Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

46 λεπτά πριν, Applemaniac81 είπε

Τι με συμφέρει να κάνω;

...αυτά που σου είπε ο korakios (για να μπεις στο νόημα "τί παίζει" και να ξέρεις να κρίνεις μόνος σου, όσο δυνατόν τεσπα, "τί σε συμφέρει").

Κατά τ' άλλα :

1) Οικονομία στην κατανάλωση (όχι σπατάλες/άσκοπη λειτουργία ηλεκτρ. συσκευών)

2) Ανάλογα τα οικονομικά της οικογένειας,,,,οικονομία στην κατανάλωση.

3) (...την οικονομία, την ανέφερα; )

4) Με ένα τάδε "ρίσκο" (γιατί για Νοέμβρη τίποτα δεν αποκλείει να είναι ακριβότερος), Ήρωνα, ο οποίος εδώ κι ένα 2μηνο είναι ο φθηνότερος (προϋποθέτει "συνέπεια εξόφλησης" για να πάρεις στον ΕΠΟΜΕΝΟ λογαριασμό επιστροφή της έκπτωσης 20%, και παρακολούθηση ΚΑΘΕ μήνα (στις 20) τις ανακοινώσεις τιμών των παρόχων (συν ένα περασματάκι από εδώ για πληροφορίες).

5) ...αν ΔΕΝ έχετε σαν οικογένεια οικονομικό ζόρι, overall καλύτερη επιλογή είναι ΔΕΗ (αν μέχρι 15/10 έχει ξεκινήσει το υπό,,,ξεκίνημα νέο της πρόγραμμα ονόματι "Οπεν" που συμφέρει κάπως καλύτερα για μεγάλες καταναλώσεις συν μια έκπτωση αν μπει πάγια εντολή εξόφλησης - αλλιώς το "κλασσικό" Γ1), παρακολούθηση ειδήσεων ή φόρουμ μη τυχόν ξαναλλάξουν το καθεστώς επιδοτήσεων και χρειάζεται να φαίνεται το σπίτι ως κύρια κατοικία σου (ή της συζύγου, ανάλογα ποιος το έχει μισθώσει), βάσει της ΠΕΡΣΙΝΗΣ φορολογικής (είχαν κάψει πολύ κόσμο από Γενάρη μ' αυτή την ιστορία, μέχρι να την καταργήσουν το καλοκαίρι, και ποιος ξέρει αν την επαναφέρουν) για να την παίρνετε. Γενικά ΔΕΗ για να έχετε πιο ήσυχο το κεφάλι σας (...αλλά και ΠΑΛΙ παρακολούθηση τιμών κάθε 20 του μήνα. Το "εξασφαλισμένο" "πάω κάπου και αράζω για 1-2 χρόνια", μας τελείωσε), καθώς είναι ο πιο "νορμάλ" παροχος" εδώ κι ένα χρόνο (ή έστω ο λιγότερα χειρότερος, συγκρινόμενα).

6) Αν θα μείνετε έστω 2 χρόνια, αίτηση για νυχτερινό στη σελίδα του ΔΕΔΔΗΕ (42€ εφ' άπαξ) και ανάλογα την περιοχή και την,,,τύχη σας, αναμονή (μέχρι και αρκετούς μήνες) να έρθουν να αλλάξουν το "ρολόι" από αναλογικό σε ψηφιακό, και "χώσιμο" καταναλώσεων στα σχετικά ωράρια (γκουγκλ δεμ διότι διαφέρουν από εποχή και περιοχή). Ρώτα πρώτα ιδιοκτήτη μήπως έχει ενεργοποιημένο νυχτερινό από παλιότερα και δεν χρειάζεται ούτε να πληρώσεις ούτε αλλαγή ρολογιού (ή ρώτα με βάση τον αριθμό παροχής, τον ΔΕΔΔΗΕ : 800 400 4000 24/7). Ειδικά αν τυχόν θα χρησιμοποιείτε ρεύθμα για θέρμανση, το νυχτερινό είναι must. Mακρυά δε από ηλεκτρικές σόμπες/αερόθερμα κτλ: μόνο κλιματιστικά, αν δεν γίνεται αλλιώς. Κι εκείνα, να είναι "καινούρια" (τουλάχιστον inverter, έστω και παλιούτσικα).

