Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, doomnx είπε

Εγώ με την καθυστέρηση και την προγραμματισμένη καταμέτρηση που έγινε τη Δευτέρα, πρέπει να πέρασα στην 3η κλίμακα των ΥΚΩ...

myrae ΔΕΔΔΗΕ διορθωτικό και αποζημιωση (αν και φαντάζομαι δεν είναι μεγάλο ποσό)

έκανα edit πριν, πέρασαν τελικά για επιτόπια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Captain_AMeAKA είπε

Το ξαναβάζω γιατι χθές χάθηκε....

Την εγγύηση σου την επιστρέφουν στον τελικό. Πήρες τελικό;

4 λεπτά πριν, korakios είπε

myrae ΔΕΔΔΗΕ διορθωτικό και αποζημιωση (αν και φαντάζομαι δεν είναι μεγάλο ποσό)

έκανα edit πριν, πέρασαν τελικά για επιτόπια

Τι αποζημίωση, εγώ έκανα την πατάτα που δήλωσα λιγότερες kWh στη ΔΕΗ για να μην αλλάξω κλίμακα ΥΚΩ αλλά δεν με έκοψε ότι τελικά θα περνούσαν για την προγραμματισμένη καταμέτρηση και θα τις πλήρωνα ακριβότερες στην ΕΛΠΕ 😂

Επεξ/σία από doomnx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Captain_AMeAKA είπε

Όπως είχα αναφέρει πολλές σελίδες πλέον πριν, ο Ηρων μου έβγαλε έναντι λογαριασμό για 8 μέρες 100ε για Νοέμβριο. Έπειτα είχα κάνει τουρισμό στην elpe για τα 100 του Δεκ και τώρα απ αρχές του μήνα είμαι volton. Θέλω να ξαναγυρίσω Ηρων θα έχω πρόβλημα με τον έναντι αν δεν τον πληρώσω? Στην ουσία όλο το ποσό ήταν λόγω της εγγύησης που κακώς δεν είχα βάλει την παγια.

 

2 λεπτά πριν, Captain_AMeAKA είπε

Το ξαναβάζω γιατι χθές χάθηκε....

προσωπικά το είδα αλλά κακώς ζητάς συμβουλή του να αφήσεις απλήρωτο λογαριασμό

εξαρτάται το πόσο σίγουρος είσαι οτι θα είναι τελικός ο επόμενος

αν δεν είναι θα έχεις έναν απλήρωτο λογαριασμό

αν τον ξεχάσεις θα έχεις ειδοποίηση για διακοπή και δεν παίζουμε με αυτά

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι δεν τον έχω πληρώσει ακόμα αν και το σκέφτομαι για να μην έχω να περιμένω μετά. Εκανα αίτημα να βγει τελικος αλλα αν δεν εχει βγει μεχρι τελος του μηνα θα εχω προβλημα να επιστρεψω λετε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Captain_AMeAKA είπε

αλλα αν δεν εχει βγει μεχρι τελος του μηνα θα εχω προβλημα να επιστρεψω λετε?

δε νομίζω , απλά θα κάνεις αίτηση σαν νέος πελάτης και όχι απο το myheron , επίσης αν είσαι απο υπολογιστή θα πρέπει να κάνεις αποσύνδεση πρώτα απο το myheron γιατί αλλιώς το e-contract θα σε πάει εκεί

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικα καλεσα ΔΕΔΔΗΕ και μου ειπαν οτι φαινεται να ειμαι πια στη βολτον!

Απλα εχει/ειχε καποια βλαβη το συστημα κ ισως γι αυτο δεν εχω ενημερωθει ακομα! Και μου ειπαν οτι προφανως μεσα στις επομενες μερες θα λαβω κ τελικο λογαριασμο απ τον προηγουμενο παροχο!

