Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Μας κρατάς σε αγωνία... ποιος πάροχος είναι;

Δεν επιθυμώ να αναφερθώ ονομαστικά διότι:

1) Ου μπλέξεις με νομικά τμήματα και αρες μαρες κουκουναρες

2) Ουδείς θα βγει κερδισμένος αν αναφερθώ ονομαστικά

Το ερώτημά μου αφορά την απορία αν πχ ομογενής του εξωτερικού ή κάποιος με εξοχική κατοικία ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ να προχωρήσει σε αλλαγή παρόχου χωρίς φωτογραφία. Ο korakios ανέφερε να ανοίξω αίτημα στο myrae, άρα εγώ αύριο θα μιλήσω με τον πάροχο να μου πει αν το δέχεται.

ΓΕΝΙΚΑ έχω καταλάβει ότι πέρα από τον τουρισμό, ΔΕΝ μπορείς να αλλάζεις συχνά πάροχο διότι η ταλαιπωρία είναι σχετικά ψυχοφθόρα και χρονοβόρα. My 2 cents.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, operPanayotis11 είπε

ΓΕΝΙΚΑ έχω καταλάβει ότι πέρα από τον τουρισμό, ΔΕΝ μπορείς να αλλάζεις συχνά πάροχο διότι η ταλαιπωρία είναι σχετικά ψυχοφθόρα και χρονοβόρα. My 2 cents.

εξαρτάται απο το πόσες φορές δε θα κάτσει ομαλά στον καθένα

3 λεπτά πριν, operPanayotis11 είπε

1) Ου μπλέξεις με νομικά τμήματα και αρες μαρες κουκουναρες

τους έχουμε θάψει όλους μαζι με την άχρηστη ΡΑΕ και ΥΠΕΝ , μην αγχώνεσαι , αλλά όπως προτιμάς , ειδικά αν τη σπάει στο βύσμα τον @ekrepali ακόμα καλύτερα 😂

4 λεπτά πριν, operPanayotis11 είπε

Το ερώτημά μου αφορά την απορία αν πχ ομογενής του εξωτερικού ή κάποιος με εξοχική κατοικία ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ να προχωρήσει σε αλλαγή παρόχου χωρίς φωτογραφία.

σε όλες τις τηλεφωνικές αιτήσεις καθώς και καταστήματα  όπως και αρκετές ηλεκτρονικές δεν είναι απαραίτητη η φωτό . Σε περιπτώσεις όπως η ελπέ τις δίνουμε και αυτοί δίνουν εντολή επιτόπιας ... 🤪

6 λεπτά πριν, operPanayotis11 είπε

Ο korakios ανέφερε να ανοίξω αίτημα στο myrae, άρα εγώ αύριο θα μιλήσω με τον πάροχο να μου πει αν το δέχεται.

αν δεν παίζει κατάστημα δοκίμασε να κάνεις την αίτηση με άλλον υπάλληλο μπας και δεν μπλέξεις με πέρα-δώθε στο myrae

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από έξι έως δώδεκα μήνες η διάρκεια των νέων τιμολογίων ρεύματος - Χωρίς ρήτρα αποχώρησης τα μεικτά

https://www.energymag.gr/energeia/ilektrismos/92982_raaey-apo-exi-eos-dodeka-mines-i-diarkeia-ton-neon-timologion-reymatos

 

https://www.worldenergynews.gr/energeia/articles/552031/anoigei-o-dromos-gia-nea-proionta-meta-to-ksekatharisma-tis-raaev-tosa-stathera-oso-kai-meikta

Επεξ/σία από takoulou
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, takoulou είπε

Από έξι έως δώδεκα μήνες η διάρκεια των νέων τιμολογίων ρεύματος - Χωρίς ρήτρα αποχώρησης τα μεικτά

https://www.energymag.gr/energeia/ilektrismos/92982_raaey-apo-exi-eos-dodeka-mines-i-diarkeia-ton-neon-timologion-reymatos

 

https://www.worldenergynews.gr/energeia/articles/552031/anoigei-o-dromos-gia-nea-proionta-meta-to-ksekatharisma-tis-raaev-tosa-stathera-oso-kai-meikta

φφφφφφφφφφφφφφφφφφφ........ και πάλι για ακόμα μια φορά ξανα :

 

"Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΡΑΑΕΥ οι προμηθευτές μπορούν να προσφέρουν σταθερά μπλε προϊόντα διάρκειας από 6-12 μηνών στα οποία θα εμπεριέχεται ρήτρα αποχώρησης αφού τόσο ο καταναλωτής όσο και ο προμηθευτής δεσμεύονται σε μια σταθερή τιμή για συγκεκριμένη διάρκεια ανεξαρτήτως της εξέλιξης της χονδρικής αγοράς"