7) ΟΙ ΚΟ ΝΟ ΜΙ Α.-   (...ανεξαρτήτως παρόχου/προγράμματος...)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Applemaniac81 είπε

Καλησπέρα σε όλους. 

Μετακόμισα σε σπίτι πρόσφατα, το οποίο είναι στη Ζενίθ με συμβόλαιο που λήγει σύντομα, στις 15 Οκτωβρίου. Καταναλώσεις δε μπορώ να γνωρίζω γιατί μόλις μπήκαμε στο σπίτι, αλλά είμαστε οικογένεια 4 ατόμων με αρκετα πλυντήρια, κλιματισμό το καλοκαίρι αρκετό, οπότε γενικά φαντάζομαι αυξημένες καταναλώσεις. Τι με συμφέρει να κάνω;

καθαρα κοιτωντας τα λεφτα και τιποτα αλλο
ο ηρων generous εχει βγει ο φθηνοτερος τους 3 μηνες που οι kwh αλλαζουν (παντα με συνεπη λογαριασμο - πληρωμη)
τι θα γινει τον 4ο 5ο 6ο κανεις δε ξερει
αυτο ειναι το τρεχων πινακακι του

image.jpeg.45f094918f5d1cc2879990361c1e0deb.jpeg

αν κανεις αιτηση θα ειναι μεσω econtract ωστε να παρεις το 50αρι εκπτωση, αν το δινει ακομα
και θα τους πηξεις στα τηλεφωνα για να δουν αμεσα την αιτηση σου - προχωρησουν

Επεξ/σία από akaloith
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά, για μια ακόμα φορά θα χρειαστώ τη βοήθεια σας.

Αρχές Μαρτίου, έκανα αίτηση για νυχτερινό και τελικώς μου έβαλαν τον μετρητή 23/7/22, τους ρώτησα από πότε θα έχω νυχτερινό και μου λένε από σήμερα κιόλας και ότι θα εκδίδονταν λογαριασμός μέχρι 23/7, πράγμα το οποίο δεν έγινε, και ακόμα στο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχουν ενημερωθεί εσωτερικά για το νυχτερινό αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

Αρχές Σεπτεμβρίου κάνω αίτηση για αλλαγή παρόχου από Προτέργια σε Ήρων generous καθώς έληξε το συμβόλαιο του σταθερού  που είχα εκεί και από 12/9 ενεργοποιούμαι κανονικά στον Ήρων. 

Η επόμενη καταμέτρηση από ΔΕΔΔΗΕ ήταν για 27/9, όπου και έγινε κανονικά, και όπως είχα ενημερωθεί, θα λάμβανα κανονικά τελικό λογαριασμό μέχρι 12/9 από την Προτέργια, εφόσον από 12/9 και μετά είμαι στον Ήρων. Όντως 5/10 εκδίδεται τελικός λογαριασμός από την Προτέργια, με μηδενικές καταναλώσεις και ποσό επιστροφής, όλους τους έναντι που έχω πληρώσει μέχρι 12/9 και την εγγύηση που είχα δώσει. Και τώρα αναρωτιέμαι τι συμβαίνει και τι πρέπει να κάνω;

Αρχικά πρέπει να πάρω να τους ενημερώσω για το λάθος στο ΔΕΔΔΗΕ ή στην Προτέργια, ή να ζητήσω να μου βάλουν τα λεφτά από την Προτέργια σε IBAN και να τα κρατήσω σε περίπτωση που μου τα ζητήσουν αργότερα; Τι λάθος είναι αυτό; 

Φοβάμαι στην επόμενη καταμέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ, που είναι ο καινούργιος μετρητής, μην μου έρθει κανένα τρελό ποσό και δεν ξέρω πως να το πληρώσω, επίσης δεν θέλω να μπλέξω με διακοπές ρεύματος κλπ καθώς στο σπίτι μένει ηλικιωμένο άτομο με ειδικές ανάγκες.

