Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, takoulou είπε

Αν ειναι συμφωνα με τον Δεδδηε η μετρηση του διμηνου που ειναι  η συγκεκριμενη ημερομηνια.. θα πρεπει να το δεις ...Να το ρωτησεις..

Είναι σύμφωνα  με τον δεδδηε.

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Μελετάω τώρα τον τελικό elpedison και έχω μια απορία. 

23/01 μετάβαση σε Ηρωνα,δε θα έπρεπε η elpe να υπολογισει όλες τις χρεώσεις μέχρι 22/01?η θα αρχίσει ο Ηρων τιμολόγηση απο 24/01? Σε διαφορετική περίπτωση θα διπλοχρεωθω για τις 23/01.Λεπτομερεια ,αλλά δεν έχω μαζί μου τους λογαριασμούς από προηγούμενες τρόμπες για να τσεκάρω πως πάει. 

3 λεπτά πριν, GEORGES81 είπε

οπότε μας μένει ο συνήγορος κ ίσως ένα μειλ στο υπουργείο μήπως ενδιαφερθούν για τους κοπρίτες.

Και ο Στκ δυστυχώς δεν έχει δικαίωμα επιβολής...για το υπουργείο δε θα πω τίποτα 😒

Δημοσ.
11 ώρες πριν, SabotazNic είπε

@korakios Δεν ξερω αν θυμασαι τα περι protergia, υποσχεση χαμηλης τιμης κτλ. Λοιπον, εκδοθηκε ο 1ος λογαριασμος και εχει εκπτωση συνεπειες που προφανως ριχνει την τιμη στην επισημη τιμη kwh. ΟΜΩΣ, μηπως εγινε ετσι ωστε και στους υπολοιπους μηνες να συνεχιστει να υπαρχει αυτη η εκπτωση συνεπειας της ταξεως των 60 ευρω/mwh? Ή μηπως βαφτιζουν εκπτωση συνεπειας/προμηθειας την επιδοτηση που ετσι και αλλιως ειχαμε ολοι? Λογικα θα εκδοθει και ο 2ος λογαριασμος συντομα, οποτε θα ξερω τι θα πληρωσω για τις 22 μερες του Ιανουαριου.

image.png.9de94edef28de7f9e4a7abc154292358.png

image.png.1711799cfbd7ef6fc57a4c8b9f61299a.png

image.png.3afb4906961812a2ec3d68d41dd14a09.png

image.png.6bb7f01bc3f6211124f2d8272de99081.png

btw στο myprotergia το ebill δεν εχει ενεργοποιηθει. Θα ερθει εντυπος λογαριασμος? Προφανως τον θελω σε εντυπη μορφη για λογους τιμολογιου

Προφανώς είναι εκκαθαριστικός. Ο επόμενος λογαριασμός θα εκδοθεί 15/2. 

Στους έναντι τιμολογεί με αρχική.

Για να λαμβάνεις κάθε μήνα την έκπτωση συνέπειας πρέπει να δίνεις εσύ τις μετρήσεις.

Δημοσ.

Πήρα γραπτή απάντηση από ζενίθ, στην ερώτηση εάν η έκπτωση συνέπειας μπαίνει απευθείας στο σταθερό πρόγραμμα μπλε.

Η απάντηση είναι:

Η έκπτωση συνέπειας περνάει στον λογαριασμό μετά τον εκκαθαριστικό εφόσον οι προηγούμενοι έχουν εξοφληθεί εμπρόθεσμα. Έχετε την δυνατότητα να δίνετε ένδειξη ώστε να εκδίδεται κάθε μήνα εκκαθαριστικός και να έχετε στον επόμενο την έκπτωση.

 

Στη διάθεση σας,

  • Thanks 1
Δημοσ.
20 minutes ago, revmatopliktos said:

Είναι σύμφωνα  με τον δεδδηε.

Ρώτα τηλεφωνικώς τον ΔΕΔΔΗΕ πότε ακριβώς είναι το παράθυρο καταχώρηση διμήνου.

