Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 minutes ago, CptBill said:

Το μηνυμα λεει  οτι οταν ενεργοποιηθει, θα ενημερωθω εκ νεου. Οχι πολυ ελπιδοφορο αυτο. Με λιγα λογια ειχαν τις αιτησεις και τις κοιτουσαν τοσες μερες μαλλον. Θα ριξω και τηλέφωνο δεδδηε.

Μην περιμένεις άλλο μήνυμα, εγώ είμαι από τις 12 στην Volton και ακόμα δεν έχω λάβει τπτ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 ώρες πριν, ekrepali είπε

Αν υπάρχει κανείς που να έκανε επιτυχώς αίτηση στη volton με βεβαίωση εκπροσώπησης του προηγούμενου παρόχου ας μας το πει.

Εγώ έκανα αίτηση στη volton 8/1 με δικαιολογητικά λογαριασμό έναντι της elpedison. Βεβαίωση εκπροσώπησης δεν μου ζήτησαν. 10/1 είδα ότι είχε αλλάξει ο αύξοντας αριθμός της παροχής, οπότε μπήκα στο app του ΔΕΔΔΗΕ και είδα ότι έχουν καταχωρήσει τις μετρήσεις που έστειλα με την αίτηση στη volton. Θεωρώ ότι έχω πάει στη volton ( :D ) αλλά τελικός λογαριασμός δεν έχει βγει ακόμα από την elpedison.

4 ώρες πριν, darkmatinee είπε

Δυσκολεύουν τα πράγματα...

image.png.29760ac028d2b838bc116fb05bfed8a0.png

Πριν καμία ώρα άνοιξε το portal, μπόρεσα να κάνω εγγραφή, προσθήκη μετρητή κλπ κλπ, αλλά κάποια στιγμή ξανακρέμασε και τώρα βγάζει αυτό:

image.png.ffcd1602516a9cbb5fd32437580b8053.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, doomnx είπε

Δεν θα το κάνω γιατί τα ex-post και τα σταθερά δεν αναφέρονται σε συγκεκριμένο μήνα.

Για τα σταθερά εντάξει αλλά στα ex-post έχει νόημα γιατί κάθε μήνα (ΟΚ στις 10 του μήνα) θα αλλάζουν

Αλλά εσύ είσαι το αφεντικό, ότι θέλεις κάνεις ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, CptBill said:

Το μηνυμα λεει  οτι οταν ενεργοποιηθει, θα ενημερωθω εκ νεου. Οχι πολυ ελπιδοφορο αυτο. Με λιγα λογια ειχαν τις αιτησεις και τις κοιτουσαν τοσες μερες μαλλον. Θα ριξω και τηλέφωνο δεδδηε.

και ομως! αλλαξαν και στις 2 παροχες μου το τελευταίο νούμερο  σε δεδδηε. Οποτε εγινε η μεταβαση!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε πόσο διάστημα από την ενεργοποίηση έχετε πάρει τις δωροεπιταγές Σκλαβενίτη από ΕΛΠΕ ; 
H αίτηση έγινε σε κατάστημα και μου είπαν πως όταν τους τις στείλουν θα με ειδοποιήσουν τηλεφωνικά για να τις παραλάβω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικές εντυπώσεις απο Volton. Και επειδή το πόστ βγεί ισως βγεί λίγο μεγάλο θα ανακοινώσω το συμπέρασμα...

ΜΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΑΚΡΥΑ!!!

Και εξηγούμαι. 

02/01/2024 καλώ για μετάβαση στην Volton

03/01/2024 στελνω τα απαραίτητα δικαιολογητικά στο [email protected] Να σημειώσω και στο email που μου εστειλαν ζητώντας μου τα απαραίτητα δικαιολογητικά αυτή την διευθυνση ανέφεραν ως email αποστολής.

05/01 στελνει η Βολτον 1070 κβ παραπάνω ως μέτρηση στον Δεδδηε. Εγω τους ειχα στειλει φωτογραφια με καταμέτρηση με 68000 κβ και αυτες εστειλαν 69000.

