Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, razkal είπε

και πως θα βγει ο πρωτος λογαριασμος? με εναντι-κουκουρουκου καταναλωση?

αφού ξέρουν , με την καταμέτρηση που θα πάρουν μέσω ΔΕΔΔΗΕ απο την αίτηση στο νέο πάροχο 😛

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

33 λεπτά πριν, TasosPk είπε

Ρε παιδία, πείτε μου λίγο γιατί η εγώ είμαι τά 'χω χάσει(που παίζει κ αυτο :P ) τελείως, η αυτοί θα με τρελάνουν.
Αριστερά ειναι ο τελικός, δεξιά ειναι ο έναντι.
Δεξιά μου έχουν χρεώσει εγγύηση και τους είχα πει να το φτιάξουν, δεν βγάλαν διορθωτικό απλά μου κανανε -34.5 στο my.heron το υπόλοιπο.
Εγώ δεν τους χρωστάω κάτι ετσί δεν είναι?
Το 35.50 προηγούμενο υπόλοιπο δεν ειναι μογγολία τους?

  Απόκρυψη περιεχομένων

Screenshot2024-01-19151208.png.e71e340def7e5d1ac2b29cff0348a62b.png


 

Υποθέτω πως δεν έχεις πληρώσει το 35,50 του έναντι οπότε σωστά είναι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, akisdg είπε

Μόλις μίλησα με τα κεντρικά της Volton και έχω την ακόλουθη ενημέρωση:

1. Στον 1ο λογαριασμό δεν μπορώ να δώσω δικές μου μετρήσεις και θα μπορώ από εκεί και περα

2. Με έναρξη συνεργασίας τέλος Δεκεμβρίου ο 1ος θα εκδώθει το 1ο 10ημερο του Φεβρουαρίου 

3. Η τιμή για το κίτρινο τιμολόγιο βγήκε και έχει ορισθεί στο 0,08€. Αυτό πραγματικά μου ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. 

Φαίνεται λοιπόν πως έγινε η καλύτερη επιλογή για τον Ιανουάριο (μαζί με τις γνωστές προσφορέςηρθε και καλή τιμή), με μόνη παραφωνία την μην δυνατότητα καταχώρισης ενδείξεων από την αρχη

Συγνώμη για τις λανθασμένες τελικά πληροφορίες αλλά μίλησα ξανά μαζί τους στο chat και με ενημέρωσαν γραπτά πλεον😂, ότι και η τιμή δεν έχει βγει ακόμα και ότι μπορώ να κάνω καταχώριση ενδείξεων εγώ από αρχές του μήνα (Φεβρουαρίου) καθώς ο 1ος λογαριασμός βγαίνει περίπου σε 40μερες από την εκπροσώπηση. Άρα δίνουμε κανονικά ενδείξεις από την αρχή ... Απλά να κάνω και πάγια για να μην χρεωθω την εγγύηση στον 2ο

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, razkal είπε

και πως θα βγει ο πρωτος λογαριασμος? με εναντι-κουκουρουκου καταναλωση?

Δηλώνουν πολύ χαμηλή κατανάλωση από την προηγούμενη καταμέτρηση ώστε να μην τη βγάλεις τζάμπα σε αυτούς . 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, doomnx είπε

Σχετικά με τα νέα σταθερά προγράμματα της Volton, το Blue Smart βγαίνει φθηνότερο από το Blue Fixed (με έκπτωση συνέπειας) στις εξής περιπτώσεις:

Blue Smart S: από 122 έως 293 kWh
Blue Smart M: από 281 έως 399 kWh
Blue Smart L: από 439 έως 506 kWh
Blue Smart XL: από 598 έως 612 kWh

Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις το Blue Fixed με την έκπτωση συνέπειας είναι φθηνότερο.

Σε σχέση με τα υπόλοιπα σταθερά το Blue Smart καταφέρνει να βγει φθηνότερο μόνο στο πακέτο S για ένα μικρό παράθυρο μεταξύ 140 και 172 kWh/μήνα. Στις 150 kWh/μήνα αποκτάει τη μεγαλύτερη διαφορά στα 1,35 €/μήνα από το δεύτερο φθηνότερο, Zenith Home Power Direct.