 

Παντως περιεργο, γιατι χθες δοκιμασα και με τους 2 τροπους που ανεφερε ο korakios μεσω του δεδδηε και του αριθμου παροχης  και το εδειχνε ακομα στην elpe. 🥴

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, paranoid_android είπε

Τελικα καλεσα ΔΕΔΔΗΕ και μου ειπαν οτι φαινεται να ειμαι πια στη βολτον!

Απλα εχει/ειχε καποια βλαβη το συστημα κ ισως γι αυτο δεν εχω ενημερωθει ακομα! Και μου ειπαν οτι προφανως μεσα στις επομενες μερες θα λαβω κ τελικο λογαριασμο απ τον προηγουμενο παροχο!

 

Παντως περιεργο, γιατι χθες δοκιμασα και με τους 2 τροπους που ανεφερε ο korakios μεσω του δεδδηε και του αριθμου παροχης  και το εδειχνε ακομα στην elpe. 🥴

βασικά ζάλισέ τους με ticket , γιατί έτσι λέγαν και μένα , οτι είχε γίνει η αλλαγή και ρώτησα γιατί δε φαίνεται στο σύστημα και μου λέει δεν έχει σημασία έχει ολοκληρωθεί . Όμως δεν είχαν ενημερωθεί οι πάροχοι , μπορεί δλδ ο ΔΕΔΔΗΕ να πέρασε την αλλαγή αλλά δεν έχει ολοκληρωθεί συστημικά 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως οι μπαγάσηδες της elpe είναι πολύ οργανωμένοι...ενώ μου έβαλαν εγγύηση 100ε σε έναντι,με το που ενεργοποίησα την πάγια καπάκι βγήκε διορθωτικός που την αφαίρεσε,μέσα σε 2 μέρες όλα αυτά.

Επίσης επιβεβαιώνω ότι  έναντι(παρότι θεωρητικά δέχεται καταμέτρηση) ,βάζουν ότι κατανάλωση θέλουν...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, korakios είπε

βασικά ζάλισέ τους με ticket , γιατί έτσι λέγαν και μένα , οτι είχε γίνει η αλλαγή και ρώτησα γιατί δε φαίνεται στο σύστημα και μου λέει δεν έχει σημασία έχει ολοκληρωθεί . Όμως δεν είχαν ενημερωθεί οι πάροχοι , μπορεί δλδ ο ΔΕΔΔΗΕ να πέρασε την αλλαγή αλλά δεν έχει ολοκληρωθεί συστημικά 

Ωραια  το ανοιγω τωρα! Τι να γραψω ομως? Οτι δεν εχουν ενηνερωσει τον παροχο για την εναρξη εκπροσωπησης απο βολτον;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, paranoid_android είπε

Ωραια  το ανοιγω τωρα! Τι να γραψω ομως? Οτι δεν εχουν ενηνερωσει τον παροχο για την εναρξη εκπροσωπησης απο βολτον;

ρώτα πρώτα volton και μετά , βασικά περίμενε και λίγες μέρες γιατί θα πετάξουν το κλασσικό οτι έπεσε το σύστημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/1/2024 στις 12:10 ΜΜ, KoGi είπε

Κι εγω περιμενω απο 4/1 την αλλαγη.

Η Volton μου λεει τα εχουμε στειλει απο 10/1 αλλα δεν εχουν παρει ενημερωση!

Μιλαω με ΔΕΔΔΗΕ και μου λενε εχουμε κανει την αλλαγη απο 11/1!!

Ξαναμιλαω με Volton και συνεχιζουν να μην βλεπουν κατι, οποτε τωρα φταινε τα συστηματα λογω συγχωνευσης.

Απο 22/1 μου λεει θα φτιαξουν ολα οποτε να τους παρω τοτε να το δουμε. 

