Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, Lewnidas1995 είπε

Αφου το ψηφιο αλλαξε δεν ασχοληθηκα αλλο να σου πω την αληθεια. Αλλα ακομα δεν ελαβα μηνυμα εκπροσωπισης, και στον ηρων ακομη δειχνει οτι εχω ενεργη παροχη

Άσε τον ΗΡΩΝ. Πάρε στο 800 400 4000 να μάθεις από πότε είσαι στο νέο πάροχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 minute ago, doomnx said:

Άσε τον ΗΡΩΝ. Πάρε στο 800 400 4000 να μάθεις από πότε είσαι στο νέο πάροχο.

12 του μηνα αλλαξε το ψηφιο! Λες να παρω τηλ ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, juanjk said:

Καλά έκανες με τη ΡΑΕ. Πιεσε το  μήπως βγει άκρη. 

Προτείνω να καταχωρήσεις αίτημα στο αιτήματα δεδδηε online να αναφέρεις το ζήτημα και να επισυνάψεις εκείνη την φωτογραφία μετρητή ζητώντας να αλλάξουν την εκκαθάριση μεταξύ των παρόχων γιατί καταχωρήθηκε λανθασμένα με υπαιτιότητα νέου παρόχου. Από εκεί θα πάρει αριθμό πρωτοκόλλου και πιθανά εντός εβδομάδας θα επιλυθεί. Διαφορετικά το ζήτημα επίλυση μέσω του παρόχου-ΔΕΔΔΗΕ θα προχωρήσει με ρυθμούς χελώνας.

Τα ρολογακια είναι το ένα δεξιόστροφο και το άλλο αριστερόστροφο για χιλιάδες εκατοντάδες κλπ σε παλιούς μετρητές, θα έπρεπε να έχουν την εμπειρία να το αναγνωρίσουν τι να πω απαραδεκτοι.. Άλλη φορά να το αναφέρεις και στην τηλεφωνική επικοινωνία ποια είναι η ένδειξη. Προτείνω επίσης, κάποια στιγμή να ζητήσεις προσθήκη νυχτερινού στο δεδδηε γιατι έτσι θα στο αντικαταστήσουν το μετρητή με νέο ψηφιακό, θα κάνεις απόσβεση το κόστος αλλαγής σίγουρα από τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις αν μείνεις αρκετά στην ίδια διεύθυνση.

Κι εμενα σιγή ιχθύος η volton ενω έχει αλλάξει ο διάδοχος από 12/01. Ανυπομονώ να φύγω σύντομα μόλις τελειώσει ο μήνας. 

Εστειλα και στον Δεδδηε φωτογραφία και ζήτησα αλλαγή εκκαθαρισης. Ευελπιστώ να το τρέξουν και αυτοί. Εχουν και την καταμέτρηση που έχει περάσει ο τεχνικός όταν ήρθε για αποκατάσταση της βλαβης και είναι 600 κβ λίγοτερες απο την ενδειξη που έστειλε η Volton.

Πραγματικά και εγω ανυπομονώ να φύγω απο την συγκεκριμμένη εταιρεία. Χαθηκε η εμπιστοσύνη όταν απλά δεν μπορούν να κατανοησουν τα βασικά. Δηλαδη σε κάποιο αλλο πρόβλημα δεν θέλω ούτε να φανταστώ την εξέλιξη αυτής.

Η ψυχικη μας ηρεμία είναι πιο πολύτιμη απο οποιοδήποτε δώρο του  κάθε παροχου.

Επεξ/σία από madboy
  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@korakios τι πιθανότητες υπάρχουν να είναι όντως σε €/MWh η ΤΕΑ στο Smart; Στον τιμοκατάλογο δεν διευκρινίζεται. Το λέω γιατί με το πάγιό του βγαίνει ελάχιστα ακριβότερο από το Choice για μικρές καταναλώσεις. Μήπως να σβήσω τα post και να κάνουμε τα κορόιδα; 😅

image.png.9022827f14d2904fdfc6e1e5f746f037.png

Επεξ/σία από doomnx
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, doomnx είπε

@korakios τι πιθανότητες υπάρχουν να είναι όντως σε €/MWh η ΤΕΑ στο Smart; Στον τιμοκατάλογο δεν διευκρινίζεται. Το λέω γιατί με το πάγιό του βγαίνει ελάχιστα ακριβότερο από το Choice για μικρές καταναλώσεις. Μήπως να σβήσω τα post και να κάνουμε τα κορόιδα; 😅

image.png.9022827f14d2904fdfc6e1e5f746f037.png

δεν έχω καταλάβει ακριβώς στο τι παίχτηκε , έμεινα στο οτι δε βάζανε την προμήθεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, korakios είπε

