Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 ώρες πριν, washcloud είπε

...απορώ με τη σιγουριά σου για την συνέπειά τους, ως προς την,,,σενέπειά ΣΟΥ....

1.jpg.d41f22697af93cdb00779e74930846d0.jpg

Είμαι 99.9% ότι δε θα έχω παρατράγουδα καθώς έτσι είναι ρυθμισμένη η μηχανογράφηση τους. Διαφορετικά τη διεκδικώ με το γνωστό τρόπο.

Για το θέμα των επιδοτήσεων προφανώς δεν έχουν προνοήσει στη μηχανογράφηση να διαχωρίσουν τα Γ21 με 25kva από τα Γ21 με 35kva... δηλαδή μπορούν να καταχωρήσουν μόνο μια τιμή επιδότησης σε όλα τα Γ21. Εφόσον δε γίνεται να δώσουν παραπάνω σ'αυτούς με 35kva, δίνουν λιγότερη σ'αυτούς με 25kva και πετάνε τη δικαιολογία του συστεμικού προβλήματος (που θα έπρεπε να το είχαν φτιάξει από πέρυσι).

  

Στις 21/9/2022 στις 12:10 ΜΜ, dsvee είπε

Μόλις μίλησα με We energy και μου είπαν οτι εχει αποδοθεί η βασική (ελάχιστη) επιδότηση και θα βγεί και άλλος έκτακτος λογαριασμός αργότερα με την κανονική επιδότηση.

 

Είχες καμιά εξέλιξη;

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Καλησπέρα,

έχω ενεργοποιηθεί στον Ήρων από τις 5/9.

Πότε θα πρέπει να δώσω ενδείξεις για την κατανάλωση του Σεπτεμβρίου;

Εκδίδονται λογαριασμοί ανά 30 ημέρες ή κάθε πχ 1η του μήνα ανεξαρτήτως ημερομηνίας έναρξης εκπροσώπησης;

Υπάρχει κάποιο μενού στην εφαρμογή ή θα πρέπει να τους στείλω mail;

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, Guard1an είπε

Καλησπέρα,

έχω ενεργοποιηθεί στον Ήρων από τις 5/9.

Πότε θα πρέπει να δώσω ενδείξεις για την κατανάλωση του Σεπτεμβρίου;

Εκδίδονται λογαριασμοί ανά 30 ημέρες ή κάθε πχ 1η του μήνα ανεξαρτήτως ημερομηνίας έναρξης εκπροσώπησης;

Υπάρχει κάποιο μενού στην εφαρμογή ή θα πρέπει να τους στείλω mail;

εσυ δηλωνεις καθε μηνα
θα σου πει η εταιρεια σου ημερομηνιες
απο το site περνας μετρησεις

Δημοσ.

Καλησπέρα

Μήπως γνωρίζει κανείς εάν υπάρχει κάποια εξέλιξη σχετικά με την  ετεροχρονισμένη χρέωση ρήτρας αναπροσαρμογής από την ELPE EDISON ;

Εάν έχουν γίνει κάποιες ενέργειες σχετικά και με ποιο αποτέλεσμα!;

Δημοσ.

εγω παροτι εκανα στην ΡΑΕ αιτημα δεν εχω βγαλει καποια ακρη με την ετεροχρονισμένη χρεωση ρητρας. Εχω στειλει 3 reminder στην ελπεδισον αλλα δεν εχουν απαντησει , στην ουσια μου εχουν στειλει μονο το πινακακι με τις χρεωσεις το τελικο και δεν αναγνωριζουν την καθηστερηση σαν λογο μη πληρωμης λογαριασμου ...θα το αφησω ακομα μερικες μερες να δουμε

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, sotiriadisc είπε

εγω παροτι εκανα στην ΡΑΕ αιτημα δεν εχω βγαλει καποια ακρη με την ετεροχρονισμένη χρεωση ρητρας. Εχω στειλει 3 reminder στην ελπεδισον αλλα δεν εχουν απαντησει , στην ουσια μου εχουν στειλει μονο το πινακακι με τις χρεωσεις το τελικο και δεν αναγνωριζουν την καθηστερηση σαν λογο μη πληρωμης λογαριασμου ...θα το αφησω ακομα μερικες μερες να δουμε

Και δεν νομιζω να σου απαντησουν.. Και ουτε απο την ΡΑΕ.. Δεν εχει υπαρξει και απο εκει αναντησεις  για τις χρεωσεις ρητρας..

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Guard1an είπε

Καλησπέρα,

έχω ενεργοποιηθεί στον Ήρων από τις 5/9.

Πότε θα πρέπει να δώσω ενδείξεις για την κατανάλωση του Σεπτεμβρίου;

Εκδίδονται λογαριασμοί ανά 30 ημέρες ή κάθε πχ 1η του μήνα ανεξαρτήτως ημερομηνίας έναρξης εκπροσώπησης;

Υπάρχει κάποιο μενού στην εφαρμογή ή θα πρέπει να τους στείλω mail;

Θα σου έρθει μήνυμα στο κινητό να δηλώσεις ενδείξεις όταν έρθει η ώρα και θα τις δώσεις μέσω της εφαρμογής. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, sotiriadisc είπε

εγω παροτι εκανα στην ΡΑΕ αιτημα δεν εχω βγαλει καποια ακρη με την ετεροχρονισμένη χρεωση ρητρας.