Λετε να μη με χρεωσει κανεις ολο αυτο τον καιρο? 🤣

 

εκειμέσα είναι κανονικό μεντράνο. κ οι καημένοι οι υπάλληλοι δεν φταίνε όλοι.. σήμερα με πήραν δεν το πρόλαβα, πήρα πίσω και απλα με έκαναν πάσες ο ένας στον άλλον και κανείς δεν ήξερε τίποτα για το έγκλημα... ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ειπα τα ίδια και ΄το εψαχναν και δεν ξέρανε και κάτσε να σε συνδέσουμε στον τάδε, και πάλι έβγαινε άλλος στην τύχη🤣.. Κόλλησα σε ατέρμονο βρόχο.. στον τελευταίο είπα στοπ όταν πήγε να με συνδέσει 4η φορα... 

14 μέρες έχω κάνει αίτημα, και τπτ. Επίσης μου έστειλαν λάθος συμβόλαιο (το ex post αντι το ex ante), παρόλο που τους έστειλα και email με λινκ του προγράμματος, αλλα και τηλεφωνικά.. (κ είναι κ καλά ηχογραφημένο) είχαμε πει άλλο.. δεν το πήρα χαμπάρι και συμφώνησα αλλα δεν πειράζει.

τους τελευταίους ταξιδιάρικους μήνας, μπορώ να πώ ότι παίρνουν μετάλλειο σε ανοργανωσιά..

 

Οπότε μου γεννιόνται 2 σκέψεις:
1. πόσο καιρό θα πάρει να φύγουμε απο volton όταν τελειώσουν οι 500 kw. Θα μου πεις ούτως η άλλως στέλνεις εσύ ενδείξεις, εκτός αν είσαι άτυχος και περάσει κανας ΔΕΔΔΗΕ
2. σε περίπτωση που ο προ-volton παροχός ήταν ακριβός, τώρα θα πλήρωνα 2-3 εβδομάδες έξτρα ακριβές... Άρα να το ξέρουμε.. Εκτός αν είναι αντιτουριστικός μηχανισμός, ή θέμα δεδδηε που δεν νομίζω.  Μάλλον είναι ό,τι νά' ναι η volton..


Επίσης είναι οι μόνοι που έχουν αργήσει 9 ημέρες να απαντήσουν αίτημα Myrae. Υποτίθεται έχουν deadline 10 ημέρες... και δεν πιστεύω να απαντήσουν αύριο.. Έχει μπουκώσει το πράμα εκει...

Επεξ/σία από Cmg__
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

ρώτα πρώτα volton και μετά , βασικά περίμενε και λίγες μέρες γιατί θα πετάξουν το κλασσικό οτι έπεσε το σύστημα

Βασικά έχει 2-3 μέρες που όταν καλείς ΔΕΔΔΗΕ, ακούς αυτοματοποιημένο μήνυμα ότι έχουν τεχνικό θέμα και το λένε και οι εκπρόσωποι. Φαντάσου ούτε την προχθεσινή μέτρηση δεν έχουν ανεβάσει ακόμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Cmg__ είπε

2. σε περίπτωση που ο προ-volton παροχός ήταν ακριβός, τώρα θα πλήρωνα 2-3 εβδομάδες έξτρα ακριβές... Άρα να το ξέρουμε.. Εκτός αν είναι αντιτουριστικός μηχανισμός, ή θέμα δεδδηε που δεν νομίζω.  Μάλλον είναι ό,τι νά' ναι η volton..

εαν εχει αλλάξει το ψηφίο στον αριθμό παροχής και έχεις επιβεβαίωση απο τον ΔΕΔΔΗΕ οτι ολοκληρώθηκε το αίτημα, θεωρώ δεν έχεις λόγο να αγχώνεσαι, είσαι στην Volton απλά δεν το ξέρουν/βλέπουν.

Είμαι σε ακριβώς ίδια φάση, αλλα δεν τους έχω πάρει καν τηλέφωνο μιας και διαβάζω εδώ οτι δεν βγάζετε άκρη, οπότε περιμένω απο βδομάδα που θα έχει στρώσει το σύστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...