Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αλλαγή από Elpedison σε ΗΡΩΝ.

Αλλαγή ψηφίου σε ΔΕΔΔΗΕ μετά από 3 μέρες

Ο ΗΡΩΝ με είδε μετά από 7 ημέρες. Σχετικά σύντομα δηλαδή.

Πάω να βάλω πάγια εντολή μέσα από το myΗΡΩΝ και βγάζει ένα ηλίθιο σφάλμα "Ελέξτε τα στοιχεία της κάρτας". Έχει τύχει αυτό σε κανέναν;

Είχε σκαλώσει. Μετά από λίγο προχώρησε κανονικά

Επεξ/σία από kkatzos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

20 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Αλλαγή από Elpedison σε ΗΡΩΝ.

Αλλαγή ψηφίου σε ΔΕΔΔΗΕ μετά από 3 μέρες

Ο ΗΡΩΝ με είδε μετά από 7 ημέρες. Σχετικά σύντομα δηλαδή.

Πάω να βάλω πάγια εντολή μέσα από το myΗΡΩΝ και βγάζει ένα ηλίθιο σφάλμα "Ελέξτε τα στοιχεία της κάρτας". Έχει τύχει αυτό σε κανέναν;

Την ενεργοποίησα πριν από λίγο. Μου έβγαλε το ίδιο μνμ. Πάτησα οκ και έκανα ένα refresh και μετά ήταν κομπλέ 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα παιδιά, σε 2 ημέρες τελειώνει ο μήνας στην Volton σε 2 παροχές, ενώ ο προηγούμενος πάροχος (elpedison) δεν έχει εκδόσει ακόμα εκκαθαριστικούς λογαριασμούς για καμία από τις 2 παροχές. Αναμένω εκκαθαριστικούς από Elpedison ώστε να τους ξανακάνω αίτηση για να πάρω τα δώρα ή να πάω προς Ήρων; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/1/2024 στις 12:31 ΜΜ, _vbm_ είπε

Καλημέρα και καλή χρονιά.

Έχω την εξής αφιβολία: πήγα στον Ήρωνα τέλος Νοεμβρίου (home guarantee) και ακόμα δεν έχει βγει ο 1ος λογαριασμός. Τώρα λοιπόν που απο 1/1 έπεσα αυτόματα στο home basic, καταλαβαίνω οτι για την κατανάλωση αυτή (1/1 και μετά), ΔΕΝ θα έχω την έκπτωση συνέπειας 35% που ανακοίνωσαν, εφόσον δεν έχει βγει προηγούμενος λογαριασμός για να πληρώσω και να είμαι συνεπής.. Το καταλαβαίνω σωστά; Εκτός αν η ιδέα είναι οτι τέλος Γενάρη θα εκδοθεί καθυστερημένα ο 1ος (που θα αφορά κατανάλωση Δεκέμβρη), θα τον πληρώσω, και λίγο μετά θα εκδοθεί ο 2ος που θα αφορά κατανάλωση Γενάρη, οπότε θα πάρω το 35%, αφού θα έχει πληρωθεί το 1ος. Ισχύει όμως αυτό, ή θα καταλήξω τελικά να πληρώσω 0.18 για Γενάρη, χωρίς έκπτωση;

Από το chat της εταιρείας μου τα λένε μπερδεμένα. Αρχικά μου είπαν αυτό:

Λίγο πιο μετά, μου λέει το εξής:

Αυτό το 2ο κάπως με μπέρδεψε, και το καταλαβαίνω ως αντικρούμενο με το 1ο. Τι λένε οι δικοί σας αποκωδικοποιητές;

Ευχαριστώ

 

Καλημέρα, επανέρχομαι στο παραπάνω, μετά από 1.5 μήνα.

Είμαι λοιπόν στο home basic του Ήρωνα.