δεν έχω καταλάβει ακριβώς στο τι παίχτηκε , έμεινα στο οτι δε βάζανε την προμήθεια

Τίποτα δεν παίχτηκε, ολόσωστο είναι 🤫

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

_________________________

1 ώρα πριν, doomnx είπε

Ο τύπος

(1,249 x ΤΕΑ περιόδου (πλην μιας μέρας) σε €/MWh + 0,0339)/1000

δίνει αποτέλεσμα με περιθώριο σφάλματος +/- 0,00001 €/kWh στις τιμές που μας έχουν αναφερθεί μέχρι τώρα. Ξεκάθαρα θα επικαλεστούν σφάλμα μηχανογράφησης. Πρόσθεσαν τιμή MWh με τιμή kWh και όλο δια 1000 και έβγαλαν ό,τι να 'ναι.

οκ, τώρα κατάλαβα , σίγουρα "λάθος" μηχανογράφησης είτε κάνοντας έτσι τον τύπο είτε ξεχνώντας την προμήθεια

τα λάθη όμως πληρώνονται , ειδικά στην ελπέ με τις αναδρομικές ρήτρες στο παρελθόν , την έχουμε ξαναδεί την τακτική

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, madboy είπε

Εστειλα και στον Δεδδηε φωτογραφία και ζήτησα αλλαγή εκκαθαρισης. Ευελπιστώ να το τρέξουν και αυτοί. Εχουν και την καταμέτρηση που έχει περάσει ο τεχνικός όταν ήρθε για αποκατάσταση της βλαβης και είναι 600 κβ λίγοτερες απο την ενδειξη που έστειλε η Volton.

Πραγματικά και εγω ανυπομονώ να φύγω απο την συγκεκριμμένη εταιρεία. Χαθηκε η εμπιστοσύνη όταν απλά δεν μπορούν να κατανοησουν τα βασικά. Δηλαδη σε κάποιο αλλο πρόβλημα δεν θέλω ούτε να φανταστώ την εξέλιξη αυτής.

Η ψυχικη μας ηρεμία είναι πιο πολύτιμη απο οποιοδήποτε δώρο του  κάθε παροχου.

Ο παροχος θα πρεπει να το κανει αυτο.. Να το ζητησει να γινει η αλλαγη με σωστες μετρησεις......Αυτος ειναι υπευθυνος...

Δεν κρατουν τα  στοιχεια απο τον τεχνικο για τις μετρησεις..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, korakios είπε

_________________________

οκ, τώρα κατάλαβα , σίγουρα "λάθος" μηχανογράφησης είτε κάνοντας έτσι τον τύπο είτε ξεχνώντας την προμήθεια

τα λάθη όμως πληρώνονται , ειδικά στην ελπέ με τις αναδρομικές ρήτρες στο παρελθόν , την έχουμε ξαναδεί την τακτική

Υποθέτω καλύπτονται από τους όρους της σύμβασης για τα αναδρομικά κουστούμια που θα φορέσουν μελλοντικά για το smart.Και σίγουρα κάποιοι θα την πατήσουν με τις τιμές που θα δουν στους λογαριασμούς τους.Ομως αν αυτό δεν είναι παραπλάνηση καταναλωτή για τη ΡΑΕ και ΣτΚ τι να πω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, korakios είπε

τα λάθη όμως πληρώνονται , ειδικά στην ελπέ με τις αναδρομικές ρήτρες στο παρελθόν , την έχουμε ξαναδεί την τακτική

Και δεν χαμπαριάζει από myrae. Σε 3 περιπτώσεις γνωστών μου δεν απάντησε σε κανέναν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, messinia3 είπε

Υποθέτω καλύπτονται από τους όρους της σύμβασης για τα αναδρομικά κουστούμια που θα φορέσουν μελλοντικά για το smart.Και σίγουρα κάποιοι θα την πατήσουν με τις τιμές που θα δουν στους λογαριασμούς τους.Ομως αν αυτό δεν είναι παραπλάνηση καταναλωτή για τη ΡΑΕ και ΣτΚ τι να πω...

ο ΣτΚ κράζει , αλλά η ΡΑΕ δεν . Τώρα θα βάλουν τον άχρηστο ενεργειακό επιθεωρητή (άλλα πεταμένα λεφτά)  , άντε να κράξει και αυτός ,αλλά αν η ΡΑΕ δεν ξεκινήσει να κάνει κυρώσεις και να παίρνει ο κόσμος τα λεφτά πίσω απο την ποινική ρήτρα , δε γίνεται κάτι .

