Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδή δεν έχω ξανακάνει e-contract στο Ήρωνα, θέλω να μου πείτε τη γνώμη σας από την εμπειρία σας,πόσες μέρες κάνει να ενεργοποιηθεί η παροχή από την ημερομηνία της ηλεκτρονικής αίτησης;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 λεπτά πριν, Nekro87 είπε

Επειδή δεν έχω ξανακάνει e-contract στο Ήρωνα, θέλω να μου πείτε τη γνώμη σας από την εμπειρία σας,πόσες μέρες κάνει να ενεργοποιηθεί η παροχή από την ημερομηνία της ηλεκτρονικής αίτησης;

συνήθως 3-4 εργάσιμες αλλά λόγω προβλημάτων τελευταία μπορεί να καθυστερήσει

επίσης λογαριασμό 1ο μην περιμένεις πριν απο 40 μέρες τουλάχιστον  , και στο myheron ενεργοποίηση πριν απο 10 μέρες

για να δεις αν ολοκληρώθηκε τσεκάρεις τους 2 διαφορετικούς τρόπους

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ekrepali είπε

Πώς εξυπηρετήθηκες; Τηλέφωνο,.εφαρμογή, ΡΑΕ ή πήγες στο τοπικό γραφείο;

 

3 ώρες πριν, takoulou είπε

Με ποιον μιλησες στον Δεδδηε; Να εισαι σιγουρος;

Πήρα τηλέφωνο στο 2111900500  στο Κέντρο Εξυπηρέτησης & Βλαβών μιλησα με υπαλληλο (δεν θυμαμαι ονομα) και της εξηγησα οτι στις 4/1/2024 εγινε αλαγή παροχου και στον νεο παροχο εστειλα φωτογραφία με ενδειξεις.
Στην συνεχει μπηκα χτες στο ΔΕΔΗΕ APP και βλεπω καταχωρημενες ενδειξεις μικροτερες απο αυτες που εστειλα στον παροχο.
Κοιταξε στο συστημα και μου λεει οτι επειδή εγινε και αλλαγή ονοματος στις 12/1 περασε υπαλληλος του ΔΕΔΗΕ και εκανε επιτοπια μετρηση  και αυτος καταχωρησε αυτες τις ενδειξεις.
Τι λεω "ευγενικά" οτι αποκλειετε να περασε υπαλληλος  και να εδωσε αυτες τις ενδειξεις διοτι  εχω φωτογραφίες τον μετρητη πριν 8 ημερες με μεγαλυτερες ενδειξεις
Καταλαβε οτι ο υπάλληλος εστειλε τις ενδιξεις απο το σπιτι και καταχωρησε αιτημα διορθωσης μετρησεων  με τις ενδειξεις που τις εδωσα εγω
Μου ειπε να παρω τηλ. την επομενη εβδομαδα να δουμε αν εχει γινει η διορθωση
Τωρα τι τελικά θα γινει δεν  ξερω...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, takoulou είπε

  Καλημέρα.. Για να δούμε με τις εξελίξεις.. Που θα προστεθούν νέα τιμολόγια.. Θα υπάρξει ανταγωνισμός.. 

https://energypress.gr/news/ypen-allazei-amesa-ton-kodika-promitheias-gia-na-hora-kai-stathera-timologia-mikroteris

Η κατεύθυνση του υπουργείου είναι το θέμα να λήξει μέσα στα αμέσως επόμενα 24ωρα, αλλάζοντας το επίμαχο άρθρο 29 (παρ.1), προκειμένου να επιτραπεί η διάθεση στην αγορά και σταθερών προϊόντων, διάρκειας κάτω των δώδεκα μηνών, υπό την προϋπόθεση ότι ο καταναλωτής θα συναινεί σε αυτό και θα είναι πολύ καλά ενημερωμένος. 