αν πέρασαν 10 μέρες ξεκίνα αρχικά με υποστήριξη (πάνω δεξιά) -> σχετικά με το αίτημά μου

Δημοσ.
4 ώρες πριν, sotiriadisc είπε

εγω παροτι εκανα στην ΡΑΕ αιτημα δεν εχω βγαλει καποια ακρη με την ετεροχρονισμένη χρεωση ρητρας. Εχω στειλει 3 reminder στην ελπεδισον αλλα δεν εχουν απαντησει , στην ουσια μου εχουν στειλει μονο το πινακακι με τις χρεωσεις το τελικο και δεν αναγνωριζουν την καθηστερηση σαν λογο μη πληρωμης λογαριασμου ...θα το αφησω ακομα μερικες μερες να δουμε

Και εγώ το ίδιο, απλά θεωρώ ότι το κύριο επιχείρημα μας της ένστασης, αν δεν κάνω κάποιο λάθος, είναι ότι δεν πήραμε το ανάλογο power pass

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Guard1an είπε

Καλησπέρα,

έχω ενεργοποιηθεί στον Ήρων από τις 5/9.

Πότε θα πρέπει να δώσω ενδείξεις για την κατανάλωση του Σεπτεμβρίου;

Εκδίδονται λογαριασμοί ανά 30 ημέρες ή κάθε πχ 1η του μήνα ανεξαρτήτως ημερομηνίας έναρξης εκπροσώπησης;

Υπάρχει κάποιο μενού στην εφαρμογή ή θα πρέπει να τους στείλω mail;

Καλησπέρα, ενεργοποίηση ήρων 12/9. Τους κάλεσα να τους ρωτήσω σχετικά με την εγγύηση και που θα δηλώσω κάρτα για να μην την πληρώσω. Μου είπαν στον 1ο λογαριασμό θα έχει κωδικό πληρωμής και μέσα στο ebanking δηλώνω την πάγια εντολή. Μου ανέφεραν ότι αν έχει ήδη χρεωθεί στον 1ο η εγγύηση, ή την πληρώνω κανονικά και αφαιρείται στον επόμενο ή πληρώνω το υπόλοιπο ποσό χωρίς την εγγύηση. Επίσης, μου τόνισαν ότι ο 1ος λογαριασμός ΔΕΝ έρχεται στο μήνα, αλλά στο δίμηνο και αυτό συμβαίνει μόνο την πρώτη φορά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

Μου ανέφεραν ότι αν έχει ήδη χρεωθεί στον 1ο η εγγύηση, ή την πληρώνω κανονικά και αφαιρείται στον επόμενο ή πληρώνω το υπόλοιπο ποσό χωρίς την εγγύηση...

...και χάνεις τη συνέπεια. Oπότε αν χρεωθεί η εγγύηση, να εξοφλήσεις όλο το ποσό για να μην έχεις θέμα με την επιστροφή της συνέπειας στον επόμενο λογαριασμό.

Επίσης πρόσεχε, αν εκδωθεί λογαριασμός και μετά ενεργοποιήσεις τη πάγια εντολή... η πάγια εντολή ίσως να μην εκτελεστεί την ημερομηνία λήξης. Μπορεί δηλαδή να μπει σε ισχύ απ'τον επόμενο λογαριασμό, οπότε ίσως πρέπει να πληρώσεις το 1ο λογαριασμό κανονικά με κάρτα/μετρητά.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 4
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, kokas10 είπε

Και εγώ το ίδιο, απλά θεωρώ ότι το κύριο επιχείρημα μας της ένστασης, αν δεν κάνω κάποιο λάθος, είναι ότι δεν πήραμε το ανάλογο power pass

και οτι δεν αντιληφθήκατε το μέγεθος της αύξησης ωστε να πάτε σε ανταγωνιστικό πρόγραμμα

και φυσικά εκτός του οτι ο τύπος υπολογισμού της ρήτρας αναπροσαρμογής δεν ήταν σύμφωνος με την οδηγία της ΡΑΕ , δεν υπήρχε καμία ενημέρωση στην παρουσίαση του προγράμματος , ούτε σε ψιλά γράμματα ενημέρωσης ,ούτε σε κρυφούς όρους του συμβολαίου (επιβεβαιώστε το) για το οτι χρεώνεται αναδρομικά η ρήτρα

20 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

Επίσης, μου τόνισαν ότι ο 1ος λογαριασμός ΔΕΝ έρχεται στο μήνα, αλλά στο δίμηνο και αυτό συμβαίνει μόνο την πρώτη φορά.

ακόμα θυμάμαι ένα παλικάρι που είχανε περάσει 5 μήνες και λογαριασμό δεν είδε ποτέ 😁

Δημοσ.

Στον ΗΡΩΝ αν δίνεις ενδείξεις κάθε μήνα, στον εκκαθαριστικό τετραμήνου χρεώνεσαι μόνο για την υπόλοιπη κατανάλωση που δεν έχει δηλώσει με τις τιμές εκείνου του μήνα ή υπολογίζεται όλη η κατανάλωση τετραμήνου αναλογικά με τις ημέρες; 

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, dasnowy είπε

Στον ΗΡΩΝ αν δίνεις ενδείξεις κάθε μήνα, στον εκκαθαριστικό τετραμήνου χρεώνεσαι μόνο για την υπόλοιπη κατανάλωση που δεν έχει δηλώσει με τις τιμές εκείνου του μήνα ή υπολογίζεται όλη η κατανάλωση τετραμήνου αναλογικά με τις ημέρες; 

Αυτό που έκανα bold ισχύει στη WE... το διαπίστωσα τώρα που πήρα τελικό. Κρίμα γιατί αν δεν είχα δώσει καθόλου ενδείξεις, η μηδενική χρέωση του Σεπτέμβρη θα έπιανε αναλογικά και κιλοβατώρες του καλοκαιριού όπου είχα μεγαλύτερη κατανάλωση.

Για τον ΗΡΩΝ θέλω να μάθω κι εγώ τι γίνεται στην εκκαθάριση.

 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...