Ο πάροχος έχει δικαίωμα φυσικά να αμφισβητήσει ποινές της ΡΑΕ νομικά , αλλά ας τρέχει τη ΡΑΕ στα δικαστήρια , όχι να τρέχουν οι καταναλωτές τους πάροχους (που δεν μπορούν φυσικά και πατήσαν εκεί)

τα ξέρεις , απλά είπα να τα ξαναγράψω 😁

Μόλις τώρα, donnarumma είπε

Και δεν χαμπαριάζει από myrae. Σε 3 περιπτώσεις γνωστών μου δεν απάντησε σε κανέναν!

εκεί είναι και το πρόβλημα , πάντως για τις κυμαινόμενες εκπτώσεις που πήγε να περάσει η ελπέ , η ΡΑΕ την έβαλε χέρι

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, madboy είπε

Προσωπικές εντυπώσεις απο Volton. Και επειδή το πόστ βγεί ισως βγεί λίγο μεγάλο θα ανακοινώσω το συμπέρασμα...

ΜΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΑΚΡΥΑ!!!

Και εξηγούμαι. 

02/01/2024 καλώ για μετάβαση στην Volton

03/01/2024 στελνω τα απαραίτητα δικαιολογητικά στο [email protected] Να σημειώσω και στο email που μου εστειλαν ζητώντας μου τα απαραίτητα δικαιολογητικά αυτή την διευθυνση ανέφεραν ως email αποστολής.

05/01 στελνει η Βολτον 1070 κβ παραπάνω ως μέτρηση στον Δεδδηε. Εγω τους ειχα στειλει φωτογραφια με καταμέτρηση με 68000 κβ και αυτες εστειλαν 69000.

15/01/2024 στένει ενδειξη ο Δεδδηε στην Δεη την λαθος καταμέτρηση της Volton. Μετά απο 3 μέρες περίπου βγαινει τελικός λογαριασμός απο την Δεη αυξημένος κατα 300+ ευρω λόγω των 1000 παραπανω κβ.

15/01 είχα μπει και στην σελίδα του Δεδδηε στο δευτερο Λινκ και βλέπω την λάθος μέτρηση. 

Τις επόμενες μέρες μιλάω με εξυπηρέτηση πελατών στην Volton και ακουγα συνέχεια καταγράψαμε τα λεγόμενα σας για λάθος καταμέτρηση και θα το προωθήσουμε στο αρμόδιο τμήμα για έλεγχο. 

Να σημειώσω οτι ακόμα και σήμερα αν ξεκίναγα με την πρόταση "Εχετε δώσει λάθος καταμέτρηση στον Δεδδηε.." και πριν προλαβω να πώ οτι ήθελα αμέσως ολοι οι εκπροσωποι μου μίλησα η πρώτη τους κουβεντα ήταν μα δεν δίνουμε εμείς μετρήσεις στον Δεδδηε... Ο Δεδδηε τις δινει σε εμας, και μιλήστε με τον Δεδδηε. 3 διαφορετικοί υπάλληλοι του Δεδδηε μου τόνισαν με σιγουριά για απλή μετάβαση απο τον ενα παροχο στον άλλο δέχονται τις μετρήσεις του νεου παρόχου και τις μεταφέρουν στον παλιό για να βγεί τελικός λογαριασμός.

18/01 με καλούν απο την Volton να με ενημερώσουν οτι έχασαν τα αυγά και τα Πασχάλια... εεε το email μου εννοώ. Και να τους το στείλω πάλι στο [email protected]

Το στέλνω την ίδια μέρα και 23/01 καλώ για να δω αν υπάρχει κάποια εξέλιξη. Ο εκπροσωπος μου αναφερει οτι το είδε το αρμόδιο τμήμα και οτι θα μου απαντήσουν σύντομα.

24/01/2024 μιλάω πάλι με εκπροσωπο και μου αναφέρει οτι το είδε το αρμόδιο τμήμα και οτι αναφέρουν οτι η μέτρηση που έχουν δώσει ειναι σωστή.

Επίσης όπως είχα πεί πρίν λίγες μέρες δεν έβλεπαν οτι ειμαι σε αυτους απο τις 05/01 και ακουγα καθε πιθανή αιτιολογια, τελειως άσχετη. Ακόμα και στις 16 του μηνός η Δεη εβλεπε οτι δεν είμαι ενεργός σε αυτούς, αλλά η Volton ακόμα δεν το γνώριζε. Χθες με υπερπροσπάθεια το εμαθε και αυτη και ακόμα περιμένω το μήνυμα καλωσορίσματος.