Αυτά χωρίς να συνυπολογίσουμε τυχόν δώρα στα άλλα προγράμματα. Εν ολίγοις, τίποτα φοβερό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, doomnx είπε

Ευχαριστούμε. Για το Smart, αν θεωρήσουμε ότι τα πακέτα έχουν 5 € πάγιο τότε η χαμηλότερη τιμή kWh κυμαίνεται από 0,133 έως 0,158 €.

Στο smart δεν έχεις πάγιο. Πληρώνεις μόνο το κόστος του πακέτου και τίποτα άλλο εκτός τις λοιπές χρεώσεις

1 ώρα πριν, akisdg είπε

Μόλις μίλησα με τα κεντρικά της Volton και έχω την ακόλουθη ενημέρωση:

3. Η τιμή για το κίτρινο τιμολόγιο βγήκε και έχει ορισθεί στο 0,08€. Αυτό πραγματικά μου ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. 

Πώς βγήκε η τιμή; Αφού βασίζεται στην ΜΤΑ του μηνός... Και 0,08; Κάτι άλλο θα σου είπαν...

57 λεπτά πριν, Nekro87 είπε

Σήμερα είχα τηλεφωνική προσφορά από Ζενίθ με το ανωτέρω δώρο. 

Στο site τους δεν υπάρχει και σε τηλεφωνική επικοινωνία με τα κεντρικά επίσης μου είπαν ότι δεν υπάρχει πλέον...

49 λεπτά πριν, doomnx είπε

Σχετικά με τα νέα σταθερά προγράμματα της Volton, το Blue Smart βγαίνει φθηνότερο από το Blue Fixed (με έκπτωση συνέπειας) στις εξής περιπτώσεις:

Blue Smart S: από 122 έως 293 kWh
Blue Smart M: από 281 έως 399 kWh
Blue Smart L: από 439 έως 506 kWh
Blue Smart XL: από 598 έως 612 kWh

Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις το Blue Fixed με την έκπτωση συνέπειας είναι φθηνότερο.

Καλά έκατσες και έβαλες όλες τις τιμές;;; 😦

Δεν παίζεσαι! 😉

Εντωμεταξύ ανέβηκαν και στην σελίδα τους

https://volton.gr/services/volton-blue-fixed/

https://volton.gr/services/volton-blue-smart/

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στους όρους των νέων σταθερών της VOLTON είδα ένα σημείο που πολύ μου άρεσε:

«Σημειώνεται ότι, σε περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει, πριν την πάροδο των πρώτων δώδεκα (12) μηνών, άλλο σταθερό εμπορικό πρόγραμμα (μπλε σήμανση) του Προμηθευτή, η μετάβασή του στο νέο σταθερό εμπορικό πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί χωρίς την ως άνω οικονομική επιβάρυνσή του.»

Άρα κλειδώνεις τιμή τώρα και αν τυχόν στο μέλλον βγει σταθερό με χαμηλότερη τιμή μπορείς να μεταπηδήσεις (με την αντίστοιχη ανανέωση στο χρόνο σύμβασης).

Μάλλον δεν περιμένουν να πέσουν άλλο οι τιμές 😂

22 λεπτά πριν, bilham είπε

Στο smart δεν έχεις πάγιο. Πληρώνεις μόνο το κόστος του πακέτου και τίποτα άλλο εκτός τις λοιπές χρεώσεις

Ναι, ναι! Έκανα μια υπόθεση, αν από τα 25 ευρώ τα 5 ήταν πάγιο, οι 150 kWh θα κόστιζαν 20/150=0,1333 €/kWh. Αλλά οι 100 θα κόστιζαν 0,20 € κ.ο.κ. 

Δεν είναι ιδιαίτερα ελκυστικό πρόγραμμα, καθώς απλά αποκτάς μια ελάχιστη χρέωση γύρω από ένα σημείο που δεν είναι και ανταγωνιστική.

