Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, BasilisDi είπε

Τα 50€ δώρο στην elpedison αν φύγω στον μήνα δηλαδή μετά τον πρώτο λογαριασμό  θα τα ζητήσουν πίσω;

Όχι.

1 ώρα πριν, korakios είπε

αν μπορείς βάλτο σε spoiler , με το excel του doom δυστυχώς δε βγάζω άκρη μιας και έχει μέσα άχρηστα (για μένα) πράγματα

αν στην ελπέ είναι 0,145 μέσος όρος η κιλοβατώρας τότε όντως ασήμαντες οι διαφορές (κανα 10ευρω υπερ ελπέ) αρκεί να κάψεις 500kw και όχι λιγότερο

Γιατί δεν βγάζεις άκρη; Αν σε ενδιαφέρει μόνο η χρέωση προμήθειας, διαβάζεις τη χρέωση προμήθειας. 500 kWh με 0.158 είναι 79 €. Οπότε έρχεται το ίδιο σχεδόν.

1 ώρα πριν, giorgosvet είπε

Χμ κι εγώ το σκέφτηκα αλλά στο excell δεν υπάρχει διαφορά . Βέβαια οι τιμές έχουν πέσει αλλά θα ξεπεράσω τις 500 λόγω αντλίας κι επειδή η ελπε είναι πιο ακριβή λογικά  θα ισοφαρισω την όποια χασουρα.

  Απόκρυψη περιεχομένων

Screenshot_2024-02-15-18-26-57-442_cn_wps.moffice_eng.jpg.1906ba316a97c5106a85c81cad60766b.jpg

 

Έχεις παλιά έκδοση. Έχω περάσει τιμές Ιανουαρίου στα ex-post.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Καλησπέρα σε εσάς που ήσασταν VOLTON και σας έγινε αντιπρόταση να παραμείνετε  με 500 δωρεάν kwh πως ακριβώς έγινε η διαδικασία ;(αλλάξατε πάροχο έστω και  για λίγο ή όχι;)

Οι 500 νέες kwh από μετράνε;

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Cmg__ είπε

λες να ισχύει η προσφορά 500kwh volton μετά τον μήνα ;;

Ναι, θα ισχύει. Είναι στο συμβόλαιο.

2 λεπτά πριν, NIKELPE είπε

Καλησπέρα σε εσάς που ήσασταν VOLTON και σας έγινε αντιπρόταση να παραμείνετε  με 500 δωρεάν kwh πως ακριβώς έγινε η διαδικασία ;(αλλάξατε πάροχο έστω και  για λίγο ή όχι;)

Οι 500 νέες kwh από μετράνε;

Ναι πάντα αλλάζουν πάροχο έστω και για μια μέρα.

8 ώρες πριν, thrileo1983 είπε

Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι που δεν βλέπω να έχει θιχτεί με αυτό το τρόπο παλιότερα.Το excel ειναι κατατοπιστικό και αρκεί να βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του.ΌΜΩΣ ποιά είναι κατά τη γνώμη σς η καλύτερη εταιρία με βάση : τιμές-φερεγγυότητά(στα θέματα λογαριασμών) και customer experience γενικότερα.

ΔΕΗ by far

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, NIKELPE είπε

Καλησπέρα σε εσάς που ήσασταν VOLTON και σας έγινε αντιπρόταση να παραμείνετε  με 500 δωρεάν kwh πως ακριβώς έγινε η διαδικασία ;(αλλάξατε πάροχο έστω και  για λίγο ή όχι;)

Οι 500 νέες kwh από μετράνε;

είμαι ήδη τρεις μέρες σε άλλο πάροχο, δεν μπορώ να καταλάβω τι έγινε. Ο νέος πάροχος λέει ότι με εκπροσωπεί από 13/02 και έχει ενδείξεις από 07/02/2023 (που έστειλα το αίτημα). Μίλησα με volton, θα περιμένουν λέει ενδείξεις από ΔΕΔΔΗΕ...