Γιατί αν δώσεις ένδειξη μετά το παράθυρο, δεν πρόκειται να τη στείλουν στον πάροχο... θα τη στείλουν μόνο αν δε γίνει επιτόπια καταμέτρηση στο 4μηνο (πχ αν δεν υπάρχει πρόσβαση στο μετρητή)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler

το ειχα δει τα tag,αλλα μαλλον δεν το καταλαβα...εχω ζαλιστει με την υποθεση

εννοειται δεν εχει αλλαξει κανενα ψηφιο...αφου ο ΔΕΔΔΗΕ υποστηριζει οτι δεν εχει λαβει καμια αιτηση αλλαγης παροχου...

με την ΕΛΠΕ η αρχικη μου επικοινωνια ηταν στις 4/1 οπου και καναμε την αιτηση,απαντησα συναινω και τελος.μετα απλα που ξαναμιλησα στις 22/1 να τους ρωτησω τι γινεται γιατι καθυστερει η εναρξη εκπροσωπησης,αρχισαν να μου λενε τα περι ακυρων μετρησεων.

μα ολες τις φορες που αλλαξα παροχο τον τελευταιο χρονο,η αλλαγη γινοταν με τις φωτογραφιες μου.δλδ και ο ΔΕΔΔΗΕ δεν ερχοταν ποτε να κανει επιτοπια.οτι εδινα εγω στον νεο παροχο,αυτη φαινοταν στον τελικο του παλιου παροχου.

τωρα εγινε η στραβη.

απλα η ελπε υποστηριζει οτι εστειλε αιτημα με τις ενδειξεις μου και στις 4/1 και στις 22/1 και ελαβε ακυρες απαντησεις απο τον ΔΕΔΔΗΕ (που δεν εχει λογικη), ο ΔΕΔΔΗΕ υποστηριζει οτι ουδεποτε ελαβε αιτηση για νεα εκπροσωπηση και το γαϊτανακι συνεχιζεται...

λαθοι προφανως εχουν γινει και απο τις 2 πλευρες,το θεμα ειναι δεν προχωραει η αιτηση μου εδω και 20 μερες ..ας ελπισουμε να δεχτει ο ΔΕΔΔΗΕ να αλλαξουν τις ενδειξεις μπας και βρουμε ακρη...

μου εστειλε απαντηση η ΕΛΠΕ...

Spoiler

Αγαπητέ κύριε,

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την Elpedison μέσω της πλατφόρμας My Rae.

Σε συνέχεια του έγγραφου αιτήματός σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στις 25.01.2024 προχωρήσαμε εκ νέου σε αίτημα εκπροσώπησης της παροχής σας προς τον αρμόδιο Διαχειριστή Δικτύου ( ΔΕΔΔΗΕ ) σύμφωνα με τις ενδείξεις που μας αναφέρατε. Πιο συγκεκριμένα, το αίτημα κατατέθηκε με ημερήσια ένδειξη 5777 και νυχτερινή ένδειξη 1960.

Το συγκεκριμένο αίτημα απορρίφθηκε εκ νέου με αιτιολογία ότι οι ενδείξεις είναι εκτός ορίων καθώς έχουν σημαντική απόκλιση σε σχέση με τις απο 22.01.2024 ενδείξεις που έλαβε ο ΔΕΔΔΗΕ για την παροχή σας. Για την εξυπηρέτησή σας, στο συνημμένο αρχείο σας αποστέλλουμε τα αιτήματα της εταιρείας μας προς τον αρμόδιο Διαχειριστή.

Ως εκ τούτου, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε  με τον ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής σας ή στον τηλεφωνικό αριθμό εξυπηρέτησης πολιτών ΔΕΔΔΗΕ 11500. 

Με εκτίμηση,

Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών
ELPEDISON S.A.

θα με τρελανουν....

εστειλα στον ΔΕΔΔΗΕ το συνημμενο να δουμε τι θα γινει στο τελος...

 

1706258410016_ΑΠΟΡΡΙΨΕΙΣ ΔΙΚΤΥΟΥ 220189495.PNG

Επεξ/σία από lacta13
  • Sad 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, doomnx είπε

Μην ακούς τη ΡΑΕ. Αν σε συμφέρει κλείστο.

