Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 minutes ago, Swimmer21 said:

Μόλις μίλησα με ΉΡΩΝ, το κατάλαβαν αμέσως το πρόβλημα και θα μου στείλουν διορθωτικό!

οπως σου εγραψε και ο κορακιος ανοιξε myrae σημερα.

δεν εχεις να χασεις κατι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, darkmatinee είπε

Γιατί βιάζεστε να πληρώσετε;; Αφήστε τα παιδιά στην ησυχία τους :)

Δεν βιάζομαι απλά όσο δεν βγάζει λογαριασμό δεν μπορώ να κάνω τον τουρισμό μου όπως θέλω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler

rae σε πόσο καιρό ανταποκρίνεται ; Από 09/02/24 η πορεία αιτήματος για το λάθος ΗΡΩΝ είναι στο 1ο στάδιο ''Το αίτημα υποβλήθηκε''

 

Επεξ/σία από katcos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, Swimmer21 είπε

Μόλις μίλησα με ΉΡΩΝ, το κατάλαβαν αμέσως το πρόβλημα και θα μου στείλουν διορθωτικό!

Κι εμένα έτσι ακριβώς έγινε, πριν λίγο μίλησα με την εξυπηρέτηση.

Στην αρχή μου είπε ότι είναι σωστό, αλλά της εξήγησα αναλυτικά τι και πώς και πώς έτσι εξανεμίζεται το 50ευρω του δώρου και ξέρω πως έχει γίνει σε κάμποσους πελάτες αυτό το λάθος, με έβαλε 1 λεπτό αναμονη, επέστρεψε και μου παραδέχτηκε ότι όντως είναι λάθος και πως έχει γίνει σε αρκετούς πελάτες και θα το διορθώσουν. Μου είπε πως εντός 5 ημερών θα με καλέσουν για ενημέρωση και θα στείλουν νέο εκκαθαριστικό.

Λέτε καλού κακού να στείλω και ΡΑΕ; Όχι τίποτα άλλο, για να έχουν υπόψη τους τέτοιες "πονηριές".

Κάπου εδώ να ευχαριστήσω και όποιον το πρωτοπήρε χαμπάρι αυτό αλλά και όσους επεξηγούν το πρόβλημα και μπόρεσα και το εξήγησα κι εγώ στην εξυπηρέτηση πελατών!

 

20 λεπτά πριν, atom7 είπε

Δεν βιάζομαι απλά όσο δεν βγάζει λογαριασμό δεν μπορώ να κάνω τον τουρισμό μου όπως θέλω.

Εμένα από elpedison που κάνω αίτηση τώρα όταν τους είπα πως δεν έχω λογαριασμό από τον τωρινό πάροχο που δεν έχει εκδόσεις ακόμα, αλλά εκκαθαριστικό από τον προηγούμενο με ημερομηνία έκδοσης 31/01/2024 μου είπαν πως είναι οκ και με αυτόν.

Επεξ/σία από _Biohazard_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εάν υπήρχε σοβαρή ρυθμιστική αρχή ο Ήρωνας θα έπρεπε να έχει φάει ένα χοντρό πρόστιμο για τα παρακάτω:

α. Μη απόδοση δώρου εγγραφής στους εκκαθαριστικούς/τελικούς.

β. Μη απόδοση έκπτωσης συνέπειας σε τελικούς λογαριασμούς. 

γ. Λάθος υπολογισμός ρυθμιζόμενων χρεώσεων.

Άμα έτρωγαν πρόστιμα μια χαρά πιστεύω θα έφτιαχνε ως δια μαγείας η μηχανογράφηση τους. Τώρα απλά γλυτώνουν μόνοι οι ελάχιστοι που γνωρίζουν την ύπαρξη του myrae. Ειδικά για το β, είναι γνωστό θέμα χρόνια τώρα που θα έπρεπε να το δει από τις καταγγελίες η ΡΑΕ και να επέμβει.

Σε μία περίπτωση που διαχειρίζομαι τώρα σε επαγγελματική παροχή, έβγαλαν τελικό λογαριασμό + 2 εκκαθαριστικούς με ίδια ημερομηνία έκδοσης. Προφανώς, πάνε να φάνε συνέπεια από 3 λογαριασμούς. Και μιλάμε για μεγάλες καταναλώσεις. Ευνοείται μόλις πληρωθούν myrae για απόδοση σε έκτακτο όπως είχε γίνει και παλαιότερα 

Επεξ/σία από fotis1997
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, katcos είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

rae σε πόσο καιρό ανταποκρίνεται ; Από 09/02/24 η πορεία αιτήματος για το λάθος ΗΡΩΝ είναι στο 1ο στάδιο ''Το αίτημα υποβλήθηκε''

 

Δεν θα σου απαντήσει η ΡΑΕ. Ο Ήρων θα σου απαντήσει, οπότε κανένας δε μπορεί να σου πει με ακρίβεια. Από 2 μέρες μέχρι 2 εβδομάδες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, katcos είπε

rae σε πόσο καιρό ανταποκρίνεται ; Από 09/02/24 η πορεία αιτήματος για το λάθος ΗΡΩΝ είναι στο 1ο στάδιο ''Το αίτημα υποβλήθηκε''

