Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, koriosg4 είπε

Εκδόθηκε από NRG και ο τελικός λογαριασμός,σίγουρα τις πρώτες μέρες Ιανουαρίου χρεωνόσαν χωρίς συνεπεία κάνω κάτι για αυτό?

Βλέπετε κάτι άλλο περίεργο ο πρώτος με τις νυχτερινές είναι ok?korakios?

Να αφήσω την πάγια?υπόψιν έχω πάει volton άλλα ακόμα δεν με βλέπουν😁

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

 

@koriosg4 για δική σου ασφάλεια σβήσε το pdf που ανέβασες, επειδή πάνω δεξιά φαίνεται το ονοματεπώνυμό σου και η διεύθυνση κατοικίας σου 

Επεξ/σία από HAthinaia
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, koriosg4 είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

Εκδόθηκε από NRG και ο τελικός λογαριασμός,σίγουρα τις πρώτες μέρες Ιανουαρίου χρεωνόσαν χωρίς συνεπεία κάνω κάτι για αυτό?

Βλέπετε κάτι άλλο περίεργο ο πρώτος με τις νυχτερινές είναι ok?

Να αφήσω την πάγια?υπόψιν έχω πάει volton άλλα ακόμα δεν με βλέπουν😁

 

 

Καλησπέρα,οι ειδικοί τί λένε είναι σωστοί οι λογαριασμοί?

Επεξ/σία από koriosg4
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, korakios είπε

το θέμα είναι δεν άλλαξε καν το τελευταίο νούμερο της παροχής , σωστά @lacta13 ?

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

επίσης , έψαξα λίγο τα προηγούμενα και είδα οτι δεν πρόσεξες το edit που έκανα (αν και σε έκανα tag)

απο ελπέ σε πήραν τηλ για την ολοκλήρωση της αίτησης ? Αν όχι απο εκεί ήταν η καθυστέρηση

το ειχα δει τα tag,αλλα μαλλον δεν το καταλαβα...εχω ζαλιστει με την υποθεση

εννοειται δεν εχει αλλαξει κανενα ψηφιο...αφου ο ΔΕΔΔΗΕ υποστηριζει οτι δεν εχει λαβει καμια αιτηση αλλαγης παροχου...

με την ΕΛΠΕ η αρχικη μου επικοινωνια ηταν στις 4/1 οπου και καναμε την αιτηση,απαντησα συναινω και τελος.μετα απλα που ξαναμιλησα στις 22/1 να τους ρωτησω τι γινεται γιατι καθυστερει η εναρξη εκπροσωπησης,αρχισαν να μου λενε τα περι ακυρων μετρησεων.

μα ολες τις φορες που αλλαξα παροχο τον τελευταιο χρονο,η αλλαγη γινοταν με τις φωτογραφιες μου.δλδ και ο ΔΕΔΔΗΕ δεν ερχοταν ποτε να κανει επιτοπια.οτι εδινα εγω στον νεο παροχο,αυτη φαινοταν στον τελικο του παλιου παροχου.

τωρα εγινε η στραβη.

απλα η ελπε υποστηριζει οτι εστειλε αιτημα με τις ενδειξεις μου και στις 4/1 και στις 22/1 και ελαβε ακυρες απαντησεις απο τον ΔΕΔΔΗΕ (που δεν εχει λογικη), ο ΔΕΔΔΗΕ υποστηριζει οτι ουδεποτε ελαβε αιτηση για νεα εκπροσωπηση και το γαϊτανακι συνεχιζεται...

λαθοι προφανως εχουν γινει και απο τις 2 πλευρες,το θεμα ειναι δεν προχωραει η αιτηση μου εδω και 20 μερες ..ας ελπισουμε να δεχτει ο ΔΕΔΔΗΕ να αλλαξουν τις ενδειξεις μπας και βρουμε ακρη...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, revmatopliktos είπε

Μπορώ να δώσω μετρήσεις διμήνου στον δεδδηε έστω και αν δεν φαίνομαι ακόμη πελάτης της volton;

Στον δεδδηε η αλλαγή φαίνεται από 7/1/24.

