Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καπου εχω μπερδευτει με τη volton.

Σχετικα με το δωρο των 500, αν καψεις πχ 300 σε 15 μερες, ειναι μηδενικο το ρευμα; 

Μια μικρη επεξηγηση αν μπορει καποιος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, stylish είπε

Καπου εχω μπερδευτει με τη volton.

Σχετικα με το δωρο των 500, αν καψεις πχ 300 σε 15 μερες, ειναι μηδενικο το ρευμα; 

Μια μικρη επεξηγηση αν μπορει καποιος;

Προσφορές για ενεργειακό τουρισμό (καλό είναι οι τουρίστες να βάζουν πάγια εντολή να μη μπλέκουν με εγγυήσεις) :

1. Ελπέδισον 50€ δωρο (+2*20€ έξτρα κουπόνι Σκλαβενίτη,πληροφορίες στα φόρουμ) ή σε καταστήματα 50€ δώρου +35€ λόγω Βαλεντίνου

2. 50€ με ηλεκτρονική αίτηση απο Ήρων (μέσω e-contract, όχι το πράσινο)

3. έως 500kw για τις πρώτες 30 μέρες απο Volton (αναλογικά , 16,66kw/ημέρα) - Προσοχή μην πάρετε τη δωροκάρτα puplic 50€...αναφέρονται προβλήματα στην ολοκλήρωση της αίτησης και λάθη καταχωρήσεων

Προγράμματα πος αποφυγή :

πράσινα NRG/Protergia καθώς και Zenith Power Home Direct, λόγω τεράστιας αρχικής τιμής χωρίς την έκπτωση συνέπειας

επίσης αποφεύγουμε το nrg @ cost+ λόγω τεράστιου κλιμακωτού πάγιου

Προσοχή σε λογαριασμούς Ήρων , επαληθεύσετε τη χρέωση Δικτύου Διανομής (στις ρυθμιζόμενες)

Προσοχή σε λογαριασμούς Ήρων , επαληθεύσετε οτι στον εκκαθαριστικό σας βάλανε τα 50€ μιας και αφαιρούνται στον έναντι

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, korakios είπε

καλή επιτυχία 🤪

υπολόγισε οτι η 1η κλίμακα ΥΚΩ ξεκινά απο 400kw/30 μέρες και η 2η 500kw/30 μέρες

Ευχαριστώ πάρα πολυ ! Αυτή την βοήθεια ήθελα.. Άρα να το υπολογίζω αυτό όχι μόνο για τον ήρων αλλα και για τον προηγούμενο πάροχο (να μην μου ανεβάσει αυτός τις ΥΚΩ). Να είναι κάπως μοιρασμένο ε; Αν και στον προηγούμενο έχω ένα 70ρι και σύντομα ένα 85αρι. Συνολικά έχω 959 kwh να μοιράσω (και περιμένουν 20 kwh που είχαν χρεωθεί στον προηγούμενο). 

Επεξ/σία από Cmg__
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Cmg__ είπε

Ευχαριστώ πάρα πολυ ! Αυτή την βοήθεια ήθελα.. Άρα να το υπολογίζω αυτό όχι μόνο για τον ήρων αλλα και για τον προηγούμενο πάροχο (να μην μου ανεβάσει αυτός τις ΥΚΩ). Να είναι κάπως μοιρασμένο ε; Αν και στον προηγούμενο έχω ένα 70ρι και σύντομα ένα 85αρι.

ναι να μοιράζονται όσο γίνεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια βοήθεια για ραε και ήρων για το 50ρικο. Επιλέγω: Θέλω να υποβάλλω παράπονο που αφορά - Το λογαριασμό μου και τη σαφήνεια του λογαριασμού; ή αμφισβήτηση κάποιον χρεώσεων; Δεν το χω ξανακάνει. Τι περίπου πρέπει να γράψω; Ότι επιθυμώ να εκθοθεί διορθωτικος λογαριασμός όπου θα εμφανίζεται το δώρο εγγραφής στον εκκαθαριστικό; Ή χρειάζεται παραπάνω λεπτομέρειες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Con_stant1ne είπε

Μια βοήθεια για ραε και ήρων για το 50ρικο. Επιλέγω: Θέλω να υποβάλλω παράπονο που αφορά - Το λογαριασμό μου και τη σαφήνεια του λογαριασμού; ή αμφισβήτηση κάποιον χρεώσεων; Δεν το χω ξανακάνει. Τι περίπου πρέπει να γράψω; Ότι επιθυμώ να εκθοθεί διορθωτικος λογαριασμός όπου θα εμφανίζεται το δώρο εγγραφής στον εκκαθαριστικό; Ή χρειάζεται παραπάνω λεπτομέρειες;

θα έβαζα "αμφισβήτηση κάποιων χρεώσεων" αλλα όποιο και να βάλεις μικρό ρόλο παίζει, θα το δούνε. 

