Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια παρατήρηση σχετικά με τις πληρωμές λογ/σμων μέσω του we pay (we energy). Δεν σε παραπέμπει σε περιβάλλον τραπέζης για πληκτρολόγηση στοιχείων κάρτας. Τον περασμένο μήνα έπεσα θύμα υποκλοπής της κάρτας μου και ένα από τα σαητ που είχα κάνει συναλλαγή ήταν αυτό (δεν λέω ότι αυτό ήταν υπεύθυνο, δεν μπορώ να ξέρω). Τους έστειλα και μεηλ να το διορθώσουν γιατί ίσως να είναι κενό ασφαλείας το ότι δεν σε παραπέμπει σε περιβάλλον τραπέζης για πληρωμή. 

Επεξ/σία από 1comment
  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους.Ειμαι φρέσκο μέλος!!  Θα ήθελα την γνώμη σας γιατι είμαι σε δίλλημα. Είμαι εδω και 3 χρόνια στην Elin και κοτΒ. Απο το electricon πήγα στο On οικιακο νυχτερινο,οταν έγιναν οι αλλαγες. Βασικα δεν ειχα ποτέ πρόβλημα μαζι τους. Και με την ρητρα αναπροσαρμογής ,ποτέ δεν πλήρωσα υπερβολικά χρήματα. Σχεδον 0.10 η και λιγότερο έβγαινε η τιμη της kw. Ολα αναλυτικά και με διαφάνεια γραμμένα στους λογαριασμούς(επιδοτήσεις κ.λ.π). Ωστόσο πλέον με τις νεες αλλαγές η τιμη για αυγουστο ειναι 0.530 για ημέρα + νύχτα, και 0 παγιο. Απο σεπτέμβρη άγνωστο το τι θα ακολουθήσει. Διαβάζοντας το φόρουμ ειμαι με το ένα πόδι να πάω στην Δεη Γ1Ν και με το άλλο να μείνω στην Elin. Παρακολουθώντας το θέμα της ενέργειας,κάτι μου λέει οτι θα ακριβύνουν κι άλλο την τιμη της kw τους επομενους μήνες.Και ίσως ολο αυτο είναι ένα κόλπο να γυρισουμε όλοι στην Δεη ?? Σας ευχαριστώ πολυ εκ των προτέρων

Δημοσ.

Μόλιςε πήραν τηλ από ζενίθ.... μιλάμε οι τύποι δεν παίζονται, άρχισε το μπίρι μπίρι στην μάνα,παίρνω το ακουστικό της λέω ότι έχω το home online πριν από τον 12 του 21 κ ότι πληρώνω πιο λίγο απ' όλους...εεε μου λέει πλέον από προχθές άλλαξαν τα πράγματα,της λέω ότι τροπολογία αφορά μόνο τα κυμαινόμενα τιμολόγια,όχι Μ λέει αφορά κ τα σταθερά κ σε εμάς θα πληρώνεται 0,06 τελική,δεν ντρέπεστε να λέτε ψέματα της λέω....εεε με τα πολλά της λέω θέλεις να γίνεις διάσημη στο ίντερνετ μήπως;καλό απόγευμα μου λέει ..

Εντάξει κάνουν τη δουλειά τους το καταλαβαίνω αλλά κ ι πρόλογος μέχρι ενός σημείου όχι με τρανταχτά ψέματα...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είδα σήμερα το email του ΗΡΩΝ για αλλαγή στο πρόγραμμα μου.