15/01/2024 στένει ενδειξη ο Δεδδηε στην Δεη την λαθος καταμέτρηση της Volton. Μετά απο 3 μέρες περίπου βγαινει τελικός λογαριασμός απο την Δεη αυξημένος κατα 300+ ευρω λόγω των 1000 παραπανω κβ.

15/01 είχα μπει και στην σελίδα του Δεδδηε στο δευτερο Λινκ και βλέπω την λάθος μέτρηση. 

Τις επόμενες μέρες μιλάω με εξυπηρέτηση πελατών στην Volton και ακουγα συνέχεια καταγράψαμε τα λεγόμενα σας για λάθος καταμέτρηση και θα το προωθήσουμε στο αρμόδιο τμήμα για έλεγχο. 

Να σημειώσω οτι ακόμα και σήμερα αν ξεκίναγα με την πρόταση "Εχετε δώσει λάθος καταμέτρηση στον Δεδδηε.." και πριν προλαβω να πώ οτι ήθελα αμέσως ολοι οι εκπροσωποι μου μίλησα η πρώτη τους κουβεντα ήταν μα δεν δίνουμε εμείς μετρήσεις στον Δεδδηε... Ο Δεδδηε τις δινει σε εμας, και μιλήστε με τον Δεδδηε. 3 διαφορετικοί υπάλληλοι του Δεδδηε μου τόνισαν με σιγουριά για απλή μετάβαση απο τον ενα παροχο στον άλλο δέχονται τις μετρήσεις του νεου παρόχου και τις μεταφέρουν στον παλιό για να βγεί τελικός λογαριασμός.

18/01 με καλούν απο την Volton να με ενημερώσουν οτι έχασαν τα αυγά και τα Πασχάλια... εεε το email μου εννοώ. Και να τους το στείλω πάλι στο [email protected]

Το στέλνω την ίδια μέρα και 23/01 καλώ για να δω αν υπάρχει κάποια εξέλιξη. Ο εκπροσωπος μου αναφερει οτι το είδε το αρμόδιο τμήμα και οτι θα μου απαντήσουν σύντομα.

24/01/2024 μιλάω πάλι με εκπροσωπο και μου αναφέρει οτι το είδε το αρμόδιο τμήμα και οτι αναφέρουν οτι η μέτρηση που έχουν δώσει ειναι σωστή.

Επίσης όπως είχα πεί πρίν λίγες μέρες δεν έβλεπαν οτι ειμαι σε αυτους απο τις 05/01 και ακουγα καθε πιθανή αιτιολογια, τελειως άσχετη. Ακόμα και στις 16 του μηνός η Δεη εβλεπε οτι δεν είμαι ενεργός σε αυτούς, αλλά η Volton ακόμα δεν το γνώριζε. Χθες με υπερπροσπάθεια το εμαθε και αυτη και ακόμα περιμένω το μήνυμα καλωσορίσματος.

Το μόνο θετικό που έμαθα απο τον Δεδδηε οτι απο τον επόμενο μήνα θα ξεκινήσει στο Περιστέρι μηνιαία καταμέτρηση και δεν θα υπάρχουν τα τραγικά λάθη όλων των εταιρειών με την έκδοση λογαριασμών.

Θα ενημερώσω αν η Volton απο μόνη της διορθώσει το λάθος της ή αν θα χρειαστεί η παρέμβαση της Ραε.

Αυτά τα λίγα με την εμπειρία μου απο την Volton.

Μια μικρή παρένθεση εδώ για να αναφέρω οτι έχω το παλιό ρολοι για μετρητή που έχει ξεχωριστά ρολογάκια με δείκτες για δεκαδα χιλιάδα, χιλιάδα, εκατοντάδα κλπ κλπ.

Ο δείκτης της χιλιάδας που εκεί είναι το πρόβλημα και αδυνατουν να το καταλάβουν τόσο στο αρμόδιο τμήμα και όσο και οι εκπροσωποι που έχω μιλήσει είναι οτι ο δείκτης της χιλιάδας, της δεκάδας καθώς και της υποδιαίρεσης της μονάδας οχι μόνο είναι τυπωμένοι αναποδα απο το 9 προς το 0 αλλά και η κίνηση του δείκτη ειναι και αυτή αντίθετη της φοράς του ρολογιού. Τους το εξήγησα να δώσουν βάση και στις 18/01 και μου ειπε η εκπροσωπος οτι το σημείωσε. Αντιλήφθηκα οτι δεν μπορουσαν να καταλάβουν αυτη την μικρή λεπτομέρεια.