Αυτό το λέει ήδη το άρθρο 29. 😬

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, antykaps είπε

Πήρα τηλέφωνο στο 2111900500  στο Κέντρο Εξυπηρέτησης & Βλαβών μιλησα με υπαλληλο (δεν θυμαμαι ονομα) και της εξηγησα οτι στις 4/1/2024 εγινε αλαγή παροχου και στον νεο παροχο εστειλα φωτογραφία με ενδειξεις.
Στην συνεχει μπηκα χτες στο ΔΕΔΗΕ APP και βλεπω καταχωρημενες ενδειξεις μικροτερες απο αυτες που εστειλα στον παροχο.
Κοιταξε στο συστημα και μου λεει οτι επειδή εγινε και αλλαγή ονοματος στις 12/1 περασε υπαλληλος του ΔΕΔΗΕ και εκανε επιτοπια μετρηση  και αυτος καταχωρησε αυτες τις ενδειξεις.
Τι λεω "ευγενικά" οτι αποκλειετε να περασε υπαλληλος  και να εδωσε αυτες τις ενδειξεις διοτι  εχω φωτογραφίες τον μετρητη πριν 8 ημερες με μεγαλυτερες ενδειξεις
Καταλαβε οτι ο υπάλληλος εστειλε τις ενδιξεις απο το σπιτι και καταχωρησε αιτημα διορθωσης μετρησεων  με τις ενδειξεις που τις εδωσα εγω
Μου ειπε να παρω τηλ. την επομενη εβδομαδα να δουμε αν εχει γινει η διορθωση
Τωρα τι τελικά θα γινει δεν  ξερω...

ναι αλλά ούτε αίτημα έχεις ανοίξει στην πλατφόρμα του ΔΕΔΔΗΕ , ούτε στο myrae επομένως είσαι ξεκρέμαστος τελείως με τα τηλέφωνα
επίσης το "απο εβδομάδα" είναι τελείως γελοίο , πάρε αύριο/μεθαύριο για να κάνουν τη δουλειά 3ών λεπτών

Spoiler


2 λεπτά πριν, doomnx είπε

Η κατεύθυνση του υπουργείου είναι το θέμα να λήξει μέσα στα αμέσως επόμενα 24ωρα, αλλάζοντας το επίμαχο άρθρο 29 (παρ.1), προκειμένου να επιτραπεί η διάθεση στην αγορά και σταθερών προϊόντων, διάρκειας κάτω των δώδεκα μηνών, υπό την προϋπόθεση ότι ο καταναλωτής θα συναινεί σε αυτό και θα είναι πολύ καλά ενημερωμένος. 

Αυτό το λέει ήδη το άρθρο 29. 😬

πάει αλλού το θέμα , το ανησυχητικό για μένα είναι οτι δε βρήκα ούτε ένα άρθρο που να τους κράξει και τα ΜΜΕ ακολουθούν τυφλά

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, antykaps said:

Καταλαβε οτι ο υπάλληλος εστειλε τις ενδιξεις απο το σπιτι

Προφανώς δε γνωρίζει ότι η αλλαγή παρόχου γίνεται με την ένδειξη που στέλνει ο πάροχος (εν προκειμένω λανθασμένη) και όχι με επιτόπια. Σε κάθε περίπτωση εφόσον καταχώρησε αίτημα διόρθωσης μετρήσεων σημαίνει πως αυτό είναι εφικτό, οπότε μάλλον θα λυθεί το ζήτημα σου.

Βέβαια με ντου στο τοπικό γραφείο του ΔΕΔΔΗΕ, παρακάμπτεις το κουφό τηλέφωνο... και γίνεται η διαδικασία επιτόπου. Θεωρητικά... ευτυχώς δεν έχει χρειαστεί να το δοκιμάσω στη πράξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, nasoduko είπε

μια ερωτηση ,θελω καποιος που εχει παρτίδες με την συγκεκριμενη εταιρια να μου απαντησει αν θελει,ζενιθ ναι η οχι?

το καλοκαίρι που ήμουν κομπλέ ήταν , ήμουν χρόνια πριν πελάτης ,πάλι κομπλέ αλλά πέρασε καιρός ,

τελευταία όμως αναφέρθηκε οτι δε σηκώναν τα τηλέφωνα για αιτήσεις με τρελή αναμονή και καθυστερήσεις στο e-contract

επέμενε μπας και σου δώσουν τα 10€/μήνα για 6 μήνες αν θυμάμαι καλά , δώρου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Georgebek2 είπε

H edenred πριν κανα 2μηνο ειχε και καποια supermarket μεσα, τα εκοψαν;

(ασχετη αλλα σχετικη ερωτηση λογω edenred elpedison)

Περνάει παντού

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 minutes ago, doomnx said:

Περνάει παντού

Σε ποιο supermarket δοκιμασες και ποτε; Εγω τελευταια δε βλεπω supermarket στο site...