 

Δημοσ.
8 hours ago, korakios said:

αφού στο είπε , σίγουρα 😂

απο Δευτέρα myrae

Απάντηση στο αίτημα στη ΡΑΕ:
 

Αγαπητέ κε Swimmer21
Αναφορικά με το αίτημά σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως λόγω συστημικής δυσλειτουργίας που εντοπίστηκε από την Εταιρεία μας δεν αποδόθηκε το Δώρο Εγγραφής Αξίας 50€. Θα προχωρήσουμε σε έκδοση διορθωτικού λογαριασμού ο οποίος θα το αποδίδει και θα λάβετε τον εν λόγω λογαριασμό το επόμενο διάστημα.                                                                                                 Λυπόμαστε για την αναστάτωση που τυχόν προκλήθηκε και παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Swimmer21 είπε

Απάντηση στο αίτημα στη ΡΑΕ:
 

Αγαπητέ κε Swimmer21
Αναφορικά με το αίτημά σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως λόγω συστημικής δυσλειτουργίας που εντοπίστηκε από την Εταιρεία μας δεν αποδόθηκε το Δώρο Εγγραφής Αξίας 50€. Θα προχωρήσουμε σε έκδοση διορθωτικού λογαριασμού ο οποίος θα το αποδίδει και θα λάβετε τον εν λόγω λογαριασμό το επόμενο διάστημα.                                                                                                 Λυπόμαστε για την αναστάτωση που τυχόν προκλήθηκε και παραμένουμε στη διάθεσή σας.

αν διάβαζες προηγούμενες σελίδες είναι αυτοματοποιημένο

επίσης δε σημαίνει οτι θα κάνουν διόρθωση

εννοείται δεν κάνεις αποδοχή και περιμένεις το διορθωτικό (99% θα θέλει αποκρυπτογράφηση αντί απλά να πιστώσουν 50€)

  • Like 1
Δημοσ.

Εντωμεταξυ ζήτησα τηλεφωνικώς να βγάλω την πάγια εντολή (την έχω ενεργή κι ας έχω φύγει από τον πάροχο) και δεν ήξερε η υπάλληλος, μου λέει μέσω τραπέζης.

Από το web/app δεν βλέπω τρόπο να βγει, το έχει κάνει κανείς;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, makisssss said:

είμαι ήδη τρεις μέρες σε άλλο πάροχο, δεν μπορώ να καταλάβω τι έγινε. Ο νέος πάροχος λέει ότι με εκπροσωπεί από 13/02 και έχει ενδείξεις από 07/02/2023 (που έστειλα το αίτημα). Μίλησα με volton, θα περιμένουν λέει ενδείξεις από ΔΕΔΔΗΕ...

 

Λογικά οι ενδείξεις που καταχώρησε στο σύστημα η volton είναι εκτός ορίων κι έχει σκαλώσει το αίτημα. Δώστους νέα ένδειξη και πες τους να ενημερώσουν το αίτημα στο Θαλή.

Επίσης πρόσεχε γιατί είναι επίφοβο να ξεκινήσει η εκπροσώπησης στη volton μέχρι 18/2 που υπάρχει η επιταγή του public, μπορεί να σου στείλουν τον κωδικό με το ζόρι.

Επεξ/σία από ekrepali
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, korakios είπε

0,1428 λέει το pdf αλλά δε λέει το Z ( απο εκεί μαθαίνουμε το Ζ)

Είσαι Κρήτη ή σε μη διασυνδεδεμένο δίκτυο ? Αν όχι

1,1357*108,125/1000+0,018=0,1408 που για μένα είναι η σωστή τιμή

αλλά η τιμή του ΑΔΜΗΕ βγήκε μόλις , επομένως απο τους όρους

μάλλον πήρε Δεκ και θα κάνει διόρθωση , για να δούμε

1,1357*120,098/1000+0,018=0,1544 το οποιο διαφέρει απο το 0,1564

Γιυατό και αυτά τα προγράμματα είναι μπελαλίδικα , @doomnx τι λες ?

Λέω ότι δεν ξέρουν να βγάλουν τιμή ρε μλκ. Τι τραγικότητες είναι αυτές; Τουλάχιστον το Home Choice είναι σωστό.

Επεξ/σία από doomnx
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Σε ένα άλλο θέμα που είχα με ΗΡΩΝ, υποσχέθηκαν να κάνουν μια πίστωση... κι εδώ και 40 μέρες, μαντέψτε... δεν έχει γίνει τίποτα. Είναι φουλ αναξιόπιστοι... εγώ θα πατούσα κόκκινο και θα έγραφα "Περιμένω την άμεση έκδοση λογαριασμού και μετά θα ολοκλήρωσω το αίτημα"

Επίσης προσοχή με τη συνέπεια.