Λες να το προχωρήσω δηλαδή? με κατανάλωση μαχ 400kw/h νομίζω με συμφέρει. Φοβάμαι μι τυχόν και κάνουν καμιά αλλαγή στους όρους χωρείς να ενημερώσουν. 

  • Moderators
Δημοσ.
13 ώρες πριν, doomnx είπε

Οι συγκεκριμένες αποστέλλονται απ'ευθείας από τον συνεργάτη, δεν έχει να κάνει η ELPEDISON. Κάθε συνεργάτης ακολουθεί το δικό του χρονοδιάγραμμα...

Δηλαδη θες να πεις οτι η befon κανει 30+ ημερες; Ποιος ηταν ο συνεργατης που οι αλλοι φιλοι παρελαβαν σε 7-10 ημερες;

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, Merenda7 είπε

Πήρα γραπτή απάντηση από ζενίθ, στην ερώτηση εάν η έκπτωση συνέπειας μπαίνει απευθείας στο σταθερό πρόγραμμα μπλε.

Η απάντηση είναι:

Η έκπτωση συνέπειας περνάει στον λογαριασμό μετά τον εκκαθαριστικό εφόσον οι προηγούμενοι έχουν εξοφληθεί εμπρόθεσμα. Έχετε την δυνατότητα να δίνετε ένδειξη ώστε να εκδίδεται κάθε μήνα εκκαθαριστικός και να έχετε στον επόμενο την έκπτωση.

 

Στη διάθεση σας,

άρα πίκρα

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.

Μολις μου εστειλε sms ο Δεδηε οτι ολοκληρωθηκε το αιτημα αλλα δε βλεπω να εχει αλλαξει το τελευταιο ψηφιο 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, adi32 είπε

Μολις μου εστειλε sms ο Δεδηε οτι ολοκληρωθηκε το αιτημα αλλα δε βλεπω να εχει αλλαξει το τελευταιο ψηφιο 

έτσι μου λέγαν και μένα , οτι ολοκληρώθηκε "απλά" συστημικά δε φαίνεται και θα φανεί , μπαρούφες , μετά απο 2 εβδομάδες φάνηκε και έτρεχα τελευταίες μέρες να κάνω τράμπα με προβλήματα

δλδ αν δε φανεί σε 2 μέρες κάνε αίτημα στο myrae μιας και δε θα βλέπουν οι πάροχοι τίποτα και θα έχεις θέμα με έκδοση τελικού απο τον παλιό και καθυστέρηση απο τον νέο

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, lacta13 είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

το ειχα δει τα tag,αλλα μαλλον δεν το καταλαβα...εχω ζαλιστει με την υποθεση

εννοειται δεν εχει αλλαξει κανενα ψηφιο...αφου ο ΔΕΔΔΗΕ υποστηριζει οτι δεν εχει λαβει καμια αιτηση αλλαγης παροχου...

με την ΕΛΠΕ η αρχικη μου επικοινωνια ηταν στις 4/1 οπου και καναμε την αιτηση,απαντησα συναινω και τελος.μετα απλα που ξαναμιλησα στις 22/1 να τους ρωτησω τι γινεται γιατι καθυστερει η εναρξη εκπροσωπησης,αρχισαν να μου λενε τα περι ακυρων μετρησεων.

μα ολες τις φορες που αλλαξα παροχο τον τελευταιο χρονο,η αλλαγη γινοταν με τις φωτογραφιες μου.δλδ και ο ΔΕΔΔΗΕ δεν ερχοταν ποτε να κανει επιτοπια.οτι εδινα εγω στον νεο παροχο,αυτη φαινοταν στον τελικο του παλιου παροχου.

τωρα εγινε η στραβη.

απλα η ελπε υποστηριζει οτι εστειλε αιτημα με τις ενδειξεις μου και στις 4/1 και στις 22/1 και ελαβε ακυρες απαντησεις απο τον ΔΕΔΔΗΕ (που δεν εχει λογικη), ο ΔΕΔΔΗΕ υποστηριζει οτι ουδεποτε ελαβε αιτηση για νεα εκπροσωπηση και το γαϊτανακι συνεχιζεται...