 Δε χρειαζόταν ανακοίνωση της υπεράχρηστης ΡΑΕ και είναι τυχεροί που δεν τους πήγαν τρένο σε δικαστήρια οι 2 πάροχοι

 

" Μάλιστα η τελευταία επιστολή του ΥΠΕΝ, το οποίο και εξέδωσε την αρχική υπουργική απόφαση που προβλέπει ότι τα σταθερά τιμολόγια μπορεί να έχουν διάρκεια μικρότερη του έτους και κατ΄ελάχιστο έξι μήνες, ..."

Δε χρειαζόταν υπουργική απόφαση ,ίσχυε εξαρχής ,  απλά εκεί στο ΥΠΕΝ πετάξανε κοτσάνα στην αρχή και προσπαθούν να τα μπαλώσουν με τη βοήθεια των ΜΜΕ .

 

"....θεωρείται από τη ΡΑΑΕΥ ότι ενέχει ρόλο ερμηνευτικής εγκυκλίου επί της προαναφερόμενης απόφασης. "

Το οτι βγάλανε το δημοτικό με βύσμα κάποιοι στη ΡΑΕ ταλαιπώρησε τα ΜΜΕ και το νήμα

___________________

Το μόνο ενδιαφέρον είναι τα μεικτά με σταθερή τιμή και μετά κυμαινόμενη (ή το ανάστροφο?) . Αλλά επειδή είναι υπερ του καταναλωτή χωρίς ρήτρα αποχώρησης ,99% δε θα είναι ανταγωνιστικά (μακάρι να είναι εννοείται)

________________________________

η ΡΑΑΕΥ έχει ήδη αποστείλει στο ΥΠΕΝ εδώ και έξι εβδομάδες την πρόταση της για την τροποποίηση του Άρθρου 42 του Κώδικα που αφορά τον ενεργειακό τουρισμό, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει λάβει πράσινο φως για να θέσει την πρόταση της σε δημόσια διαβούλευση."

Μάλλον αφορά τη μη δυνατότητα αλλαγής παρόχου αν έχεις χρέος και δεν είναι σε διακανονισμό . Αυτό μαζί με τη δυνατότητα να δίνει εντολή ο πάροχος στο ΔΕΔΔΗΕ για διακοπή είχε φάει άκυρο απο το ΣτΕ

Ή (μακάρι) μπορεί και να αφορά τον ταχυτουρισμό (να μειωθούν οι χρόνοι υποβολής) , αν και με τον όρο "τουρισμό" η ΡΑΕ και ΥΠΕΝ αναφέρονται στους κακοπληρωτές που πάνε απο εδώ και απο εκεί χωρίς να πληρώνουν

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 minutes ago, operPanayotis11 said:

Δεν επιθυμώ να αναφερθώ ονομαστικά διότι:

1) Ου μπλέξεις με νομικά τμήματα και αρες μαρες κουκουναρες

2) Ουδείς θα βγει κερδισμένος αν αναφερθώ ονομαστικά

 

Δε θα αναφερθείς ονομαστικά σε εκπρόσωπο... θα πεις απλά ποιος πάροχος είναι.

 

39 minutes ago, operPanayotis11 said:


Το ερώτημά μου αφορά την απορία αν πχ ομογενής του εξωτερικού ή κάποιος με εξοχική κατοικία ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ να προχωρήσει σε αλλαγή παρόχου χωρίς φωτογραφία.

Ναι, γίνεται, αλλά για ποιον πάροχο; Εκτός κι αν περιμένεις να σου γράψουμε λύσεις για 10 παρόχους...

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παροχή ΕΛΠΕ έως τις 3/1 και στην ακατονόμαστη από 4/1, η ΕΛΠΕ αρνείται να βγάλει τελικό και τη δείχνει ακόμα ενεργή. Μάλιστα έβγαλε έναντι στις 30/1 για το διάστημα 20/12-20/1.  Στης ακατονόμαστης το ebill φαίνεται κανονικά. Καίγομαι για τελικό ώστε να γυρίσω ΕΛΠΕ αν και η τελευταία λέει τηλεφωνικά ότι δε χρειάζεται αφού τη βλέπουν ανενεργή. 
Να δώσω myrae κατά της ΕΛΠΕ ή να επιχείρησω αλλαγή σε αυτήν με βεβαίωση εκπροσώπησης από ακατονόμαστη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, geodimis είπε

Καίγομαι για τελικό ώστε να γυρίσω ΕΛΠΕ αν και η τελευταία λέει τηλεφωνικά ότι δε χρειάζεται αφού τη βλέπουν ανενεργή
Να δώσω myrae κατά της ΕΛΠΕ ή να επιχείρησω αλλαγή σε αυτήν με βεβαίωση εκπροσώπησης από ακατονόμαστη;

και σε μένα έτσι έγινε , εκτός οτι αργούν να ενημερωθούν οτι την έκανες , αργεί άλλο τόσο στο myelpedison , μη δίνεις σημασία και κάνε αίτηση , το πρόβλημα είναι αν δε σε βλέπουν οτι έφυγες και θέλουν υπενθύμιση να το τσεκάρουν χειροκίνητα .

