Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, TRILOBYTER είπε

Καλησπερα, ερωτησουλα.

 

Ειχα watt and volt και απο οτι καταλαβα την πηρε η προτεργια, με παιρνουν τηλ απο εισπρακτικη και με ενοχλουν για χρεος 100 ευρω, κατι το οποιο δεν εγινε ποτε απο την w/v, μου σπασανε τα νευρα, θελω να αλλαξω παροχο. Παμε για δεη οπως καποτε; Η υπαρχει κατι καλυτερο; Επισης ποιο πακετο προτιμαμε; Ξερουμε αν πρεπει να κανω εξοφληση στην παλια εταιρια πριν κανω αλλαγη σε νεα; 
 

Μου ηρθε ενα εναντι 270 ευρω, ενος μηνα, ανεβηκαν παλι οι τιμες;

 

Ευχαριστω πολυ

Αν υπάρχει ανεξόφλητο θα πρέπει να το πληρώσεις. Αν δεν έχει παρέλθει η ημερομηνία εξόφλησης μπορούν να σε δεχθούν. Εξαρτάται βέβαια και από την εταιρεία. 

Πάντως στο ρεύμα, δεν μπορεί ο προηγούμενος πάροχος να ζητήσει διακοπή της παροχής λόγω οφειλής αν πας στον επόμενο. Αν όμως δοθεί αυτή η δυνατότητα, τότε θα έχεις πρόβλημα. Στο αέριο ήδη συμβαίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

8 λεπτά πριν, madboy είπε

Ο Δεδδηε ρίχνει το μπαλάκι στον πάροχο. Διάβαζα την περιπτωση ενος συμπασχοντα οτι και καλά θα το έλυνε ο Δεδδηε το πρόβλημα, αλλά με όσους μίλησα ακόμα και σημερα στον Δεδδηε μου ανέφεραν να πιέσω την Volton για διόρθωση και για καταγγελία στην Ραε. 

Στο μόνο που θα με βοηθήσει ο Δεδδηε είναι να μου στείλει την καταμέτρηση που καταχώρησε ο τεχνικός που ήρθε να αντικαταστήσει την καμμένη ασφάλεια στο ρολοι κάτω και σημείωσε και τις κβ. 

Οταν λάβω αυτο το μήνυμα θα το στείλω στην Volton για να μου εξηγήσουν πώς γίνεται ο τεχνικός να σημείωσε μετά απο 15 μέρες 600 κβ λιγότερες.

Εγω ποντάρω ολη την περιουσία μου στο Back to the future Edition 2024.

Δύσκολο να σου δώσουν την μέτρηση του τεχνικού.. Δεν περνάει μέσα στο συστημα.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, korakios said:

αν καταχώρησε ο τεχνικός και είναι λιγότερη , στο myrae κατά ΔΕΔΔΗΕ που δε δέχεται διόρθωση

Το θέμα είναι να στείλει την σωστή καταμέτρηση η Volton.

Ο τεχνικός την ημέρα που ήρθε είχαμε καταναλώσει σχεδον 400 κβ απο την αρχική ενδειξη.

Επίσης σε ερώτηση προς τον εκπρόσωπο του Δεδδηε γιατι οταν συνηθως η κατανάλωση μου ανα μήνα είναι στα 250 κβ και εσεις λαβατε σχεδον 2000 παραπάνω (είχαμε προλάβει να κάψουμε αρκετές λόγω θερμοπομπων) δεν χτύπησε κάποιο καμπανάκι για αυτη την ένδειξη, η απάντηση τους ήταν οτι αυτοί ελαβαν την ενδειξη απο τον νεο πάροχο βάση συμβολαίου.

