Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

29 λεπτά πριν, Dogtor21 είπε

Είστε και εσείς σημαντικοί για τον ΕΙΡΩΝΑ που προσπαθεί να σας πείσει ότι ήταν λάθος που φεύγετε και ότι εκεί που πάτε είναι χειρότερα η μόνο εγώ είχα την τιμή να συζητάμε 22 λεπτά(σαν τηλεφώνημα χωρισμού ήταν 🤣)..(και το θέμα λογαριασμός με το φάγωμα του δώρου συζητήσαμε αλλά δεν βγάλαμε άκρη φυσικά)... πέταξα και την αποχώρηση από το αέριο και ότι είναι οριστική η απόφαση μου(όχι ότι πρότειναν και κάτι να με κρατήσουν κοντά τους 😝🤑) και τελείωσε εκεί το πανηγύρι!

been there..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 ώρες πριν, korakios είπε

κάνε τουλάχιστον κανα παζάρι να πάρεις δωροεπιταγές τουλάχιστον

μέχρι στιγμής παίρναν και τηλ μετά το email για τηλεφωνική επιβεβαίωση των όρων

εσύ σε 2-3 εργάσιμες κοιτάς στο site του ΔΕΔΔΗΕ αν άλλαξε το τελευταίο ψηφίο (δες καρφιτσωμένη ανάρτηση τέρμα ψηλά ) και αν όχι πάρε ΔΕΔΔΗΕ τηλ να δεις αν πήρανε το αίτημα απο την ελπέ

Τα δώρα που λέει ότι είναι για τον πρώτο λογαριασμό σημαίνει ότι μετά τον πρωτο λογαριασμό που θα πάρω τα δώρα μπορώ να φύγω χωρίς να χρεωθώ 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπότε έχουμε τις τελικές τιμές όλων των ex-post για τον Ιανουάριο.

4osXtKA.jpeg

 

Το σκηνικό, όπως αναμενόταν δεν άλλαξε καθόλου και τα βραβεία εξακολουθούν να παραμένουν σε ισχύ. Η ZeniΘ πρώτη με διαφορά για ετήσια σύμβαση και η ELPEDISON πρώτη για βραχυπρόθεσμη παραμονή λόγω των δώρων.

YEYv6O6.jpeg

  • Like 9
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, doomnx είπε

Οπότε έχουμε τις τελικές τιμές όλων των ex-post για τον Ιανουάριο.

4osXtKA.jpeg

 

Το σκηνικό, όπως αναμενόταν δεν άλλαξε καθόλου και τα βραβεία εξακολουθούν να παραμένουν σε ισχύ. Η ZeniΘ πρώτη με διαφορά για ετήσια σύμβαση και η ELPEDISON πρώτη για βραχυπρόθεσμη παραμονή λόγω των δώρων.

YEYv6O6.jpeg

Βρε το smart βγαίνει φθηνότερο λέμε 😂😂

1 λεπτό πριν, led zeppelin είπε

Όσοι έχουμε κάνει την γύρα στις elpedison Ήρων volton. Μπορούμε να το πάμε από την αρχή και να πάρουμε ξανά τα δώρα;

Και να αλλάξεις λίγο τη σειρά μπορείς 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, darkmatinee είπε

Ελπίζω το φυντάνι που θα δει την αίτηση να δει τις μετρήσεις και να μας λυπηθεί...

Από την ώρα που δεν περιμένει να πάρει κάποια προμήθεια από τις πωλήσεις, γιατί να μην μας λυπηθεί;
Και εκείνοι στο ίδιο καζάνι με τις εφιαλτικές χρεώσεις του κράτους στην ενέργεια  δεν βράζουν;
Θυμάμαι παλιά ότι όσοι δούλευαν στην ΔΕΗ δεν πλήρωναν για την κατανάλωσή ρεύματός τους.
Όσοι δουλεύουν στους ιδιωτικούς παρόχους, παίζει να έχουν δωρεάν τιμολόγηση ή και και τρελή έκπτωση στους λογαριασμούς τους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, led zeppelin είπε

Όσοι έχουμε κάνει την γύρα στις elpedison Ήρων volton. Μπορούμε να το πάμε από την αρχή και να πάρουμε ξανά τα δώρα;

προφανώς , απλά το νου σου με Ήρων μιας και τραβάει ζόρια με το 50ρικο και volton με τα 50€ δωροεπιταγής

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@korakios αρχικά, εδώ είναι το εφάφιο του ΚΠΗΕ για το πώς γίνεται κανονικά η αλλαγή