όταν βγάλουν και λογαριασμό θα φανεί μετά απο μέρες στο myelpedison

υπόψιν πρέπει να βάλεις την πάγια και στη "νέα" παροχή ξανά

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, korakios είπε

πάρε βεβαίωση εκπροσώπησης απο volton και καρφιτσωμένη ανάρτηση για τα δώρα

εγώ που έκανα την αίτηση μεταφοράς από volton σε elpedison (μετά απο παραμονή 35 ημερών, για να πάρω το δώρο (έκαψα 950kw) δεν μου ζήτησαν κάτι...μόνο τις σημερινές μετρήσεις

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα αίτηση στην VOLTON στις 10 Ιανουαρίου. Μέχρι σήμερα 5 Φεβρουαρίου δεν έχει ενεργοποιηθεί η σύνδεση γιατί, όπως μου λένε, δεν έχει πάει ο ΔΕΔΔΗΕ να μετρήσει τον μετρητή ενέργειας-ρολόι. 

Έχουν περάσει, δηλαδή, 26 μέρες ολόκληρες μέρες, σχεδόν ένας μήνας. Και το ερώτημα είναι γιατί η κυβέρνηση μας παραμυθιάζει πως, και καλά, θα μπορούμε ανα μήνα να αλλάζουμε πάροχο αν κάποιος άλλος έχει καλύτερες τιμές. Πώς θα γίνει αυτό αφού η σύνδεση καθυστερεί τόσο πολύ ; Αν και επέλεξα για τον Ιανουάριο την VOLTON, μέχρι τώρα εξακολουθώ να έχω ΗΡΩΝ και να τιμολογούμαι με τιμές ΗΡΩΝ !

Πόσο κορόιδα μας περνάνε ;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν, βρήκα ότι εδώ δημοσιεύονται οι ΛΠ, 4-5 μέρες μετά το κλείσιμο της εβδομάδας. Η κατηγορία των εξελακίων είναι Ενεργοποιημένη Ενέργεια και Τιμές. Ωστόσο έχουν καθυστερήσει την 4η εβδομάδα Ιανουαρίου για κάποιο λόγο... Στο εξελάκι μου έχω πάρει το μέσο όρο 23/12/2023-21/1/2024.

Εν τω μεταξύ χαζεύω τους όρους του Power Home Choice και βλέπω:

Αναφορά σε κείμενο

Σε περίπτωση που, κατά την ημερομηνία έκδοσης ενός λογαριασμού, έναντι ή εκκαθαριστικού, δεν έχει δημοσιοποιηθεί η τιμή MTAHE που αφορά την περίοδο κατανάλωσης του εν λόγω λογαριασμού, τότε για την τιμολόγηση χρησιμοποιείται η πλέον πρόσφατη δημοσιευμένη τιμή ΜΤΑΗΕ. Μετά τη δημοσίευση της τιμής ΜΤΑΗΕ από τον Διαχειριστή Συστήματος, που αφορά την περίοδο κατανάλωσης για την οποία πραγματοποιήθηκε κατ’ εκτίμηση τιμολόγηση, γίνεται εκ νέου υπολογισμός της χρέωσης ενέργειας του Πελάτη, ήτοι εκκαθάριση, και τυχόν διαφορά (χρέωση ή πίστωση) συμπεριλαμβάνεται στον επόμενο εκκαθαριστικό λογαριασμό. Σε περίπτωση έκδοσης Τελικού Λογαριασμού και εφόσον δεν έχει γνωστοποιηθεί η ΜΤΑΗΕ ενός μήνα κατανάλωσης, χρησιμοποιείται η πλέον πρόσφατη δημοσιευμένη τιμή ΜΤΑΗΕ χωρίς εκ νέου υπολογισμό και χωρίς εκκαθάριση.