Επεξ/σία από doomnx
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυξήθηκε η τιμή των ΥΚΩ ?

Με κατανάλωση περίπου 480 kwh το Νοέμβριο στην Elpedison είχα ΥΚΩ περίπου 3€

Με 520 kwh το Δεκέμβριο στον Ηρωνα βλέπω 24€

 

Παίζει ο κάθε πάροχος να αλλάζει τη χρέωση ΥΚΩ ανάλογα με το πρόγραμμα και να μου την έκανε ο Ηρωνας?

Εκτος αν φταίει το γεγονός οτι άργησε σχεδόν 1 μήνα η μετάβαση μου απο Elpedison σε ηρωνα με αποτέλεσμα η κατανάλωση που είχα στειλει (τα 520kwh) να φαίνεται οτι καταναλώθηκαν σε 10 μέρες κι έπεσε τσεκουριά στις ΥΚΩ.

Εχετε κανένα λινκ με τον τρόπο υπολογισμού των ΥΚΩ ?

Επεξ/σία από pdionisis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, doomnx είπε

Στους όρους των νέων σταθερών της VOLTON είδα ένα σημείο που πολύ μου άρεσε:

«Σημειώνεται ότι, σε περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει, πριν την πάροδο των πρώτων δώδεκα (12) μηνών, άλλο σταθερό εμπορικό πρόγραμμα (μπλε σήμανση) του Προμηθευτή, η μετάβασή του στο νέο σταθερό εμπορικό πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί χωρίς την ως άνω οικονομική επιβάρυνσή του.»

Άρα κλειδώνεις τιμή τώρα και αν τυχόν στο μέλλον βγει σταθερό με χαμηλότερη τιμή μπορείς να μεταπηδήσεις (με την αντίστοιχη ανανέωση στο χρόνο σύμβασης).

 

Δεν είναι ιδιαίτερα ελκυστικό πρόγραμμα, καθώς απλά αποκτάς μια ελάχιστη χρέωση γύρω από ένα σημείο που δεν είναι και ανταγωνιστική.

Κοίτα, δεν είναι για όλους. Αν κάποιοι ξέρουν την κατανάλωσή τους πάνω κάτω είναι μία ευκολία να πληρώνεις πάντα το ίδιο ποσό...

Και αυτό με την δωρεάν αλλαγή σταθερού προγράμματος επίσης θετικό. Αν πέσουν οι τιμές και βγει καινούριο σταθερό πηγαίνεις εκεί. Ακόμα παλεύουν μερικοί που είχαν το Solar με την ΗΡΩΝ να τους επιστρέψει τα 90€ που τους χρέωσαν επειδή πήγαν σε άλλο πρόγραμμα της εταιρείας! 😉

Επεξ/σία από bilham
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/1/2024 στις 10:49 ΠΜ, Nekro87 είπε

Στις 03/01/2024 είχα προφορική επικοινωνία με την Volton για αλλαγή παρόχου και σύναψη σύμβασης μαζί τους. Στις 04/01/2024 μου στέλνουν με email την αίτηση του συμβολαίου.Στέλνω το email με τα δικαιολογητικά έγγραφα με τις μετρήσεις και εν συνεχεία ακολούθησε τηλεφωνική ηχογραφημένη κλήση από την Volton όπου αποδέχτηκα/υπέγραψα.

Στις 09/01/2024 η Volton μου στέλνει μήνυμα μέσω viber ότι η αίτηση μου έχει καταχωρηθεί και μόλις ολοκληρωθεί η ενεργοποίηση θα επικοινωνήσουν μαζί μου.

Στις 10/01/2024 είδα την αλλαγή αριθμού στο μετρητή στο site του ΔΕΔΔΗΕ.