Quote

ΚΠΗΕ Άρθρο 42, παρ2: Ο νέος Προμηθευτής υποχρεούται να υποβάλει Δήλωση Εκπροσώπησης του Μετρητή Φορτίου του Πελάτη στον αρμόδιο Διαχειριστή, κατά τα οριζόμενα στις κείμενες διατάξεις, εντός δεκαπέντε (15) ημερών από τη σύναψη Σύμβασης Προμήθειας. Ειδικότερα στην περίπτωση σύναψης Σύμβασης Προμήθειας από απόσταση, ο Προμηθευτής προβαίνει στις παραπάνω ενέργειες αποκλειστικά μετά την παρέλευση άπρακτης της προθεσμίας υπαναχώρησης του Πελάτη και το αργότερο εντός τριών (3) ημερών. Σε κάθε περίπτωση, η καταγγελία της Σύμβασης με τον αρχικό Προμηθευτή προηγείται της υποβολής Δήλωσης Εκπροσώπησης Μετρητή Φορτίου.

Σχετικά με την άμεση εκπροσώπηση και το αν χάνουμε το δικαίωμα υπαναχώρησης ή όχι... νόμιζα πως ήμουν σίγουρος αλλά τελικά δεν είμαι. 😛

Μέχρι και πριν μερικούς μήνες οι όροι της Volton ήταν έτσι:

Spoiler

1.jpg.cbd2de7d1edc6b08d09eaddf84bf5600.jpg

Τώρα είναι έτσι:

Spoiler

2.jpg.7f8a4c04597f6d1b747d9dce17eea7f9.jpg

Δε ξέρω αν το άλλαξαν για να μη τρομάζουν τους πελάτες... ή αν ήταν παράνομη η απώλεια του δικαιώματος υπαναχώρησης ακόμα κι αν έχει ολοκληρωθεί άμεσα η εκπροσώπηση.

Όσο για τη περίπτωση του @lyk_an ... άντε ας πούμε ότι δικαούται υπαναχώρηση. Είναι οριακά λέει.

α) Οι 14 μέρες υπαναχώρησης από πότε μετράνε; Απ'τη μέρα υπογραφής της σύμβασης ή από την έναργη εκπροσώπησης;

β) Στη τηλεφωνία είναι ξεκάθαρο (απ'την ΕΕΤΤ) ότι αν ολοκληρωθεί ο βρόχος, χάνεται το δικαίωμα υπαναχώρησης. Για το ρεύμα δε γράφει κάτι ξεκάθαρο ο ΚΠΗΕ. Κι αυτός ο νόμος 2251-1994 που γράφει η Protergia δε ξέρω τι γράφει, πόσες φορές έχει τροποποιηθεί και τι ισχύει επίσης στην ευρωπαική νομοθεσία.

γ) Ακόμα κι αν δικαούται (οριακά)... αν στείλει υπαναχώρηση στο ΦΑ και αργήσει η Protergia να προωθήσει το αίτημα εκπροσώπησης, μπορεί και να μείνει χωρίς ρεύμα.

Όσο για το άλλο που έλεγες να κάνει καταγγελία στο myrae και να πει ότι δεν ενημερώθηκε για το δικαίωμα υπαναχώρησης, δε του έδωσαν το έντυπο υπαναχώρησης όπως ορίζει ο ΚΠΗΕ κλπ... αν περάσει δε πρόκειται να βγάλει άκρη εντός του παραθύρου. Σε παλιά περιπέτεια που είχα στο αέριο όπου είχαν υποσχεθεί -20% στις τιμές της ιστοσελίδας... έφαγα 2 μήνες μέχρι να πάρω το ΟΚ ώστε να φύγω αζημίως.

Είναι μπλέξιμο... δε ξέρω. Ίσως πρέπει να πάρει αύριο τηλεφωνο και το ΦΑ και τη ΡΑΕ και να ρωτήσει τι ισχύει για την υπαναχώρηση όταν έχει ολοκληρωθεί το αίτημα εκπροσώπησης εντός των 14 ημερών. Και φυσικά οι απαντήσεις είτε είναι σωστές είτε λάθος, δεν είναι δεσμευτικές καθώς δεν ηχογραφούνται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλά να σας ενημερώσω ότι κονέ είχαμε. Η εταιρεία δεν θέλει άλλο τους τουρίστες (χάνοντας και όσους έκλειναν σταθερά ή αέρια μαζί).

Συνεχίζουμε με φυσικά καταστήματα και 85 € ή τηλεφωνικά στη BEFON.

Επεξ/σία από doomnx
  • Like 9
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

προφανώς , απλά το νου σου με Ήρων μιας και τραβάει ζόρια με το 50ρικο και volton με τα 50€ δωροεπιταγής

Ένα πραγματικά μεγάλο ευχαριστώ για τον χρόνο σου. Πραγματικά σε πολύ ζορικες εποχές για την ενέργεια μας κάνεις πραγματική οικονομία!!