Spoiler

Αγαπητή/έ Πελάτη,

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο ΗΡΩΝ στο πλαίσιο των πλέον πρόσφατων νομοθετικών ρυθμίσεων και των τροποποιήσεών τους, έχει προχωρήσει στις απαραίτητες αλλαγές του προγράμματός σας σύμφωνα με τις νέες χρεώσεις ΗΡΩΝ PROTECT 4 ΗΟΜΕ για κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας από 1/8, τις οποίες μπορείτε να δείτε αναλυτικά, ακολουθώντας τον σύνδεσμο https://bit.ly/3PDfzv2

 

Γνωρίστε τώρα το νέο μας εμπορικό πρόγραμμα ΗΡΩΝ GENEROUS 4 ΗΟΜΕ στο www.heron.gr για να εξασφαλίσετε προστασία από τις αυξήσεις των τιμών ηλεκτρικής ενέργειας και σημαντική έκπτωση συνέπειας, χωρίς χρονικές δεσμεύσεις, ενώ παράλληλα επωφελείστε από την κρατική επιδότηση Τ.Ε.Μ..

 

Παραμένουμε πάντοτε δίπλα σας για να σας παρέχουμε τα καλύτερα προγράμματα ηλεκτρικής ενέργειας!

 

Με εκτίμηση

Για την ΗΡΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Ε.

PROTECT 4 HOME και GENEROUS 4 HOME τι διαφορά έχουν;

Επίσης επειδή έχω και φυσικο αεριο μαζί με 45% έκπτωση αυτή θα αλλάξει τώρα που άλλαξε το πρόγραμμα του ρεύματος;

Επεξ/σία από Tony316
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, Merenda7 είπε

Καλησπέρα σε όλους.Ειμαι φρέσκο μέλος!!  Θα ήθελα την γνώμη σας γιατι είμαι σε δίλλημα. Είμαι εδω και 3 χρόνια στην Elin και κοτΒ. Απο το electricon πήγα στο On οικιακο νυχτερινο,οταν έγιναν οι αλλαγες. Βασικα δεν ειχα ποτέ πρόβλημα μαζι τους. Και με την ρητρα αναπροσαρμογής ,ποτέ δεν πλήρωσα υπερβολικά χρήματα. Σχεδον 0.10 η και λιγότερο έβγαινε η τιμη της kw. Ολα αναλυτικά και με διαφάνεια γραμμένα στους λογαριασμούς(επιδοτήσεις κ.λ.π). Ωστόσο πλέον με τις νεες αλλαγές η τιμη για αυγουστο ειναι 0.530 για ημέρα + νύχτα, και 0 παγιο. Απο σεπτέμβρη άγνωστο το τι θα ακολουθήσει. Διαβάζοντας το φόρουμ ειμαι με το ένα πόδι να πάω στην Δεη Γ1Ν και με το άλλο να μείνω στην Elin. Παρακολουθώντας το θέμα της ενέργειας,κάτι μου λέει οτι θα ακριβύνουν κι άλλο την τιμη της kw τους επομενους μήνες.Και ίσως ολο αυτο είναι ένα κόλπο να γυρισουμε όλοι στην Δεη ?? Σας ευχαριστώ πολυ εκ των προτέρων

ΔΕΗ - 3,5€ πάγιο και 0,4860

ΕΛΙΝ - 0€ πάγιο και 0,53

Στις 300 kWh  η διαφορά είναι 300*44=13,20-3,5=9,7€ τον Αύγουστο...

Στις 200kWh η διαφορά είναι 200*44=8,8-3,5 = 5,3€

Σύγκρινε εξοικονόμηση, εξυπηρέτηση κτλ και αποφάσισε...

13 λεπτά πριν, Tony316 είπε

PROTECT 4 HOME και GENEROUS 4 HOME τι διαφορά έχουν;

Επίσης επειδή έχω και φυσικο αεριο μαζί με 45% έκπτωση αυτή θα αλλάξει τώρα που άλλαξε το πρόγραμμα του ρεύματος;

Λογικά του Φυσικού Αερίου όχι...άλλωστε εάν έχεις 45% έκπτωση θα πληρώνεις και ρήτρα TTF πάνω στο κυμαινόμενο

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, 1comment είπε

Προσοχή με τις πληρωμές λογ/σμων μέσω του we pay (we energy). Δεν σε παραπέμπει σε περιβάλλον τραπέζης για πληκτρολόγηση στοιχείων κάρτας. Τον περασμένο μήνα έπεσα θύμα υποκλοπής της κάρτας μου και ένα από τα σαητ που είχα κάνει συναλλαγή ήταν αυτό. Τους έστειλα και μεηλ να το διορθώσουν γιατί ίσως να είναι τεράστιο κενό ασφαλείας να μην σε παραπέμπει σε περιβάλλον τραπέζης για πληρωμή. 