Η ΡΑΕ κοιμάται και δεν ανακατεύεται με μας τους κοινούς θνητούς , η πλατφόρμα απλά είναι αλληλογραφία (υποτίθεται οτι η ΡΑΕ τα ελέγχει αλλά σίγουρα δεν τα κοιτά κανένας υπάλληλος αφού γραπτώς τους έχω ξεφτιλίσει)

απάντηση θα πάρεις όταν ο Ήρων θελήσει να απαντήσει , μπορείς να πάρεις τηλ στη ΡΑΕ μπας και ξυπνήσουν

210-37.27.066 ή και email στο [email protected] υπόψιν "ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ" και δίνεις και τον αριθμό πρωτοκόλλου του myrae

Μετά μένει ο ΣτΚ και αν πάλι ο Ηρων δεν , επισύναψη της σύστασης στη ΡΑΕ (αν και κοινοποιείται απο το ΣτΚ στη ΡΑΕ)

Τέλος μένει δικηγόρος κατά πάροχου αλλά και ΡΑΕ φυσικά (ειδικοτερα κατα ΡΑΕ για μένα)

29 λεπτά πριν, atom7 είπε

Δεν βιάζομαι απλά όσο δεν βγάζει λογαριασμό δεν μπορώ να κάνω τον τουρισμό μου όπως θέλω.

γιατί δε δίνεις παλιότερο λογαριασμό ? (αν η volton δε σου δίνει βεβαίωση)

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, fotis1997 είπε

Εάν υπήρχε σοβαρή ρυθμιστική αρχή ο Ήρωνας θα έπρεπε να έχει φάει ένα χοντρό πρόστιμο για τα παρακάτω:

α. Μη απόδοση δώρου εγγραφής στους εκκαθαριστικούς/τελικούς.

β. Μη απόδοση έκπτωσης συνέπειας σε τελικούς λογαριασμούς. 

γ. Λάθος υπολογισμός ρυθμιζόμενων χρεώσεων.

Άμα έτρωγαν πρόστιμα μια χαρά πιστεύω θα έφτιαχνε ως δια μαγείας η μηχανογράφηση τους. Τώρα απλά γλυτώνουν μόνοι οι ελάχιστοι που γνωρίζουν την ύπαρξη του myrae. Ειδικά για το β, είναι γνωστό θέμα χρόνια τώρα που θα έπρεπε να το δει από τις καταγγελίες η ΡΑΕ και να επέμβει.

Σε μία περίπτωση που διαχειρίζομαι τώρα σε επαγγελματική παροχή, έβγαλαν τελικό λογαριασμό + 2 εκκαθαριστικούς με ίδια ημερομηνία έκδοσης. Προφανώς, πάνε να φάνε συνέπεια από 3 λογαριασμούς. Και μιλάμε για μεγάλες καταναλώσεις. Ευνοείται μόλις πληρωθούν myrae για απόδοση σε έκτακτο όπως είχε γίνει και παλαιότερα 

Συμφωνώ...Να γίνει...Αλλά θα σου απαντήσουν δεν υπάρχουν  τα άτομα, υπάρχουν πολλές υποθέσεις κτλπ.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, korakios είπε

γιατί δε δίνεις παλιότερο λογαριασμό ?

Προς το παρόν έχω μόνο έναν παλιό λογαριασμό, αυτόν της ELPE από την πρώτη μου μετάβαση σε αυτή. Με αυτόν θα πορεύομαι, αλλά ως πότε; Τώρα ας πούμε κατά την επιστροφή μου στην ELPE όταν τους είπα ότι ο προηγούμενος λογαριασμός είναι δικός τους, μου είπαν "καλά άστο, θα κάνουμε την αίτηση χωρίς λογαριασμό". Και γενικά μου χαλάει το OCD η Volton... 🥹

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, takoulou είπε

Συμφωνώ...Να γίνει...Αλλά θα σου απαντήσουν δεν υπάρχουν  τα άτομα, υπάρχουν πολλές υποθέσεις κτλπ.. 

Μα δεν χρειάζεται να εξετάσουν κάθε υπόθεση. Εφόσον βλέπουν ότι κάτι συμβαίνει σε Χ αριθμός περιπτώσεων, ακόμα και εάν ο πραγματικός αριθμός των περιπτώσεων είναι Χ*5, θα έπρεπε να πέφτει πρόστιμο. Έτσι θα μειωθεί και ο αριθμός τέτοιων συμβάντων.

Τώρα λένε απλά ένα συγνώμη κάναμε λάθος και βγάζουν έναν διορθωτικό χωρίς κυρώσεις για αυτούς.

Εάν εγώ κάνω κάποιο λάθος στην φορολογική μου δήλωση, η εφορία θα με σκίσει. Δεν μπορώ απλά να τους πω, έλα μωρέ κατά λάθος έγινε, απλά θα κάνω μια διόρθωση. 

Η ίδια λογική έπρεπε να ισχύει και για τους παρόχους.

Επεξ/σία από fotis1997
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, userAnon said:

αυτός είναι σωστός, σωστά?

 

  Hide contents

image.png.9766a9e0e8ea44cec9c253fa1c2e0e01.png

 

Πω πω, μας στράβωσες... 🔍 😄
Κατ'αρχάς πες μας αν είναι έναντι ή εκκαθαριστικός για να μη γράφουμε θεωρίες.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...