Δεν τιμολογεί ανά ημέρα όπως η ELPEDISON αλλά βγάζει τιμή μήνα. Και αν δεν έχει βγει ΜΤΑ, χρησιμοποιεί την προηγούμενη. Δεν έχει νόημα να παίρνω κυλιόμενο μέσο όρο για τα προγράμματα αυτά, αφού δεν ανταποκρίνεται στην τρέχουσα τιμή 🤔

Θα αφήνω τις τελευταίες γνωστές έως ότου ενημερώνεται ο ΑΔΜΗΕ. Και για να είναι σωστή η σύγκριση η ΤΕΑ θα ακολουθεί την ΜΤΑ.

Επεξ/σία από doomnx
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, sdikr είπε

Οχι 😋

 

Θα ήταν πιο βολικό να είναι διαθέσιμο στην 1η  καρτέλα, χωρίς να χρειάζεται κατέβασμα  και επιλογή

Θα πιάνει και αυτούς που δεν το βλέπουμε το εξατομίκευσή

 

Δεν πειράζει παίδες, δεν έχει τόση σημασία στον τουρισμό. Άλλοι τα δίνουν στο μήνα, άλλοι στο τετράμηνο, άλλοι με ΡΑΕ, άλλοι καθόλου. Δε βγαίνει άκρη έτσι.

Γι'αυτό υπάρχουν τα βραβεία που προτείνουν τα καλύτερα προγράμματα για τουρισμό αλλά αναφέρω και τις τρέχουσες προσφορές. Αν θέλεις να βάλεις κατανάλωση πρέπει να το κατεβάσεις. Και αν το κατεβάσεις μπορείς να παίξεις με τη συνέπεια 🙃

10 ώρες πριν, adi32 είπε

για τα κιτρινα ξερουμε τις τιμες που θα χρεωθουν για Γεναρη? 

Ξέρουμε όσα βασίζονται στην ΤΕΑ. Αλλά αυτά δεν έχουν μία fix τιμή για Γενάρη. Πας στο Day-Ahead Market_figures - EnExGroup, επιλέγεις το διάστημα που σε ενδιαφέρει, αντιγράφεις την μέση ΤΕΑ και πας και τη βάζεις σε ένα από τα εξελάκια μας.

Ειδικά για το Smart της ΕΛΠΕ παίζει έκπτωση 1,5 λεπτού για τις μέρες του Ιανουαρίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, operPanayotis11 είπε

Εγώ πάντως δεν μπορώ να αλλάξω πάροχο στα εξοχικά (2) διότι θέλει φωτό του μετρητή και καλό καλοκαίρι δηλαδή... Γενικά αυτό είναι κουλό σαν προϋπόθεση αλλαγής παρόχου

Εγώ άλλαξα και στα 2 σπίτια χωρίς φωτό και χωρίς επιτόπια. Απλά δώσε μια ένδειξη αντιπροσωπευτική και διαφορετική από την προηγούμενη.

3 ώρες πριν, kastoria74 είπε

Έκανα αίτηση στην VOLTON στις 10 Ιανουαρίου. Μέχρι σήμερα 5 Φεβρουαρίου δεν έχει ενεργοποιηθεί η σύνδεση γιατί, όπως μου λένε, δεν έχει πάει ο ΔΕΔΔΗΕ να μετρήσει τον μετρητή ενέργειας-ρολόι. 

Έχουν περάσει, δηλαδή, 26 μέρες ολόκληρες μέρες, σχεδόν ένας μήνας. Και το ερώτημα είναι γιατί η κυβέρνηση μας παραμυθιάζει πως, και καλά, θα μπορούμε ανα μήνα να αλλάζουμε πάροχο αν κάποιος άλλος έχει καλύτερες τιμές. Πώς θα γίνει αυτό αφού η σύνδεση καθυστερεί τόσο πολύ ; Αν και επέλεξα για τον Ιανουάριο την VOLTON, μέχρι τώρα εξακολουθώ να έχω ΗΡΩΝ και να τιμολογούμαι με τιμές ΗΡΩΝ !

Πόσο κορόιδα μας περνάνε ;

Μην το αφήνεις. Πάρε και κάνε παράπονα στο ΔΕΔΔΗΕ και αν όντως φταίει αυτός άνοιξε θέμα στο myRAE.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, operPanayotis11 είπε

Δεν επιθυμώ να αναφερθώ ονομαστικά διότι:

1) Ου μπλέξεις με νομικά τμήματα και αρες μαρες κουκουναρες

2) Ουδείς θα βγει κερδισμένος αν αναφερθώ ονομαστικά

Το ερώτημά μου αφορά την απορία αν πχ ομογενής του εξωτερικού ή κάποιος με εξοχική κατοικία ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ να προχωρήσει σε αλλαγή παρόχου χωρίς φωτογραφία. Ο korakios ανέφερε να ανοίξω αίτημα στο myrae, άρα εγώ αύριο θα μιλήσω με τον πάροχο να μου πει αν το δέχεται.