Και σημερα πάλι σε επικοινωνία 2 φορες επέμεναν οτι αυτοι έχουν δίκιο. 

Εννοείται έστειλα καταγγελία στην Ραε σήμερα, κακώς βέβαια γιατί άργησα καθως πίστευα οτι θα μπορουσαν να καταλάβουν τα απλά μαθηματικα δημοτικού.

Τους έστειλα και email σήμερα με την φωτογραφία απο τις 03/01 καθώς και σημερινή και με αναλυτικές οδηγίες πως θα πρεπει να διαβαστουν σωστά οι ενδείξεις.

Ο δεικτης είναι ανάμεσα στο 8 και στο 9 και αυτοι θεωρουν οτι ο δεικτης στην χιλιαδα κινειται δεξιοστροφα.

Αρα με το δικό τους σκεπτικο απο 69000 πας στις 68000, στις 67000 και συνεχιζεις ελευθερη καταβαση.

  • Confused 1
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, madboy είπε

Εννοείται έστειλα καταγγελία στην Ραε σήμερα, κακώς βέβαια γιατί άργησα καθως πίστευα οτι θα μπορουσαν να καταλάβουν τα απλά μαθηματικα δημοτικού.

όντως κακώς , νομίζω είσαι η 3η περίπτωση , πάντως δες πίσω μήπως τα καταφέρεις με ΔΕΔΔΗΕ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα, ερωτησουλα.

 

Ειχα watt and volt και απο οτι καταλαβα την πηρε η προτεργια, με παιρνουν τηλ απο εισπρακτικη και με ενοχλουν για χρεος 100 ευρω, κατι το οποιο δεν εγινε ποτε απο την w/v, μου σπασανε τα νευρα, θελω να αλλαξω παροχο. Παμε για δεη οπως καποτε; Η υπαρχει κατι καλυτερο; Επισης ποιο πακετο προτιμαμε; Ξερουμε αν πρεπει να κανω εξοφληση στην παλια εταιρια πριν κανω αλλαγη σε νεα; 
 

Μου ηρθε ενα εναντι 270 ευρω, ενος μηνα, ανεβηκαν παλι οι τιμες;

 

Ευχαριστω πολυ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, madboy είπε

Προσωπικές εντυπώσεις απο Volton. Και επειδή το πόστ βγεί ισως βγεί λίγο μεγάλο θα ανακοινώσω το συμπέρασμα...

ΜΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΑΚΡΥΑ!!!

Και εξηγούμαι. 

02/01/2024 καλώ για μετάβαση στην Volton

03/01/2024 στελνω τα απαραίτητα δικαιολογητικά στο [email protected] Να σημειώσω και στο email που μου εστειλαν ζητώντας μου τα απαραίτητα δικαιολογητικά αυτή την διευθυνση ανέφεραν ως email αποστολής.

05/01 στελνει η Βολτον 1070 κβ παραπάνω ως μέτρηση στον Δεδδηε. Εγω τους ειχα στειλει φωτογραφια με καταμέτρηση με 68000 κβ και αυτες εστειλαν 69000.

15/01/2024 στένει ενδειξη ο Δεδδηε στην Δεη την λαθος καταμέτρηση της Volton. Μετά απο 3 μέρες περίπου βγαινει τελικός λογαριασμός απο την Δεη αυξημένος κατα 300+ ευρω λόγω των 1000 παραπανω κβ.

15/01 είχα μπει και στην σελίδα του Δεδδηε στο δευτερο Λινκ και βλέπω την λάθος μέτρηση. 

Τις επόμενες μέρες μιλάω με εξυπηρέτηση πελατών στην Volton και ακουγα συνέχεια καταγράψαμε τα λεγόμενα σας για λάθος καταμέτρηση και θα το προωθήσουμε στο αρμόδιο τμήμα για έλεγχο. 