Σήμερα (15/01/2024) σε τηλεφωνική επικοινωνία που πραγματοποίησα με εκπρόσωπο της volton για να μάθω την πορεία της αίτησης μου,με ενημέρωσαν ότι δεν έχει ολοκληρωθεί η ενεργοποίηση της παροχής μου λόγω συγχώνευσης της volton με την ken, ότι ανήκω ακόμα στον προηγούμενο μου πάροχο (elpedison) και ότι η αλλαγή παρόχου θα γίνει πιθανότατα την επόμενη εβδομάδα. Εν συνεχεία επικοινώνησα τηλεφωνικώς με τον ΔΕΔΔΗΕ όπου με ενημέρωσαν ότι η αλλαγή παρόχου απο elpedison σε volton έχει γίνει στις 09/01/2024 με ενδείξεις μετρητή αυτές που τους έστειλα από 04/01/2024. 

Έχω ανοίξει ήδη αίτημα στο myrae.

Υ.Γ. Ελπε ήμουν από 01/12. Στις 12/12 περνάει για ένδειξη ο ΔΕΔΔΗΕ και βγαίνει εκκαθαριστικός λογαριασμός -77€. Τελικός δεν έχει βγει ακόμα. Επίσης στην εφαρμογή της Ελπε φαίνεται η ένδειξη που έδωσα στην Volton και είναι καταχωρημένη ότι είναι από ΔΕΔΔΗΕ στις 09/01.

Σήμερα πήρα απάντηση από myrae.

Spoiler

Screenshot_2024-01-19-16-47-12-138_cn_wps.moffice_eng-edit.jpg.9ef29bf8923ea0731cf0c2741483a04d.jpg

Επίσης άνοιξα αίτημα και στο ΔΕΔΔΗΕ για την λανθασμένη ένδειξη που έχουν καταχωρήσει στις 09/01 η οποία είναι αυτή που είχα δώσει στις 04/01 στην βολτον. Με πήραν σήμερα τηλ από ΔΕΔΔΗΕ και μου είπαν ότι δεν μπορεί να αλλαχθεί η μέτρηση καθώς είναι αυτή που έδωσα στη βολτον παρόλο που πέρασαν κάποιες μέρες και ότι τις κιλοβατώρες αυτών των ημερών θα τις χρεωθώ στο νέο πάροχο. Εμμέσως πλην σαφώς ξεκινησα στη βολτον με μείον κάποιες κιλοβατώρες και θα αναγκαστώ να φύγω νωρίτερα.

Προσωπικά πιστεύω ότι στη βολτον έβαλαν επίτηδες αυτή την προσφορά τώρα επειδή ήξεραν ότι λόγω της συγχώνευσης τους με την ΚΕΝ θα υπάρξει αυτή η καθυστέρηση και όλες οι παροχές θα ενεργοποιηθούν με τις μετρήσεις που έδωσαν οι πελάτες στις αιτήσεις τους. Δηλαδή θα γίνουν καπνός.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, kokos23 είπε

ο λογαριασμός που έχω ιανουαρίου με λήξη 10-1-24 είναι για την κατανάλωση οκτωβρίου - νοεμβρίου ...και εσύ περιμένεις του γενάρη;; 

Μου αρέσει που κάποιοι γέλαγαν όταν είπα ότι ο ΗΡΩΝ ήταν σε όλα άψογος, οι δε λογαριασμοί ανελλιπώς κάθε μήνα στο mail όπως και τα μηνύματα καταχώρησης ενδείξεων.  Εδώ στην ελπε πάω για 1,5 μήνα και τίποτα, χαλλλλλλλαρά πολύ χαλλλλλλλαρά.... 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Nekro87 είπε

Σήμερα πήρα απάντηση από myrae.

  Απόκρυψη περιεχομένων

Screenshot_2024-01-19-16-47-12-138_cn_wps.moffice_eng-edit.jpg.9ef29bf8923ea0731cf0c2741483a04d.jpg

Επίσης άνοιξα αίτημα και στο ΔΕΔΔΗΕ για την λανθασμένη ένδειξη που έχουν καταχωρήσει στις 09/01 η οποία είναι αυτή που είχα δώσει στις 04/01 στην βολτον. Με πήραν σήμερα τηλ από ΔΕΔΔΗΕ και μου είπαν ότι δεν μπορεί να αλλαχθεί η μέτρηση καθώς είναι αυτή που έδωσα στη βολτον παρόλο που πέρασαν κάποιες μέρες και ότι τις κιλοβατώρες αυτών των ημερών θα τις χρεωθώ στο νέο πάροχο. Εμμέσως πλην σαφώς ξεκινησα στη βολτον με μείον κάποιες κιλοβατώρες και θα αναγκαστώ να φύγω νωρίτερα.

