθούν μέσα σε αυτό το διάστημα;

Υ.Γ. Είχα έτοιμη καταγγελία στο ΣτΚ και εν τέλει,δεν την προχώρησα. Με πρόλαβαν 

 

Δυστυχώς έτσι είναι , απλά μην το κλείνεις μιας και υπάρχει πιθανότητα να το καθυστερήσουν παραπάνω !

Και για να μην κλείσει αυτόματα το αίτημα , απαντάς στο ότι θα περιμένεις την έκδοση του λογαριασμού και μετά θα ολοκληρώσεις το αίτημα 

  • Like 2
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...