Έχει secure connection.

Spoiler

333.jpg.08e1c6f82a19c2286199255ad81f9f42.jpg

Tην ώρα της πληρωμής έβγαλε ειδοποίηση στο smartphone για να κάνω approval τη συναλλαγή.

Spoiler

111.jpg.d6927df19273dad1646f953ad549a22f.jpg

Η πληρωμή γίνεται μέσω e-pos της Εθνικής Τράπεζας.

Spoiler

f.jpg.85be7c94b754a5dd72064fde11232927.jpg

Πέρασε μια χαρά κι από security check στο ssltrust

Πάντως έχεις δίκιο ότι εφόσον δε βλέπεις σε τι περιβάλλον πληρώνεις, σου μπαίνουν στο μυαλό διάφορα.

Aκόμα κι εγώ που κάθησα και το έψαξα... θα προτιμήσω από δω και πέρα να πληρώνω μέσω ebanking... ούτως ή άλλως λόγω business account έχω 3 δωρεάν πληρωμές το μήνα για λογαριασμούς ΔΕΚΟ.

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, ekrepali είπε

 

Πάντως έχεις δίκιο ότι εφόσον δε βλέπεις σε τι περιβάλλον πληρώνεις, σου μπαίνουν στο μυαλό διάφορα.

Aκόμα κι εγώ που κάθησα και το έψαξα... θα προτιμήσω από δω και πέρα να πληρώνω μέσω ebanking... ούτως ή άλλως λόγω business account έχω 3 δωρεάν πληρωμές το μήνα για λογαριασμούς ΔΕΚΟ.

Εγώ μετά από αυτό που έπαθα δεν ξανακάνω ιντερνετική συναλλαγή χωρίς να δω περιβάλλον τραπέζης (1600Ε η προσωπική μου ζημιά μετά από υποκλοπή). Ειλικρινά μου κάνει εντύπωση να μην το βλέπω σε εταιρία παροχής ρεύματος που λογικά θα εξυπηρετεί μεγάλο όγκο πληρωμών με κάρτα. Με κάλεσαν και μου απάντησαν ότι δεν υπάρχει κανένα θέμα ασφαλείας και αυτή είναι η διαδικασία κ.ο.κ. Τουλάχιστον σε θέματα εξυπηρέτησης είναι γρήγοροι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, 1comment είπε

Εγώ μετά από αυτό που έπαθα δεν ξανακάνω ιντερνετική συναλλαγή χωρίς να δω περιβάλλον τραπέζης (1600Ε η προσωπική μου ζημιά μετά από υποκλοπή). Ειλικρινά μου κάνει εντύπωση να μην το βλέπω σε εταιρία παροχής ρεύματος που λογικά θα εξυπηρετεί μεγάλο όγκο πληρωμών με κάρτα. Με κάλεσαν και μου απάντησαν ότι δεν υπάρχει κανένα θέμα ασφαλείας και αυτή είναι η διαδικασία κ.ο.κ. Τουλάχιστον σε θέματα εξυπηρέτησης είναι γρήγοροι.

Έκανα άλλη μια δοκιμή... μετά την καταχώρηση του RF / ποσού / κινητού / email... το κεντρικό παράθυρο που ανοίγει είναι όντως περιβάλλον Eθνικής Τράπεζας, απλά το έχουν καμουφλάρει με δικό τους design μέσα στην ιστοσελίδα της WE (java?) Αχρείαστα πράγματα... τέσπα.