Προσωπικά πιστεύω ότι στη βολτον έβαλαν επίτηδες αυτή την προσφορά τώρα επειδή ήξεραν ότι λόγω της συγχώνευσης τους με την ΚΕΝ θα υπάρξει αυτή η καθυστέρηση και όλες οι παροχές θα ενεργοποιηθούν με τις μετρήσεις που έδωσαν οι πελάτες στις αιτήσεις τους. Δηλαδή θα γίνουν καπνός.

 

 

Παρόμοιο πρόβλημα έχω κι εγώ αλλά με την ανάποδη διαδρομή, από βολτον για ΕΛΠΕ.

Ενώ έδωσα μέτρηση όταν υπέγραψα στην ΕΛΠΕ στις 28/12 στέλνοντας φωτογραφία μετρητή, η ένδειξη αυτή δεν φαίνεται πουθενά στην εφαρμογή τους. Αντίθετα η ένδειξη που φαίνεται, είναι αυτή που είχα δώσει όταν είχα πάει στη βολτον δύο μήνες πριν 27/10.

Δηλαδή σύμφωνα με αυτά, στους δύο μήνες που έκατσα στη βολτον δεν έκαψα ούτε μια κιλοβατώρα! Απίθανα πράγματα. Επισης η ένδειξη που είχα δώσει στη βολτον είναι περασμένη ως ένδειξη του ΔΕΔΔΗΕ.  

Εντωμεταξυ πέρασε ο ΔΕΔΔΗΕ 6/1 για προγραμματισμένη επιτόπια και αυτή φαίνεται κανονικά στην εφαρμογή της ΕΛΠΕ. Και έτσι φαίνεται ότι από 27/10 μέχρι 28/12 έχω κατανάλωση 0kw, και από 28/12 μέχρι 6/1 620kw!! 

Τα έχουν κάνει μπαχαλο, μίλησα ήδη εχθές με ΔΕΔΔΗΕ και μου είπαν να ξαναπάρω σήμερα γιατί κάναν αναβάθμιση στο σύστημα και δεν μπορούσα να δει λεπτομέρειες. Αν δεν βγει άκρη θα ανοίξω αίτημα myrae και ΔΕΔΔΗΕ. 

Κάποια άλλη πρόταση από τους ειδικούς;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν φύγω από ηρων μετά από δύο βδομάδες παραμονής θα εκδοθεί ένας τελικός λογαριασμός μόνο η παίζει να βγάλουν έναντι?ζητησα να βάλω πάγια εντολή για να μη χρεωθω εγγύηση, αλλά με ενημέρωσαν οτι γίνεται μονο μετά την έκδοση του πρώτου λογαριασμού. Είχα την εντύπωση ότι μέσω της εφαρμογής myheron μπορείς να βάλεις πάγια εντολή για να τη γλιτωσεις,δεν ισχύει?

Επεξ/σία από messinia3
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Cmg__ said:



2. Και εσύ είπες ότι εναλλακτικά μπορώ να πάω στον άλλο πάροχο και να δώσω +500, αυτό λέω και εγώ
 

Στις 12/2, όχι νωρίτερα. Αν κάνεις αίτηση σε κατάστημα, η αλλαγή παίρνει 1 μέρα. Αν μπλέξεις με τηλέφωνα,.συνεναισεις, εκκρεμή δικαιολογητικά και δε ξέρεις πότε θα φύγει η αίτηση στον ΔΕΔΔΗΕ κι αν ο πάροχος έστειλε την ένδειξη ή όχι, η αλλαγή είναι λοταρία.