Που και στην τελική και το συμβόλαιο που μου απεστάλή πολύ κακώς δεν ανέφερε κβ αν και ειχα στείλει φωτογραφία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, TRILOBYTER είπε

Καλησπερα και ευχαριστω, στην βαττ βολτ ειχα το τιμη stable, τωρα δεν ξερω τι εχω

ποιο πρόγραμμα είχες πριν ? καθαρά απο περιέργεια μιας και δεν κατάλαβα

2 λεπτά πριν, TRILOBYTER είπε

Διαβασα τωρα το καρφιτσωμενο, γενικα καιω αρκετο ρευμα και δεν ξερω ποιο απο αυτα τα πακετα αξιζει για εμενα

σκοπός ήταν να δεις μόνος σου τα προγράμματα

https://www.fysikoaerioellados.gr/product/reyma-maxi-home-fixed/?product-category=household&product-commodity=electric-power

στους 6 μήνες έχεις το νου σου μήπως κάνουν αλλαγές (θα έχεις ειδοποίηση πριν) , στο 8μηνο θα λήγει επομένως ξανακοιτάς τότε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, madboy είπε

Θεώρησα προσωπικά που είμαι εκτός επαγγέλματος στον τομέα δηλαδή αυτό οτι θα μπορούσε με μια φωτογραφία να καταχωρήσουν την σωστή ενδειξη.

Αρα δεν ισχυει πάντα οτι μια φωτογραφία ισούται με χίλιες λέξεις. 

Το πάθημα έγινε μάθημα. 

Ο μετρητής σου είναι ιδιόμορφος και χρειάζεται ειδική αποκωδικοποίηση. Ήσουν άτυχος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, madboy είπε

Το θέμα είναι να στείλει την σωστή καταμέτρηση η Volton.

θα στείλει , τώρα ξεμπούκωσαν , φαίνεται στο οτι ξεκίνησαν να περνάνε αιτήσεις 2 εβδομάδων πριν

παρόμοιο είχε πάθει και η ελπέ

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, takoulou said:

Καλησπέρα.. Μάλλον  θα δέχτηκαν πολλές αιτήσεις πελατων.. 

Καλησπέρα φίλε μου. Δεν είναι δικαιολογία αυτή και το λέω εντελώς φιλικά. 

Και εξηγώ γιατί. Γιατι κάποιος για 2 δευτερόλεπτα υποθέτω οτι άνοιξε το εμαιλ και κοιταξε την φωτογραφία. 

Οταν μετα απο 9 ημέρες επιμένεις οτι όντως είναι 9 η ένδειξη, τότε αφήνω τα σχόλια δικά σας...

Αν δεν μπορείς να είσαι σοβαρή εταιρεία απλά μην ασχολείσαι με το αντικείμενο. Βρές κάτι που είσαι καλός και ενεργοποιήσου εκει.

Και πάλι χωρίς καμια εχθρική διάθεση προς εσένα.

1 minute ago, korakios said:

θα στείλει , τώρα ξεμπούκωσαν , φαίνεται στο οτι ξεκίνησαν να περνάνε αιτήσεις 2 εβδομάδων πριν

παρόμοιο είχε πάθει και η ελπέ

Απο το στόμα σου και στης Volton το αυτί. 😁

Αλλά και πάλι για μένα ήταν κάκιστη αντιμετώπιση προς εμένα και τρώνε Χ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, madboy είπε

Αλλά και πάλι για μένα ήταν κάκιστη αντιμετώπιση προς εμένα και τρώνε Χ!

Δες το θετικά μόλις λυθεί το πρόβλημα...Θα έχεις έναν πολύ καλό λόγο να τους τρίψεις στην μούρη όταν θα φύγεις για τον επόμενο πάροχο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, donnarumma said:

Ο μετρητής σου είναι ιδιόμορφος και χρειάζεται ειδική αποκωδικοποίηση. Ήσουν άτυχος...

Ιδιομορφος ίσως για τον μπακάλη και τον μανάβη. Οχι για μια εταιρεία παροχής ρευματος.

Αρα αυτόματα λέμε οτι το προσωπικό της συγκεκριμμένης εταιρείας δεν έχει περάσει καμία εκπαίδευση για τα βασικά και οτι η επιλογή τους ήταν τυχαία. Αν ισχύει αυτό πραγματικά λυπάμαι που τους επέλεξα.

