Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

8 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Βιάζεσαι?

Ναι ηδη ξεφυγα και εκαψα πολυ...οσο πιο γρηγορα παω ελιν τοσο πιο γρηγορα θα ξαναγυρισω βολτον για τις 500 δωρο ή ελπεντισον για το 50αρικο....

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Ισχύει, αν και είχαν "χαλάσει" από νωρίτερα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απάντηση nrg για την συνέπεια στον τελικό λογαριασμό μετά από καταγγελία στην ΡΑΕ.

ΘΑΥΜΆΣΤΕ:

Σας ευχαριστούμε θερμά για την επικοινωνία σας με την nrg.
Σε συνέχεια του αιτήματός σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το πρόγραμμα που είχατε πριν την μεταφορά σας στο πράσινο/ειδικό τιμολόγιο ήταν το nrg pass το οποίο δεν είχε στα χαρακτηριστικά του έκπτωση συνέπειας.
Ωστόσο το πράσινο τιμολόγιο στο οποίο μεταφερθήκατε για καταναλώσεις από 1/1/2024 έχει έκπτωση συνέπειας οι οποίες αναλυτικά έχουν ανακοινωθεί στο site μας:
https://www.nrg.gr/el/idiotes/revma/eidiko-timologio-nrg
Επίσης στη σελίδα 28 της σύμβασή σας, «ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ & ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ ΕΠΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΟΙΚΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΑΜΗΛΗΣ ΤΑΣΗΣ & ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ» στην παράγραφο
Ε.3.Δ.1 αναφέρεται πως η πίστωση του ποσού της έκπτωσης συνέπειας θα αποδίδεται στον επόμενο κατά σειρά εκδοθέντα λογαριασμό που έπεται του λογαριασμού όπου πληρώθηκε εμπρόθεσμα. Καθώς ο λογαριασμός που έχετε παραλάβει αφορά
Τελικό Εκκαθαριστικό Λογαριασμό, εκ των πραγμάτων δε δύναται να εκδοθεί επόμενος λογαριασμός καθότι ο προηγούμενος είναι τελικός, οπότε και ολοκληρώνει την τιμολόγησή σας.
Επιπλέον, στην Παράγραφο Α του ίδιου εδαφίου αναφέρεται επακριβώς πως ο Προμηθευτής σε καμία περίπτωση δεν εγγυάται την παροχή έκπτωσης συνέπειας, ακριβώς για να προστατευτούν παρόμοιες ή σχετικές περιπτώσεις (τελικός εκκαθαριστικός, παύση εκπροσώπησης κ.ο.κ..).

Με εκτίμηση,
Για την nrg
Παπάζογλου Έλενα

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 minutes ago, iliata2410 said:

αναρτω λογαριασμο.ας πει κάποιος πώς προεκυψε ο μηχανισμός διακύμανσης.

  Hide contents

 

 

0.082 προμήθεια + 0.075 διακύμανση =~ 0.157 τελική τιμή προμήθειας Ιανουαρίου

Δε ξέρω τι συνέπεια παίζει, και πόσο ήταν η ΤΕΑ Ιανουαρίου... λογικά θα επαληθεύεται η τιμή, θα το επιβεβαιώσει ο κοράκιος η ο doom

Επί τη ευκαιρία, βλέπω πως λείπει το δώρο εγγραφής -50 ευρώ. Αν είχες κάνει πρόσφατα τη σύμβαση και εμφανίστηκε το 50άρικο στον έναντι, να ξέρεις ότι τώρα στο έφαγαν (διάβασε προηγούμενες σελίδες). Αν ήσουν πιο παλιός πελάτης ή αν δεν είχες κάνει econtract, αγνόησε το.

 

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, revmatopliktos είπε

Απάντηση nrg για την συνέπεια στον τελικό λογαριασμό μετά από καταγγελία στην ΡΑΕ.

ΘΑΥΜΆΣΤΕ:

Σας ευχαριστούμε θερμά για την επικοινωνία σας με την nrg.
Σε συνέχεια του αιτήματός σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το πρόγραμμα που είχατε πριν την μεταφορά σας στο πράσινο/ειδικό τιμολόγιο ήταν το nrg pass το οποίο δεν είχε στα χαρακτηριστικά του έκπτωση συνέπειας.
Ωστόσο το πράσινο τιμολόγιο στο οποίο μεταφερθήκατε για καταναλώσεις από 1/1/2024 έχει έκπτωση συνέπειας οι οποίες αναλυτικά έχουν ανακοινωθεί στο site μας:
https://www.nrg.gr/el/idiotes/revma/eidiko-timologio-nrg
Επίσης στη σελίδα 28 της σύμβασή σας, «ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ & ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ ΕΠΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΟΙΚΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΑΜΗΛΗΣ ΤΑΣΗΣ & ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ» στην παράγραφο
Ε.3.Δ.1 αναφέρεται πως η πίστωση του ποσού της έκπτωσης συνέπειας θα αποδίδεται στον επόμενο κατά σειρά εκδοθέντα λογαριασμό που έπεται του λογαριασμού όπου πληρώθηκε εμπρόθεσμα. Καθώς ο λογαριασμός που έχετε παραλάβει αφορά
Τελικό Εκκαθαριστικό Λογαριασμό, εκ των πραγμάτων δε δύναται να εκδοθεί επόμενος λογαριασμός καθότι ο προηγούμενος είναι τελικός, οπότε και ολοκληρώνει την τιμολόγησή σας.
Επιπλέον, στην Παράγραφο Α του ίδιου εδαφίου αναφέρεται επακριβώς πως ο Προμηθευτής σε καμία περίπτωση δεν εγγυάται την παροχή έκπτωσης συνέπειας, ακριβώς για να προστατευτούν παρόμοιες ή σχετικές περιπτώσεις (τελικός εκκαθαριστικός, παύση εκπροσώπησης κ.ο.κ..).

Με εκτίμηση,
Για την nrg
Παπάζογλου Έλενα

Είναι αυτοματοποιημένη copy-paste απάντηση . Ζητάς έκτακτο πιστωτικό , η δικαιολογία του να μην εκδίδεται λογαριασμός μετά τον τελικό είναι γελοίος

 

Ξεκινάς μέσω ΣτΚ για να κάνει σύσταση και να επισυνάψεις τη σύσταση σαν μη αποδοχή απάντησης

Μετά με τη σύσταση στο info της ΡΑΕ υπόψιν τμήματος καταναλωτών, με τον αριθμό πρωτοκόλλου του myrae για να επιβάλει η άχρηστη κυρώσεις (και καπάκια πολλά τηλέφωνα)

Αλλιώς αν κάποια στιγμή γίνει μαζικά κάποια κίνηση δικαστικώς κατά ΡΑΕ παρακολούθα το νήμα

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πού διάολο είναι αυτοί οι ειδικοί όροι της ΝRG; Θέλω να δω ακριβώς τη διατύπωση τους, γιατί πρέπει να υπάρχει ένα παραθυράκι σχετικά μ'αυτά που ορίζει ΚΠΗΕ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Πού διάολο είναι αυτοί οι ειδικοί όροι της ΝRG; Θέλω να δω ακριβώς τη διατύπωση τους, γιατί πρέπει να υπάρχει ένα παραθυράκι σχετικά μ'αυτά που ορίζει ΚΠΗΕ

όταν παράς στα έγγραφα του προγράμματος έχουν πολλά pdf , κάπου εκεί μέσα είναι

τώρ δεν ξέρω αν στο συμβόλαιο υπήρχαν αλλά δε νομίζω οτι είναι νόμιμη η όποια αλλαγή εκπτώσεων

ειδικά αν είναι στο πράσινο θεωρείται σαν ακύρωση της δημοσιευμένης έκπτωσης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, revmatopliktos είπε

Κανείς δεν είχε συμβόλαιο στο πράσινο από 1/1/24,μας έβαλαν όλους  αυτόματα.Οπότε για ποιους ειδικούς όρους μιλάμε;

σωστό και αυτό , ξεκίνα ΣτΚ χωρίς να αναφέρεις το myrae μην πετάξουν την μπάλα κατευθείαν εκεί , αν επιμένουν να πας ΡΑΕ (έχει τύχει) , ζήτα να κάνουν σύσταση πρώτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

άκυρο:

  

16 minutes ago, revmatopliktos said:

Κανείς δεν είχε συμβόλαιο στο πράσινο από 1/1/24,μας έβαλαν όλους  αυτόματα.Οπότε για ποιους ειδικούς όρους μιλάμε;

 

 Πω πω τι μπάχαλο είναι αυτό δε βγάζω άκρη... Πού πάτε και μπλέκετε με τα λαμόγια...

Βρήκα ένα παλιό αρχείο προωθητικών ενεργειών και εκπτώσεων , ίσως υπέγραψες κάτι παρόμοιο όταν ξεκίνησε η σύμβαση.

Αν δε βρεις τι υπέγραψες, να δούμε επ'ακριβώς τι γράφει.... δε βγάζουμε άκρη.