τώρα για το τι να γράψεις, μπορείς να ζητήσεις αναλυτικό λογαριασμό, και να επισυνάψεις τα συμβόλαια κλπ που συμφωνήθηκαν. να το επισημάνεις στο κείμενό σου συγκεκριμένα το που αναφέρεται το δώρο και οτι δεν φαίνεται στον λογαριασμό, και να ζητήσεις διορθωτικό

Επεξ/σία από Cmg__
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Con_stant1ne είπε

Μια βοήθεια για ραε και ήρων για το 50ρικο. Επιλέγω: Θέλω να υποβάλλω παράπονο που αφορά - Το λογαριασμό μου και τη σαφήνεια του λογαριασμού; ή αμφισβήτηση κάποιον χρεώσεων; Δεν το χω ξανακάνει. Τι περίπου πρέπει να γράψω; Ότι επιθυμώ να εκθοθεί διορθωτικος λογαριασμός όπου θα εμφανίζεται το δώρο εγγραφής στον εκκαθαριστικό; Ή χρειάζεται παραπάνω λεπτομέρειες;

αμφισβήτηση κάποιον χρεώσεων

να εκθοθεί διορθωτικος λογαριασμός όπου θα εμφανίζεται το δώρο εγγραφής στον εκκαθαριστικό λόγω του οτι το δώρο εγγραφής του έναντι το ακυρώσατε με τη χρέωση στο πεδίο Γ

edit για όσους σας είπαν μπαρούφες στο τηλ , ζητάτε και αποζημίωση λόγω "χαμηλής ποιότητας υπηρεσιών " (προβλέπεται απο τον ΚΠΗΕ)

Επεξ/σία από korakios
  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, korakios said:

αμφισβήτηση κάποιον χρεώσεων

να εκθοθεί διορθωτικος λογαριασμός όπου θα εμφανίζεται το δώρο εγγραφής στον εκκαθαριστικό λόγω του οτι το δώρο εγγραφής του έναντι το ακυρώσατε με τη χρέωση στο πεδίο Γ

κι εγώ περιμένω εκκαθαριστικό στον ήρωνα οπότε μάλλον θα μου χρειαστεί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μετάβαση απο πάροχο που δεν έχει εκδώσει λογαριασμό η Ελπέ δέχεται λογαριασμό προηγούμενου παρόχου ή θα χρειαστεί και βεβαίωση εκπροσωπησης απο τον τωρινό πάροχο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, messinia3 είπε

@korakios στα πόσα ticket πάτησαν το κουμπάκι από ΔΕΔΔΗΕ στην περίπτωση σου?

στο 1ο , δυστυχώς δεν είμαστε βύσματα όπως ο ekrepali 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, messinia3 είπε

Άρα εγώ που έχω στείλει ήδη 2 ticket είμαι πλεμπα. 

άνοιξε και myrae , πρέπει να πάρουμε επίδομα οι τουρίστες

η σωστή αντιμετώπιση είναι ντου στο τοπικό υποκατάστημα να βρεις τον υπάλληλο , αλλά έχουν κόψει την πρόσβαση

πάρε κανα τηλ να σου δώσουν το τηλ του υποκαταστήματος και να μιλήσεις με υπεύθυνο

Αν σου πει κλασσικά οτι έχει ολοκληρωθεί κτλ και είναι λόγω συστήματος που δε φαίνεται η αλλαγή ψηφιου επιμένεις οτι αργούν να ενημερωθούν οι πάροχοι και έχεις θέματα με τη μετάβαση (δεν τους πέφτει λόγος για αν κάνεις τουρισμό ή όχι)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, korakios είπε

άνοιξε και myrae , πρέπει να πάρουμε επίδομα οι τουρίστες

η σωστή αντιμετώπιση είναι ντου στο τοπικό υποκατάστημα να βρεις τον υπάλληλο , αλλά έχουν κόψει την πρόσβαση

πάρε κανα τηλ να σου δώσουν το τηλ του υποκαταστήματος και να μιλήσεις με υπεύθυνο

Αν σου πει κλασσικά οτι έχει ολοκληρωθεί κτλ και είναι λόγω συστήματος που δε φαίνεται η αλλαγή ψηφιου επιμένεις οτι αργούν να ενημερωθούν οι πάροχοι και έχεις θέματα με τη μετάβαση (δεν τους πέφτει λόγος για αν κάνεις τουρισμό ή όχι)

Να ζητήσω και κάνα ψιλό για ψυχική οδύνη και καθυστέρηση ολοκλήρωσης της μετάβασης?😆...αν υπήρχε myrae βέβαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

09/02 έκανα αίτηση σε κατάστημα Ελπέ.

Επικοινώνησα με Δεδδηε και μου ειπαν οτι ακόμα είμαι στην Volton και οτι στις 09/02 έλαβαν καταμέτρηση απο πάροχο, δηλαδή την μέτρηση που  έδωσα εγώ.

Στο συστημα τους δεν φαίνομαι ακόμα στην Ελπέ. Πιστευω σε 1-2 μέρες να ολοκληρωθεί η μετάβαση.

 

Επεξ/σία από madboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...