Spoiler

333.jpg.88cfb2f967a6d1ab942fdb0438d756e7.jpg

 

Επεξ/σία από ekrepali
Δημοσ.
4 ώρες πριν, aikaterinib είπε

Είχα κάνει αίτηση να πάω στην  EFA τον Μάρτιο σε επαγγελματικό με 0,1628 €/kWh και 17,512€ /μήνα παγιο .Ο πάροχος που εχω είναι Volton .Από τότε ακόμα δεν εχουν κάνει την αλλαγη και στα τηλέφωνα λενε οτι περιμενουν να κάνει το κύκλο και με πανε απο μηνα σε μηνα.Η λογαριασμοι της Volton ερχονται κανονικά .Μπορειτε να μου πειτε τι μπορω να κάνω .Υπαρχει περιπτωση να γινει η μεταβαση ποτέ η χάνω τον χρόνο ασκοπα? 

Δηλαδή απο Μάρτιο περιμένεις με τα τηλέφωνα ??????

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας,

Τελος του μηνα ληγει το σταθερο μου στην protergia και οπως πολυ ακομα ειμαι σε φαση αναζητησης.

Μπηκα πριν λιγο στο https://www.energycost.gr/ οπου συμπληρωνοντας καποια δεδομενα  οπως : τριφασικο, νυχτερινο, καταναλωση γυρω στις 5000 kwh ημερα και 1000kwh νυχτα κ.α. μου εμφανισε τον παρακατω συγκριτικο πινακα..

 

 

 

Ξερετε κατα ποσο ειναι αξιοπιστη η συγκριση ?

 

Screenshot 2022-08-03 at 15-46-18 search_compare Κόστος Ενέργειας - ΡΑΕ.png

Screenshot 2022-08-03 at 15-47-59 search_compare Κόστος Ενέργειας - ΡΑΕ.png

Επεξ/σία από ppetros
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Merenda7 είπε

Διαβάζοντας το φόρουμ ειμαι με το ένα πόδι να πάω στην Δεη Γ1Ν και με το άλλο να μείνω στην Elin. Παρακολουθώντας το θέμα της ενέργειας,κάτι μου λέει οτι θα ακριβύνουν κι άλλο την τιμη της kw τους επομενους μήνες.Και ίσως ολο αυτο είναι ένα κόλπο να γυρισουμε όλοι στην Δεη ?? Σας ευχαριστώ πολυ εκ των προτέρων

Για ΔΕΗ στο αλλο θέμα , αν σε συμφέρει για Αύγουστο κατέβασε το excel της 1ης σελίδας

1 λεπτό πριν, ppetros είπε

Μπηκα πριν λιγο στο https://www.energycost.gr/ οπου συμπληρωνοντας καποια δεδομενα  οπως : τριφασικο, νυχτερινο, καταναλωση γυρω στις 5000 kwh ημερα και 1000kwh νυχτα κ.α. μου εμφανισε τον παρακατω συγκριτικο πινακα..

δεν το εχω τσεκάρει με τα νέα προγράμματα , παλιότερα ήταν παρωχημένο με αρκετά (και σοβαρά) λάθη

κατέβασε το excel της 1ης σελίδας

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έφυγα από την nrg και εξόφλησα εμπρόθεσμα  όλους τους λογαριασμούς. Η έκπτωση συνέπειας 15% για τον τελευταίο λογαριασμό δεν μου επιστράφηκε ποτέ. Προσέφυγα στη ΡΑΕ και η ΡΑΕ αντί να παρέμβει στέλνει το μήνυμά μου στην nrg και τις απαντήσεις της nrg σε μένα. Αυτό δεν είναι παρεμβαση. Αυτό είναι ταχυδρομική υπηρεσία. Σας παραθέτω τα μηνύματα:

Εγω προς ΡΑΕ:"Εξόφλησα εμπρόθεσμα τον τελικό λογαριασμό που επισυνάπτω και δεν εκδόθηκε νέος με επιστροφή της έκπτωσης συνέπειας 15% δηλαδή 13,19 ευρώ. Παρακαλώ για την άμεση συμμόρφωση της εταιρείας γιατί έχουν περάσει 18 μήνες που αρνείται να ικανοποιήσει το αίτημά μου. 
Με εκτίμηση "

Απάντηση ΡΑΕ:(σ.σ.:Μου μεταφέρει απάντηση της nrg)

Αξιότιμε κύριε ... καλησπέρα σας,

Ευχαριστούμε θερμά για την επικοινωνία σας με την nrg.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι βάσει της εμπορικής πολιτικής της εταιρείας δεν αποδίδεται η έκπτωση συνέπειας στον τελικό εκκαθαριστικό λογαριασμό, καθώς η έκπτωση αυτή αποδίδεται στους λογαριασμούς που έπονται των εκκαθαριστικών.

Επιπλέον, μπορείτε να ανατρέξετε και στους γενικούς όρους της μεταξύ μας σύμβασης, στους οποιους αναφέρεται αναλυτικά και εκτενώς η συγκεκριμένη ενημέρωση .

Προς διευκόλυνση σας ,θα  μπορούσαμε να σας αποστείλουμε την εν λόγω συμβαση ,ούτως ώστε να σας γνωστοποιήθεί το σχετικό εδάφιο, το οποίο εντοπίζεται στον "κατάλογο προωθητικών ενεργειών & εκπτώσεων 

επι προγραμμάτων ηλεκτρικής ενέργειας για οικιακές και επαγγελματικές παροχές χαμηλής τάσης & ειδικοί οροί αυτών".

Ως εκ τούτου , θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε ότι το αίτημα σας δεν δύναται να υλοποιηθεί ,καθως η εταιρεία λειτουργεί έννομα και σε πλήρη εναρμόνιση με τους Γενικούς Όρους της μεταξύ μας σύμβασης ,

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιοδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία.

Με εκτίμηση,

.....
Customer Experience Consultant
nrg

Ανταπάντηση δική μου προς ΡΑΕ:"Δυστυχώς η εταιρεία nrg εξακολουθεί με αόριστες απαντήσεις να επιμένει πως δεν υποχρεούται να πιστώσει την έκπτωση συνέπειας.Επισυνάπτω τους όρους της από 30/8/2019 σύμβασης που είχαμε υπογράψει,όπου στην τελευταία σελίδα που επιγράφεται:"ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ ΕΠΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΟΙΚΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓ/ΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΑΜΗΛΗΣ ΤΑΣΗΣ & ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΑΥΤΩΝ",στην παράγραφο Ε.3α.Εκπτώσεις συνέπειας στις χρεώσεις προμήθειας. Σε περίπτωση που ορισμένος Πελάτης εξοφλεί εμπροθέσμως τους λογαριασμούς του, θα λαμβάνει την κάτωθι αναφερόμενη έκπτωση επί των χρεώσεων προμήθειας του αντιστοίχου προγράμματος προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας που έχει επιλέξει, όπως αυτές αναφέρονται στον Γενικό Τιμοκατάλογο Προσφερόμενων Προγραμμάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας, ως εξής: • Επί των προγραμμάτων: «nrg Basic» (οικιακές παροχές) και «nrg Basic N» (οικιακές παροχές με νυχτερινό),... προβλέπεται έκπτωση συνέπειας 15% στις χρεώσεις προμήθειας .(Σημείωση δική μου:Το nrg Βasic N ήταν το δικό μου πρόγραμμα). ........................................................................................................ Αναλυτικότερα, εφόσον ορισμένος Πελάτης εξοφλεί εμπροθέσμως τους λογαριασμούς κατανάλωσης (είτε έναντι είτε εκκαθαριστικούς) θα εφαρμόζεται το ποσοστό της έκπτωσης, το οποίο θα υπολογίζεται επί του συνόλου των χρεώσεων προμήθειας της περιόδου κατανάλωσης του εκκαθαριστικού λογαριασμού. Το ποσό έκπτωσης θα πιστώνεται εφόσον έχουν εξοφληθεί εμπρόθεσμα όλοι οι λογαριασμοί που αφορούν την παραπάνω περίοδο κατανάλωσης, συμπεριλαμβανομένου και του εκκαθαριστικού. Η πίστωση του ποσού της έκπτωσης θα γίνεται στον επόμενο κατά σειρά εκδοθέντα λογαριασμό που έπεται του εκκαθαριστικού (ανεξαρτήτως αν είναι έναντι ή εκκαθαριστικός). Η έκπτωση αυτή δεν μπορεί να συνδυαστεί με ειδικά προγράμματα ή προωθητικές ενέργειες που προβλέπουν έκπτωση στο λογαριασμό κατανάλωσης. " Κατά συνέπεια οι ισχυρισμοί της εταιρείας είναι εντελώς αβάσιμοι,αφού με βάση τους παραπάνω όρους θα έπρεπε μετά την εμπρόθεσμη πληρωμή του εκκαθαριστικού λογαριασμού να πιστωθεί το ποσό σε νέο εκκαθαριστικό λογαριασμό .Να επισημάνω πως η ΡΑΕ έχει ζητήσει σε πολλές περιπτώσεις σε παρόχους που αρνούνταν να εκδώσουν τελικό εκκαθαριστικό πιστώνοντας την αναλογούσα έκπτωση συνέπειας ,να συμμορφωθούν και να εκδώσουν τον σχετικό λογαριασμό ,πιστώνοντας στους πελάτες τα σχετικά ποσά.Παρακαλώ την ΡΑΕ να παρέμβει για την δικαίωσή μου . Με εκτίμηση"