Αν ειναι συμφωνα με τον Δεδδηε η μετρηση του διμηνου που ειναι  η συγκεκριμενη ημερομηνια.. θα πρεπει να το δεις ...Να το ρωτησεις..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, doomnx είπε

800 400 4000. Δωρεάν είναι, 1 λεπτό max αναμονή. Πες τους αν βλέπουν αίτημα αλλαγής παρόχου στον αριθμό παροχής σου και να επιβεβαιώσουν σε ποιον πάροχο είσαι.

Σε ευχαριστώ για την υπόδειξη, τελικά λειτούργησε.
Μου είπαν ότι από χθες βλέπουν ότι εκπροσωπούμαι από τον νέο πάροχο (ΉΡΩΝ).
Άρα λογικά θα με ενημερώσει και ο Ήρων από σήμερις.
Με την μέχρι τώρα εμπειρία μου πρέπει να φεύγουμε από τον κάθε νυν πάροχο τουλάχιστον δέκα εργάσιμες μέρες πριν, για να μην μπαίνουμε σε χρέωση εκτός δώρου με πολύ ακριβό τιμολόγιο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα παιδιά

15/01: Κάνω Online αίτηση στο ENEROUS GUARANTEE HOME BONUS του ΗΡΩΝ για να τσιμπήσω το 50αρικο

16/01: Απαντάω στο email του ΗΡΩΝ ότι αποδέχομαι του όρους του συμβολαίου

18/01: Λαμβάνω μήνυμα viber από ΗΡΩΝ ότι έχει υποβληθεί το αίτημα για την εκπροσώπηση της παροχής μου.

22/01: Ελέγχω το site του ΔΕΔΗΕ και βλέπω ότι το τελευταίο ψηφίο της παροχής μου έχει αλλάξει

Προς το παρόν δεν έχω κάποια άλλη ενημέρωση

Ερώτηση 1: Έχετε εικόνα πόσο ακόμα μπορεί να πάρει για να εκπροσωπηθώ ή είναι λαχείο όπως κάτσει στον καθένα;

Ερώτηση 2: Μέχρι πότε θα χρεωθώ από τον τιμοκατάλογο του παλιού παρόχου μου (elpedison)? 15/01 που έδωσα την μέτρηση μου με την online αίτηση;

Ερώτηση 3: Προφανώς για τον χ/ψ/ζ λόγο ακόμα δεν εκπροσωπούμαι από τον ΗΡΩΝ. Όταν με το καλό λάβω μήνυμα ότι πλέον εκπροσωπούμαι, μπορώ τότε την επόμενη μέρα να πάω και να κάνω αίτηση σε άλλον πάροχο για να πάρω άλλο δώρο; Χωρίς να περιμένω να βγει ο 1ος λογαριασμός του ΗΡΩΝ; Υπάρχει κίνδυνος να χάσω το 50αρικο αν κινηθώ έτσι;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα,

Μόλις έλαβα (μέσω myrae) τελικό λογαριασμό από  elpedison.Μεταβαση σε Ηρων 23/01.Αρκετα γρήγορα θα έλεγα.Χρεωση για το smart 0,1178 για τις ημέρες Ιανουαρίου. Για να δούμε τι θα κάνει η ΡΑΕ εάν υπάρξει αναδρομική χρεωση(ακόμη κι αν επικαλεστουν εκ νέου συστημικο λάθος).

Θέλω να πιστεύω ότι μέχρι 9 Φλεβάρη θα έχουν ενημερωθεί τα συστήματα της Ελπε για επιστροφή από Ηρωνα με τα οποία νέα δώρα θα δίνει τότε. Εκτός αν τσιμπήσω τα έξτρα 50 για παραμονή στον Ηρωνα και κάτσω λίγο ακόμα. 

Να είστε καλά @korakios και @doomx την έχω βγάλει ζάχαρη από Σεπτέμβρη 😊.