Αν δε δώσουν το 50άρικο μέχρι τη λήξη του λογαριασμού, θα πρέπει να πληρώσετε όλο το ποσό για να μη χάσετε τη συνέπεια στον επόμενο... και μετά αν δώσουν το 50άρικο θα είστε -50 πιστωτικοί. Θεωρητικά όταν ένας λογαριασμός αμφισβητήται δεν ισχύει η ημερομηνία λήξης, αλλά το σύστημα του ΗΡΩΝ σιγά μην είναι προγραμματισμένο να υπολογίζει τέτοιες παραμέτρους, θα τρέχετε πάλι μετά για διορθώσεις.

Αντιθέτως αν βγάλουν άμεσα διορθωτικό λογαριασμό... δε θα περιλαμβάνει τη συνέπεια καθώς ο λογαριασμός θα είναι απλήρωτος, κι όταν βγει ο επόμενος κανονικός λογαριαασμός μπορεί να λείπει η συνέπεια και θα πρέπει να ξανακάνετε αμφισβήτηση.

Εγώ το αίτημα δε το κλείνω εάν δε βγει ο διορθωτικός, απλά δεν απαντάω 

Για τη συνέπεια δε με νοιάζει, είναι ο τελικός, χάρισμα τους τα 3-4€

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, doomnx είπε

Έχεις παλιά έκδοση. Έχω περάσει τιμές Ιανουαρίου στα ex-post.

Ναι σωστά έχεις δίκιο το ξανά υπολόγισα με τη νεα έκδοση και στις 700-800 kwh που υπολογίζω να καψω η διαφορά είναι αμελητέα της τάξης των 3 ευρώ.

  • Thanks 1
Δημοσ.
4 minutes ago, Swimmer21 said:

Εντωμεταξυ ζήτησα τηλεφωνικώς να βγάλω την πάγια εντολή (την έχω ενεργή κι ας έχω φύγει από τον πάροχο) και δεν ήξερε η υπάλληλος, μου λέει μέσω τραπέζης.

Από το web/app δεν βλέπω τρόπο να βγει, το έχει κάνει κανείς;

Δεν έχει καμία σχέση η τράπεζα... δεν είναι πάγια εντολής μέσω τράπεζας.

Είναι πάγια κάρτα... και οι καραγκιόζηδες δεν έχουν επιλογή ακύρωσης στη πλατφόρμα όπως η elpedison, η ΔΕΗ κι άλλοι πάροχοι.

Ο μόνος τρόπος να ακυρωθεί είναι να συμπληρώσεις αυτό το έντυπο https://heron.gr/media/yjmo1ipg/αίτησηανάκλησηςπε-εξόφλησηςλογαριασμούμεπιστωτική.pdf και να το στείλεις στο mail που αναγράφει επάνω: [email protected]

Κι εμένα μου φάνηκε τέρμα κουλό, να πρέπει να στείλουμε χειρόγραφα τα στοιχεία της κάρτας... όπου κάποιος υπάλληλος θα έχει πλήρη πρόσβαση, προκειμένου να ακυρωθεί η πάγια.

Αλλά μετά διαπίστωσα ότι είναι νόμιμο... όλες οι μεγάλες εταιρίες έχουν τέτοια μέδοθο, πχ τυχαία βρήκα στο internet αυτό της interamerican.

 

5 minutes ago, AristidisZ said:

Εγώ το αίτημα δε το κλείνω εάν δε βγει ο διορθωτικός, απλά δεν απαντάω 

Για τη συνέπεια δε με νοιάζει, είναι ο τελικός, χάρισμα τους τα 3-4€

Αν δεν απαντήσεις, θα κλείσει μόνο του μετά από κάποιο διάστημα.

Πάτα κόκκινο και γράψε ότι περιμένεις τη διόρθωση και μετά τα πατήσεις ολοκλήρωση του αιτήματος.

  • Like 8
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 minutes ago, Swimmer21 said:

Εντωμεταξυ ζήτησα τηλεφωνικώς να βγάλω την πάγια εντολή (την έχω ενεργή κι ας έχω φύγει από τον πάροχο) και δεν ήξερε η υπάλληλος, μου λέει μέσω τραπέζης.

Από το web/app δεν βλέπω τρόπο να βγει, το έχει κάνει κανείς;

δεν γίνεται ούτε τηλεφωνικά ούτε στο site/app. Πρέπει να συμπληρώσεις μια αίτηση και να τους την στείλεις. Την είχα ζητήσει στο τσατ τους και την στείλανε στο mail μου, αλλά αν θυμάμαι καλά κάπου υπάρχει στο site τους.

 

 

έντιτ, με προλάβανε... :)

Επεξ/σία από leftermann
  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...