Το προσχέδιο της απάντησης είναι αυτό:

Ο ΚΠΗΕ αναφέρει στο Παράρτημα ΙΙ, Άρθρο 2, παράγραφος 5δ ότι “Για προϊόντα ή χρεώσεις όπου προσφέρονται εκπτώσεις, πρέπει να διευκρινίζεται με απόλυτη σαφήνεια το ύψος της έκπτωσης και που εφαρμόζεται αυτή, τα κριτήρια εφαρμογής, η διάρκεια ισχύος, οι όροι ακύρωσης ή άρσης της έκπτωσης, με πιστή τήρηση και της βασικής αρχής της μη−διακριτικής μεταχείρισης μεταξύ πελατών της ίδιας κατηγορίας.

(Εδώ γράφεις σχετικά με το τιμολόγιο σου ότι)  δεν με ενημερώσατε με απόλυτη σαφήνεια ότι δεν παρέχεται έκπτωση συνέπειας για τη τελική κατανάλωση κλπ κλπ

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πήγα στην nrg τους τελευταίους 2 μήνες του 2023 με το πρόγραμμα nrg pass το οποίο δεν είχε καμία συνέπεια. 

Μετά με πήγαν αυτόματα στο πράσινο...δεν έχω κανένα έγγραφο συμβολαίου στο πράσινο. 

Αυτά που γράφουν τα λένε γενικά γι'αυτους που είναι στο πράσινο.

 

Επεξ/σία από revmatopliktos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Επί τη ευκαιρία, βλέπω πως λείπει το δώρο εγγραφής -50 ευρώ. Αν είχες κάνει πρόσφατα τη σύμβαση και εμφανίστηκε το 50άρικο στον έναντι, να ξέρεις ότι τώρα στο έφαγαν (διάβασε προηγούμενες σελίδες). Αν ήσουν πιο παλιός πελάτης ή αν δεν είχες κάνει econtract, αγνόησε το.

απο περισυ τον Ιανουαριο ειμαι,δεν εκανα online ,σε καταστημα πηγα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, revmatopliktos said:

Εγώ πήγα στην nrg τους τελευταίους 2 μήνες του 2023 με το πρόγραμμα nrg pass το οποίο δεν είχε καμία συνέπεια. 

Μετά με πήγαν αυτόματα στο πράσινο...δεν έχω κανένα έγγραφο συμβολαίου στο πράσινο. 

Αυτά που γράφουν τα λένε γενικά γι'αυτους που είναι στο πράσινο.

 

1) Εγώ σε ρωτάω αν υπέγραψες κάποιο έγγραφο σχετικά με εκπτώσεις (όπως αυτό που παρέθεσα πάνω), το οποίο να μπαίνει σε ισχύ σε περίπτωση που μεταβείς σε οποιοδήποτε εκπτωτικό πρόγραμμα. Σ'αυτή τη περίπτωση δε χρειάζεται να σε ενημερώσουν ξανά.

2) Ναι, σε πήγαν αυτόματα σε πράσινο  αλλά σου λέω ξανακοίτα αν γράφει κάτι σχετικό στο email (ατομική ειδοποίηση που σου απέστειλαν). Δεν είναι απαραίτητο να σου στείλουν έγγραφο, αρκεί μια απλή παράθεση με link.

3) Αν όντως βρεις τους όρους βάσει των παραπάνω, τσέκαρε τη διατύπωση... αν υπάρχει σαφήνεια ως προς τη μη έκπτωση της τελικής κατανάλωσης. Αν δηλαδή το παράδειγμα που ανέφερε στην απάντηση της η εκπρόσωπος, περιλαμβάνει στους όρους όρους. Διότι αν δε περιλαμβάνεται, τότε μόνο και μόνο ότι σου εξηγεί με παραδείγματα τους όρους, είναι έμμεση παροδοχή ότι οι όροι δεν είχαν απολυτη σαφήνεια.

4) Αν δεν υπήρχε καμία απολύτως ενημέρωση σχετικά με εκπτώσεις, ούτε κατά την υπογραφή της αρχικής σύμβασης αλλά ούτε και με ατομική ειδοποίηση σχετικά με τα πράσινο τιμολόγιο, τότε επικαλείσαι ότι δεν ενημερώθηκες για τους όρους της έκπτωσης κι ότι είναι ούτως ή αλλως καταχρηστικοί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ πάντως για το ενδιαφέρον σου ekrepali.

Δεν με ενημέρωσαν ποτέ και για τίποτα, ούτε link ούτε κάτι άλλο. 

Το μόνο που μου έστειλαν ήταν ένα email να πάω στο κίτρινο της nrg.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...