Απάντηση ΡΑΕ:(σ.σ.:Μου μεταφέρει απάντηση της nrg)Αγαπητέ κύριε ... καλησπέρα σας, Ευχαριστούμε θερμά για την εκ νέου επικοινωνία σας με την nrg. Θα θελαμε να σας ενημερωσουμε ότι σας εχουμε απαντήσει πλήρως και εκτενώς στην εν λόγω υπόθεση . Πιο συγκεκριμένα, στην επισυναπτόμενη παράγραφο αναφέρει ότι "το ποσό έκπτωσης θα πιστώνεται εφόσον έχουν εξοφληθεί εμπρόθεσμα όλοι οι λογαριασμοί που αφορούν την παραπάνω περίοδο κατανάλωσης, συμπεριλαμβανομένου και του εκκαθαριστικού. Η πίστωση του ποσού της έκπτωσης θα γίνεται στον επόμενο κατά σειρά εκδοθέντα λογαριασμό που έπεται του εκκαθαριστικού (ανεξαρτήτως αν είναι έναντι ή εκκαθαριστικός." Άρα, δεν αποδίδεται η έκπτωση συνέπειας εφόσον δεν έπεται λογαριασμός του εκδοθέντα στις 18/01/2021 και με α/α λογαριασμού 0000001000620139. Ευχαριστούμε, Με εκτίμηση,

...