Είμαι σίγουρος οτι εκει εξω υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες τέτοιο μετρητές. 

Ουτε είμαστε στο 2030 για να εχουν εγκατασταθεί σε όλους έξυπνοι μετρητές, ούτε τα σπίτια ειναι τελευταίας δεκαετίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά μου κάνει εντύπωση όλο αυτό που έχει γίνει με την Volton, εγώ είχα κάνει αίτηση στις 5/1 και 10/1 ήρθε μύνημα για εκπροσώπηση απο τις 5. Επίσης να αναφέρω οτι σχεδόν μια βδομάδα μετά τους πήρα τηλ να ζητήσω κατευθείαν βεβαίωση εκπροσώπησης για να είμαι έτοιμος για την next τράμπα και πράγματι σε 2 μέρες μου την έστειλαν κι αυτή. Μάλλον ήμουν απο τους τυχερούς τι να πω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nvoros είπε

Δες το θετικά μόλις λυθεί το πρόβλημα...Θα έχεις έναν πολύ καλό λόγο να τους τρίψεις στην μούρη όταν θα φύγεις για τον επόμενο πάροχο.

ε , βέβαια , αυτή η ντροπή που αισθανόμαστε όταν μας παίρνουν τηλ και ρωτάνε γιατί φεύγουμε  , είναι δυσβάσταχτη , γιαυτο και έχω σε φραγή τα τηλέφωνα του προηγούμενου πάροχου 😂

1 λεπτό πριν, madboy είπε

Ιδιομορφος ίσως για τον μπακάλη και τον μανάβη. Οχι για μια εταιρεία παροχής ρευματος.

Αρα αυτόματα λέμε οτι το προσωπικό της συγκεκριμμένης εταιρείας δεν έχει περάσει καμία εκπαίδευση για τα βασικά και οτι η επιλογή τους ήταν τυχαία. Αν ισχύει αυτό πραγματικά λυπάμαι που τους επέλεξα.

Είμαι σίγουρος οτι εκει εξω υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες τέτοιο μετρητές. 

Ουτε είμαστε στο 2030 για να εχουν εγκατασταθεί σε όλους έξυπνοι μετρητές, ούτε τα σπίτια ειναι τελευταίας δεκαετίας.

για μετρητές , σε άλλο νήμα , μην πλαγιάσει και άλλο το παρών

1 λεπτό πριν, Captain_AMeAKA είπε

Πραγματικά μου κάνει εντύπωση όλο αυτό που έχει γίνει με την Volton, εγώ είχα κάνει αίτηση στις 5/1 και 10/1 ήρθε μύνημα για εκπροσώπηση απο τις 5. Επίσης να αναφέρω οτι σχεδόν μια βδομάδα μετά τους πήρα τηλ να ζητήσω κατευθείαν βεβαίωση εκπροσώπησης για να είμαι έτοιμος για την next τράμπα και πράγματι σε 2 μέρες μου την έστειλαν κι αυτή. Μάλλον ήμουν απο τους τυχερούς τι να πω.

κάποιοι είναι βυσματίες , το έχουμε καταλάβει 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/1/2024 στις 4:42 ΜΜ, korakios είπε

ναι

myrae κατά ΔΕΔΔΗΕ (ενημερώνεις και για την μπαρούφα που σου είπαν) μιας και ο Ήρων δεν παίζει ρόλο

ζητάς σαν αποζημίωση την οικονομική διαφορά στην κατανάλωση (η ΔΕΗ ήταν πανάκριβη τον Δεκ) συν 50€

Ειχα στειλει ηδη και σε Ηρωνα και σε ΔΕΔΔΗΕ..
Απαντηση Ηρωνα οτι προεβη στα βηματα ολα...
Απαντηση ΔΕΔΔΗΕ