1 hour ago, Nekro87 said:

Επίσης άνοιξα αίτημα και στο ΔΕΔΔΗΕ για την λανθασμένη ένδειξη που έχουν καταχωρήσει στις 09/01 η οποία είναι αυτή που είχα δώσει στις 04/01 στην βολτον. Με πήραν σήμερα τηλ από ΔΕΔΔΗΕ και μου είπαν ότι δεν μπορεί να αλλαχθεί η μέτρηση καθώς είναι αυτή που έδωσα στη βολτον παρόλο που πέρασαν κάποιες μέρες και ότι τις κιλοβατώρες αυτών των ημερών θα τις χρεωθώ στο νέο πάροχο. Εμμέσως πλην σαφώς ξεκινησα στη βολτον με μείον κάποιες κιλοβατώρες και θα αναγκαστώ να φύγω νωρίτερα.

 

Προσωπικά πιστεύω ότι στη βολτον έβαλαν επίτηδες αυτή την προσφορά τώρα επειδή ήξεραν ότι λόγω της συγχώνευσης τους με την ΚΕΝ θα υπάρξει αυτή η καθυστέρηση και όλες οι παροχές θα ενεργοποιηθούν με τις μετρήσεις που έδωσαν οι πελάτες στις αιτήσεις τους. Δηλαδή θα γίνουν καπνός.

 

 

8/2 φύγε, και δώσε ένδειξη στο νέο πάροχο κάτι παραπάνω από 500kw διαφορά.

53 minutes ago, Giannis_Io said:

Παρόμοιο πρόβλημα έχω κι εγώ αλλά με την ανάποδη διαδρομή, από βολτον για ΕΛΠΕ.

Ενώ έδωσα μέτρηση όταν υπέγραψα στην ΕΛΠΕ στις 28/12 στέλνοντας φωτογραφία μετρητή, η ένδειξη αυτή δεν φαίνεται πουθενά στην εφαρμογή τους. Αντίθετα η ένδειξη που φαίνεται, είναι αυτή που είχα δώσει όταν είχα πάει στη βολτον δύο μήνες πριν 27/10.

Δηλαδή σύμφωνα με αυτά, στους δύο μήνες που έκατσα στη βολτον δεν έκαψα ούτε μια κιλοβατώρα! Απίθανα πράγματα. Επισης η ένδειξη που είχα δώσει στη βολτον είναι περασμένη ως ένδειξη του ΔΕΔΔΗΕ.  

Εντωμεταξυ πέρασε ο ΔΕΔΔΗΕ 6/1 για προγραμματισμένη επιτόπια και αυτή φαίνεται κανονικά στην εφαρμογή της ΕΛΠΕ. Και έτσι φαίνεται ότι από 27/10 μέχρι 28/12 έχω κατανάλωση 0kw, και από 28/12 μέχρι 6/1 620kw!! 

Τα έχουν κάνει μπαχαλο, μίλησα ήδη εχθές με ΔΕΔΔΗΕ και μου είπαν να ξαναπάρω σήμερα γιατί κάναν αναβάθμιση στο σύστημα και δεν μπορούσα να δει λεπτομέρειες. Αν δεν βγει άκρη θα ανοίξω αίτημα myrae και ΔΕΔΔΗΕ. 

Κάποια άλλη πρόταση από τους ειδικούς;

Στην αίτηση που υπέγραψες στην Elpedison, αναγράφεται η ένδειξη της φωτογραφίας;

Ή υπέγραψες την αίτηση με κενή ένδειξη κι έστειλες μετά τη φωτογραφία του μετρητή;

Αν ισχύει το 1ο, επισυνάπτεις την αίτηση στον ΔΕΔΔΗΕ και τους εξηγείς ότι η Elpedison έγραψε λάθος ένδειξη στον Θαλή (το σύστημα του ΔΕΔΔΗΕ που λαμβάνει τα αιτήματα εκπροσώπησης). Ζητάς να καταχωρηθεί στις 28/12 η σωστή ένδειξη.

Αν ισχύει το 2ο, πολύ δύσκολα θα βγάλεις άκρη.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...