Τελικα η volton ειναι αναλογικα; δλδ αν κατσουμε 2 βδομαδες 250kwh;

Επεξ/σία από Georgebek2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 22/01/2024 at 13:52, thanospetr said:

Κι εμένα έκανε πατάτα κάποιος (ΕΛΠΕ ή ΔΕΔΔΗΕ, δεν γνωρίζω τις διαδικασίες τους) σε καταχώρηση ένδειξης κατά την μετάβαση από ΗΡΩΝ σε ΕΛΠΕ. Η ένδειξη που έδωσα είναι 60945, ενώ βλέπω πως ο ΔΕΔΔΗΕ και η ΕΛΠΕ σαν αρχική ένδειξη έχει 61945.. Από την Παρασκευή που το πήρα χαμπάρι ψάχνομαι. Η ΕΛΠΕ λέει να της δώσω φωτογραφία ρολογιού συν τελικό λογαριασμό ΗΡΩΝ που δεν έχει εκδοθεί (και φυσικά όταν εκδοθεί θα έχει +1000 KWh λόγω του λάθους) για να κάνει αίτημα διόρθωσης στο ΔΕΔΔΗΕ, οπότε θα με φάει η επικοινωνία με όλους για να διορθώσω λάθος αλλουνού. Τέλειο?
Για την ώρα έκανα ένα αίτημα στο σάιτ του ΔΕΔΔΗΕ μπας κι ελεήσει και μου το λύσει σχετικά σύντομα χωρίς πολλά πέρα δώθε αλλά δεν βλέπω κινητικότητα. Έχετε σχετική εμπειρία? Με τηλέφωνο παίζει να κάνω καλύτερα δουλεια?

Σημείωση: Η ένδειξη που έδωσα ήταν σωστή και επίσης σωστή ήταν στη μηχανογραφημένη σύμβαση της ΕΛΠΕ. Πιο μετά χάθηκε η μπάλα..

Update: Το αίτημα που έκανα online στον ΔΕΔΔΗΕ 19/01 πήγε σήμερα σε κατάσταση 'Ολοκληρώθηκε' χωρίς καν να με καλέσουν και με μεγάλη μου χαρά βλέπω την αρχική μέτρηση σωστή πια στο σάιτ της Elpedison! 

Το αίτημα έγινε εδώ (login με gsis του δικαιούχου του ρολογιού) και επέλεξα: κατηγορία (Αίτημα Επικοινωνίας) -> Υποκατηγορία (Ενδείξεις (αγροτικά, ΦΒ, παροχές Νο 3 και άνω, κλπ.)) (κουλό αλλά αν επέλεγα ενδείξεις και του έλεγα στο πεδίο 60945 ενώ αυτό νομίζει ότι έχω 61945 δεν το δεχόταν προφανώς, οπότε πήγα στην επόμενη πιο σχετική υποκατηγορία ελπίζοντας) -> έγραψα στα σχόλια τι έγινε και τι θέλω κι επισύναψα και φωτογραφία του ρολογιού. Άντε με το καλό οι διορθώσεις 🤣

Επεξ/σία από thanospetr
  • Like 3
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Georgebek2 είπε

Σε ποιο supermarket δοκιμασες και ποτε; Εγω τελευταια δε βλεπω supermarket στο site...

Τελικα η volton ειναι αναλογικα; δλδ αν κατσουμε 2 βδομαδες 250kwh;

Ανακαλύψτε σήμερα κιόλας έναν κόσμο αμέτρητων επιλογών με την προπληρωμένη δωροκάρτα Ticket Compliments® που συνδυάζει ευκολία στη χρήση και ευελιξία στην εξαργύρωση, καθώς γίνεται αποδεκτή σε όλα τα φυσικά και online καταστήματα με τερματικό POS της Mastercard® στην Ελλάδα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι Ήρων generous guarantee.. αλλά λέω με το που βγει ο πρώτος λογαριασμός που θα πληρώσω (γιατί βγήκε ένας για μία μέρα με το 50€ της εγγραφής) λέω να φύγω..να πάω προς volton για τις 500 kwh free η προς elpedison για τα 60€?

Επίσης έχω και αέριο στον Ήρων αλλά θα πάω στο άλλο νήμα για απόψεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...