ΓΕΝΙΚΑ έχω καταλάβει ότι πέρα από τον τουρισμό, ΔΕΝ μπορείς να αλλάζεις συχνά πάροχο διότι η ταλαιπωρία είναι σχετικά ψυχοφθόρα και χρονοβόρα. My 2 cents.

Κερδισμένος θα βγεις εσύ αν κάποιος άλλος έχει αντίστοιχη εμπειρία με την συγκεκριμένη εταιρεία. Και επιπλέον δεν μπορείς να ζητάς πληροφορίες χωρίς να δίνεις στο φόρουμ.
Έχεις τις εξής επιλογές:
1. Αλλάζεις υπάλληλο με τον οποίο συννενοείσαι γιατί είναι αρτηριοσκληρωτικός 'η πας σε κατάστημα.
2. Αν έχεις δυνατότητα να σου στείλει φίλος συγγενής φωτογραφία
3. Πας σε άλλο πάροχο. 

Αν ήταν έτσι όλα τα εξοχικά θα ήταν ακόμα στη ΔΕΗ.
Προσωπικά το καλοκαίρι επειδή είχε καθυστερήσει η Nrg την αίτηση, μου ζητούσαν από το εξοχικό φωτογραφία.
Ήμουν εκεί αλλά δεν τους έκανα τη χάρη τα είχα πάρει...Τους είπα αν με θέλετε πελάτη οι ενδείξεις είναι αυτές (τις ήξερα), να σου κάνω τη χάρη να βγω μέσα στον καύσωνα για φωτο ενώ με έχεις γράψει στα @@ σου τόσες μέρες δεν...χέστηκα πάω σε άλλο...Και μάντεψε το δέχτηκε, μου λέει γράψε σε ένα e-mail τις ενδείξεις και τέλος.
Μάθετε τα δικαιώματά σας σαν καταναλωτές.

Μαλλον λάθος τα έχεις καταλάβει...μπορείς να αλλάζεις πάροχο, αλλά αν θες να το κάνεις δυο φορές το μήνα με ψεύτικες  μετρήσεις και ημερομηνίες του κ... προκειμένου να ζητάς πιστωτικά στην τράπεζα (τουρίστας από το Μπαγκλαντές) ή να αφήνεις χρέη αυτό είναι δύσκολο γιατί ...κάπου θα κολλήσει στο τέλος. Ψυχοφθόρα δεν είναι για τους συνειδητοποιημένους και ψαγμένους.
 

Επεξ/σία από nvoros
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, kastoria74 είπε

Έκανα αίτηση στην VOLTON στις 10 Ιανουαρίου. Μέχρι σήμερα 5 Φεβρουαρίου δεν έχει ενεργοποιηθεί η σύνδεση γιατί, όπως μου λένε, δεν έχει πάει ο ΔΕΔΔΗΕ να μετρήσει τον μετρητή ενέργειας-ρολόι. 

Έχουν περάσει, δηλαδή, 26 μέρες ολόκληρες μέρες, σχεδόν ένας μήνας. Και το ερώτημα είναι γιατί η κυβέρνηση μας παραμυθιάζει πως, και καλά, θα μπορούμε ανα μήνα να αλλάζουμε πάροχο αν κάποιος άλλος έχει καλύτερες τιμές. Πώς θα γίνει αυτό αφού η σύνδεση καθυστερεί τόσο πολύ ; Αν και επέλεξα για τον Ιανουάριο την VOLTON, μέχρι τώρα εξακολουθώ να έχω ΗΡΩΝ και να τιμολογούμαι με τιμές ΗΡΩΝ !

Πόσο κορόιδα μας περνάνε ;

Καλημέρα.. Έχεις  μιλήσει με τον Δεδδηε να δεις αν έχει παει κάποια εντολή; Πάρε ένα τηλέφωνο να δεις αν ισχύει αυτό.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, operPanayotis11 είπε

Εγώ πάντως δεν μπορώ να αλλάξω πάροχο στα εξοχικά (2) διότι θέλει φωτό του μετρητή και καλό καλοκαίρι δηλαδή... Γενικά αυτό είναι κουλό σαν προϋπόθεση αλλαγής παρόχου

Στην ελπεντισον απλα μου δωσανε το τηλ του Δεδδηε για να τους παρω κ να μου πουνε την τελευταια καταμετρηση....τους την εστειλα με email κ ολα καλα!!

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...