Σας ευχαριστώ πολύ!

12209120401947713.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

Καλησπέρα παιδιά, για μια ακόμα φορά θα χρειαστώ τη βοήθεια σας.

Αρχές Μαρτίου, έκανα αίτηση για νυχτερινό και τελικώς μου έβαλαν τον μετρητή 23/7/22, τους ρώτησα από πότε θα έχω νυχτερινό και μου λένε από σήμερα κιόλας και ότι θα εκδίδονταν λογαριασμός μέχρι 23/7, πράγμα το οποίο δεν έγινε, και ακόμα στο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχουν ενημερωθεί εσωτερικά για το νυχτερινό αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

Αρχές Σεπτεμβρίου κάνω αίτηση για αλλαγή παρόχου από Προτέργια σε Ήρων generous καθώς έληξε το συμβόλαιο του σταθερού  που είχα εκεί και από 12/9 ενεργοποιούμαι κανονικά στον Ήρων. 

Η επόμενη καταμέτρηση από ΔΕΔΔΗΕ ήταν για 27/9, όπου και έγινε κανονικά, και όπως είχα ενημερωθεί, θα λάμβανα κανονικά τελικό λογαριασμό μέχρι 12/9 από την Προτέργια, εφόσον από 12/9 και μετά είμαι στον Ήρων. Όντως 5/10 εκδίδεται τελικός λογαριασμός από την Προτέργια, με μηδενικές καταναλώσεις και ποσό επιστροφής, όλους τους έναντι που έχω πληρώσει μέχρι 12/9 και την εγγύηση που είχα δώσει. Και τώρα αναρωτιέμαι τι συμβαίνει και τι πρέπει να κάνω;

Αρχικά πρέπει να πάρω να τους ενημερώσω για το λάθος στο ΔΕΔΔΗΕ ή στην Προτέργια, ή να ζητήσω να μου βάλουν τα λεφτά από την Προτέργια σε IBAN και να τα κρατήσω σε περίπτωση που μου τα ζητήσουν αργότερα; Τι λάθος είναι αυτό; 

Φοβάμαι στην επόμενη καταμέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ, που είναι ο καινούργιος μετρητής, μην μου έρθει κανένα τρελό ποσό και δεν ξέρω πως να το πληρώσω, επίσης δεν θέλω να μπλέξω με διακοπές ρεύματος κλπ καθώς στο σπίτι μένει ηλικιωμένο άτομο με ειδικές ανάγκες.

Σας ευχαριστώ πολύ!

12209120401947713.pdf 1.23 MB · 1 download

Καλησπερα...Μηπως να παρεις τον Δεδδηε ενα τηλεφωνο να δεις αν εχει ο περαστει ο νεος μετρητης.. Αν εχουν  δωσει τις  ενδειξεις...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα βγουν διορθωτικοι σιγουρα. Αυτος δειχνει 0 καταναλωση απο 30/5 αρα εκκρεμει να χρεωθεις την καταναλωση μεχρι 23/7 στο παλιο ρολοι και απο 23/7 μεχρι 5/10 στο καινουργιο.

Η εχει κανει χοντρη πατατα ο ΔΕΔΔΗΕ, δεν κατεγραψε ενδειξη στην αλλαγη ρολογιου και θα τρεχεις . Εσυ κρατησες ενδειξη οταν αλλαξαν το ρολοι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εχω γνωστη που εκανε αιτηση για νυχτερινο, το πληρωσε
και το βαλαν κανα χρονο μετα
και ενημερωθηκε και το ebill ωστε να περνας καταχωρηση του νυχτερινου κανα 3μηνο μετα...
τραγικη κατασταση και αδιανοητο να ζητανε τα λεφτα πριν
βαλτε το και χρεωστε το λογαριασμο αφου κανετε κανα χρονο....