Customer Experience Consultant nrg

Ανταπάντηση δική μου προς ΡΑΕ:"Η τακτική της εταιρείας να απαντά με ψέματα θα συνεχιστεί για πολύ;Σας επισυνάπτω τον λογαριασμό που εκδόθηκε μετά τον εκδοθέντα στις 18/1/21,δηλ. στις 31/12/21 με α/α λογαριασμού 0000001002362859 στον οποίο έπρεπε να έχετε συμπεριλάβει την έκπτωση συνέπειας αφού προφανώς αυτός είναι ο τελικός εκκαθαριστικός και όχι ο εκδοθείς στις 18/1/21.Δηλαδή η εταιρεία εν ολίγοις λέει πως αν εκδιδόταν λογαριασμός μετά τον εκκαθαριστικό, τότε θα δικαιούμουν την επιστροφή της έκπτωσης συνέπειας. Αφου ομως δεν εκδόθηκε (κατι που η ιδια σκοπίμως το αποφάσισε θεωρώντας πως έτσι παύει η υποχρέωση της να μου καταβάλει το οφειλόμενο προς εμένα ποσό),άρα δεν μου οφείλει. Με αυτή τη λογική αν οι 3 έναντι λογαριασμοί που προηγήθηκαν του εκκαθαριστικού με είχαν χρεώσει 1000 ευρώ για εκτιμώμενη κατανάλωση ρεύματος ενώ εγώ είχα καταναλώσει 100 ευρώ σε όλο το τετράμηνο, θα μπορούσε να μην εκδώσει η εταιρεία τον εκκαθαριστικό που θα μου επέστρεφε τα 900 ευρώ που είχαν χρεωθεί επιπλέον και η εταιρεία να θεωρεί πως δεν μου οφείλει, αφού ο συμψηφισμός γίνεται στον εκκαθαριστικό και αφού εκκαθαριστικός δεν εκδόθηκε, άρα δεν μου χρωστάει τίποτα!Παρακαλώ την ΡΑΕ να παρέμβει άμεσα για την συμμόρφωση της εταιρείας nrg."

Ουδεμία απάντηση από ΡΑΕ οπότε επανήλθα με νέο μήνυμα:"Παρακαλώ να με ενημερώσετε για την πορεία του αιτήματός μου.Η εταιρεία με το "ετσι θελω " παρόλο που εξέδωσε λογαριασμό μετά τον τελικό εκκαθαριστικό, δεν μου πίστωσε την έκπτωση συνέπειας που μου οφείλει. Επίσης η ορολογία "τελικος εκκαθαριστικός" είναι εφεύρημα της εταιρείας (αφού πουθενά στη μεταξύ μας σύμβαση δεν υπάρχει αναφορά σε τελικό εκκαθαριστικό),για να αποφύγει την πίστωση του ποσού της έκπτωσης συνέπειας που μου οφείλει. Στους όρους της σύμβασης αναφέρεται ρητά πως "Το ποσό έκπτωσης θα πιστώνεται εφόσον έχουν εξοφληθεί εμπρόθεσμα όλοι οι λογαριασμοί που αφορούν την παραπάνω περίοδο κατανάλωσης, συμπεριλαμβανομένου και του εκκαθαριστικού. Η πίστωση του ποσού της έκπτωσης θα γίνεται στον επόμενο κατά σειρά εκδοθέντα λογαριασμό που έπεται του εκκαθαριστικού ".Συνεπως δικαιουμαι την εκπτωση και οφείλει η εταιρεία να εκδώσει λογαριασμό που να μου την πιστώσει.Τα περί τελικού εκκαθαριστικού δεν υπάρχουν στη σύμβαση και άρα η εταιρεία δεν μπορεί να τα επικαλείται και αποτελούν προφάσεις εν αμαρτίαις .Και εν πάση περιπτώσει ακόμα και αν τον ονόμασε καταχρηστικά τελικό, η ονομασία του αυτή δεν αποτελεί νομοτέλεια που θα μπορούσε να αποτελέσει τροχοπέδη στην έκδοση οποιουδήποτε λογαριασμού μετά απ αυτον και αυτό αποδεικνύεται από τον λογαριασμό που εξέδωσε στις 31/12/21 ,μετά από τον δήθεν απαρέγκλιτα τελικό εκκαθαριστικό λογαριασμό για να μου πιστώσει άλλο οφειλόμενο ποσό. Και θα ήθελα η εταιρεία να μου απαντήσει σε ποιο όρο της σύμβασης προβλέπεται η έκδοση του λογαριασμού της 31/12/21 που εχω επισυναψει; Ή τελικά η εταιρεία μπορεί και υποχρεούται να εκδίδει λογαριασμούς, όταν προκύπτουν οφειλές της προς τους πελάτες ,οποτεδήποτε προκύψουν αυτές; Παρακαλώ την ΡΑΕ να παρέμβει άμεσα για την συμμόρφωση της εταιρείας,άλλως θα προσφυγω στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή αναφέροντας οτι η ΡΑΕ δεν κάνει παρέμβαση ,και στο Συνήγορο του Πολίτη για την μη παρέμβαση της ΡΑΕ."