  • 31/12/2023 εκδίδεται ο 1ος λογαριασμός, με περίοδο κατανάλωσης 30/11/2023 - 15/12/2023. Τον πληρώνω στις 28/01/2024 (εμπρόθεσμα).
  • 12/02/2024 εκδίδεται ο 2ος λογαριασμός, με περίοδο κατανάλωσης 16/12/2023 - 19/01/2024. Για τον Ιανουάριο, μου έχουν χρεώσει την κιλοβατώρα στα 0,18077.

Υπενθυμίζω οτι τον Ιανουάριο ο Ήρωνας είχε ανακοινώσει έκπτωση συνέπειας 30%. Εφόσον λοιπόν πλήρωσα τον 1ο εμπρόθεσμα, δε θα έπρεπε στον 2ο να έχω πάρει 30% επί του 0,18077, για τις κιλοβατώρες του Ιανουάριου;

Μια επιβεβαίωση οτι το σκέφτομαι σωστά, θα ήθελα.
 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 21/2/2024 στις 12:49 ΠΜ, gpapas640 είπε

Βγαίνει χθες λογαριασμός Elpedison έναντι (παρόλο που μου είχα βάλει μέτρηση δική μου) με εκτίμηση κατανάλωσης 250 κιλοβατώρες (δεν ξέρω πώς έγινε αυτό ειλοκρινα, ποτέ δεν έκαιγα τόσο) ενώ στην πραγματικότητα έχω κάψει γύρω στις 50.

Ως εκ τούτου, από εκεί που είχα συνεχή πιστωτικά λόγω δώρου 100€, ήρθε 4,5€ χρεωστικος.

Ερώτημα: αν αλλάξω πάροχο τώρα, λογικά ο τελικός θα βγει πιστωτικός, αφού θα φανεί η πραγματική κατανάλωση. Μπορώ να διεκδικήσω να μου επιτρέψουν το πιστωτικό σε IBAN, καθότι τυπικά το δώρο των 100€ έχει καταναλωθεί ή θα μου τα μασήσουν οπότε αξίζει να ζητήσω διόρθωση λογαριασμού;

Update: σε επικοινωνία με την elpedison μου ανέφεραν ότι υπήρξε γενικό συστημικό λάθος και δεν έλαβαν υπόψιν τους καμία μέτρηση που δόθηκε από πελάτες οπότε για αυτό το λόγο εκδόθηκαν μόνο έναντι λογαριασμοί. Επίσης αρνούνται να κάνουν επανέκδοση. Η εκκαθάριση θα γίνει τον επόμενο μήνα που θα μπορέσω να ξανακαταχωρήσω εγώ μέτρηση. Συνέβη σε άλλους αυτό;

Επεξ/σία από gpapas640
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, gpapas640 είπε

Update: σε επικοινωνία με την elpedison μου ανέφεραν ότι υπήρξε γενικό συστημικό λάθος και δεν έλαβαν υπόψιν τους καμία μέτρηση που δόθηκε από πελάτες οπότε για αυτό το λόγο εκδόθηκαν μόνο έναντι λογαριασμοί. Επίσης αρνούνται να κάνουν επανέκδοση. Η εκκαθάριση θα γίνει τον επόμενο μήνα που θα μπορέσω να ξανακαταχωρήσω εγώ μέτρηση. Συνέβη σε άλλους αυτό;

Nαι συνεβη και σε εμενα και οι μετρησεις που περασα εχουν εξαφανιστει απ το app...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, _vbm_ είπε

Καλημέρα, επανέρχομαι στο παραπάνω, μετά από 1.5 μήνα.

Είμαι λοιπόν στο home basic του Ήρωνα.

  • 31/12/2023 εκδίδεται ο 1ος λογαριασμός, με περίοδο κατανάλωσης 30/11/2023 - 15/12/2023. Τον πληρώνω στις 28/01/2024 (εμπρόθεσμα).
  • 12/02/2024 εκδίδεται ο 2ος λογαριασμός, με περίοδο κατανάλωσης 16/12/2023 - 19/01/2024. Για τον Ιανουάριο, μου έχουν χρεώσει την κιλοβατώρα στα 0,18077.