Να σημειώσω οτι ακόμα και σήμερα αν ξεκίναγα με την πρόταση "Εχετε δώσει λάθος καταμέτρηση στον Δεδδηε.." και πριν προλαβω να πώ οτι ήθελα αμέσως ολοι οι εκπροσωποι μου μίλησα η πρώτη τους κουβεντα ήταν μα δεν δίνουμε εμείς μετρήσεις στον Δεδδηε... Ο Δεδδηε τις δινει σε εμας, και μιλήστε με τον Δεδδηε. 3 διαφορετικοί υπάλληλοι του Δεδδηε μου τόνισαν με σιγουριά για απλή μετάβαση απο τον ενα παροχο στον άλλο δέχονται τις μετρήσεις του νεου παρόχου και τις μεταφέρουν στον παλιό για να βγεί τελικός λογαριασμός.

18/01 με καλούν απο την Volton να με ενημερώσουν οτι έχασαν τα αυγά και τα Πασχάλια... εεε το email μου εννοώ. Και να τους το στείλω πάλι στο [email protected]

Το στέλνω την ίδια μέρα και 23/01 καλώ για να δω αν υπάρχει κάποια εξέλιξη. Ο εκπροσωπος μου αναφερει οτι το είδε το αρμόδιο τμήμα και οτι θα μου απαντήσουν σύντομα.

24/01/2024 μιλάω πάλι με εκπροσωπο και μου αναφέρει οτι το είδε το αρμόδιο τμήμα και οτι αναφέρουν οτι η μέτρηση που έχουν δώσει ειναι σωστή.

Επίσης όπως είχα πεί πρίν λίγες μέρες δεν έβλεπαν οτι ειμαι σε αυτους απο τις 05/01 και ακουγα καθε πιθανή αιτιολογια, τελειως άσχετη. Ακόμα και στις 16 του μηνός η Δεη εβλεπε οτι δεν είμαι ενεργός σε αυτούς, αλλά η Volton ακόμα δεν το γνώριζε. Χθες με υπερπροσπάθεια το εμαθε και αυτη και ακόμα περιμένω το μήνυμα καλωσορίσματος.

Το μόνο θετικό που έμαθα απο τον Δεδδηε οτι απο τον επόμενο μήνα θα ξεκινήσει στο Περιστέρι μηνιαία καταμέτρηση και δεν θα υπάρχουν τα τραγικά λάθη όλων των εταιρειών με την έκδοση λογαριασμών.

Θα ενημερώσω αν η Volton απο μόνη της διορθώσει το λάθος της ή αν θα χρειαστεί η παρέμβαση της Ραε.

Αυτά τα λίγα με την εμπειρία μου απο την Volton.

Μια μικρή παρένθεση εδώ για να αναφέρω οτι έχω το παλιό ρολοι για μετρητή που έχει ξεχωριστά ρολογάκια με δείκτες για δεκαδα χιλιάδα, χιλιάδα, εκατοντάδα κλπ κλπ.

Ο δείκτης της χιλιάδας που εκεί είναι το πρόβλημα και αδυνατουν να το καταλάβουν τόσο στο αρμόδιο τμήμα και όσο και οι εκπροσωποι που έχω μιλήσει είναι οτι ο δείκτης της χιλιάδας, της δεκάδας καθώς και της υποδιαίρεσης της μονάδας οχι μόνο είναι τυπωμένοι αναποδα απο το 9 προς το 0 αλλά και η κίνηση του δείκτη ειναι και αυτή αντίθετη της φοράς του ρολογιού. Τους το εξήγησα να δώσουν βάση και στις 18/01 και μου ειπε η εκπροσωπος οτι το σημείωσε. Αντιλήφθηκα οτι δεν μπορουσαν να καταλάβουν αυτη την μικρή λεπτομέρεια.

Και σημερα πάλι σε επικοινωνία 2 φορες επέμεναν οτι αυτοι έχουν δίκιο. 