Το μόνο θετικό που έμαθα απο τον Δεδδηε οτι απο τον επόμενο μήνα θα ξεκινήσει στο Περιστέρι μηνιαία καταμέτρηση και δεν θα υπάρχουν τα τραγικά λάθη όλων των εταιρειών με την έκδοση λογαριασμών.

Θα ενημερώσω αν η Volton απο μόνη της διορθώσει το λάθος της ή αν θα χρειαστεί η παρέμβαση της Ραε.

Αυτά τα λίγα με την εμπειρία μου απο την Volton.

Μια μικρή παρένθεση εδώ για να αναφέρω οτι έχω το παλιό ρολοι για μετρητή που έχει ξεχωριστά ρολογάκια με δείκτες για δεκαδα χιλιάδα, χιλιάδα, εκατοντάδα κλπ κλπ.

Ο δείκτης της χιλιάδας που εκεί είναι το πρόβλημα και αδυνατουν να το καταλάβουν τόσο στο αρμόδιο τμήμα και όσο και οι εκπροσωποι που έχω μιλήσει είναι οτι ο δείκτης της χιλιάδας, της δεκάδας καθώς και της υποδιαίρεσης της μονάδας οχι μόνο είναι τυπωμένοι αναποδα απο το 9 προς το 0 αλλά και η κίνηση του δείκτη ειναι και αυτή αντίθετη της φοράς του ρολογιού. Τους το εξήγησα να δώσουν βάση και στις 18/01 και μου ειπε η εκπροσωπος οτι το σημείωσε. Αντιλήφθηκα οτι δεν μπορουσαν να καταλάβουν αυτη την μικρή λεπτομέρεια.

Και σημερα πάλι σε επικοινωνία 2 φορες επέμεναν οτι αυτοι έχουν δίκιο. 

Εννοείται έστειλα καταγγελία στην Ραε σήμερα, κακώς βέβαια γιατί άργησα καθως πίστευα οτι θα μπορουσαν να καταλάβουν τα απλά μαθηματικα δημοτικού.

Τους έστειλα και email σήμερα με την φωτογραφία απο τις 03/01 καθώς και σημερινή και με αναλυτικές οδηγίες πως θα πρεπει να διαβαστουν σωστά οι ενδείξεις.

Ο δεικτης είναι ανάμεσα στο 8 και στο 9 και αυτοι θεωρουν οτι ο δεικτης στην χιλιαδα κινειται δεξιοστροφα.

Αρα με το δικό τους σκεπτικο απο 69000 πας στις 68000, στις 67000 και συνεχιζεις ελευθερη καταβαση.

Υπήρχε λόγος με τέτοιο μετρητή να κάνεις τουρισμό ?

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 minutes ago, takoulou said:

Ο παροχος θα πρεπει να το κανει αυτο.. Να το ζητησει να γινει η αλλαγη με σωστες μετρησεις......Αυτος ειναι υπευθυνος...

Δεν κρατουν τα  στοιχεια απο τον τεχνικο για τις μετρησεις..

Προφανώς και είναι υπευθυνος ο πάροχος. Και αν όντως ήταν υπευθυνος εδω΄και 6 ημέρες θα έπρεπε να είχε διορθώσει την ένδειξη που έστειλε στον Δεδδηε με την σωστή. Αλλά επειδή μόνο υπευθυνος πάροχος δεν είναι ακόμα και σήμερα επιμένουν οτι η ενδειξη που έχουν δηλωσει είναι σωστή.

Την μέτρηση του τεχνικού θα μπορούσα να την στείλω ως αποδεικτικό στον πάροχο μήπως και καταλάβει το λάθος του. Ραε έγινε καταγγελία, κράξιμο έφαγε ο πάροχος, αίτημα επικοινωνίας έστελα στον Δεδδηε. Ε δεν γίνεται κάποιο απο ολα αυτά θα δουλέψει.

10 minutes ago, GREGORYMO said:

Υπήρχε λόγος με τέτοιο μετρητή να κάνεις τουρισμό ?

Δεν καταλαβαίνω τον λόγο για να μην κάνεις. Δηλαδή κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες νοικοκυριά πρέπει να αποκλείονται απο τον τουρισμο; 

Δεν πειράζει, ίσως η δική μου περίπτωση μάθει και σε μερικους αδαεις πως διαβάζονται οι παλιοι μετρητές. 

Φίλος μου με παλιό μετρητή εδω και αρκετά χρόνια εχει παει σε άλλους παροχους και ποτέ δεν είχε πρόβλημα.

Επεξ/σία από madboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...