λαθοι προφανως εχουν γινει και απο τις 2 πλευρες,το θεμα ειναι δεν προχωραει η αιτηση μου εδω και 20 μερες ..ας ελπισουμε να δεχτει ο ΔΕΔΔΗΕ να αλλαξουν τις ενδειξεις μπας και βρουμε ακρη...

μου εστειλε απαντηση η ΕΛΠΕ...

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Αγαπητέ κύριε,

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την Elpedison μέσω της πλατφόρμας My Rae.

Σε συνέχεια του έγγραφου αιτήματός σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στις 25.01.2024 προχωρήσαμε εκ νέου σε αίτημα εκπροσώπησης της παροχής σας προς τον αρμόδιο Διαχειριστή Δικτύου ( ΔΕΔΔΗΕ ) σύμφωνα με τις ενδείξεις που μας αναφέρατε. Πιο συγκεκριμένα, το αίτημα κατατέθηκε με ημερήσια ένδειξη 5777 και νυχτερινή ένδειξη 1960.

Το συγκεκριμένο αίτημα απορρίφθηκε εκ νέου με αιτιολογία ότι οι ενδείξεις είναι εκτός ορίων καθώς έχουν σημαντική απόκλιση σε σχέση με τις απο 22.01.2024 ενδείξεις που έλαβε ο ΔΕΔΔΗΕ για την παροχή σας. Για την εξυπηρέτησή σας, στο συνημμένο αρχείο σας αποστέλλουμε τα αιτήματα της εταιρείας μας προς τον αρμόδιο Διαχειριστή.

Ως εκ τούτου, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε  με τον ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής σας ή στον τηλεφωνικό αριθμό εξυπηρέτησης πολιτών ΔΕΔΔΗΕ 11500. 

Με εκτίμηση,

Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών
ELPEDISON S.A.

θα με τρελανουν....

εστειλα στον ΔΕΔΔΗΕ το συνημμενο να δουμε τι θα γινει στο τελος...

 

1706258410016_ΑΠΟΡΡΙΨΕΙΣ ΔΙΚΤΥΟΥ 220189495.PNG

Καλύτερα να μιλήσεις με τον Δεδδηε της περιοχής σου.. Να δεις τι μπορεί να γίνει.. Μέσω email.. 

7 λεπτά πριν, adi32 είπε

Μολις μου εστειλε sms ο Δεδηε οτι ολοκληρωθηκε το αιτημα αλλα δε βλεπω να εχει αλλαξει το τελευταιο ψηφιο 

Αν σου έχει στείλει μήνυμα ο Δεδδηε ότι έχει ολοκληρωθεί η δουλειά θα φανεί μέσα στις επόμενες 2-3 ημέρες.. Δεν περνάει αυτόματα.. 

  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, GEORGES81 είπε

να ρωτήσω κάτι βρε παιδιά η ραε τί ρόλο βαράει? του ταχυδρόμου μηνυμάτων? έχω κάνει μια αναφορά κ πέρα απο την επικοινωνία με τον πάροχο δέν βλέπω να κάνει κάτι περαιτέρω. Δέν υπάρχει εποπτική αρχή να στείλω μια αναφορά να εξεταστεί το ζήτημα?

άνοιξε στο ΣτΚ (δεν μπορεί να επιβάλλει) ,παράλληλα ζάλισε τη ΡΑΕ στα τηλέφωνα (210-37.27.066) και όταν βγάλει απόφαση ο ΣτΚ επισυνάπτεις και στείλε στο ΥΠΕΝ μπας και κουνήσουν τη ΡΑΕ

Σε λίγο θα βάλουν ενεργειακό επιθεωρητή στη ΡΑΕ για έξτρα καθυστέρηση-ταλαιπωρία του καταναλωτή  (δε μπορεί να επιβάλλει)

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, dimitris_p είπε

Λες να το προχωρήσω δηλαδή? με κατανάλωση μαχ 400kw/h νομίζω με συμφέρει. Φοβάμαι μι τυχόν και κάνουν καμιά αλλαγή στους όρους χωρείς να ενημερώσουν. 