@korakios @washcloud και οι λοιποί φίλοι του forum παρακαλώ μπορειτε να με βοηθήσετε? Τέτοιου τύπου είναι η παρέμβαση ΡΑΕ? Κανει τον ταχυδρόμο? Και τι πρέπει να κάνω?  Είναι σωστή η τακτική μου?

 

Επεξ/σία από cinrtc
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, korakios είπε

παλιότερα ήταν παρωχημένο με αρκετά (και σοβαρά) λάθη

Αντιθετως, ειχε και μερικα σωστα παλιοτερα...ολα τα αλλα ηταν λαθος, μεχρι και στις ρυθμιζομενες ειχε διαφορες ανα παροχο!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια προσοχη! Οσοι ειστε στον ΗΡΩΝ οπως εγω, σας πανε αυτοματως απο 01/08 στο protect 4 home το οποιο δεν εχει εκπτωση συνεπειας οπως το Generous Home κι αυτη ειναι η διαφορα τους! Μολις μιλησα μαζι τους για να ενημερωθω  και με ηχογραφημενη κληση ζητησα να μεταβω στο Generous!  Και βλεπουμε....

Επεξ/σία από energy52
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler
14 λεπτά πριν, cinrtc είπε

@korakios @washcloud και οι λοιποί φίλοι του forum παρακαλώ μπορειτε να με βοηθήσετε? Τέτοιου τύπου είναι η παρέμβαση ΡΑΕ? Κανει τον ταχυδρόμο? Και τι πρέπει να κάνω?  Είναι σωστή η τακτική μου?

ναι ******** τελικά η ΡΑΕ , πάτα πάνω δεξιά στο όνομά σου ,  μπες υποστήριξη και διάλεξε κατηγορία προβλήματος " απορία σχετικά με την αίτησή μου" ,  ανα λίγες μέρες ζάλισέ τους

αν έχεις όρεξη (δυστυχώς) , Συνήγορο του Πολίτη κατά ΡΑΕ μιας και δεν ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις της :

Αναφορά σε κείμενο

 Παράλληλα, η ΡΑΕ θα λαμβάνει πλήρη πληροφόρηση για τα στοιχεία και την εξέλιξη του αιτήματος, την αλληλογραφία και τα συνοδευτικά έντυπα που ανταλλάσσονται μεταξύ των δύο μερών, και θα διατηρεί τη δυνατότητα να παρεμβαίνει και επικοινωνεί με τα δύο μέρη καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας με στόχο την αποτελεσματική επιτέλεση μίας εκ των βασικών αποστολών της περί της προστασίας των συμφερόντων των καταναλωτών

ΥΓ. αν μπορείς βάλε το ποστ σου μέσα σε spoiler :)

 

5 λεπτά πριν, energy52 είπε

Παιδια προσοχη! Οσοι ειστε στον ΗΡΩΝ οπως εγω, σας πανε αυτοματως απο 01/08 στο protect 4 home το οποιο δεν εχει εκπτωση συνεπειας οπως το Generous Home κι αυτη ειναι η διαφορα τους! Μολις μιλησα μαζι τους για να ενημερωθω  και με ηχογραφημενη κληση ζητησα να μεταβω στο Generous!  Και βλεπουμε....

  

6 ώρες πριν, flokiman είπε

Στο ρευμα έχω ΗΡΩΝ.

δες το παραπάνω

Επεξ/σία από korakios
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...