Υπενθυμίζω οτι τον Ιανουάριο ο Ήρωνας είχε ανακοινώσει έκπτωση συνέπειας 30%. Εφόσον λοιπόν πλήρωσα τον 1ο εμπρόθεσμα, δε θα έπρεπε στον 2ο να έχω πάρει 30% επί του 0,18077, για τις κιλοβατώρες του Ιανουάριου;

Μια επιβεβαίωση οτι το σκέφτομαι σωστά, θα ήθελα.
 

 

Κανονικά στο 2ο λογαριασμό έχει δύο διαφορετικές τιμές κιλοβατώρας.Μια που αφορά από 16/12 - 31/12 με τιμή του προγράμματος guarantee και μία από 1/1/24-19/1 με τιμή του προγράμματος basic.Οταν θα τον πληρώσεις εμπροθεσμα θα δεις και τις ανάλογες διαφορετικές για κάθε πρόγραμμα  έκπτωσεις.

Επίσης πρέπει να υπάρχει και μια έκπτωση για το διάστημα 30/11-15/12 για το πρόγραμμα guarantee.

Επεξ/σία από favou2000
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, gpapas640 είπε

Update: σε επικοινωνία με την elpedison μου ανέφεραν ότι υπήρξε γενικό συστημικό λάθος και δεν έλαβαν υπόψιν τους καμία μέτρηση που δόθηκε από πελάτες οπότε για αυτό το λόγο εκδόθηκαν μόνο έναντι λογαριασμοί. Επίσης αρνούνται να κάνουν επανέκδοση. Η εκκαθάριση θα γίνει τον επόμενο μήνα που θα μπορέσω να ξανακαταχωρήσω εγώ μέτρηση. Συνέβη σε άλλους αυτό;

Όχι σε εξοχικό με μηδενική κατανάλωση, εδωσα κανόνικα μετρήσεις και δεν χρέωσαν τπτ στον λογαριασμό του Ιανουαρίου, προχθές καταχώρησα επίσης μηδενικές και τις βλέπω στο σύστημα επίσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, gpapas640 είπε

Update: σε επικοινωνία με την elpedison μου ανέφεραν ότι υπήρξε γενικό συστημικό λάθος και δεν έλαβαν υπόψιν τους καμία μέτρηση που δόθηκε από πελάτες οπότε για αυτό το λόγο εκδόθηκαν μόνο έναντι λογαριασμοί. Επίσης αρνούνται να κάνουν επανέκδοση. Η εκκαθάριση θα γίνει τον επόμενο μήνα που θα μπορέσω να ξανακαταχωρήσω εγώ μέτρηση. Συνέβη σε άλλους αυτό;

Nvm.

Επεξ/σία από doomnx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 νέα.

1. Η volton επανήλθε στο SI στις ημερομηνίες.

image.png.cdc699a5416cd0101c67ac67e3855838.png

2. Έλαβα μήνυμα μετά από 13 ημέρες. Πρόοδος σε σχέση με το προηγούμενο μήνυμα που ήρθε μετά από 40 ημέρες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης δεν εχω λογαριασμο βολτον, δινουν βεβαιωση εκπροσωπησης; Πιο πριν ημουν παλι ελπε που δεν εχω λαβει ακομη κατι, αρα παω ακομη πιο πισω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Georgebek2 είπε

Επισης δεν εχω λογαριασμο βολτον, δινουν βεβαιωση εκπροσωπησης; Πιο πριν ημουν παλι ελπε που δεν εχω λαβει ακομη κατι, αρα παω ακομη πιο πισω;

Ναι στέλνουν. Συμπλήρωσε τη φόρμα επικοινωνίας που έχουν και θα στη στείλουν μετά από 2-3 εργάσιμες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...