Καμία αλλαγή στους όρους δεν θα κάνουν. Απαγορεύεται εξάλλου. Ο νόμος θα αλλάξει να γίνει πιο σαφής για να καλύπτει καλύτερα το πρόγραμμα αυτό και άλλα παρεμφερή.

1 ώρα πριν, matrixxx είπε

Δηλαδη θες να πεις οτι η befon κανει 30+ ημερες; Ποιος ηταν ο συνεργατης που οι αλλοι φιλοι παρελαβαν σε 7-10 ημερες;

Λίγες σελίδες πιο πίσω έγραψα ότι πήρα τις διατακτικές Σκλαβενίτη από BEFON μετά από 15 μέρες.

Δεν είναι κάτι standard. Κάποιες εταιρείες περιμένουν να κλείσεις μήνα, ειδικά αν δεν έχεις κάνει σταθερό πρόγραμμα.

4 ώρες πριν, lacta13 είπε

το ειχα δει τα tag,αλλα μαλλον δεν το καταλαβα...εχω ζαλιστει με την υποθεση

εννοειται δεν εχει αλλαξει κανενα ψηφιο...αφου ο ΔΕΔΔΗΕ υποστηριζει οτι δεν εχει λαβει καμια αιτηση αλλαγης παροχου...

με την ΕΛΠΕ η αρχικη μου επικοινωνια ηταν στις 4/1 οπου και καναμε την αιτηση,απαντησα συναινω και τελος.μετα απλα που ξαναμιλησα στις 22/1 να τους ρωτησω τι γινεται γιατι καθυστερει η εναρξη εκπροσωπησης,αρχισαν να μου λενε τα περι ακυρων μετρησεων.

μα ολες τις φορες που αλλαξα παροχο τον τελευταιο χρονο,η αλλαγη γινοταν με τις φωτογραφιες μου.δλδ και ο ΔΕΔΔΗΕ δεν ερχοταν ποτε να κανει επιτοπια.οτι εδινα εγω στον νεο παροχο,αυτη φαινοταν στον τελικο του παλιου παροχου.

τωρα εγινε η στραβη.

απλα η ελπε υποστηριζει οτι εστειλε αιτημα με τις ενδειξεις μου και στις 4/1 και στις 22/1 και ελαβε ακυρες απαντησεις απο τον ΔΕΔΔΗΕ (που δεν εχει λογικη), ο ΔΕΔΔΗΕ υποστηριζει οτι ουδεποτε ελαβε αιτηση για νεα εκπροσωπηση και το γαϊτανακι συνεχιζεται...

λαθοι προφανως εχουν γινει και απο τις 2 πλευρες,το θεμα ειναι δεν προχωραει η αιτηση μου εδω και 20 μερες ..ας ελπισουμε να δεχτει ο ΔΕΔΔΗΕ να αλλαξουν τις ενδειξεις μπας και βρουμε ακρη...

 

Σε δουλεύουν από τη BEFON. Ο ΔΕΔΔΗΕ δεν λέει ψέματα ότι δεν έλαβε αίτηση. Στις 4/1 αποκλείεται να έστειλε αίτημα, γινόταν πανικός. Σε πήραν ποτέ τηλέφωνο για επιβεβαίωση μετά το email που έστειλες ότι συναινείς; Αν όχι, η αίτηση δεν έχει φύγει ακόμα. Πάρε πάλι να ρωτήσεις στο ΔΕΔΔΗΕ αν έλαβαν αίτηση και αν ακόμα δεν έλαβαν τίποτα πάρε και ξέχεσε την πωλήτρια που κλείσατε την προσφορά.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, koriosg4 είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

Εκδόθηκε από NRG και ο τελικός λογαριασμός,σίγουρα τις πρώτες μέρες Ιανουαρίου χρεωνόσαν χωρίς συνεπεία κάνω κάτι για αυτό?

Βλέπετε κάτι άλλο περίεργο ο πρώτος με τις νυχτερινές είναι ok?korakios?

Να αφήσω την πάγια?υπόψιν έχω πάει volton άλλα ακόμα δεν με βλέπουν😁

.

 

 

Καλησπέρα,οι ειδικοί τί λένε είναι σωστοί οι λογαριασμοί?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...