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Σχετικά με την άμεση εκπροσώπηση και το αν χάνουμε το δικαίωμα υπαναχώρησης ή όχι... νόμιζα πως ήμουν σίγουρος αλλά τελικά δεν είμαι. 😛

απλά απο τότε που εφαρμόστηκε η νομοθεσία με τη μη ρήτρα αποχώρησης στα κυμαινόμενα δεν το ψάξαμε

δλδ σύμφωνα με τον ΚΠΗΕ θα πρέπει να περιμένει ο πάροχος 14 μέρες 😂

αλλά αν το κάνει νωρίτερα επειδή τους κράζουμε είναι και παράνομος 🤪

4 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Όσο για τη περίπτωση του @lyk_an ... άντε ας πούμε ότι δικαούται υπαναχώρηση. Είναι οριακά λέει.

εγώ θα έκανα αίτημα στο myrae μπας και ψαρέψω , δλδ και 20 μέρες να περνούσαν αν λέγαν οτι μπορείς να φύγεις θα την έκανα

βέβαια είναι >50% η πιθανότητα να βαρέσουν τη ρήτρα και να πρέπει να συνεχίσει στο myrae

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, darkmatinee είπε

Feedback από τα Elpedison στην Πάτρα:

Εγώ (Λακωνία) επειδή δεν υπάρχει στην περιοχή μου πήρα τηλ σε κατάστημα της Καλλιθέας για τα 50 +35 και επίσης, ενώ έδωσα τιμή μέτρησης με φωτογραφία, δεν ανέγραφε την ένδειξη στο συμβόλαιο. Επέμενα να καταχωρηθεί και μου είπε ότι δεν είναι απαραίτητο. Στο mail του ''συναινώ και αποδέχομαι'',  έγραψα δίπλα και την ένδειξη με bold, ημερομηνία και φωτογραφία μετρητή επισυναπτόμενη.
Σήμερα δεν πρόλαβα, αύριο που θα πάρω τηλ στον ΔΕΔΔΗΕ, θα ρωτήσω να επιβεβαιώσω με τι ένδειξη έστειλαν το αίτημα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, doomnx είπε

Απλά να σας ενημερώσω ότι κονέ είχαμε. Η εταιρεία δεν θέλει άλλο τους τουρίστες (χάνοντας και όσους έκλειναν σταθερά ή αέρια μαζί).

Συνεχίζουμε με φυσικά καταστήματα και 85 € ή τηλεφωνικά στη BEFON.

αργά η γρήγορα θα γινόταν , ευχαριστούμε για τα όσα δώρα μέχρι στιγμής :)
 

Spoiler

μάλλον σου ξέφυγε το

1 ώρα πριν, korakios είπε

βάλε και το νεο της Προτέργιας

https://www.protergia.gr/spiti/oikiako-reuma-proionta/protergia-oikiako-value-safe/

https://www.protergia.gr/spiti/oikiako-reuma-proionta/protergia-oikiako-value-safe-six-months/

και σε αναμονή για αλλαγή τιμής του

https://heron.gr/energy/electricity/gia-to-spiti/home-genius-fix/

εκτός αν πήγαν να κοροϊδέψουν και πήγαν να πασάρουν το εσωτερικό πρόγραμμα fix4u home

 

 

Επεξ/σία από korakios
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, doomnx είπε

Οπότε έχουμε τις τελικές τιμές όλων των ex-post για τον Ιανουάριο.

4osXtKA.jpeg

 

Πάρα πολύ καλό.Βασικα μόνο αυτήν τη σελίδα να δεις έβγαλες άκρη.Αν έβαζες και τα πάγια θα ήταν σουπερ😉

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, korakios said:

εγώ θα έκανα αίτημα στο myrae μπας και ψαρέψω , δλδ και 20 μέρες να περνούσαν αν λέγαν οτι μπορείς να φύγεις θα την έκανα

βέβαια είναι >50% η πιθανότητα να βαρέσουν τη ρήτρα και να πρέπει να συνεχίσει στο myrae

Σιγά μην απαντήσουν ότι μπορεί να φύγει ο πελάτης αζημίως. Ακόμα κι αν μπορεί θα κάνουν τις πάπιες. Άντε και πατάει το κόκκινο ο πελάτης... μετά σιωπή. Απορία έχω αν πατάει ο καταναλωτής το κόκκινο κάθε 10 μέρες χωρίς να υπάρχει 2η και 3η απάντηση απ'το πάροχο, αν θα μπορεί το αίτημα να πάει σε διαμεσολάβηση ή όχι.

Μέχρι να αναλάβει κι αυτός ο αργόσχολος, θα έχει λήξει το 8μηνο.

13 minutes ago, doomnx said:

Η εταιρεία δεν θέλει άλλο τους τουρίστες

Ο τουρίστας έχει πάντα δίκιο... και να μη μας θέλουνε, εμείς θα ξαναπάμε. 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...