Εννοείται έστειλα καταγγελία στην Ραε σήμερα, κακώς βέβαια γιατί άργησα καθως πίστευα οτι θα μπορουσαν να καταλάβουν τα απλά μαθηματικα δημοτικού.

Τους έστειλα και email σήμερα με την φωτογραφία απο τις 03/01 καθώς και σημερινή και με αναλυτικές οδηγίες πως θα πρεπει να διαβαστουν σωστά οι ενδείξεις.

Ο δεικτης είναι ανάμεσα στο 8 και στο 9 και αυτοι θεωρουν οτι ο δεικτης στην χιλιαδα κινειται δεξιοστροφα.

Αρα με το δικό τους σκεπτικο απο 69000 πας στις 68000, στις 67000 και συνεχιζεις ελευθερη καταβαση.

Καλησπέρα.. Μάλλον  θα δέχτηκαν πολλές αιτήσεις πελατων.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, madboy είπε

Προσωπικές εντυπώσεις απο Volton. Και επειδή το πόστ βγεί ισως βγεί λίγο μεγάλο θα ανακοινώσω το συμπέρασμα...

ΜΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΑΚΡΥΑ!!!

Και εξηγούμαι. 

02/01/2024 καλώ για μετάβαση στην Volton

03/01/2024 στελνω τα απαραίτητα δικαιολογητικά στο [email protected] Να σημειώσω και στο email που μου εστειλαν ζητώντας μου τα απαραίτητα δικαιολογητικά αυτή την διευθυνση ανέφεραν ως email αποστολής.

05/01 στελνει η Βολτον 1070 κβ παραπάνω ως μέτρηση στον Δεδδηε. Εγω τους ειχα στειλει φωτογραφια με καταμέτρηση με 68000 κβ και αυτες εστειλαν 69000.

15/01/2024 στένει ενδειξη ο Δεδδηε στην Δεη την λαθος καταμέτρηση της Volton. Μετά απο 3 μέρες περίπου βγαινει τελικός λογαριασμός απο την Δεη αυξημένος κατα 300+ ευρω λόγω των 1000 παραπανω κβ.

15/01 είχα μπει και στην σελίδα του Δεδδηε στο δευτερο Λινκ και βλέπω την λάθος μέτρηση. 

Τις επόμενες μέρες μιλάω με εξυπηρέτηση πελατών στην Volton και ακουγα συνέχεια καταγράψαμε τα λεγόμενα σας για λάθος καταμέτρηση και θα το προωθήσουμε στο αρμόδιο τμήμα για έλεγχο. 

Να σημειώσω οτι ακόμα και σήμερα αν ξεκίναγα με την πρόταση "Εχετε δώσει λάθος καταμέτρηση στον Δεδδηε.." και πριν προλαβω να πώ οτι ήθελα αμέσως ολοι οι εκπροσωποι μου μίλησα η πρώτη τους κουβεντα ήταν μα δεν δίνουμε εμείς μετρήσεις στον Δεδδηε... Ο Δεδδηε τις δινει σε εμας, και μιλήστε με τον Δεδδηε. 3 διαφορετικοί υπάλληλοι του Δεδδηε μου τόνισαν με σιγουριά για απλή μετάβαση απο τον ενα παροχο στον άλλο δέχονται τις μετρήσεις του νεου παρόχου και τις μεταφέρουν στον παλιό για να βγεί τελικός λογαριασμός.

18/01 με καλούν απο την Volton να με ενημερώσουν οτι έχασαν τα αυγά και τα Πασχάλια... εεε το email μου εννοώ. Και να τους το στείλω πάλι στο [email protected]

Το στέλνω την ίδια μέρα και 23/01 καλώ για να δω αν υπάρχει κάποια εξέλιξη. Ο εκπροσωπος μου αναφερει οτι το είδε το αρμόδιο τμήμα και οτι θα μου απαντήσουν σύντομα.

24/01/2024 μιλάω πάλι με εκπροσωπο και μου αναφέρει οτι το είδε το αρμόδιο τμήμα και οτι αναφέρουν οτι η μέτρηση που έχουν δώσει ειναι σωστή.