6 λεπτά πριν, Gianniz είπε

Καλημέρα παιδιά

15/01: Κάνω Online αίτηση στο ENEROUS GUARANTEE HOME BONUS του ΗΡΩΝ για να τσιμπήσω το 50αρικο

16/01: Απαντάω στο email του ΗΡΩΝ ότι αποδέχομαι του όρους του συμβολαίου

18/01: Λαμβάνω μήνυμα viber από ΗΡΩΝ ότι έχει υποβληθεί το αίτημα για την εκπροσώπηση της παροχής μου.

22/01: Ελέγχω το site του ΔΕΔΗΕ και βλέπω ότι το τελευταίο ψηφίο της παροχής μου έχει αλλάξει

Προς το παρόν δεν έχω κάποια άλλη ενημέρωση

Ερώτηση 1: Έχετε εικόνα πόσο ακόμα μπορεί να πάρει για να εκπροσωπηθώ ή είναι λαχείο όπως κάτσει στον καθένα;

Ερώτηση 2: Μέχρι πότε θα χρεωθώ από τον τιμοκατάλογο του παλιού παρόχου μου (elpedison)? 15/01 που έδωσα την μέτρηση μου με την online αίτηση;

Ερώτηση 3: Προφανώς για τον χ/ψ/ζ λόγο ακόμα δεν εκπροσωπούμαι από τον ΗΡΩΝ. Όταν με το καλό λάβω μήνυμα ότι πλέον εκπροσωπούμαι, μπορώ τότε την επόμενη μέρα να πάω και να κάνω αίτηση σε άλλον πάροχο για να πάρω άλλο δώρο; Χωρίς να περιμένω να βγει ο 1ος λογαριασμός του ΗΡΩΝ; Υπάρχει κίνδυνος να χάσω το 50αρικο αν κινηθώ έτσι;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Δες πότε καταχωρήθηκαν οι μετρήσεις σου στο  ΔΕΔΔΗΕ.Απο τότε ξεκινάει η εκπροσώπηση σου στον Ηρων.Η εφαρμογή του αργεί λίγο να συγχρονίσει.Κι εγώ περιμένω να φανει από 23/01 για να έχω έτοιμη τη βεβαίωση εκπροσώπησης για την επόμενη τράμπα.

Στην elpe θα τιμολογηθεις μέχρι την ημέρα αλλαγής. Ζήτα τελικό μέσω myrae αν θες να επιστρέψεις μετά εκεί.

Φάε πρώτα το 50αρικο στον Ήρωνα (υπολόγισε το στο περίπου) και κοντά στη λήξη του κάνε την επόμενη τράμπα.

Προσωπικά δεν αφήνω πιστωτικά, εξαντλω τα δωρα και μετά αλλαγή παροχου.

Επεξ/σία από messinia3
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ρωτήσω κάτι βρε παιδιά η ραε τί ρόλο βαράει? του ταχυδρόμου μηνυμάτων? έχω κάνει μια αναφορά κ πέρα απο την επικοινωνία με τον πάροχο δέν βλέπω να κάνει κάτι περαιτέρω. Δέν υπάρχει εποπτική αρχή να στείλω μια αναφορά να εξεταστεί το ζήτημα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς απλά κάνει ότι εποπτεύει. Επι της ουσίας είναι μια πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων καταναλωτή και παρόχου η διαχειριστή. Δεν εξετάζει τις οποιες διάφορες. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16/1 επικοινωνια με volton για επαγγελματικη παροχη αφου οπως υπολογισα φαγαμε το 100ρι της ελπε.

18/1 αποστολη δικαιολογητικων και συναψη συμβολαιου

24/1 αποστολη sms οτι εχει καταχωρηθει η αιτηση.

Επικοινωνια σημερα με δεδηε και επιβεβαιωση οτι η ;εκπροσωπηση μου ισχυει απο 22/1 με αρχικη μετρηση το νουμερο που ειχα δηλωσει στην αιτηση.

ολα καλα εως τωρα...ειδωμεν στη συνεχεια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...