επισης ενα χρονο και που ειχε πληρωσει το νυχτερινο μετρητη δεν ειχε καμια εκπτωση απο το νυχτερινο.... αφου δεν ειχε μπει καν ο μετρητης και αφοτου μπηκε δε μπορουσε να περασει καταχωρησεις.... εν τελη μαζευτηκε ενα 3μηνο και της ηρθε μονοκοματο...

κατα τ αλλα περιμενουμε "εξυπνους" μετρητες.... να μπουν οσο ζουμε οταν για ενα νυχτερινο θελουν πανω απο χρονο!

Επεξ/σία από akaloith
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler
21 λεπτά πριν, akaloith είπε

κατα τ αλλα περιμενουμε "εξυπνους" μετρητες.... να μπουν οσο ζουμε

...τί σε κάνει να πιστεύεις ότι θα ζούμε το 2030+  :-D

 

Επεξ/σία από washcloud
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, fredd0 είπε

Η εχει κανει χοντρη πατατα ο ΔΕΔΔΗΕ, δεν κατεγραψε ενδειξη στην αλλαγη ρολογιου και θα τρεχεις . Εσυ κρατησες ενδειξη οταν αλλαξαν το ρολοι?

Πάντως η ένδειξη,,,,"εκεί είναι" : πάνω στον παλιό μετρητή. Τους κρατάνε (δεν ξέρω για πόσο, αλλά λογικά ίσως και για τουλα΄χιστον 2 χρόνια), πχ μπορείς να ζητήσεις έλεγχο του μηχανήματος αν έχεις αμφιβολίες για την ορθή λειτουργία του. Δεν ξέρω αν θα καταφέρουν να τον κάνουν "να τρέχει" με τους διορθωτικούς που όντως στάνταρ θα βγάλουν - σίγουρα ήδη έχει γίνει "μπλέξιμο"...(και συνήθως στα μπλεξίματα την πληρώνει ο πελάτης....). Σίγουρα πάντως θα πρέπει να βγάλει τα μάτια για να κάνει διασταύρωση των όσων του έρθουν....

3 ώρες πριν, kaktos77 είπε

δεν θέλω να μπλέξω με διακοπές ρεύματος κλπ καθώς στο σπίτι μένει ηλικιωμένο άτομο με ειδικές ανάγκες

...μπερδεμένη ιστορία και λογικά θα την ξεμπερδέψουν "οσωνούπω" όσοι εμπλέκονται (κατά βάση ο ΔΕΔΔΗΕ) - πάντως δεν νομίζω ότι έχεις λόγο να φοβάσαι "διακοπή".

Απλά ό,τι λογαριασμοί θα έρθουν θα είναι σαλάτα μάλλον, με την έννοια ότι για να τους "καταλάβεις" (και να τους "επιβεβαιώσεις" ως προς την ορθότητά τους), θα ζοριστείς (λογικά).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμείς που περιμένουμε πρώτο λογαριασμό από ΗΡΩΝΑ καλό θα είναι μάλλον να πάμε κατευθείαν μέσω my.rae δείτε τι απάντησαν σε αχετικο ερώτημα:

Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας με την εταιρία μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η έκδοση του πρώτου λογαριασμού καθυστερεί κατ' εξαίρεση και εκδίδεται μετά το πέρας 2μήνου από την εκπροσώπηση.

Πως θα κινηθούμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, geodimis είπε

Εμείς που περιμένουμε πρώτο λογαριασμό από ΗΡΩΝΑ καλό θα είναι μάλλον να πάμε κατευθείαν μέσω my.rae δείτε τι απάντησαν σε αχετικο ερώτημα:

Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας με την εταιρία μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η έκδοση του πρώτου λογαριασμού καθυστερεί κατ' εξαίρεση και εκδίδεται μετά το πέρας 2μήνου από την εκπροσώπηση.

Πως θα κινηθούμε;

Και στο τηλέφωνο, όταν είχα πάρει να δω αν έγινε η μετακίνηση μου στον Ήρωνα αυτό μου απάντησαν. Ότι κατ' εξαίρεση ο 1ος λογαριασμός έρχεται μετά το δίμηνο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...