Επίσης όπως είχα πεί πρίν λίγες μέρες δεν έβλεπαν οτι ειμαι σε αυτους απο τις 05/01 και ακουγα καθε πιθανή αιτιολογια, τελειως άσχετη. Ακόμα και στις 16 του μηνός η Δεη εβλεπε οτι δεν είμαι ενεργός σε αυτούς, αλλά η Volton ακόμα δεν το γνώριζε. Χθες με υπερπροσπάθεια το εμαθε και αυτη και ακόμα περιμένω το μήνυμα καλωσορίσματος.

Το μόνο θετικό που έμαθα απο τον Δεδδηε οτι απο τον επόμενο μήνα θα ξεκινήσει στο Περιστέρι μηνιαία καταμέτρηση και δεν θα υπάρχουν τα τραγικά λάθη όλων των εταιρειών με την έκδοση λογαριασμών.

Θα ενημερώσω αν η Volton απο μόνη της διορθώσει το λάθος της ή αν θα χρειαστεί η παρέμβαση της Ραε.

Αυτά τα λίγα με την εμπειρία μου απο την Volton.

Μια μικρή παρένθεση εδώ για να αναφέρω οτι έχω το παλιό ρολοι για μετρητή που έχει ξεχωριστά ρολογάκια με δείκτες για δεκαδα χιλιάδα, χιλιάδα, εκατοντάδα κλπ κλπ.

Ο δείκτης της χιλιάδας που εκεί είναι το πρόβλημα και αδυνατουν να το καταλάβουν τόσο στο αρμόδιο τμήμα και όσο και οι εκπροσωποι που έχω μιλήσει είναι οτι ο δείκτης της χιλιάδας, της δεκάδας καθώς και της υποδιαίρεσης της μονάδας οχι μόνο είναι τυπωμένοι αναποδα απο το 9 προς το 0 αλλά και η κίνηση του δείκτη ειναι και αυτή αντίθετη της φοράς του ρολογιού. Τους το εξήγησα να δώσουν βάση και στις 18/01 και μου ειπε η εκπροσωπος οτι το σημείωσε. Αντιλήφθηκα οτι δεν μπορουσαν να καταλάβουν αυτη την μικρή λεπτομέρεια.

Και σημερα πάλι σε επικοινωνία 2 φορες επέμεναν οτι αυτοι έχουν δίκιο. 

Εννοείται έστειλα καταγγελία στην Ραε σήμερα, κακώς βέβαια γιατί άργησα καθως πίστευα οτι θα μπορουσαν να καταλάβουν τα απλά μαθηματικα δημοτικού.

Τους έστειλα και email σήμερα με την φωτογραφία απο τις 03/01 καθώς και σημερινή και με αναλυτικές οδηγίες πως θα πρεπει να διαβαστουν σωστά οι ενδείξεις.

Ο δεικτης είναι ανάμεσα στο 8 και στο 9 και αυτοι θεωρουν οτι ο δεικτης στην χιλιαδα κινειται δεξιοστροφα.

Αρα με το δικό τους σκεπτικο απο 69000 πας στις 68000, στις 67000 και συνεχιζεις ελευθερη καταβαση.

Μίλα με την Volton να στείλουν την φωτογραφία στον ΔΕΔΔΗΕ να τους διαβάσει την μέτρηση!! Κουράγιο φίλε.

Στην αίτηση δεν έγραψες την ένδειξη αριθμητικά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, korakios said:

όντως κακώς , νομίζω είσαι η 3η περίπτωση , πάντως δες πίσω μήπως τα καταφέρεις με ΔΕΔΔΗΕ

Ο Δεδδηε ρίχνει το μπαλάκι στον πάροχο. Διάβαζα την περιπτωση ενος συμπασχοντα οτι και καλά θα το έλυνε ο Δεδδηε το πρόβλημα, αλλά με όσους μίλησα ακόμα και σημερα στον Δεδδηε μου ανέφεραν να πιέσω την Volton για διόρθωση και για καταγγελία στην Ραε. 