Αναφορικά με το αίτημα σας για την παροχή με αριθμό ****** σας ενημερώνουμε ότι,
Για την ολοκλήρωση του αιτήματος σας για Νέα εκπροσώπηση από Προμηθευτή Ηλεκτρικής Ενέργειας ΗΡΩΝ Α.Ε.,  έχουμε προχωρήσει σε λήψη ενδείξεων Κ 2810 και Μ 860.
Επιπλέον ενημερώθηκε και η μηχανογραφική μας εφαρμογή μέσω της οποίας ενημερώνονται όλοι οι Προμηθευτές.
Λυπούμαστε για την όποια ταλαιπωρία και παραμένουμε   στη διάθεση σας για οποιαδήποτε συμπληρωματική διευκρίνηση

----
Εκει απαντησα οτι αναμενω αποζημιωση οικονομικής διαφοράς στην κατανάλωση +50... για να δουμε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, takoulou said:

Δύσκολο να σου δώσουν την μέτρηση του τεχνικού.. Δεν περνάει μέσα στο συστημα.. 

Σήμερα που μίλησα με εκπρόσωπο την είδε στο σύστημα και μου είπε και τον αριθμό των κβ που κατέγραψε ο τεχνικός. Πρίν λίγες μέρες, αλλος εκπρόσωπος όταν ανεφερα αν μπορεί να δει τις κβ απο την επίσκεψη του τεχνικού μου είπε αυτό που ανέφερες. 

Αρα εφόσον ο σημερινός εκπρόσωπος κατάφερε να δεί την ένδειξη του τεχνικού κατά την επίσκεψη, προφανώς θα μπορουν και να μου στείλουν την ένδειξη.

Αλλά και πάλι έστειλα καταγγελία στην Ραε που τα εξηγώ όλα και με φωτογραφίες που αποδεικνύουν τα λεγόμενα μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά έκανες με τη ΡΑΕ. Πιεσε το  μήπως βγει άκρη. 

Προτείνω να καταχωρήσεις αίτημα στο αιτήματα δεδδηε online να αναφέρεις το ζήτημα και να επισυνάψεις εκείνη την φωτογραφία μετρητή ζητώντας να αλλάξουν την εκκαθάριση μεταξύ των παρόχων γιατί καταχωρήθηκε λανθασμένα με υπαιτιότητα νέου παρόχου. Από εκεί θα πάρει αριθμό πρωτοκόλλου και πιθανά εντός εβδομάδας θα επιλυθεί. Διαφορετικά το ζήτημα επίλυση μέσω του παρόχου-ΔΕΔΔΗΕ θα προχωρήσει με ρυθμούς χελώνας.

Τα ρολογακια είναι το ένα δεξιόστροφο και το άλλο αριστερόστροφο για χιλιάδες εκατοντάδες κλπ σε παλιούς μετρητές, θα έπρεπε να έχουν την εμπειρία να το αναγνωρίσουν τι να πω απαραδεκτοι.. Άλλη φορά να το αναφέρεις και στην τηλεφωνική επικοινωνία ποια είναι η ένδειξη. Προτείνω επίσης, κάποια στιγμή να ζητήσεις προσθήκη νυχτερινού στο δεδδηε γιατι έτσι θα στο αντικαταστήσουν το μετρητή με νέο ψηφιακό, θα κάνεις απόσβεση το κόστος αλλαγής σίγουρα από τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις αν μείνεις αρκετά στην ίδια διεύθυνση.

Κι εμενα σιγή ιχθύος η volton ενω έχει αλλάξει ο διάδοχος από 12/01. Ανυπομονώ να φύγω σύντομα μόλις τελειώσει ο μήνας. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, takoulou είπε

Καλησπέρα.. Μάλλον  θα δέχτηκαν πολλές αιτήσεις πελατων.. 

Ας πάρουν κόσμο από τις δημόσιες σχέσεις και να τον βάλουν στη διακίνηση. Από το να απαντούν στα φόρουμ, καλύτερα να εξυπηρετούν, τώρα με την πολλή δουλειά. 🤭

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...