Στο μόνο που θα με βοηθήσει ο Δεδδηε είναι να μου στείλει την καταμέτρηση που καταχώρησε ο τεχνικός που ήρθε να αντικαταστήσει την καμμένη ασφάλεια στο ρολοι κάτω και σημείωσε και τις κβ. 

Οταν λάβω αυτο το μήνυμα θα το στείλω στην Volton για να μου εξηγήσουν πώς γίνεται ο τεχνικός να σημείωσε μετά απο 15 μέρες 600 κβ λιγότερες.

Εγω ποντάρω ολη την περιουσία μου στο Back to the future Edition 2024.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, TRILOBYTER είπε

Καλησπερα, ερωτησουλα.

 

Ειχα watt and volt και απο οτι καταλαβα την πηρε η προτεργια, με παιρνουν τηλ απο εισπρακτικη και με ενοχλουν για χρεος 100 ευρω, κατι το οποιο δεν εγινε ποτε απο την w/v, μου σπασανε τα νευρα, θελω να αλλαξω παροχο. Παμε για δεη οπως καποτε; Η υπαρχει κατι καλυτερο; Επισης ποιο πακετο προτιμαμε; Ξερουμε αν πρεπει να κανω εξοφληση στην παλια εταιρια πριν κανω αλλαγη σε νεα; 
 

Μου ηρθε ενα εναντι 270 ευρω, ενος μηνα, ανεβηκαν παλι οι τιμες;

 

Ευχαριστω πολυ

απο τα λεγόμενά σου (καλώς/κακώς δε μας πέφτει και λόγος)δεν έχεις πάρει γραμμή γενικά του τι έγινε ....

Προτείνω καρφιτσωμένη ανάρτηση ψηλά , βλέπεις τα link που έχει ο doomnx  και να κλείσεις ένα σταθερό

για το χρέος άνοιξε άλλο θέμα αν έχεις απορίες , πάντως μην το αφήσεις χύμα

3 λεπτά πριν, madboy είπε

Στο μόνο που θα με βοηθήσει ο Δεδδηε είναι να μου στείλει την καταμέτρηση που καταχώρησε ο τεχνικός που ήρθε να αντικαταστήσει την καμμένη ασφάλεια στο ρολοι κάτω και σημείωσε και τις κβ. 

αν καταχώρησε ο τεχνικός και είναι λιγότερη , στο myrae και κατά ΔΕΔΔΗΕ που δε δέχεται διόρθωση

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, donnarumma said:

Μίλα με την Volton να στείλουν την φωτογραφία στον ΔΕΔΔΗΕ να τους διαβάσει την μέτρηση!! Κουράγιο φίλε.

Στην αίτηση δεν έγραψες την ένδειξη αριθμητικά;

Θεώρησα προσωπικά που είμαι εκτός επαγγέλματος στον τομέα δηλαδή αυτό οτι θα μπορούσε με μια φωτογραφία να καταχωρήσουν την σωστή ενδειξη.

Αρα δεν ισχυει πάντα οτι μια φωτογραφία ισούται με χίλιες λέξεις. 

Το πάθημα έγινε μάθημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, korakios είπε

απο τα λεγόμενά σου (καλώς/κακώς δε μας πέφτει και λόγος)δεν έχεις πάρει γραμμή γενικά του τι έγινε ....

Προτείνω καρφιτσωμένη ανάρτηση ψηλά , βλέπεις τα link που έχει ο doomnx  και να κλείσεις ένα σταθερό

για το χρέος άνοιξε άλλο θέμα αν έχεις απορίες , πάντως μην το αφήσεις χύμα

αν καταχώρησε ο τεχνικός και είναι λιγότερη , στο myrae και κατά ΔΕΔΔΗΕ που δε δέχεται διόρθωση

Καλησπερα και ευχαριστω, στην βαττ βολτ ειχα το τιμη stable, τωρα δεν ξερω τι εχω.  Διαβασα τωρα το καρφιτσωμενο, γενικα καιω αρκετο ρευμα και δεν ξερω ποιο απο αυτα τα πακετα αξιζει για εμενα. Το χρεος δεν με νοιαζει θα το πληρωσω, το θεμα ειναι που να παω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...